In Winschoten is iedereen boer. Dus werkloos zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Werkloze sjonnies die jacht maken op vluchtelingen. Altijd leuk.
die vluchteling had zijn handen vol zo te zienquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft hij niet gewoon 4 meisjes aangesproken die aangaven daar niet van gediend te zijn? Dat idee bekruipt me wel een beetje als ik dat AD artikel lees.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:33 schreef Dingflofbips het volgende:
Overigens
[..]
Dan ben je wel een redelijke held. 4 tegelijk misbruiken daar heb je wel wat skills voor nodig
Is in de contreien van Ter Apel, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:49 schreef Hathor het volgende:
Ja, in Winschoten zullen ze wel flink last hebben van die anderhalve man en een paardekop aan vluchtelingen dat daar rondloopt.
Ik denk eerder dat ze achter die Marokkaanse straatratten aan gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk eerder dat het gewoon weer dezelfde extreem rechtse lui uit Winschoten zijn die weer een nieuw groepje opgericht hebben:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Klinkt als een eng clubje, overigens wel te verklaren dat dergelijke clubjes ontstaan door de prioritering bij politie en justitie.
Is dit grappig bedoeld ofzo? Mafkees.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef NgInE het volgende:
Het nieuws & achtergronden forum lijkt qua reacties elke dag steeds meer op het Stormfront forum. Waarom wordt dit gedoogd door de mods btw.?
Een extreem rechtse burgerwacht een goed plan noemen? Burgeroorlog tussen kaalkopjes en iedereen die er getint uit ziet toejuigen? Stelletje mafkezen. Jullie helpen de terroristen een handje mee om jullie eigen land naar de knoppen te helpen en noemen dat patriottisme
Jullie zullen toch echt moeten leren om het maar gewoon met elkaar te doen: blank/zwart/lila/ect. We delen dezelfde planeet, hebben bijna allemaal kernwapens en als we willen kunnen we nog eeuwen oorlogje spelen. Door een beetje tof en agressief te gaan lopen doen ga je het echt niet beter maken voor jezelf.
Als iemand een misdrijf pleegt (of het nu een blank of getint iemand is) wordt deze door de politie aangepakt en zo hoort dat in een vrije westerse samenleving.
Pvv tokkies dus, of anders geformuleerd de steuntrekkende medelanders.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb er ook wel een beetje moeite mee dat ze alleen achter asielzoekers aan gaan (als dat zo is). Waarom niet een soort 'buurtpreventie' oprichten die zich inzet voor alle vormen van overlast/bedreiging/geweld?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:38 schreef jogy het volgende:
[..]
de frustratie kan ik op zich wel begrijpen. Een clubje mensen die de mensen overdraagt aan de politie heb ik geen problemen mee. Dit groepje mensen die het als excuus gebruikt om asielzoekers die wel of niet schuldig zijn aan lastig vallen (in hoeverre?) in elkaar te trappen mag van mij lekker de tering krijgen.
Ze hebben het op hun eigen site over Arabische... Dus denk dat het wel duidelijk is op wie ze zich richten :pquote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel een beetje moeite mee dat ze alleen achter asielzoekers aan gaan (als dat zo is). Waarom niet een soort 'buurtpreventie' oprichten die zich inzet voor alle vormen van overlast/bedreiging/geweld?
Ik vraag me ook af hoe ze dit aanpakken. Zijn ze de hele dag bezig met het volgen van de asielzoekers, om in de gaten te houden waar ze mee bezig zijn?
Overigens denk ik dat het een eventuele vervolging van iemand ook wel tegen kan werken als de politie niet degene is die verdachte heeft aangehouden.
Allochtonen zijn relatief vaker steuntrekkers, die stemmen over het algemeen geen PVV.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:35 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Pvv tokkies dus, of anders geformuleerd de steuntrekkende medelanders.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Allochtonen zijn relatief vaker steuntrekkers, die stemmen over het algemeen geen PVV.
Of ik een grapje maak als ik zeg dat als iemand een misdrijf pleegt dat deze persoon door de politie aangepakt moet worden en dat dit zo hoort in een vrije westerse samenleving? Nee, dat meen ik toch echt wel, andere mafkees.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 19:30 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Is dit grappig bedoeld ofzo? Mafkees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef NgInE het volgende:
[..]
Of ik een grapje maak als ik zeg dat als iemand een misdrijf pleegt dat deze persoon door de politie aangepakt moet worden en dat dit zo hoort in een vrije westerse samenleving? Nee, dat meen ik toch echt wel, andere mafkees.
Duidelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:51 schreef NgInE het volgende:
Het nieuws & achtergronden forum lijkt qua reacties elke dag steeds meer op het Stormfront forum. Waarom wordt dit gedoogd door de mods btw.?
Een extreem rechtse burgerwacht een goed plan noemen? Burgeroorlog tussen kaalkopjes en iedereen die er getint uit ziet toejuigen? Stelletje mafkezen. Jullie helpen de terroristen een handje mee om jullie eigen land naar de knoppen te helpen en noemen dat patriottisme
Jullie zullen toch echt moeten leren om het maar gewoon met elkaar te doen: blank/zwart/lila/ect. We delen dezelfde planeet, hebben bijna allemaal kernwapens en als we willen kunnen we nog eeuwen oorlogje spelen. Door een beetje tof en agressief te gaan lopen doen ga je het echt niet beter maken voor jezelf.
Als iemand een misdrijf pleegt (of het nu een blank of getint iemand is) wordt deze door de politie aangepakt en zo hoort dat in een vrije westerse samenleving.
gelukkig laat je in het geheel niet beïnvloeden door de gutmenschpropaganda van het AD.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:25 schreef NgInE het volgende:
[..]
Of ik een grapje maak als ik zeg dat als iemand een misdrijf pleegt dat deze persoon door de politie aangepakt moet worden en dat dit zo hoort in een vrije westerse samenleving? Nee, dat meen ik toch echt wel, andere mafkees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |