Burgeroorlogen, echtquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Deze actie heeft helemaal niets met een burger-arrest te maken.
En lees je eens in in hoe burgeroorlogen ontstaan, faalhaas.
Met deze redenering kun je alle harde kern voetbalsupporters wel achter slot en grendel zetten. Sterker nog: nazi kampbeulen waren mensen zoals jij en ik, mensen die na hun werk hun kindjes gingen knuffelen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
dan loop je wel achter de feiten aan. Je weet dat bepaalde groepen tot 'geweld' instaat zijn, maar reageert pas als dat geweld daar is.
Het is geen willekeurig jagen op migranten. Jij denkt dat of laat je dat aanpratenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoe is het jagen op migranten een wettelijke toegestane actie?
Verfrissend ten opzichte van het continue goedpraten van aanrandingen en verkrachtingen door migrantenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
Toch mooi hoe men rechts extremistische hooligan-achitge clubjes probeert goed te praten hier.
Statistisch gezien helpt geweld weinig bij het tegengaan van misdaad (ik zou hier cijfers plaatsen, maar ik heb het vermoeden dat je daar toch niet naar gaat kijken). Daarnaast lijk je een beeld te hebben van, zoals jij het noemt 'deze mensen', dat je vooral ontleent aan je eigen gedachtegoed in plaats van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dit werkt ook preventief, deze mensen komen nu naar ons land om ons uit te buiten omdat er door hun vriendjes verteld is dat je alles kan maken hier,
Dat de politie van Winschoten er blij mee zou zijn is natuurlijk net zo belachelijk als dat Fok!kneusjes die dit goedpraten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:18 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Burgeroorlogen, echtben je 11 ofzo?
Ohja de actie is feitelijk geen burgerarrest maar dat vroeg ik je ook niet. De politie is er wel blij mee though
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Verfrissend ten opzichte van het continue goedpraten van aanrandingen en verkrachtingen door migranten
Er worden in Nederland nogal wat vrouwen verkracht door asielzoekers ja. Loopt letterlijk in de tienduizenden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Verfrissend ten opzichte van het continue goedpraten van aanrandingen en verkrachtingen door migranten
Gelukkig blijven de meste asielzoekers wel binnen de wetten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga de wet dan nog maar eens lezen, want daar blijven ze niet binnen.
Ik heb het helemaal nergens over willekeur. Ik heb het over het jagen op migranten, iets wat deze club zelf als doelstelling op hun website heeft neergeplempt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:18 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Het is geen willekeurig jagen op migranten. Jij denkt dat of laat je dat aanpraten
De 'zij' in dezen bestaan niet. Je hebt asielzoekers, migranten en allochtonen die misdrijven plegen en je hebt asielzoekers, migranten en allochtonen die dat niet doen. Net als bij autochtone Nederlanders. Willekeurige autochtone Nederlanders in elkaar stampen vanwege de criminele elementen is net zo min wenselijk als willekeurige asielzoekers of allochtonen in elkaar stampen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
en wat doen zij andersom dan? Vind je het normaal dat ze aan onze vrouwen en kinderen zitten en etc..
Nee, helemaal niet, het zijn ook mafkezen maar de ontspoorde asielzoekes ook, dus ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
Toch mooi hoe men rechts extremistische hooligan-achitge clubjes probeert goed te praten hier.
mooi goedgepraat weer!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Er worden in Nederland nogal wat vrouwen verkracht door asielzoekers ja. Loopt letterlijk in de tienduizenden.
Dat keur ik ook niet goed, ze moeten alleen de gasten aanpakken die ook echt iets gedaan hebben, er is gewoon een aanpak nodig anders blijven, ik noem ze dan maar de ontspoorte asielzoekers, problemen geven.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap dat ik in NWS niet per definitie mag veronderstellen dat andere users in staat zijn tot basale zaken als begrijpend lezen en logisch nadenken, maar het wordt een beetje vermoeiend.
De 'zij' in dezen bestaan niet. Je hebt asielzoekers, migranten en allochtonen die misdrijven plegen en je hebt asielzoekers, migranten en allochtonen die dat niet doen. Net als bij autochtone Nederlanders. Willekeurige autochtone Nederlanders in elkaar stampen vanwege de criminele elementen is net zo min wenselijk als willekeurige asielzoekers of allochtonen in elkaar stampen.
Ja want jij bent in de positie om te beoordelen wat de politie in Winschoten als goed en slecht zou moeten betitelenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:20 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat de politie van Winschoten er blij mee zou zijn is natuurlijk net zo belachelijk als dat Fok!kneusjes die dit goedpraten.
Burgeroorlogen ontstaan door mensen die dit continue blijven gillen. Er worden hier geen wetten getreden verder, paniekzaaierquote:En het vormen van georganiseerde bendes die de wet in een land treden is de definitie van het ontstaan van milities. Als dat ongestraft doorgaat dan krijg je vanzelf een burgeroorlog, zo ontstaat namelijk elke burgeroorlog.
Ohja? En wat heeft deze gast dan precies gedaan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat keur ik ook niet goed, ze moeten alleen de gasten aanpakken die ook echt iets gedaan hebben, er is gewoon een aanpak nodig anders blijven, ik noem ze dan maar de ontspoorte asielzoekers, problemen geven.
Wat heeft deze burgerwacht precies gedaan dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ohja? En wat heeft deze gast dan precies gedaan?
En waarom zou ik dat niet zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:27 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ja want jij bent in de positie om te beoordelen wat de politie in Winschoten als goed en slecht zou moeten betitelen
Nee, zo ontstaan burgeroorlogen niet en ja en worden hier wel wetten getreden.quote:Burgeroorlogen ontstaan door mensen die dit continue blijven gillen. Er worden hier geen wetten getreden verder, paniekzaaier
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:35 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ohja? En wat heeft deze gast dan precies gedaan?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat heeft deze burgerwacht precies gedaan dan?
Omdat je dan niet zulke domme kletspraat zou rondroepenquote:Op donderdag 21 juli 2016 11:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat niet zijn?
[..]
Nee, zo ontstaan burgeroorlogen niet en ja en worden hier wel wetten getreden.
Iemand opgejaagd (onwettelijk) mogelijk mishandeld (onwettig) en een organisatie gevormd die burgers van een niet-Nederlandse afkomst discrimineert (onwettig).quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Wat heeft deze burgerwacht precies gedaan dan?
wat goed dat jij dit weet terwijl de politie alleen maar tevreden is met het optreden. De handhavers van de wet zien het als voordeel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Iemand opgejaagd (onwettelijk) mogelijk mishandeld (onwettig) en een organisatie gevormd die burgers van een niet-Nederlandse afkomst discrimineert (onwettig).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |