mwa, niet echt... zie ook geen Horner bijvoorbeeld, lijkt me gewoon zijn team van mechanics ipv volledige Redbull teamquote:
Ja postte ik eerder alquote:Op zondag 3 juli 2016 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Toch is Hamilton ook bij de stewards geroepen.
waarom dat nou weer?quote:
bron?quote:
twitter:batch_2001 twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:39:20#AustrianGP you could fit a bus drifting sideways through the gap Hamilton left. Nico tried to force him out - shot himself in foot.. reageer retweet
twitter:
Schumacher aandragen als voorbeeld van clean racingquote:Op zondag 3 juli 2016 18:26 schreef Spooky4u het volgende:
Vroegah, toen de helden niet blind instuurden:
wat fijn dat je de reden ook vermeldquote:
twitter:Rivercurse twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:53:02Apparently the delay is because Nico Rosberg reached the top of the stairs outside the stewards office but hasn't turned in yet. #AustrianGP reageer retweet
Verblind door haatquote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik gun Rosberg het kampioenschap echt van harte. Na afloop in het interview met RTL bleef hij ook weer netjes en rustig terwijl Lil' Lewis voor de zoveelste keer weer botweg tegen hem aangereden is. Hamilton heeft zo'n verrotte persoonlijkheid. "I love Austria" geloof je het zelf. Die man is echt onuitstaanbaar. Hij wil zo graag Senna zijn maar die status zal hij nooit bereiken. Ik snap ook niet dat Mercedes er zin in heeft om deze man in hun team te hebben. Als je welke andere coureur dan ook naast Rosberg in het team zet dan zijn alle problemen opgelost. Hamilton heeft geluk dat Lauda fan van hem is.
nog nooit zoveel bullshit gelezen als dit.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik gun Rosberg het kampioenschap echt van harte. Na afloop in het interview met RTL bleef hij ook weer netjes en rustig terwijl Lil' Lewis voor de zoveelste keer weer botweg tegen hem aangereden is. Hamilton heeft zo'n verrotte persoonlijkheid. "I love Austria" geloof je het zelf. Die man is echt onuitstaanbaar. Hij wil zo graag Senna zijn maar die status zal hij nooit bereiken. Ik snap ook niet dat Mercedes er zin in heeft om deze man in hun team te hebben. Als je welke andere coureur dan ook naast Rosberg in het team zet dan zijn alle problemen opgelost. Hamilton heeft geluk dat Lauda fan van hem is.
Max baalt die ligt daardoor laat in bed, tenminste ik neem aan dat het vliegtuig op Nico wachtquote:Op zondag 3 juli 2016 18:57 schreef Klummie het volgende:
3 uur na de finish mag er wel eens een uitspraak komen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |