Vettel kan die band niet goed genoeg zien vanuit zijn wagen om te constateren of er dergelijke schade isquote:Op zondag 3 juli 2016 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Schade was er niet. Dat zei Vettel al. Dus wat was het dan? Pirelli is blijkbaar stil of heb jij wat gehoord?
Daarom heeft hij het er dan ook over gehad met zijn engineers.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vettel kan die band niet goed genoeg zien vanuit zijn om td constateren of er dergelijke schade is
Jap je mocht t zelfs meenemen.quote:
Nee haha.quote:
In Barcelona kon je alleen alcoholvrij bier kopenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jap je mocht t zelfs meenemen.
Vorige week in Assen konden we gewoon 2 sixpacks wegmikken bij de controle
[..]
Nee haha.
Gisteren was je er ook, nou na 10 seconde in de hitte heeft ie alleen nog maar in de schaduw onder te tribune gelegen whahaha.
Heb wel een foto van hem en Max.
Heb Waffle trouwens niet meer gespot :-(
ze hebben toch dat risico genomen om er zo lang mee door te rijdenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vettel kan die band niet goed genoeg zien vanuit zijn om td constateren of er dergelijke schade is [ afbeelding ] en Pirelli heeft zichzelf nog nooit de schuld gegeven zal dus ook niet gebeuren en het zal wel de gebruikelijke "debris" worden
Dat was een rare en zeer controversiele beslissing in een heel andere situatie. Terwijl er voorbeelden te over zijn van bijna dezelfde situaties met Rosberg aan de buitenkant en Hamilton aan de binnenkant, met en zonder contact. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurt en zo dus de collision avoid, terwijl Hamilton hier de dus avoidable collision veroorzaakt door gewoon in te sturen alsof Rosberg de lijn over de apex had gekozen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Het wordt dus wel bestraft. Dat heb ik net laten zien.
Doen ze niet. Ros was duidelijk langzamer dan anders, dan mag je toch gewoon inhalen?quote:
Je bedoelt snel leegdrinken toch? Toch??quote:Op zondag 3 juli 2016 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jap je mocht t zelfs meenemen.
Vorige week in Assen konden we gewoon 2 sixpacks wegmikken bij de controle
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Donderdag extra F1 show, kunnen jullie ons spotten!
en wat zien die? Een plotselinge drukval van de band toen die in 100 stukken over de baan vloog. Als dat ding langzaam druk verlies had hadden ze hem binnen gehaald. Dat wilt toaal niet zeggen dat er geen schade was aan die band.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom heeft hij het er dan ook over gehad met zijn engineers.
nee, ik was mijn vrouw aan het neuken op dat momentquote:Heb je überhaupt wel gekeken?
Onder een gele vlag mag je niet inhalen.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:13 schreef caspervc het volgende:
[..]
Doen ze niet. Ros was duidelijk langzamer dan anders, dan mag je toch gewoon inhalen?
Zoals ik al zei gaat het me niet om de specifieke situatie in deze race, maar om de onzin die Firefly bij zo ongeveer elke race verkondigt.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was een rare en zeer controversiele beslissing in een heel andere situatie. Terwijl er voorbeelden te over zijn van bijna dezelfde situaties met Rosberg aan de buitenkant en Hamilton aan de binnenkant, met en zonder contact. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurt en zo dus de collision avoid, terwijl Hamilton hier de dus avoidable collision veroorzaakt door gewoon in te sturen alsof Rosberg de lijn over de apex had gekozen.
Kon Hamilton wel zien of Rosberg instuurde? Ze hebben een beste dode hoek en hij nam een hele wijde lijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was een rare en zeer controversiele beslissing in een heel andere situatie. Terwijl er voorbeelden te over zijn van bijna dezelfde situaties met Rosberg aan de buitenkant en Hamilton aan de binnenkant, met en zonder contact. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurt en zo dus de collision avoid, terwijl Hamilton hier de dus avoidable collision veroorzaakt door gewoon in te sturen alsof Rosberg de lijn over de apex had gekozen.
maar dat wilt niet zeggen dat dat de oorzaak was.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben toch dat risico genomen om er zo lang mee door te rijden
wtf spoor jij nog??quote:Op zondag 3 juli 2016 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
nee, ik was mijn vrouw aan het neuken op dat momentverdomme jij bent toch een arrogant mannetje geworden als het over F1 gaat.....
Daag![]()
Tuurlijk wel, als Ros zijn band lek was, of wiel dr af had gelegen had ie dr ook gewoon voorbij gemogen. Nu was t zijn vleugel. Dus inhalen die hapquote:Op zondag 3 juli 2016 17:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Onder een gele vlag mag je niet inhalen.
Tijdens de SC denk ik, duurt ook maar kort.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
wtf spoor jij nog??
Welke idioot gaat z'n wijf neuken terwijl er F1 op tv is?!
was kantje boord dusquote:Op zondag 3 juli 2016 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het lichtsignaal ging erna pas aan...
wel als de wagen voor ze aantoonbaar schade heeft. Die voorvleugel onder zijn wagen kon je niet missen door de vonkenregen.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Onder een gele vlag mag je niet inhalen.
Verpest het nu nietquote:Op zondag 3 juli 2016 17:16 schreef caspervc het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als Ros zijn band lek was, of wiel dr af had gelegen had ie dr ook gewoon voorbij gemogen. Nu was t zijn vleugel. Dus inhalen die hap
Helaas, kan me er nog over opwinden de tut van wie t weg moest.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je bedoelt snel leegdrinken toch? Toch??![]()
scheidingspapieren zijn inmiddels aangevraagd neem ik aan?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Helaas, kan me er nog over opwinden de tut van wie t weg moest.
Hamilton gaf bij Sky aan dat hij Rosberg niet meer zag en net voor de witte lijn maar instuurde en zoveel mogelijk ruimte lietquote:Op zondag 3 juli 2016 17:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kon Hamilton wel zien of Rosberg instuurde? Ze hebben een beste dode hoek en hij nam een hele wijde lijn.
salzufer? Of is dat een ander adres?quote:Op zondag 3 juli 2016 17:16 schreef DutchTrain het volgende:
Het goede nieuws was, dat ik F1 op een groot scherm heb kunnen kijken bij Mercedes-Welt in Berlijn. Het mindere was, dat alle zes nog bestaande Duitse F1fans aanwezig waren, waarvan 1 met een badmuts op en een ander die na drie ronden in slaap viel. Duitse gezelligheid dus
[ afbeelding ]
er stond ook nog wel zo'n al het leverbare Mercedes speelgoed van Vito tot AMG, om te bekijken en in te zitten
quote:Op zondag 3 juli 2016 17:28 schreef Woods het volgende:
Zijn er al persconferenties omtrent op Youtube?
Precies wat ik dacht dus. Bedankt, ik zit op mijn werk en kan dus niet alles meekrijgen.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:29 schreef gbm het volgende:
[..]
Hamilton gaf bij Sky aan dat hij Rosberg niet meer zag en net voor de witte lijn maar instuurde en zoveel mogelijk ruimte liet
stiekem zat ik al Jupiler drinkend en Pringles vretend gewoon F1 te kijken....quote:Op zondag 3 juli 2016 17:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
wtf spoor jij nog??
Welke idioot gaat z'n wijf neuken terwijl er F1 op tv is?!
Ik zag het later ja, maar geen zin om te edittenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, de sector die geel was, begon pas nadat er ingehaald was.
maakt niet uit, ros had schade en deed 1.30 over de laatste ronde.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, de sector die geel was, begon pas nadat er ingehaald was.
Blijf maar lekker gravenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoals ik al zei gaat het me niet om de specifieke situatie in deze race, maar om de onzin die Firefly bij zo ongeveer elke race verkondigt.
Wat zijn hier de consequenties van dan? Of wordt het gezien als gevaarlijk als ie niet inhaaltquote:
Hij heeft wel een punt, hoe de regel luidt hangt heel nauw samen met de toepassing ervan.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Zoals ik al zei gaat het me niet om de specifieke situatie in deze race, maar om de onzin die Firefly bij zo ongeveer elke race verkondigt.
Vast wel, en als hij niet weet waar de andere auto is moet hij ook niet insturen naar de plek waar die waarschijnlijk is.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kon Hamilton wel zien of Rosberg instuurde? Ze hebben een beste dode hoek en hij nam een hele wijde lijn.
Niks. Je mag een beschadigde auto gewoon inhalen tijdens een gele vlag.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:51 schreef Justevo het volgende:
[..]
Wat zijn hier de consequenties van dan? Of wordt het gezien als gevaarlijk als ie niet inhaalt
Op zich is het geen rare gedachte dat je ervan uitgaat dat iemand instuurt voor een bocht. En zeker als diegeen aan de binnenkant zit, mag je er denk ik wel vanuit gaan dat die een beetje normale lijn rijdt.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vast wel, en als hij niet weet waar de andere auto is moet hij ook niet insturen naar de plek waar die waarschijnlijk is.
Stop nou eens met janken, ze zijn beiden under investigation.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Ook heel bijzonder is dat Rosberg under investigation was, en niet een incident involving 2 auto's. Wanneer is dat voor het laatst gebeurd als er twee auto's in gaan en er minstens eentje niet onbeschadigd uitkomt? De uitkomst is nog een twee, maar bij voorbaat al besluiten om Hamilton niet eens te onderzoeken? Dat legt meteen al een enorme claim op het onderzoek.
Hij reed een normale defensieve lijn, dus als je in gevecht bent moet je daar op rekenen. Daarvoor heeft Hamilton het vaak genoeg zelf gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Op zich is het geen rare gedachte dat je ervan uitgaat dat iemand instuurt voor een bocht. En zeker als diegeen aan de binnenkant zit, mag je er denk ik wel vanuit gaan dat die een beetje normale lijn rijdt.
Was meteen het incident involving cars .. and .. under investigation? Dan heeft Skye ook dat gemanipuleerd...quote:Op zondag 3 juli 2016 18:01 schreef OEM het volgende:
[..]
Stop nou eens met janken, ze zijn beiden under investigation.
15.53 uur was de melding van de FIA dat Hamilton zich moest melden. Twee minuten na dat dat over Rosberg werd gemeld.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was meteen het incident involving cars .. and .. under investigation? Dan heeft Skye ook dat gemanipuleerd...
Dat heeft Skye mij dan onthouden, die gebruikten het feit dat Rosberg als enige under investigation was als argument voor de conclusie dat het Rosbergs schuld was.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
15.53 uur was de melding van de FIA dat Hamilton zich moest melden. Twee minuten nadat dat over Rosberg werd gemeld.
Ze maken er altijd per rijder een apart document van. En misschien duurt het wel precies twee minuten om zo'n document te maken en te publiceren.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat heeft Skye mij dan onthouden, die gebruikten het feit dat Rosberg als enige under investigation was als argument voor de conclusie dat het Rosbergs schuld was.
Maar ik vind het ook raar van de FIA, normaal gesproken onderzoeken ze een incident tussen twee auto's, en niet één rijder, en daarna ook nog even de ander.
twitter:FiftyBuckss twitterde op zondag 03-07-2016 om 16:34:17Analysis of Rosberg and Hamilton incident with Anthony Davidson https://t.co/oYNWSpnrp2 #AustrianGP reageer retweet
Zouden 30 rondes mee kunnen gaan volgens Pirelli. Daarnaast hoort een band gewoon minder te worden (al dan niet met cliff) in plaats van te klappen als je er te lang mee doorrijdt.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ferrari besluit toch zelf om er zo lang mee te rijden.
Bij Sky zochten ze er allemaal wat achter, nl. dat daarmee de onschuld van Hamilton wel ongeveer vaststond. Het is toch niet de normale gang van zaken, of wel?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ze maken er altijd per rijder een apart document van. En misschien duurt het wel precies twee minuten om zo'n document te maken en te publiceren.
Je kan ook overal wat achter zoeken, natuurlijk...
Als je tegen pure middelmaat als Magnussen al niks kan laten zien dan kun je er niet veel van nee.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:51 schreef gbm het volgende:
Even iets anders, maar zijn er meer die Joylon Palmer een enorme prutser vinden? Heb hem het hele jaar nog niks interessants zien doen, zonde van die plek, met Maldonado had je tenminste nog wat spektakel
Wat is niet de normale gang van zaken? Dat de FIA met twee coureurs bij zich roept, maar dat met twee verschillende meldingen doet, of dat een televisiezender aan het speculeren slaat? Beide zijn namelijk vrij normaal.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij Sky zochten ze er allemaal wat achter, nl. dat daarmee de onschuld van Hamilton wel ongeveer vaststond. Het is toch niet de normale gang van zaken, of wel?
Kwam er een melding dat er een incident involving cars (meervoud) under investigation was, of kwam er een melding dat er één auto under investigation was?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wat is niet de normale gang van zaken? Dat de FIA met twee coureurs bij zich roept, maar dat met twee verschillende meldingen doet, of dat een televisiezender aan het speculeren slaat? Beide zijn namelijk vrij normaal.
Ham 10s is genoeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef Klummie het volgende:
Kom eens met een uitspraak zeg, wat duurt dat lang. Ros DSQ en HAM 30 seconden tijdstraf of zo.![]()
Liveblog Sky:quote:Op zondag 3 juli 2016 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kwam er een melding dat er een incident involving cars (meervoud) under investigation was, of kwam er een melding dat er één auto under investigation was?
Dat Sky de meest bizarre dingen uit de kast trekt om het in het voordeel van Hamilton te draaien is inderdaad vrij gewoon.
Ik vertrouw liever op de meldingen van de FIA (die gewoon openbaar te vinden zijn op de FIA-site) dan op de meldingen van een tv-station.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:23 schreef Klummie het volgende:
[..]
Liveblog Sky:
15:41
Breaking news: Nico Rosberg will be investigated by the stewards over the last-lap crash and failing to stop.
Hamilton will not be investigated.
Hey Spooky!quote:Op zondag 3 juli 2016 18:26 schreef Spooky4u het volgende:
Vroegah, toen de helden niet blind instuurden:
mwa, niet echt... zie ook geen Horner bijvoorbeeld, lijkt me gewoon zijn team van mechanics ipv volledige Redbull teamquote:
Ja postte ik eerder alquote:Op zondag 3 juli 2016 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Toch is Hamilton ook bij de stewards geroepen.
waarom dat nou weer?quote:
bron?quote:
twitter:batch_2001 twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:39:20#AustrianGP you could fit a bus drifting sideways through the gap Hamilton left. Nico tried to force him out - shot himself in foot.. reageer retweet
twitter:
Schumacher aandragen als voorbeeld van clean racingquote:Op zondag 3 juli 2016 18:26 schreef Spooky4u het volgende:
Vroegah, toen de helden niet blind instuurden:
wat fijn dat je de reden ook vermeldquote:
twitter:Rivercurse twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:53:02Apparently the delay is because Nico Rosberg reached the top of the stairs outside the stewards office but hasn't turned in yet. #AustrianGP reageer retweet
Verblind door haatquote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik gun Rosberg het kampioenschap echt van harte. Na afloop in het interview met RTL bleef hij ook weer netjes en rustig terwijl Lil' Lewis voor de zoveelste keer weer botweg tegen hem aangereden is. Hamilton heeft zo'n verrotte persoonlijkheid. "I love Austria" geloof je het zelf. Die man is echt onuitstaanbaar. Hij wil zo graag Senna zijn maar die status zal hij nooit bereiken. Ik snap ook niet dat Mercedes er zin in heeft om deze man in hun team te hebben. Als je welke andere coureur dan ook naast Rosberg in het team zet dan zijn alle problemen opgelost. Hamilton heeft geluk dat Lauda fan van hem is.
nog nooit zoveel bullshit gelezen als dit.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik gun Rosberg het kampioenschap echt van harte. Na afloop in het interview met RTL bleef hij ook weer netjes en rustig terwijl Lil' Lewis voor de zoveelste keer weer botweg tegen hem aangereden is. Hamilton heeft zo'n verrotte persoonlijkheid. "I love Austria" geloof je het zelf. Die man is echt onuitstaanbaar. Hij wil zo graag Senna zijn maar die status zal hij nooit bereiken. Ik snap ook niet dat Mercedes er zin in heeft om deze man in hun team te hebben. Als je welke andere coureur dan ook naast Rosberg in het team zet dan zijn alle problemen opgelost. Hamilton heeft geluk dat Lauda fan van hem is.
Max baalt die ligt daardoor laat in bed, tenminste ik neem aan dat het vliegtuig op Nico wachtquote:Op zondag 3 juli 2016 18:57 schreef Klummie het volgende:
3 uur na de finish mag er wel eens een uitspraak komen toch?
Volgens de Twitters. Geen officiele bekendmaking nog.twitter:antonioboselli twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:57:31BREAKING: 10 secondi di penalità per Rosberg che resta 4^. Solo una reprimenda per il tedesco per aver guidato con ala rotta #skymotori reageer retweet
QFTquote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sky heeft het bevestigdquote:Op zondag 3 juli 2016 19:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens de Twitters. Geen officiele bekendmaking nog.twitter:antonioboselli twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:57:31BREAKING: 10 secondi di penalità per Rosberg che resta 4^. Solo una reprimenda per il tedesco per aver guidato con ala rotta #skymotori reageer retweet
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
twitter:F1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 19:03:18Rosberg given a 10s penalty & 2 penalty points for last-lap incident. #AustrianGP result does not change. More soon https://t.co/gBCJjCOuPX reageer retweet
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
twitter:Rivercurse twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:53:02Apparently the delay is because Nico Rosberg reached the top of the stairs outside the stewards office but hasn't turned in yet. #AustrianGP reageer retweet
Waardeloos. Klassenjustitie ten top.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:03 schreef Tarado het volgende:
twitter:F1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 19:03:18Rosberg given a 10s penalty & 2 penalty points for last-lap incident. #AustrianGP result does not change. More soon https://t.co/gBCJjCOuPX reageer retweet
Hoi nat poesje,quote:Op zondag 3 juli 2016 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het lichtsignaal ging erna pas aan...
twitter:charlie_whiting twitterde op zondag 03-07-2016 om 19:07:20@thebuxtonblog It’s the appearance of doing something, without doing something. It’s a Constanza Penalty. reageer retweet
De torrent heeft 1,5 maand online gestaan en nu pas kom je er meequote:Op zondag 3 juli 2016 19:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoi nat poesje,
Jij had de volledige race van Barcelona met Olav commentaar toch op een stickie?
Hij is voor Mercedes commercieel erg interessant. En de F1 is in wezen een Britse sport, en we weten inmiddels allemaal dat Britten niet helder kunnen denken als het tussen Britten en buitenlanders gaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja, lekker op tijd hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De torrent heeft 1,5 maand online gestaan en nu pas kom je er mee
Interview van Max met NOS wat uitgezonden werd?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:13 schreef KingRadler het volgende:
interview met Max van de NOS was echt tenenkrommend.
Max gaf wel aan dat Silverstone hem beter ligt.
Even kijken of ik hem weer online kan krijgen. Moet je wel even geduld hebben.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, lekker op tijd he![]()
Had hem laatst nog op marktplaats gevonden, maar daar is ie ook niet meer![]()
Ik betaal er 10 euro voor, of heb je hem zelf ook niet meer?
Geen joho.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand toevallig een filmpje van commentaar Olav van laatste ronde?
Ja, maar dan wel van beide kanten.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:13 schreef KingRadler het volgende:
jooheee, joohooo, joo fucking oohquote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Having taken note of the extensive evidence given by both drivers and the video and
telemetry data, it was apparent that Car 44 (HAM) was in front of Car 6 (ROS) - i.e.
more than fully alongside - and that the driver of Car 44 could have clearly made the
turn (T2) on the track, if not for the resultant collision. Car 6 did not allow Car 44
"racing room" and hence the driver of Car 6 was responsible for the collision
Max heeft het niet zo op domme vragenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel van beide kanten.
Max heeft het niet zo op de NOS?
Ik kan me niet voorstellen dat een man die interviews geeft met een zonnebril op en die met gouden kettingen en bijbehorende tokkie tatoeages rondloopt commercieel interessant is voor Mercedes. Een nette welbespraakte jongen als Nico Rosberg is een uithangbord voor je merk en kun je voor alle commerciële doeleinden inzetten. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Nico vaker in Mercedes commercials te bewonderen is. Lewis is marginaal beter in de kwalificatie, verder niks. Dat lijkt me alle interne problemen en zijn torenhoge salaris niet waard.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is voor Mercedes commercieel erg interessant. En de F1 is in wezen een Britse sport, en we weten inmiddels allemaal dat Britten niet helder kunnen denken als het tussen Britten en buitenlanders gaat.
Klein stukje:quote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is wat-ie nu zegt. Na vorige race beweerde-ie aanvankelijk dat die regel überhaupt niet bestaat. Toen ik dat weerlegde zei ie dat de regel alleen geldt wanneer de ander schade heeft. Toen ook dat niet bleek te kloppen ging het opeens om willekeur van de stewards. Kortom, die jongen snapt er echt geen bal van, maar als je 'm maar vaak genoeg corrigeert komt ie uiteindelijk wel in de buurt van een mening die geen flagrante onzin meer is.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij heeft wel een punt, hoe de regel luidt hangt heel nauw samen met de toepassing ervan.
Lijkt me weinig bijzonder. Je kunt discussiëren over de vraag of Rosberg daar iets fout deed (zal o.a. afhangen van de vraag of er data zijn waaruit een remprobleem blijkt), maar dat Hamilton niks fout deed zal voor niemand ter discussie staan. Behalve voor jou wellicht, want jij vermoed overal een samenzwering om Hamilton te bevoordelen.quote:Ook heel bijzonder is dat Rosberg under investigation was, en niet een incident involving 2 auto's. Wanneer is dat voor het laatst gebeurd als er twee auto's in gaan en er minstens eentje niet onbeschadigd uitkomt? De uitkomst is nog een twee, maar bij voorbaat al besluiten om Hamilton niet eens te onderzoeken? Dat legt meteen al een enorme claim op het onderzoek.
Ik upload hem, momentquote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
mwah dat ging nogquote:Op zondag 3 juli 2016 19:13 schreef KingRadler het volgende:
denk ook om de druk op de banden lager te houden. Viel me bijv in Barcelona ook op dat hij op het eind wat bredere lijnen namquote:Op zondag 3 juli 2016 19:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Max ging in de laatste bocht nog wel erg wijd!
Op de Belg dachten ze dat Max nog wel kon verdedigen tegen de 2 mercedessen op het eind.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mwah dat ging nog
De samenvatting was erger. Totaal niet te volgen als je er niks van gezien had. Ineens lag max 3e en toen gebeurde er iets kleins tussen 2 mercedessen (?) ofzo en was ie ineens 2. Klaar.
En terecht die beslissing, Rosberg is gewoon een mongool. Met regen valt hij oop elke keer door de mand.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De officiele beslissingen, met motivatie:
http://www.fia.com/file/44611/
http://www.fia.com/file/44612/
[..]
binnenkort eens naar binnenwippen als ik er weer langsloop! Als ik in Berlijn werk hobbel ik daar elke dag langs, kantoor zit 100 meter verderop. Kijken of je daar ook kan lunchen net zoals bij Harley davidson die daar ook zitquote:
Die was echt slecht inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2016 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mwah dat ging nog
De samenvatting was erger. Totaal niet te volgen als je er niks van gezien had. Ineens lag max 3e en toen gebeurde er iets kleins tussen 2 mercedessen (?) ofzo en was ie ineens 2. Klaar.
Nope.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is wat-ie nu zegt. Na vorige race beweerde-ie aanvankelijk dat die regel überhaupt niet bestaat.
Dan wordt ie af en toe wel toegepast. Zie ook nuquote:Toen ik dat weerlegde zei ie dat de regel alleen geldt wanneer de ander schade heeft.
Nee, dat was altijd al het geval. Dat jij te dom was om dat in te zien is niet mijn probleem.quote:Toen ook dat niet bleek te kloppen ging het opeens om willekeur van de stewards.
ja toch wel hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was echt slecht inderdaad![]()
Klapband van Vettel niet eens laten zien
Vetquote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even kijken of ik hem weer online kan krijgen. Moet je wel even geduld hebben.
jij hebt zitten slapen, volgens de timing wel 3 keer ofzo binnen geweest, maar dat komt doordat ze allemaal achter de sc via de pits reden.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Op het rtl4 journaal zeiden ze dat Max maar 1x banden heeft gewisseld.....maar hij heeft dat toch 2x gedaan...of heb ik zitten slapen
Jij bent wezen pitten.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Op het rtl4 journaal zeiden ze dat Max maar 1x banden heeft gewisseld.....maar hij heeft dat toch 2x gedaan...of heb ik zitten slapen
Je lag in coma.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Ik schat dat hij voor de grote Britse en Amerikaanse markt van grote waarde is, ik geloof dat Mercedes in die laatste een beetje een stoffig imago heeft. Rosberg doet niet veel voor de Duitse markt.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een man die interviews geeft met een zonnebril op en die met gouden kettingen en bijbehorende tokkie tatoeages rondloopt commercieel interessant is voor Mercedes. Een nette welbespraakte jongen als Nico Rosberg is een uithangbord voor je merk en kun je voor alle commerciële doeleinden inzetten. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Nico vaker in Mercedes commercials te bewonderen is. Lewis is marginaal beter in de kwalificatie, verder niks. Dat lijkt me alle interne problemen en zijn torenhoge salaris niet waard.
Ik weet dat hij niet al te snugger is, maar feitelijk werkt het wel een beetje zo. Stel dat je nou niet de regels kent maar ze probeert te destilleren uit een paar siezoenen F1, dan kom je daar op uit.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is wat-ie nu zegt. Na vorige race beweerde-ie aanvankelijk dat die regel überhaupt niet bestaat. Toen ik dat weerlegde zei ie dat de regel alleen geldt wanneer de ander schade heeft. Toen ook dat niet bleek te kloppen ging het opeens om willekeur van de stewards. Kortom, die jongen snapt er echt geen bal van, maar als je 'm maar vaak genoeg corrigeert komt ie uiteindelijk wel in de buurt van een mening die geen flagrante onzin meer is.
Dat hangt niet af van de data, dat hangt af van of je de regels consistent interpreteert. Want falende remmen of niet, of onderstuur of niet, Hamilton heeft heel vaak zijn auto net zo gepositioneerd en dan gebeurde er helemaal niets. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurde, en er dus geen avoidable collision was, hij avoide die namelijk.quote:Lijkt me weinig bijzonder. Je kunt discussiëren over de vraag of Rosberg daar iets fout deed (zal o.a. afhangen van de vraag of er data zijn waaruit een remprobleem blijkt), maar dat Hamilton niks fout deed zal voor niemand ter discussie staan. Behalve voor jou wellicht, want jij vermoed overal een samenzwering om Hamilton te bevoordelen.
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:35 schreef Fir3fly het volgende:
Dan wordt ie af en toe wel toegepast. Zie ook nu
Precies wat ik zeg dus. Het wordt alleen bestraft als er brokken van komen. Anders wordt het vrijwel altijd toegelaten.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.
mja, dat laatste is een reprimandquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.
En voor doorrijden met een ernstig beschadigde auto.
Je was dronken. En goed voor jou.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat laatste is een reprimand
bij een bepaald aantal reprimandes krijg je een sstrafpunt, volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.
Drie reprimands in een kalenderjaar levert bij de eerstvolgende race 10 plekken gridstraf op.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.
Dus is het helemaal niet precies wat jij zei. Het is een heel ander feit.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus. Het wordt alleen bestraft als er brokken van komen. Anders wordt het vrijwel altijd toegelaten.
En nu dus ook aangezien ze hem pakken op de botsing en niet op het van de baan af proberen te rijden.
Kijk, dat vind ik dus suf. Waarom hebben ze twee van die systemen naast elkaar? Remprimandes én strafpunten. Nu krijgt ie twee van het één en eentje van het ander. Maak daar gewoon één strafpuntensysteem van.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Drie reprimands in een kalenderjaar levert bij de eerstvolgende race 10 plekken gridstraf op.
Zuchtquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus is het helemaal niet precies wat jij zei. Het is een heel ander feit.
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zucht. Nog maar een keertje dan:
Wordt gewoon toegestaan, want geen brokken. Rosberg stuurt niet in en gaat van de baan af. Nu gebeurt hetzelfde, Hamilton stuurt wel in en dus brokken. Penalty. Snap je het nu eindelijk?
Ok man. Wat jij jezelf moet vertellen om je hier nog te kunnen vertonenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.![]()
Ik zou me niet te druk maken om Fir3flyquote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.![]()
Right. Je wat wat het woord collision betekent? Als ze elkaar niet raken wordt het inderdaad wel vrij onmogelijk om straf uit te delen voor een collision...quote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
- Causing a collision wordt niet bestraft als er geen brokken zijn (in het filmpje kun je zien dat Hamilton en Rosberg elkaar daadwerkelijk raken)
Deze is wel heel pijnlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 19:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Right. Je wat wat het woord collision betekent? Als ze elkaar niet raken wordt het wel vrij onmogelijk om straf uit te delen voor een collision...
@alle quoters:quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
jij hebt zitten slapen, volgens de timing wel 3 keer ofzo binnen geweest, maar dat komt doordat ze allemaal achter de sc via de pits reden.
HET IS GROSJEAN ZIJN SCHULD!!!!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Wombcat het volgende:
Toch jammer dat er volgend weekend alweer een GP is, anders had er hier nog weken over gediscussieerd kunnen worden.
Slaap je nog steeds? Hij is maar 1x binnen geweest....quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
@alle quoters:
Het ging er dus om dat ze bij het journaal het bij het verkeerde eind hadden en ik had moeten schrijven dat hij iig meer dan 1x was binnen geweest
Vooral Lauda mag wel weg.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rosberg heeft vele malen botsingen voorkomen terwijl hij aan de buitenkant zat en Lewis hem eraf drukte, in Monaco heeft hij hem zelfs voorbij gelaten. Lewis is degene die overal schijt aan heeft en alleen aan zichzelf denkt. Waarschijnlijk komt dit gedrag voort uit zijn wanhopige verlangen om op Senna te lijken, alsof het kopiëren van zijn helm niet genoeg was. Hamilton is de bron van alle problemen. Ze hebben ik weet niet hoeveel kapiteins op het schip bij Mercedes maar blijkbaar hebben ze dit nog steeds niet in de gaten. Ook dat gedrag in Baku toen ze hem niet konden helpen met de settings op zijn stuurtje. "Oke dan druk ik wel op alle knoppen." Dat is toch het gedrag van een kleuter? Rosberg zou nu een straatlengte voor hebben gestaan in het kampioenschap als hij er in Spanje, Canada en Oostenrijk niet afgereden zou zijn door Lil' Lewis. Mercedes heeft Hamilton echt niet nodig. Ze moeten eigenlijk het hele management van hun F1 team naar huis sturen. Die staan nu al jaren toe dat hun twee coureurs elkaar om de haverklap aanrijden.
blijkbaarquote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Slaap je nog steeds? Hij is maar 1x binnen geweest....
het is ook allemaal wat!quote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie nou nog aan het wellesnietessen, haantjes?
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Greys het volgende:
En zo is het!quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rosberg heeft vele malen botsingen voorkomen terwijl hij aan de buitenkant zat en Lewis hem eraf drukte, in Monaco heeft hij hem zelfs voorbij gelaten. Lewis is degene die overal schijt aan heeft en alleen aan zichzelf denkt. Waarschijnlijk komt dit gedrag voort uit zijn wanhopige verlangen om op Senna te lijken, alsof het kopiëren van zijn helm niet genoeg was. Hamilton is de bron van alle problemen. Ze hebben ik weet niet hoeveel kapiteins op het schip bij Mercedes maar blijkbaar hebben ze dit nog steeds niet in de gaten. Ook dat gedrag in Baku toen ze hem niet konden helpen met de settings op zijn stuurtje. "Oke dan druk ik wel op alle knoppen." Dat is toch het gedrag van een kleuter? Rosberg zou nu een straatlengte voor hebben gestaan in het kampioenschap als hij er in Spanje, Canada en Oostenrijk niet afgereden zou zijn door Lil' Lewis. Mercedes heeft Hamilton echt niet nodig. Ze moeten eigenlijk het hele management van hun F1 team naar huis sturen. Die staan nu al jaren toe dat hun twee coureurs elkaar om de haverklap aanrijden.
Ze kunnen het niet laten, want Frankrijk speelt vanavond immers. Hopelijk worden de haantjes vanavond op de IJslandse BBQ gelegdquote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Greys het volgende:
Fransenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet laten, want Frankrijk speelt vanavond immers. Hopelijk worden de haantjes vanavond op de IJslandse BBQ gelegd
Eens. Echter deed Rosberg dit niet omdat hij bang was dat Lewis hem dan buitenom gepasseerd had.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef Fer het volgende:
Rosberg had iets eerder moeten insturen en dan alsnog hem langzaam richting de buitenkant van de baan moeten laten lopen. Dan had Hamilton er alsnog af gemoeten en had niemand straf gekregen.
Jij kent Fir3fly nog niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn er eens geen teamorders is het weer niet goed.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind hem vooral lullig voor de user Firefly3, die is best oké en wordt er op aangekeken.quote:
Mag ik meten?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Zij jullie er al uit wie de grootste e-piemel heeft?
Ik hoop ook knetterhard dat het IJslands wonder voortduurt.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet laten, want Frankrijk speelt vanavond immers. Hopelijk worden de haantjes vanavond op de IJslandse BBQ gelegd
Alles van de uitzending in 1080p.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
VetWelke kwaliteit is het trouwens? En is het van de hele raceuitzending? Dus van opwarmronde tot ceremonie?
Bohhh.quote:
Ghehe.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral lullig voor de user Firefly3, die is best oké en wordt er op aangekeken.
waar denk je dat Le Mans ligt waar je al ooh zo lang heen wiltquote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fransen
Uit protest ga ik nooit in dat land op vakantie.
Waarom? Ik ben zo'n F1 noob die indertijd en nu naar Verstappen keek/kijkt en alle teampolitiek heeft gemist. Maar Lauda is een soort jeugdheld van me, sind ik er op m'n 12e achter kwam dat hij verbrand en al weer in een F1 wagen stapte.quote:
Dat is geen vakantie, dat is een eendaags bezoek.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar denk je dat Le Mans ligt waar je al ooh zo lang heen wilt
Dat is ook nog een goed punt.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat met dit soort regelgeving bereikt wordt is dat het dus beter is iemands voorvleugel eraf te rijden, dan van de baan af te sturen.
Van de baan af gereden worden wordt tenslotte niet bestraft, terwijl tegen diegene op rijden zorgt ervoor dat hij bestraft wordt omdat er geen race ruimte gelaten wordt.
Beetje gek dat dit soort toepassingen van de regels er dus voor zorgt dat het onveiliger wordt ipv veiliger.
dat is minstens al 24h racenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
D
[..]
Dat is geen vakantie, dat is een eendaags bezoek.
Misschien denken ze daar nu anders overquote:Op zondag 3 juli 2016 20:30 schreef KingRadler het volgende:
Mercedes had ook veel malen eerder aangegeven door te willen met rijders volgend jaar.
stewards, telemetrie. Nuff said.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:46 schreef Fer het volgende:
Of nog een suggestie voor Rosberg, trap volgende keer de rem vol in tot blokkerende voorwielen aan toe. Dan kun je netjes insturen en er niks aan doen dat je vooruit glijdt.
Neutraal en onbevooroordeeld kijken is niet iedereen gegeven helaas...quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef C_elf het volgende:
Jeetje, die commentaren op F1 races zijn al even erg als die bij de gemiddelde voetbalwedstrijd... Beetje vitten op elkaar wie de beste is en wie er gelijk heeft, best vermakelijk.
We moeten gewoon met zijn allen blij zijn dat we een leuke race gezien hebben! Als er helemaal niets gebeurd was (geen banden die ontploffen of geen gekke ongelukken enzo) was iedereen aan het klagen dat F1 toch zo saai is geworden.
Gewoon een goede race om naar te kijken, wie ook je favoriet mag zijn
inderdaad zaterdag hoorde ik nog op radio1 een wat kritische noot van de verslaggever dat het al 5-0 stond voor RIC op zaterdag, toen dacht ik al lekker belangrijk, de knikkers worden op zondag verdeeldquote:Op zondag 3 juli 2016 21:13 schreef Fopje het volgende:
Nog 16 punten verschil tussen VES en RIC. Het zou toch wel een stunt zijn.....
Kijk, dat klinkt als een leuk kampioenschapquote:Op zondag 3 juli 2016 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit plaatst Verstappens prestatie wel in perspectief. Punten verdeling sinds Max is overgestapt naar RBR...
[ afbeelding ]
Wehrleinquote:Op zondag 3 juli 2016 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit plaatst Verstappens prestatie wel in perspectief. Punten verdeling sinds Max is overgestapt naar RBR...
[ afbeelding ]
Maar haar mond is vast goed onder het bureau... op haar interview skills kan ze in ieder geval onmogelijk gekozen zijn.quote:
Ach vergeleken met de woordvoerster van ProRail (regio randstad noord), viel dit best wel meequote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Maar haar mond is vast goed onder het bureau... op haar interview skills kan ze in ieder geval onmogelijk gekozen zijn.
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
De laatste ronde :-)
Eindelijk wat online gekregen.
Geweldigquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Er werd wel boe geroepen maar denk niet dat je ons kon horen bij t podium hahahquote:
Net zo goed kinderachtig natuurlijk...quote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er werd wel boe geroepen maar denk niet dat je ons kon horen bij t podium hahah
naaaaaaaaaaaaaaaawhquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
ghehe probleemwijken.jpgquote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo goed kinderachtig natuurlijk...
Zeker, heb er ook niet aan mee gedaan. Want ben nog steeds van mening dat zonder Lewis Max geen tweede was geworden (even los van de schuldvraag )quote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo goed kinderachtig natuurlijk...
Dat klopt, want dan was ie derde geweestquote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zeker, heb er ook niet aan mee gedaan. Want ben nog steeds van mening dat zonder Lewis Max geen tweede was geworden (even los van de schuldvraag )
Alhoewel Nico gisteren vrij sympathiek ook handtekeningen uitdeelde aan wachtende mensen rondom het podiumpje.
Mooie tribune. Kan ook veel zienquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjesquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjes
Damnquote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjes
Ze hangen zelfs in de hekken!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
bij jou is het zeker sainz>maxquote:
Dat gaat zeker nog een keer lukken denk ik hoor. Als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ze hangen zelfs in de hekken!zo vet als dit in bv spa of duitsland nog een keertje lukt met een nog grote nederlandse enclave
Hij was blij dat Kimi op het podium stondquote:Op zondag 3 juli 2016 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gaat zeker nog een keer lukken denk ik hoor. Als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar.
Overigens denk ik dat ze in Italië ook behoorlijk fan zijn van Max. Zelfs een ouwe grijze knakker met een kimi petje zat te juichen voor max
Tevens viel me op dat max echt heel heel erg vaak genoemd werd, al kon ik natuurlijk niet verstaan wat ze zeiden. Ik denk dat verstappen z'n naam zelfs by far het vaakst genoemd is
ja dat ook en ik ook, maar ook voor Max hoor en klappen toen de mercs weer in de clinch lagen. Mooi om te zienquote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was blij dat Kimi op het podium stond
Mooie beelden!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Zal wel weer een complot zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Op sky was het wel redelijk duidelijk dat nico te laat instuurde
je bent zelf een klootjequote:Op zondag 3 juli 2016 23:18 schreef Beach het volgende:
Jan Lammers nu bij de nos voor het klootjesvolk.
Jemig, het geluid van de motoren lijkt nog steeds nergens op.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Sterker nog, Lewis gaat helemaal naar buiten om Rosberg de gelegenheid te geven om de bocht te nemen. Alleen rijdt die rechtdoor om Lewis er af te beuken in plaats van in te sturen.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje aparte discussie hier over Rosberg vs Hamilton. Lijkt me vrij duidelijk dat het erom gaat dat Hamilton er al voorbij is op het moment dat Rosberg hem beukt. Dat is wat anders dan het voorzichtig naar buiten dringen van de nummer 2 door de nummer 1.
Kimi was erg spontaan voor zijn doen, alweer net achter die blaag.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
ja dat ook en ik ook, maar ook voor Max hoor en klappen toen de mercs weer in de clinch lagen. Mooi om te zien
Waarom? RB is goed op weg.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Op BBC wordt gehint op een transfer van Sainz naar ferrari. Hoe realistisch is dit? Lijkt me mooi kut voor Max.
Ja! Werd twee keer nog bijna ingehaald door onze Finse vrind.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
denk ook om de druk op de banden lager te houden. Viel me bijv in Barcelona ook op dat hij op het eind wat bredere lijnen nam
Die heeft inmiddels wel wat respect gekregen voor dat broekie en hij was liever 3e achter Verstappen dan achter 2x Mercedes, meer zat er niet in zonder gele vlag in laatste ronde.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja! Werd twee keer nog bijna ingehaald door onze Finse vrind.
Ik denk niet dat het dubieuze verhaal zich afspeelt na de touche, waarbij Rosberg schade leed maar juist op het moment dat de touche gemaakt was. Het is allemaal kantje boord maar volgens mij was de gele vlag ook al gaande voor de touche tussen Nr 1 en 2. Als FIA ballen heeft, straf je dit keihard af, als er inderdaad een Gele Vlag gaande is. Iedereen moet zich aan de veiligheidsregels houden, dus Rosberg en Hamilton ook. Het negeren van een gele vlag is levensgevaarlijk voor de stewards. Daarbij gaf Raikkonen wel gewoon gehoor aan de gele Vlag waardoor zijn race in de laatste lap afgelopen is.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wel als de wagen voor ze aantoonbaar schade heeft. Die voorvleugel onder zijn wagen kon je niet missen door de vonkenregen.
Rosberg kon ook niet meer harder met alles wat mis was aan die auto, die was aardig gesloopt.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het dubieuze verhaal zich afspeelt na de touche, waarbij Rosberg schade leed maar juist op het moment dat de touche gemaakt was. Het is allemaal kantje boord maar volgens mij was de gele vlag ook al gaande voor de touche tussen Nr 1 en 2. Als FIA ballen heeft, straf je dit keihard af, als er inderdaad een Gele Vlag gaande is. Iedereen moet zich aan de veiligheidsregels houden, dus Rosberg en Hamilton ook. Het negeren van een gele vlag is levensgevaarlijk voor de stewards. Daarbij gaf Raikkonen wel gewoon gehoor aan de gele Vlag waardoor zijn race in de laatste lap afgelopen is.
Dat zou wel jammer zijn. Vind het goed dat Mercedes ze laat racen. Als het dominante team daarmee stopt wordt het nog saaier.quote:So the only consequence is to look at all the options available on the table, and one option is to freeze the order of a certain stage in the race.
"It's unpopular, it makes me puke myself because I like to see them race, but if the racing is not possible without contact, then that's the consequence.
Ik mag 'm wel die lange en nu heeft ie gewoon gelijk. Wie op kop ligt en banden heel houdt gaat winnen.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:47 schreef VacaLoca het volgende:
Wolff:
[..]
Dat zou wel jammer zijn. Vind het goed dat Mercedes ze laat racen. Als het dominante team daarmee stopt wordt het nog saaier.
Max zat er dichtbij, die vraag van 'm aan Hamilton in de ruimte voor podium was ook geniaal.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:51 schreef MakkieR het volgende:
Stel je voor zeg dat de gele vlag een paar laps eerder was gekomen toen Hamilton en Rosberg nog achter Verstappen reed, dan had je zomaar de GP winnend kunnen afsluiten. Dus je kunt ook zeggen dat Mercedes mazzel heeft, dat de gele vlag pas kwam nadat beide Mercedessen Max hadden ingehaald.
nou denk niet dat ie het zo goed kon zien met raikkonen in zijn spiegels en achterblijvers voor hemquote:Op maandag 4 juli 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Max zat er dichtbij, die vraag van 'm aan Hamilton in de ruimte voor podium was ook geniaal.
"What happend" terwijl ie het perfect kon zien op 6 sec.
Of Sainz.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de toekomst wordt dus wellicht Wehrlein vs Max. Zou frustrerend zijn als Wehrlein straks steeds bij het betere team rijdt.
Actie was voor de gele vlag. Die zagen ze pas toen Lewis Nico had ingehaald.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het dubieuze verhaal zich afspeelt na de touche, waarbij Rosberg schade leed maar juist op het moment dat de touche gemaakt was. Het is allemaal kantje boord maar volgens mij was de gele vlag ook al gaande voor de touche tussen Nr 1 en 2. Als FIA ballen heeft, straf je dit keihard af, als er inderdaad een Gele Vlag gaande is. Iedereen moet zich aan de veiligheidsregels houden, dus Rosberg en Hamilton ook. Het negeren van een gele vlag is levensgevaarlijk voor de stewards. Daarbij gaf Raikkonen wel gewoon gehoor aan de gele Vlag waardoor zijn race in de laatste lap afgelopen is.
Als het de komende 2 jaar bij RBR niet lukt denk ik dat er genoeg andere opties komen voor Max. En aan het eind van seizoen 2018 is hij pas 21 he.quote:
Zo goed vind ik wehrlein nog niet, dit keer was hij goed ja maar t.o.v Haryanto zou hij meer moeten laten zien.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de toekomst wordt dus wellicht Wehrlein vs Max. Zou frustrerend zijn als Wehrlein straks steeds bij het betere team rijdt.
Vooral de wijze waarop hij gisteren feitelijk vrij moeiteloos wegreed bij Ricciardo was wel indrukwekkend in mijn ogen. RIC is vooralsnog de betere in de kwalificatie, maar dat weet VES in de races doorgaans ruimschoots te compenseren. Ook het feit dat hij het gisteren met slechts één pitstop wist te doen is een knap staaltje bandenmanagement dat heel veel discipline vereist met een Ferrari die met rasse schreden dichterbij komt.quote:Op maandag 4 juli 2016 09:45 schreef tja77 het volgende:
Knap dat Max zelfs met 1 dnf in zijn nog korte periode bij RBR al meer punten scoort dan zijn teammaatje. 59 om 52 als ik me niet vergis.
Hij reed gelijk al harder en haalde 'm vrij simpel in. De race was nauwelijks echt begonnen en VES zat al voor RICquote:Op maandag 4 juli 2016 10:02 schreef XL het volgende:
Heb niet zoveel van het begin van de race kunnen zien, kan iemand me vertellen hoe Verstappen aan Ricciardo voorbij is gegaan?
Vol gasquote:Op maandag 4 juli 2016 10:02 schreef XL het volgende:
Heb niet zoveel van het begin van de race kunnen zien, kan iemand me vertellen hoe Verstappen aan Ricciardo voorbij is gegaan?
Kon geen bewegende beelden vinden.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:02 schreef XL het volgende:
Zonder de tijden te weten zou ik zeggen dat dit beeld zich elke race heeft voorgedaan sinds Max bij RBR zit.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:27 schreef VacaLoca het volgende:
http://en.mclarenf-1.com/(...)2=Daniel%20Ricciardo
Verschil was groot vandaag
ja Monaco eindigde Max echt voor Riccardoquote:Op maandag 4 juli 2016 10:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zonder de tijden te weten zou ik zeggen dat dit beeld zich elke race heeft voorgedaan sinds Max bij RBR zit.
Joh. Ik heb het over de rondetijden.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ja Monaco eindigde Max echt voor Riccardo
2 maanden geleden: Horner:quote:Op maandag 4 juli 2016 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max begint ricciardo aardig te vernederen in de races inderdaad.
wel relaxed voor jou dat je steeds op Monaco kunt terugvallen. In 2017 2018 en 2020 nog steeds! Hoe relaxed!quote:Op maandag 4 juli 2016 10:11 schreef Beach het volgende:
[..]
ja Monaco eindigde Max echt voor Riccardo
Alhoewel het dus geen kut uitmaakt of je P9 of P5 kwalificeertquote:Op maandag 4 juli 2016 10:28 schreef Wolve000 het volgende:
Als ze de pitstop van Ricciardo in Monaco niet hadden verneukt, zouden ze nu beide op 59 punten staan trouwens.
Desalniettemin lijkt Max het qua race pace wel goed te doen tov Ricciardo meestal. In de kwalificatie moet hij alleen nog wel een stuk verbeteren als hij hem daar ook wil verslaan. Want daar is Ricciardo toch duidelijk een van de besten, zo niet de beste op dit moment.
ongewone plaats om in te halenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon geen bewegende beelden vinden.
Verstappen's pass on Ricciardo from Vettel's on board http://bit.ly/29q0q0U #F1 #Formula1
en jij nog veel plezier in het grote 'Max Verstappen kan niks fout doen en de rest zijn prutsers' topicquote:Op maandag 4 juli 2016 10:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wel relaxed voor jou dat je steeds op Monaco kunt terugvallen. In 2017 2018 en 2020 nog steeds! Hoe relaxed!
Ik denk dat ik deze race indrukwekkender vond dan zijn overwinning in Spanje eigenlijk.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral de wijze waarop hij gisteren feitelijk vrij moeiteloos wegreed bij Ricciardo was wel indrukwekkend in mijn ogen. RIC is vooralsnog de betere in de kwalificatie, maar dat weet VES in de races doorgaans ruimschoots te compenseren. Ook het feit dat hij het gisteren met slechts één pitstop wist te doen is een knap staaltje bandenmanagement dat heel veel discipline vereist met een Ferrari die met rasse schreden dichterbij komt.
Nee ik ook niet, helemaal niet zelfs.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:33 schreef Beach het volgende:
[..]
ps. ik ben absoluut fan van Max maar heb niet de onzekere neiging om alles wat hij doet te vergelijken met Ricky Ardo om die door het slijk te hales noch het gevoel dat ik constant de reet van Max moet likken.
Ik wil dat niet uit onzekerheid weten. Teamgenoten inhalen is machtig interessant. Denk bijvoorbeeld aan Mercedes dit seizoenquote:Op maandag 4 juli 2016 10:33 schreef Beach het volgende:
[..]
en jij nog veel plezier in het grote 'Max Verstappen kan niks fout doen en de rest zijn prutsers' topic
ps. ik ben absoluut fan van Max maar heb niet de onzekere neiging om alles wat hij doet te vergelijken met Ricky Ardo om die door het slijk te hales noch het gevoel dat ik constant de reet van Max moet likken.
het maakte voor hem ook niet meer uit toen Kimi er voorbij wasquote:Op maandag 4 juli 2016 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Het gebeurde op de baan iig. Zullen vast geen stalorders zijn geweest en beiden hebben de hele race dezelfde strategie aangehouden tot Ricciardo een extra stop moest maken.
Alleen niet handig dat hij achter Button vast kwam te zitten.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
het maakte voor hem ook niet meer uit toen Kimi er voorbij was
De banden van die Ferrari zat ook geen rubber meer aan hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 10:51 schreef BeamofLight het volgende:
Sowieso heb ik het gevoel dat Max de beste van allemaal is qua bandenmanagement. Is niet normaal hoe hij dat doet, met een paar keer een snellere Ferrari achter hem in t heetst van de eindstrijd.
Brood en spelen voor het NOS klootjesvolk..quote:Op maandag 4 juli 2016 10:33 schreef Beach het volgende:
[..]
en jij nog veel plezier in het grote 'Max Verstappen kan niks fout doen en de rest zijn prutsers' topic
De vergelijkingen met RIC hebben niet zoveel te maken met 'door het slijk halen', maar met het feit dat je in de F1 nou eenmaal de prestaties van een coureur het best kan beoordelen door ze te vergelijken met de prestaties van zijn teammaat. Dan zie je dat RIC vooralsnog duidelijk superieur is in de kwalificaties, terwijl VES het in de races weer iets beter doet. HAM of ROS vergelijken met de rest van het veld heeft ook geen enkele zin. Een halfblinde bejaarde rijdt in die auto de rest van het veld nog aan gort.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Je vergeet er een hele hoop.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:59 schreef nodisch18 het volgende:
De behaalde punten sinds max zijn debuut bij Red Bull:![]()
Hamilton 85
Vettel 63
Verstappen 59
Rosberg 53
Raikonnen 53
Ricciardo 52
Perez 37
Bottas 35
Massa 6
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:59 schreef nodisch18 het volgende:
De behaalde punten sinds max zijn debuut bij Red Bull:![]()
Hamilton 85
Vettel 63
Verstappen 59
Rosberg 53
Raikonnen 53
Ricciardo 52
Perez 37
Bottas 35
Massa 6
Wat heeft dat nou weer met onzekerheid te maken? Gewoon leuk en interessant om vergelijkingen te maken tussen twee mensen die in 'dezelfde' auto rijden. Je moet toch íets tot de volgende race...quote:Op maandag 4 juli 2016 10:33 schreef Beach het volgende:
Laat hem lekker azijnzeiken.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met onzekerheid te maken? Gewoon leuk en interessant om vergelijkingen te maken tussen twee mensen die in 'dezelfde' auto rijden. Je moet toch íets tot de volgende race...
EDI: oh dat was al dertig keer gezegd. Neem me niet kwalijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |