abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163860103
Werkloze sjonnies die jacht maken op vluchtelingen. Altijd leuk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 19 juli 2016 @ 17:52:37 #102
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163860152
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
In Winschoten is iedereen boer. Dus werkloos zal wel meevallen.
pi_163860201
quote:
die vluchteling had zijn handen vol zo te zien
pi_163860314
Elke nederlandse patriot zou hier actief lid van moeten worden.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_163860394
Daar kon je op wachten natuurlijk. Schuld van de Gutleut.
pi_163860902
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:33 schreef Dingflofbips het volgende:
Overigens

[..]

Dan ben je wel een redelijke held. 4 tegelijk misbruiken daar heb je wel wat skills voor nodig
Heeft hij niet gewoon 4 meisjes aangesproken die aangaven daar niet van gediend te zijn? Dat idee bekruipt me wel een beetje als ik dat AD artikel lees.

Beetje zoals een volwassen man die in de buurt van een school rondhangt, waarvan men zeker weet dat hij van plan was kindertjes te misbruiken. Dat is dus het probleem met burgerwachten.

Maar zolang ze geen geweld gebruiken (ik zal maar even aannemen dat dat niet gebeurd is, net zoals de politie), begeven ze zich nog binnen de lijntjes.
pi_163861198
Het nieuws & achtergronden forum lijkt qua reacties elke dag steeds meer op het Stormfront forum. Waarom wordt dit gedoogd door de mods btw.?

Een extreem rechtse burgerwacht een goed plan noemen? Burgeroorlog tussen kaalkopjes en iedereen die er getint uit ziet toejuigen? Stelletje mafkezen. Jullie helpen de terroristen een handje mee om jullie eigen land naar de knoppen te helpen en noemen dat patriottisme :')

Jullie zullen toch echt moeten leren om het maar gewoon met elkaar te doen: blank/zwart/lila/ect. We delen dezelfde planeet, hebben bijna allemaal kernwapens en als we willen kunnen we nog eeuwen oorlogje spelen. Door een beetje tof en agressief te gaan lopen doen ga je het echt niet beter maken voor jezelf.
Als iemand een misdrijf pleegt (of het nu een blank of getint iemand is) wordt deze door de politie aangepakt en zo hoort dat in een vrije westerse samenleving.

[ Bericht 4% gewijzigd door NgInE op 19-07-2016 19:14:56 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 18:51:49 #108
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_163861217
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 13:49 schreef Hathor het volgende:
Ja, in Winschoten zullen ze wel flink last hebben van die anderhalve man en een paardekop aan vluchtelingen dat daar rondloopt.
Is in de contreien van Ter Apel, dan weet je het wel.
Of was dat een hint naar vrouw met pony?
pi_163861273
quote:
Ik denk eerder dat ze achter die Marokkaanse straatratten aan gaan.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:23:22 #110
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_163862046
Klinkt als een eng clubje, overigens wel te verklaren dat dergelijke clubjes ontstaan door de prioritering bij politie en justitie.
pi_163862150
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Klinkt als een eng clubje, overigens wel te verklaren dat dergelijke clubjes ontstaan door de prioritering bij politie en justitie.
Ik denk eerder dat het gewoon weer dezelfde extreem rechtse lui uit Winschoten zijn die weer een nieuw groepje opgericht hebben:
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)d-als-extreem-rechts
pi_163862229
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef NgInE het volgende:
Het nieuws & achtergronden forum lijkt qua reacties elke dag steeds meer op het Stormfront forum. Waarom wordt dit gedoogd door de mods btw.?

Een extreem rechtse burgerwacht een goed plan noemen? Burgeroorlog tussen kaalkopjes en iedereen die er getint uit ziet toejuigen? Stelletje mafkezen. Jullie helpen de terroristen een handje mee om jullie eigen land naar de knoppen te helpen en noemen dat patriottisme :')

Jullie zullen toch echt moeten leren om het maar gewoon met elkaar te doen: blank/zwart/lila/ect. We delen dezelfde planeet, hebben bijna allemaal kernwapens en als we willen kunnen we nog eeuwen oorlogje spelen. Door een beetje tof en agressief te gaan lopen doen ga je het echt niet beter maken voor jezelf.
Als iemand een misdrijf pleegt (of het nu een blank of getint iemand is) wordt deze door de politie aangepakt en zo hoort dat in een vrije westerse samenleving.
Is dit grappig bedoeld ofzo? Mafkees.
pi_163862352
quote:
Pvv tokkies dus, of anders geformuleerd de steuntrekkende medelanders.
pi_163862579
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 17:38 schreef jogy het volgende:

[..]

de frustratie kan ik op zich wel begrijpen. Een clubje mensen die de mensen overdraagt aan de politie heb ik geen problemen mee. Dit groepje mensen die het als excuus gebruikt om asielzoekers die wel of niet schuldig zijn aan lastig vallen (in hoeverre?) in elkaar te trappen mag van mij lekker de tering krijgen.
Ik heb er ook wel een beetje moeite mee dat ze alleen achter asielzoekers aan gaan (als dat zo is). Waarom niet een soort 'buurtpreventie' oprichten die zich inzet voor alle vormen van overlast/bedreiging/geweld?
Ik vraag me ook af hoe ze dit aanpakken. Zijn ze de hele dag bezig met het volgen van de asielzoekers, om in de gaten te houden waar ze mee bezig zijn?

Overigens denk ik dat het een eventuele vervolging van iemand ook wel tegen kan werken als de politie niet degene is die verdachte heeft aangehouden.
pi_163862605
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:46 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel een beetje moeite mee dat ze alleen achter asielzoekers aan gaan (als dat zo is). Waarom niet een soort 'buurtpreventie' oprichten die zich inzet voor alle vormen van overlast/bedreiging/geweld?
Ik vraag me ook af hoe ze dit aanpakken. Zijn ze de hele dag bezig met het volgen van de asielzoekers, om in de gaten te houden waar ze mee bezig zijn?

Overigens denk ik dat het een eventuele vervolging van iemand ook wel tegen kan werken als de politie niet degene is die verdachte heeft aangehouden.
Ze hebben het op hun eigen site over Arabische... Dus denk dat het wel duidelijk is op wie ze zich richten :p
pi_163862616
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Pvv tokkies dus, of anders geformuleerd de steuntrekkende medelanders.
Allochtonen zijn relatief vaker steuntrekkers, die stemmen over het algemeen geen PVV.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:55:05 #117
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163862788
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Allochtonen zijn relatief vaker steuntrekkers, die stemmen over het algemeen geen PVV.
nostatusF.png :')

Je weet dat steuntrekkers bij de PVV'ers oververtegenwoordigd zijn? Anyway, leuke vrijetijdsbesteding zo'n clubje, maar als ze mensen in elkaar slaan, gauw oppakken dat domme tuig en ze een HALT-strafje schoffelen in het plantsoen regelen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163863666
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 19:30 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Is dit grappig bedoeld ofzo? Mafkees.
Of ik een grapje maak als ik zeg dat als iemand een misdrijf pleegt dat deze persoon door de politie aangepakt moet worden en dat dit zo hoort in een vrije westerse samenleving? Nee, dat meen ik toch echt wel, andere mafkees.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_163863738
Zelfde type lui dat optreed naar pedofielen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_163863759
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef NgInE het volgende:

[..]

Of ik een grapje maak als ik zeg dat als iemand een misdrijf pleegt dat deze persoon door de politie aangepakt moet worden en dat dit zo hoort in een vrije westerse samenleving? Nee, dat meen ik toch echt wel, andere mafkees.
_O-

Vroeger noemde men FOK! een links bolwerk. Tijden zijn veranderd mijn beste.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:29:12 #121
28033 Pek
je moet wat
pi_163863776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef NgInE het volgende:

Duidelijk :W
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Forum Admin dinsdag 19 juli 2016 @ 20:30:52 #122
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163863823
Dit is nog maar een knullige tulpenclub. Geef het tijd en er staan iets beter georganiseerde groepen op..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163863844
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef NgInE het volgende:

[..]

gelukkig laat je in het geheel niet beïnvloeden door de gutmenschpropaganda van het AD.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 20:33:40 #124
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_163863892
Ben er helemaal voor om zich misdragende migranten aan te pakken maar dit clubje staat me niks aan. -O-

Die náám alleen al.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_163863927
Ze noemen zich nog een Chapter ook, what's next dat ze met 1 procent shirtjes gaan lopen :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')