Als je aanzien verwerft omdat je heel goed asielzoekers bang kunt maken, dan heb je wellicht een punt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik denkl dat de azielzoekers banger zijn voor de Hellsangels 1.0 dan voor de politie.
Is ook zo, ik als halve Egyptenaar ben ook wel eens uitgeschreeuwd door een groep kaalkoppen in een Gronings dorp, terwijl mijn Egyptische vader al bij geboorte uit zicht is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:21 schreef schrijfveer het volgende:
Zolang ze er geen heksenjacht van maken en het rechtspreken aan rechters overlaten vind ik het prima. Al heb ik wel het idee dat dit soort goedbedoelde initiatieven vaak door extreemrechtse sympathisanten wordt overgenomen.
Lekkere domeinnaam ook. Op je visitekaartje ter grote van een wc-rol.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Site ligt eruit, teveel mensen die komen gluren
Whehe, precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:47 schreef Dingflofbips het volgende:
Altijd wel frappant dat dergelijke burgerwachten vol zijn van Nederlands nationalisme maar in de titel en uitleg geen woord nederlands gebruiken
quote:
We kunnen er wel lekker over trollen maar dit zijn tenminste wel mensen die er wat aan willen doen.quote:
Ze hebben zich met de disclaimer wel goed afgedekt middels Google Translate:quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
We kunnen er wel lekker over trollen maar dit zijn tenminste wel mensen die er wat aan willen doen.
quote:If you enter this site, you violate the "code 431.322.12 of the Internet Privacy Act", which was adopted in 1995 by Bill Clinton. That means they can against the persons who manage these files, not proceed. When this agreement is not Agree, you are forced to leave these pages again, none of the files located on our server. Here we offer only links and assume therefore no responsibility for the content of these. We assume no responsibility for damage that could be caused by the programs provided here. All files are available only to educational purposes here.
een .tk domeinquote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Site ligt eruit, teveel mensen die komen gluren
Nee, zo ziek ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 15:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is in de contreien van Ter Apel, dan weet je het wel.
Of was dat een hint naar vrouw met pony?
Het komt ook uit Scandinavie he, this is chapter the Netherlands you knowquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:46 schreef Eiwitshake het volgende:
Prima ontwikkeling maar wel jammer dat ze de naam van een oude Scandinavische god overnemen.
Nederlanders zijn nooit erg orgineel geweest.
Tja, zulke bewegingen zijn schijnbaar nodig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je hier aan mee doet vind ik je wel een kneus eigenlijk.
Nee lijkt nergens naar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, heb je het verhaal gelezen? Goed werk toch?
Ja dat weet ik wel maar dan nog. Ik geloof niet dat ze aan elkaar verbonden zijn, volgens mij is het gewoon een kopie, wat op zich ook prima is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het komt ook uit Scandinavie he, this is chapter the Netherlands you know
als ik grand wizard kon worden was ik sowieso gejoinedquote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze geen Grand Wizard en Grand Dragons hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |