twitter:Rivercurse twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:53:02Apparently the delay is because Nico Rosberg reached the top of the stairs outside the stewards office but hasn't turned in yet. #AustrianGP reageer retweet
Verblind door haatquote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik gun Rosberg het kampioenschap echt van harte. Na afloop in het interview met RTL bleef hij ook weer netjes en rustig terwijl Lil' Lewis voor de zoveelste keer weer botweg tegen hem aangereden is. Hamilton heeft zo'n verrotte persoonlijkheid. "I love Austria" geloof je het zelf. Die man is echt onuitstaanbaar. Hij wil zo graag Senna zijn maar die status zal hij nooit bereiken. Ik snap ook niet dat Mercedes er zin in heeft om deze man in hun team te hebben. Als je welke andere coureur dan ook naast Rosberg in het team zet dan zijn alle problemen opgelost. Hamilton heeft geluk dat Lauda fan van hem is.
nog nooit zoveel bullshit gelezen als dit.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik gun Rosberg het kampioenschap echt van harte. Na afloop in het interview met RTL bleef hij ook weer netjes en rustig terwijl Lil' Lewis voor de zoveelste keer weer botweg tegen hem aangereden is. Hamilton heeft zo'n verrotte persoonlijkheid. "I love Austria" geloof je het zelf. Die man is echt onuitstaanbaar. Hij wil zo graag Senna zijn maar die status zal hij nooit bereiken. Ik snap ook niet dat Mercedes er zin in heeft om deze man in hun team te hebben. Als je welke andere coureur dan ook naast Rosberg in het team zet dan zijn alle problemen opgelost. Hamilton heeft geluk dat Lauda fan van hem is.
Max baalt die ligt daardoor laat in bed, tenminste ik neem aan dat het vliegtuig op Nico wachtquote:Op zondag 3 juli 2016 18:57 schreef Klummie het volgende:
3 uur na de finish mag er wel eens een uitspraak komen toch?
Volgens de Twitters. Geen officiele bekendmaking nog.twitter:antonioboselli twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:57:31BREAKING: 10 secondi di penalità per Rosberg che resta 4^. Solo una reprimenda per il tedesco per aver guidato con ala rotta #skymotori reageer retweet
QFTquote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sky heeft het bevestigdquote:Op zondag 3 juli 2016 19:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Volgens de Twitters. Geen officiele bekendmaking nog.twitter:antonioboselli twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:57:31BREAKING: 10 secondi di penalità per Rosberg che resta 4^. Solo una reprimenda per il tedesco per aver guidato con ala rotta #skymotori reageer retweet
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
twitter:F1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 19:03:18Rosberg given a 10s penalty & 2 penalty points for last-lap incident. #AustrianGP result does not change. More soon https://t.co/gBCJjCOuPX reageer retweet
quote:Op zondag 3 juli 2016 18:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
twitter:Rivercurse twitterde op zondag 03-07-2016 om 18:53:02Apparently the delay is because Nico Rosberg reached the top of the stairs outside the stewards office but hasn't turned in yet. #AustrianGP reageer retweet
Waardeloos. Klassenjustitie ten top.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:03 schreef Tarado het volgende:
twitter:F1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 19:03:18Rosberg given a 10s penalty & 2 penalty points for last-lap incident. #AustrianGP result does not change. More soon https://t.co/gBCJjCOuPX reageer retweet
Hoi nat poesje,quote:Op zondag 3 juli 2016 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het lichtsignaal ging erna pas aan...
twitter:charlie_whiting twitterde op zondag 03-07-2016 om 19:07:20@thebuxtonblog It’s the appearance of doing something, without doing something. It’s a Constanza Penalty. reageer retweet
De torrent heeft 1,5 maand online gestaan en nu pas kom je er meequote:Op zondag 3 juli 2016 19:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoi nat poesje,
Jij had de volledige race van Barcelona met Olav commentaar toch op een stickie?
Hij is voor Mercedes commercieel erg interessant. En de F1 is in wezen een Britse sport, en we weten inmiddels allemaal dat Britten niet helder kunnen denken als het tussen Britten en buitenlanders gaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 18:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja, lekker op tijd hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De torrent heeft 1,5 maand online gestaan en nu pas kom je er mee
Interview van Max met NOS wat uitgezonden werd?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:13 schreef KingRadler het volgende:
interview met Max van de NOS was echt tenenkrommend.
Max gaf wel aan dat Silverstone hem beter ligt.
Even kijken of ik hem weer online kan krijgen. Moet je wel even geduld hebben.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, lekker op tijd he![]()
Had hem laatst nog op marktplaats gevonden, maar daar is ie ook niet meer![]()
Ik betaal er 10 euro voor, of heb je hem zelf ook niet meer?
Geen joho.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand toevallig een filmpje van commentaar Olav van laatste ronde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |