Wehrein, die in een Manor van kansloos achteraan op een ronde naar de punten rijdtquote:Op zondag 3 juli 2016 16:27 schreef Fopje het volgende:
Wehrlein of Verstappen driver of the day. Ik gun het Wehrlein
Blijkbaar zit Hamilton nooit fout, want hij komt niet eens under investigation. De regel op basis waarvan Rosberg hier fout zou zitten bestaat kennelijk dus niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hamilton is vaak genoeg degene die fout zit maar hier dus niet
Inderdaad, solide race van Max maar met een Manor in de punten (en ook gekeken naar z'n kwalificatie) verdient Wehrlein 't 100%quote:Op zondag 3 juli 2016 16:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wehrein, die in een Manor van kansloos achteraan op een ronde naar de punten rijdt
behalve als Hammie het doetquote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel. Hij zit er al volledig naast, dus Rosberg moet hem ruimte geven. Een ander van de baan drukken mag niet.
Waarom?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
Heeft iemand het excuus van Pirelli gezien? Ik nog niet.
Hou toch eens op met dat domme geklets. Of leg uit waarom Sainz in Rusland een penalty kreeg voor forcing a driver off the track.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel hoor. Canada dit jaar. Bijvoorbeeld.
Klapband van Vettel.quote:
Over de band van Vettel? Zij zeggen dat ze geen advies geven en dat slijtage groter kan zijn met een volle tank..quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
Heeft iemand het excuus van Pirelli gezien? Ik nog niet.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef franklop het volgende:
http://www.formula1.com/en/vote.html
Pascalletje gestemd
me 2quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef franklop het volgende:
Pascalletje gestemd
Het is simpelweg de waarheid.quote:
Vorige keer ook al uitgelegd. De regels zijn dom en de stewards doen maar wat.quote:Of leg uit waarom Sainz in Rusland een penalty kreeg voor forcing a driver off the track.
En waarom zou Pirelli zich daar voor moeten verontschuldigen?quote:
me tooquote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef franklop het volgende:
Pascalletje gestemd
Omdat de band klapt.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
En waarom zou Pirelli zich daar voor moeten verontschuldigen?
Het is nou eenmaal niet verplicht om de apex te nemen. Het is gewoon een gebruikelijke defensieve tactiek om een wijdere lijn te nemen zodat je de doorgang blokkeert en de ander onderlangs moet kruisen. Of zodat de ander buiten de baan moet, althans in het geval het Hamilton is die aan de binnenkant zit.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:30 schreef gbm het volgende:
Nogmaals, ben geen Hamilton fan (verre van dat) maar hij moet toch een keer insturen... Rosberg rijdt gewoon rechtdoor, ver voorbij de Apex
Ja... dat kan he.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:38 schreef Fir3fly het volgende:
Het is gewoon een race-incident. Waar Hamilton deze keer beter vanaf komt. Lijkt me niet zo moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |