Ik was je voorquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
mag de tt titel weer zoals ie was ?
NWS / Staatsgreep in Turkije #46
dank uquote:
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk dat het topic over de trotse patriotten van de Soldaten van Odin ook wel weer zijn langste tijd heeft gehad
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd isquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk dat het topic over de trotse patriotten van de Soldaten van Odin ook wel weer zijn langste tijd heeft gehad
Jammer, #3 blijkbaar willen mense hier graag over discussiėrenquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd is
Kijk ook eerst eens naar je eigen postgedrag van de laatste dagen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd is
Dit is geen discussie meer, met dank aan een aantal anderen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jammer, #3 blijkbaar willen mense hier graag over discussiėren
Het blijft een forum hequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit is geen discussie meer, met dank aan een aantal anderen.
Volgens mij schreef ik dat niet. Ik schreef alleen dat dit geen discussie meer was.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)rs-of-odin~a4344134/quote:Asielzoeker niet mishandeld door burgerwacht Soldiers of Odin.
Dat laten de politie, het Openbaar Ministerie en de gemeente Oldambt weten in een gezamenlijke verklaring.
Gelieve een ban asap, enkeltje naar de shredderquote:
We lezen daar ook mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelieve een ban asap, enkeltje naar de shredder
Over Breivik's aanval.
Was voor Tem, jou vertrouw ik niet, meteen met je vingerwijzen en ondervragen, maar dat terzijde.quote:
Ik vind die act dat je doet alsof je een Turk bent leuker.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was voor Tem, jou vertrouw ik niet, meteen met je vingerwijzen en ondervragen, maar dat terzijde.
Seni seviyorumquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind die act dat je doet alsof je een Turk bent leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |