Ik was je voorquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
mag de tt titel weer zoals ie was ?
NWS / Staatsgreep in Turkije #46
dank uquote:
Lijkt er wel opquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk dat het topic over de trotse patriotten van de Soldaten van Odin ook wel weer zijn langste tijd heeft gehad
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd isquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
Ik denk dat het topic over de trotse patriotten van de Soldaten van Odin ook wel weer zijn langste tijd heeft gehad
Jammer, #3 blijkbaar willen mense hier graag over discussiërenquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd is
Kijk ook eerst eens naar je eigen postgedrag van de laatste dagen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Eerst zelf het topic verstieren en dan gaan klagen dat het verstierd is
Dit is geen discussie meer, met dank aan een aantal anderen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jammer, #3 blijkbaar willen mense hier graag over discussiëren
Het blijft een forum hequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit is geen discussie meer, met dank aan een aantal anderen.
Volgens mij schreef ik dat niet. Ik schreef alleen dat dit geen discussie meer was.quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)rs-of-odin~a4344134/quote:Asielzoeker niet mishandeld door burgerwacht Soldiers of Odin.
Dat laten de politie, het Openbaar Ministerie en de gemeente Oldambt weten in een gezamenlijke verklaring.
Gelieve een ban asap, enkeltje naar de shredderquote:
We lezen daar ook mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelieve een ban asap, enkeltje naar de shredder
Over Breivik's aanval.
Was voor Tem, jou vertrouw ik niet, meteen met je vingerwijzen en ondervragen, maar dat terzijde.quote:
Ik vind die act dat je doet alsof je een Turk bent leuker.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was voor Tem, jou vertrouw ik niet, meteen met je vingerwijzen en ondervragen, maar dat terzijde.
Seni seviyorumquote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind die act dat je doet alsof je een Turk bent leuker.
banaanvraag=banquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelieve een ban asap, enkeltje naar de shredder
Over Breivik's aanval.
Even een TR zetten dan kunnen we het zo snel mogelijk verwijderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 21:49 schreef Twiitch het volgende:
Ga gewoon eens bans uitdelen aan mensen die zelf "nieuws" verzinnen in bepaalde topics. Word er nu wel moe van. Het gaat nergens meer over. Bronnen of opsodemieteren.
Je hebt inmiddels 9 topics geopend over de staatsgreep in Turkijequote:Op woensdag 20 juli 2016 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, op het WK voetbal heb je ook wedstrijdtopics. Dit is een individeel geval in dat topic verzand elk onderwerp en velen komen er niet meer. IZoals ik.
Nou en, laat de mods dat lekker beoordelen.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:18 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels 9 topics geopend over de staatsgreep in Turkije
Bedankt voor het tellen, zelf zag ik door de bommen het bos niet meer. Benieuwd wat Erdogan de dag van morgen brengt.quote:Op zondag 24 juli 2016 15:18 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels 9 topics geopend over de staatsgreep in Turkije
quote:Op zondag 24 juli 2016 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor het tellen, zelf zag ik door de bommen het bos niet meer. Benieuwd wat Erdogan de dag van morgen brengt.
Een prominent krantenbericht, plus foto en deze persoonlijke toevoeging:quote:Op maandag 25 juli 2016 12:50 schreef xpompompomx het volgende:
Matige OP:
NWS / Turkije(Erdogan) Nu journalisten aan de beurt.......
Whatever.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een prominent krantenbericht, plus foto en deze persoonlijke toevoeging:
'Na het sluiten van Radiostations en Televisiezenders, het verbieden van oppositionele kranten, was het wachten op de individuen uit de media en journalistiek die de mond wordt gesnoerd. In dit geval zelfs arrestaties. Het blijft dus niet bij die ene Turks/Nederlandse columniste, nee vooraanstaande journalisten gaan op water en brood. Na deze 42 zullen er nog wel meer volgen. Zo, weer een paar woordvoerders de nek omgedraaid en de mond gesnoerd. Next......
Kom niet aanzetten met dat dit ook in het algemene Turkije-topic kan. Bij het vorige topic dat ik opende heb ik een uur gewacht, nadat het nieuws bekend werd over de ontslagen onderwijzers. In die tijd nam niemand de moeite het in dat topic te melden.
Nu heb ik twee uur gewacht nadat ik er over las. Niks te zien in het algemene Turkije-topic. Dan neem ik de last wel op m'n schouders en open er een topic over. Dit nieuws mag namelijk niet onvermeld blijven. Ben nu een beetje de opstandige journalist van FOK! die tegen de zin in van de Erdogan-supporters, op eigen risico, FOK! op de hoogte brengt.'
Wat mis je nog ? Een kleurplaatje, een stippeltjeslijn met cijfertjes, waar je met potlood de Kontkoerden van Erdogan moet uittekenen ? M'n telefoonnummer ter controle ? M'n hele postgeschiedenis als columnist op FOK! en elders, om m'n gangen na te gaan. Dan zou ik beginnen met m'n Culinaire Recensies uit de horeca van Zaltbommel. Zitten diverse gangen in verwerkt. Is gelijk een sluiproute voor jou om met de staart tussen de benen, met het schaamrood op de kaken, te vluchten voor mijn scherpe pen gedoopt in cynische inkt. Voor jou laat ik ditmaal het sarcasme schieten. Anders wordt het je nog te veel. En dat willen we niet hè ? Bedenk ik me net in al m'n ironische genialiteit. Mocht je afdruipen, doe het dan van je af, het kan gaan spetteren en spartelen, alsof de spaanders er van afspringen. Van versplinteren weet jij immers alles. Dat leidt alleen maar tot houtgrepen, hakken met botte bijlen en staatsgrepen.
Begrepen ? En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet. Hout er de moed maar in.
Doe ik daar al die moeite voor? Kan toch niet met mezelf in gesprek gaan of mezelf onderuit lullen ?quote:
Je begrijpt de woortgrap weer eens niet. 'versplinteren''spaanders'quote:
Jawel. Maar hij snijdt zo weinig hout. Vond 'm fonetisch sterker, zeg maarquote:Op maandag 25 juli 2016 16:40 schreef tong80 het volgende:
Je begrijpt de woortgrap weer eens niet. 'versplinteren''spaanders'
Het is 'Tong' of 'tong80', Herman voor intimi.quote:Op maandag 25 juli 2016 18:04 schreef Copycat het volgende:
Als ik je tenminste 'zeg maar' mag noemen?
quote:Op maandag 25 juli 2016 16:12 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Democratische Conventie 2016 Philadelphia.....
Hier aub verder en geen volkskrant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |