quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik grand wizard kon worden was ik sowieso gejoinedwil ik wel met een puntmuts rondlopen.
Een van de langste Wikipedia artikelen vriend :^)quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:46 schreef Eiwitshake het volgende:
Prima ontwikkeling maar wel jammer dat ze de naam van een oude Scandinavische god overnemen.
Nederlanders zijn nooit erg orgineel geweest.
quote:Mishandeling
Een woordvoerder van de politie heeft een andere lezing: ,,Na een melding zijn wij ter plaatse gekomen. Daar troffen we een in elkaar geslagen man aan. Van leden van de Soldiers of Odin was echter geen sprake. De man is dus niet overgedragen door de groep.''
Erg he?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:25 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)ielzoekers~abb831c5/
[..]
Ah. Never mind. De schaal is al gegleden. Opzouten met die mafketels.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:25 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)ielzoekers~abb831c5/
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind dat artikel anders bomvol vooroordelen zitten. Stigmatiserende troep. En jij baseert jouw mening op die propaganda?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah. Never mind. De schaal is al gegleden. Opzouten met die mafketels.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:30 schreef Reefer het volgende:
Weet je wie ook een soldier van Odin was ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de politie een in elkaar geramde asielzoeker op heeft moeten rapen ben ik wel klaar met die mensen. Simpel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:31 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik vind dat artikel anders bomvol vooroordelen zitten. Stigmatiserende troep. En jij baseert jouw mening op die propaganda?
Dan ben je wel een redelijke held. 4 tegelijk misbruiken daar heb je wel wat skills voor nodigquote:Volgens de Soldiers probeerde de 'acz'er' vier vrouwen te misbruiken.
tjah, volk straffeloos rond laten lopen is op termijn natuurlijk ze vogelvrij verklaren.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Als de politie een in elkaar geramde asielzoeker op heeft moeten rapen ben ik wel klaar met die mensen. Simpel.
waar zie je tegelijk staan?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:33 schreef Dingflofbips het volgende:
Overigens
[..]
Dan ben je wel een redelijke held. 4 tegelijk misbruiken daar heb je wel wat skills voor nodig
tettenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik liet mijn fantasie de vrije loop inderdaad
de frustratie kan ik op zich wel begrijpen. Een clubje mensen die de mensen overdraagt aan de politie heb ik geen problemen mee. Dit groepje mensen die het als excuus gebruikt om asielzoekers die wel of niet schuldig zijn aan lastig vallen (in hoeverre?) in elkaar te trappen mag van mij lekker de tering krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
tjah, volk straffeloos rond laten lopen is op termijn natuurlijk ze vogelvrij verklaren.
ik denk dat niemand hier daar echt anders over denkt. Maar iedereen wist ook dat dit er al tijden aan zat te komen. Bij een defecte rechtstaat staan dit soort groepen opquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:38 schreef jogy het volgende:
[..]
de frustratie kan ik op zich wel begrijpen. Een clubje mensen die de mensen overdraagt aan de politie heb ik geen problemen mee. Dit groepje mensen die het als excuus gebruikt om asielzoekers die wel of niet schuldig zijn aan lastig vallen (in hoeverre?) in elkaar te trappen mag van mij lekker de tering krijgen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Als de politie een in elkaar geramde asielzoeker op heeft moeten rapen ben ik wel klaar met die mensen. Simpel.
quote:De politie neemt niet aan dat de Soldiers verantwoordelijk zijn voor de mishandeling. ,,Vooralsnog hebben wij geen informatie dat iemand van de Soldiers of Odin de man in elkaar geslagen heeft.''
Heb jij dat artikel helemaal gelezen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:32 schreef jogy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |