Vettel kan die band niet goed genoeg zien vanuit zijn wagen om te constateren of er dergelijke schade isquote:Op zondag 3 juli 2016 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Schade was er niet. Dat zei Vettel al. Dus wat was het dan? Pirelli is blijkbaar stil of heb jij wat gehoord?
Daarom heeft hij het er dan ook over gehad met zijn engineers.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vettel kan die band niet goed genoeg zien vanuit zijn om td constateren of er dergelijke schade is
Jap je mocht t zelfs meenemen.quote:
Nee haha.quote:
In Barcelona kon je alleen alcoholvrij bier kopenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jap je mocht t zelfs meenemen.
Vorige week in Assen konden we gewoon 2 sixpacks wegmikken bij de controle
[..]
Nee haha.
Gisteren was je er ook, nou na 10 seconde in de hitte heeft ie alleen nog maar in de schaduw onder te tribune gelegen whahaha.
Heb wel een foto van hem en Max.
Heb Waffle trouwens niet meer gespot :-(
ze hebben toch dat risico genomen om er zo lang mee door te rijdenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vettel kan die band niet goed genoeg zien vanuit zijn om td constateren of er dergelijke schade is [ afbeelding ] en Pirelli heeft zichzelf nog nooit de schuld gegeven zal dus ook niet gebeuren en het zal wel de gebruikelijke "debris" worden
Dat was een rare en zeer controversiele beslissing in een heel andere situatie. Terwijl er voorbeelden te over zijn van bijna dezelfde situaties met Rosberg aan de buitenkant en Hamilton aan de binnenkant, met en zonder contact. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurt en zo dus de collision avoid, terwijl Hamilton hier de dus avoidable collision veroorzaakt door gewoon in te sturen alsof Rosberg de lijn over de apex had gekozen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Het wordt dus wel bestraft. Dat heb ik net laten zien.
Doen ze niet. Ros was duidelijk langzamer dan anders, dan mag je toch gewoon inhalen?quote:
Je bedoelt snel leegdrinken toch? Toch??quote:Op zondag 3 juli 2016 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jap je mocht t zelfs meenemen.
Vorige week in Assen konden we gewoon 2 sixpacks wegmikken bij de controle
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 3 juli 2016 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
Donderdag extra F1 show, kunnen jullie ons spotten!
en wat zien die? Een plotselinge drukval van de band toen die in 100 stukken over de baan vloog. Als dat ding langzaam druk verlies had hadden ze hem binnen gehaald. Dat wilt toaal niet zeggen dat er geen schade was aan die band.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom heeft hij het er dan ook over gehad met zijn engineers.
nee, ik was mijn vrouw aan het neuken op dat momentquote:Heb je überhaupt wel gekeken?
Onder een gele vlag mag je niet inhalen.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:13 schreef caspervc het volgende:
[..]
Doen ze niet. Ros was duidelijk langzamer dan anders, dan mag je toch gewoon inhalen?
Zoals ik al zei gaat het me niet om de specifieke situatie in deze race, maar om de onzin die Firefly bij zo ongeveer elke race verkondigt.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was een rare en zeer controversiele beslissing in een heel andere situatie. Terwijl er voorbeelden te over zijn van bijna dezelfde situaties met Rosberg aan de buitenkant en Hamilton aan de binnenkant, met en zonder contact. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurt en zo dus de collision avoid, terwijl Hamilton hier de dus avoidable collision veroorzaakt door gewoon in te sturen alsof Rosberg de lijn over de apex had gekozen.
Kon Hamilton wel zien of Rosberg instuurde? Ze hebben een beste dode hoek en hij nam een hele wijde lijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was een rare en zeer controversiele beslissing in een heel andere situatie. Terwijl er voorbeelden te over zijn van bijna dezelfde situaties met Rosberg aan de buitenkant en Hamilton aan de binnenkant, met en zonder contact. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurt en zo dus de collision avoid, terwijl Hamilton hier de dus avoidable collision veroorzaakt door gewoon in te sturen alsof Rosberg de lijn over de apex had gekozen.
maar dat wilt niet zeggen dat dat de oorzaak was.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben toch dat risico genomen om er zo lang mee door te rijden
wtf spoor jij nog??quote:Op zondag 3 juli 2016 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
nee, ik was mijn vrouw aan het neuken op dat momentverdomme jij bent toch een arrogant mannetje geworden als het over F1 gaat.....
Daag![]()
Tuurlijk wel, als Ros zijn band lek was, of wiel dr af had gelegen had ie dr ook gewoon voorbij gemogen. Nu was t zijn vleugel. Dus inhalen die hapquote:Op zondag 3 juli 2016 17:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Onder een gele vlag mag je niet inhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |