Mooie tribune. Kan ook veel zienquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
De laatste ronde :-)
Eindelijk wat online gekregen.
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjesquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjes
Damnquote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjes
Ze hangen zelfs in de hekken!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
bij jou is het zeker sainz>maxquote:
Dat gaat zeker nog een keer lukken denk ik hoor. Als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ze hangen zelfs in de hekken!zo vet als dit in bv spa of duitsland nog een keertje lukt met een nog grote nederlandse enclave
Hij was blij dat Kimi op het podium stondquote:Op zondag 3 juli 2016 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gaat zeker nog een keer lukken denk ik hoor. Als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar.
Overigens denk ik dat ze in Italië ook behoorlijk fan zijn van Max. Zelfs een ouwe grijze knakker met een kimi petje zat te juichen voor max
Tevens viel me op dat max echt heel heel erg vaak genoemd werd, al kon ik natuurlijk niet verstaan wat ze zeiden. Ik denk dat verstappen z'n naam zelfs by far het vaakst genoemd is
ja dat ook en ik ook, maar ook voor Max hoor en klappen toen de mercs weer in de clinch lagen. Mooi om te zienquote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was blij dat Kimi op het podium stond
Mooie beelden!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Zal wel weer een complot zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Op sky was het wel redelijk duidelijk dat nico te laat instuurde
je bent zelf een klootjequote:Op zondag 3 juli 2016 23:18 schreef Beach het volgende:
Jan Lammers nu bij de nos voor het klootjesvolk.
Jemig, het geluid van de motoren lijkt nog steeds nergens op.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Sterker nog, Lewis gaat helemaal naar buiten om Rosberg de gelegenheid te geven om de bocht te nemen. Alleen rijdt die rechtdoor om Lewis er af te beuken in plaats van in te sturen.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje aparte discussie hier over Rosberg vs Hamilton. Lijkt me vrij duidelijk dat het erom gaat dat Hamilton er al voorbij is op het moment dat Rosberg hem beukt. Dat is wat anders dan het voorzichtig naar buiten dringen van de nummer 2 door de nummer 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |