postcodeloterijquote:Clinton Foundation en de Postcode Loterij: bouwen aan een betere wereld
De Clinton Foundation is in 2001 opgericht door oud-president van de Verenigde Staten Bill Clinton. De Clinton Foundation is actief in 37 landen wereldwijd. Zij richt zich op gezondheidszorg, betere kansen voor vrouwen en meisjes, het voorkomen van ziekten (o.a. obesitas), het creëren van economische kansen en groei, en het opvangen van de gevolgen van klimaatverandering.
quote:Op maandag 25 juli 2016 01:07 schreef Eenskijken het volgende:
Belasting ontduiken onder t mom van donaties
Die zijn nie voor Trump1!1quote:Op maandag 25 juli 2016 08:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat is er mis met de Clinton Foundation?
Nee, naar de Foundation, niet rechtstreeks naar Clinton zelf.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het geld gaat naar de campagne van een politicus in een ander land? Bizar.
Gezondheidszorg in de Derde Wereld is een corrupt doel? Mijn ogen zijn geopend.quote:Op maandag 25 juli 2016 05:52 schreef Elzies het volgende:
Daarom doe ik ook nooit mee met de Postcodeloterij. Vanwege hun slechte en corrupte doelen alsmede door hun agressieve reclamecampagne.
Dat niet eens, het gaat naar specifieke acties van de Clinton Foundation. Een klik op de link en dat was natuurlijk ook duidelijk geweest.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, naar de Foundation, niet rechtstreeks naar Clinton zelf.
Jezus, je hebt je eigen link dus niet eens gelezen?quote:Op maandag 25 juli 2016 01:16 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik dacht echt dat al dat geld naar speeltuintjes ging, en dat soort dingen, goede doelen... hoe durven ze.
Bizar dat je zo krom leest, inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het geld gaat naar de campagne van een politicus in een ander land? Bizar.
Misschien geeft de Postcode Loterij ook wel geld aan de Bill & Melinda Gates Foundation. Alsof die man nog niet genoeg geld heeft!quote:Op maandag 25 juli 2016 11:23 schreef Copycat het volgende:
De Cruyff Foundation, ook zo'n zakkenvullerij van die voetballer.
quote:Op maandag 25 juli 2016 11:23 schreef Copycat het volgende:
De Cruyff Foundation, ook zo'n zakkenvullerij van die voetballer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |