Interview van Max met NOS wat uitgezonden werd?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:13 schreef KingRadler het volgende:
interview met Max van de NOS was echt tenenkrommend.
Max gaf wel aan dat Silverstone hem beter ligt.
Even kijken of ik hem weer online kan krijgen. Moet je wel even geduld hebben.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, lekker op tijd he![]()
Had hem laatst nog op marktplaats gevonden, maar daar is ie ook niet meer![]()
Ik betaal er 10 euro voor, of heb je hem zelf ook niet meer?
Geen joho.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand toevallig een filmpje van commentaar Olav van laatste ronde?
Ja, maar dan wel van beide kanten.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:13 schreef KingRadler het volgende:
jooheee, joohooo, joo fucking oohquote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Having taken note of the extensive evidence given by both drivers and the video and
telemetry data, it was apparent that Car 44 (HAM) was in front of Car 6 (ROS) - i.e.
more than fully alongside - and that the driver of Car 44 could have clearly made the
turn (T2) on the track, if not for the resultant collision. Car 6 did not allow Car 44
"racing room" and hence the driver of Car 6 was responsible for the collision
Max heeft het niet zo op domme vragenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel van beide kanten.
Max heeft het niet zo op de NOS?
Ik kan me niet voorstellen dat een man die interviews geeft met een zonnebril op en die met gouden kettingen en bijbehorende tokkie tatoeages rondloopt commercieel interessant is voor Mercedes. Een nette welbespraakte jongen als Nico Rosberg is een uithangbord voor je merk en kun je voor alle commerciële doeleinden inzetten. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Nico vaker in Mercedes commercials te bewonderen is. Lewis is marginaal beter in de kwalificatie, verder niks. Dat lijkt me alle interne problemen en zijn torenhoge salaris niet waard.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is voor Mercedes commercieel erg interessant. En de F1 is in wezen een Britse sport, en we weten inmiddels allemaal dat Britten niet helder kunnen denken als het tussen Britten en buitenlanders gaat.
Klein stukje:quote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is wat-ie nu zegt. Na vorige race beweerde-ie aanvankelijk dat die regel überhaupt niet bestaat. Toen ik dat weerlegde zei ie dat de regel alleen geldt wanneer de ander schade heeft. Toen ook dat niet bleek te kloppen ging het opeens om willekeur van de stewards. Kortom, die jongen snapt er echt geen bal van, maar als je 'm maar vaak genoeg corrigeert komt ie uiteindelijk wel in de buurt van een mening die geen flagrante onzin meer is.quote:Op zondag 3 juli 2016 17:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij heeft wel een punt, hoe de regel luidt hangt heel nauw samen met de toepassing ervan.
Lijkt me weinig bijzonder. Je kunt discussiëren over de vraag of Rosberg daar iets fout deed (zal o.a. afhangen van de vraag of er data zijn waaruit een remprobleem blijkt), maar dat Hamilton niks fout deed zal voor niemand ter discussie staan. Behalve voor jou wellicht, want jij vermoed overal een samenzwering om Hamilton te bevoordelen.quote:Ook heel bijzonder is dat Rosberg under investigation was, en niet een incident involving 2 auto's. Wanneer is dat voor het laatst gebeurd als er twee auto's in gaan en er minstens eentje niet onbeschadigd uitkomt? De uitkomst is nog een twee, maar bij voorbaat al besluiten om Hamilton niet eens te onderzoeken? Dat legt meteen al een enorme claim op het onderzoek.
Ik upload hem, momentquote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
mwah dat ging nogquote:Op zondag 3 juli 2016 19:13 schreef KingRadler het volgende:
denk ook om de druk op de banden lager te houden. Viel me bijv in Barcelona ook op dat hij op het eind wat bredere lijnen namquote:Op zondag 3 juli 2016 19:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Max ging in de laatste bocht nog wel erg wijd!
Op de Belg dachten ze dat Max nog wel kon verdedigen tegen de 2 mercedessen op het eind.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mwah dat ging nog
De samenvatting was erger. Totaal niet te volgen als je er niks van gezien had. Ineens lag max 3e en toen gebeurde er iets kleins tussen 2 mercedessen (?) ofzo en was ie ineens 2. Klaar.
En terecht die beslissing, Rosberg is gewoon een mongool. Met regen valt hij oop elke keer door de mand.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
De officiele beslissingen, met motivatie:
http://www.fia.com/file/44611/
http://www.fia.com/file/44612/
[..]
binnenkort eens naar binnenwippen als ik er weer langsloop! Als ik in Berlijn werk hobbel ik daar elke dag langs, kantoor zit 100 meter verderop. Kijken of je daar ook kan lunchen net zoals bij Harley davidson die daar ook zitquote:
Die was echt slecht inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2016 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mwah dat ging nog
De samenvatting was erger. Totaal niet te volgen als je er niks van gezien had. Ineens lag max 3e en toen gebeurde er iets kleins tussen 2 mercedessen (?) ofzo en was ie ineens 2. Klaar.
Nope.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is wat-ie nu zegt. Na vorige race beweerde-ie aanvankelijk dat die regel überhaupt niet bestaat.
Dan wordt ie af en toe wel toegepast. Zie ook nuquote:Toen ik dat weerlegde zei ie dat de regel alleen geldt wanneer de ander schade heeft.
Nee, dat was altijd al het geval. Dat jij te dom was om dat in te zien is niet mijn probleem.quote:Toen ook dat niet bleek te kloppen ging het opeens om willekeur van de stewards.
ja toch wel hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die was echt slecht inderdaad![]()
Klapband van Vettel niet eens laten zien
Vetquote:Op zondag 3 juli 2016 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even kijken of ik hem weer online kan krijgen. Moet je wel even geduld hebben.
jij hebt zitten slapen, volgens de timing wel 3 keer ofzo binnen geweest, maar dat komt doordat ze allemaal achter de sc via de pits reden.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Op het rtl4 journaal zeiden ze dat Max maar 1x banden heeft gewisseld.....maar hij heeft dat toch 2x gedaan...of heb ik zitten slapen
Jij bent wezen pitten.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Op het rtl4 journaal zeiden ze dat Max maar 1x banden heeft gewisseld.....maar hij heeft dat toch 2x gedaan...of heb ik zitten slapen
Je lag in coma.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Ik schat dat hij voor de grote Britse en Amerikaanse markt van grote waarde is, ik geloof dat Mercedes in die laatste een beetje een stoffig imago heeft. Rosberg doet niet veel voor de Duitse markt.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een man die interviews geeft met een zonnebril op en die met gouden kettingen en bijbehorende tokkie tatoeages rondloopt commercieel interessant is voor Mercedes. Een nette welbespraakte jongen als Nico Rosberg is een uithangbord voor je merk en kun je voor alle commerciële doeleinden inzetten. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Nico vaker in Mercedes commercials te bewonderen is. Lewis is marginaal beter in de kwalificatie, verder niks. Dat lijkt me alle interne problemen en zijn torenhoge salaris niet waard.
Ik weet dat hij niet al te snugger is, maar feitelijk werkt het wel een beetje zo. Stel dat je nou niet de regels kent maar ze probeert te destilleren uit een paar siezoenen F1, dan kom je daar op uit.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is wat-ie nu zegt. Na vorige race beweerde-ie aanvankelijk dat die regel überhaupt niet bestaat. Toen ik dat weerlegde zei ie dat de regel alleen geldt wanneer de ander schade heeft. Toen ook dat niet bleek te kloppen ging het opeens om willekeur van de stewards. Kortom, die jongen snapt er echt geen bal van, maar als je 'm maar vaak genoeg corrigeert komt ie uiteindelijk wel in de buurt van een mening die geen flagrante onzin meer is.
Dat hangt niet af van de data, dat hangt af van of je de regels consistent interpreteert. Want falende remmen of niet, of onderstuur of niet, Hamilton heeft heel vaak zijn auto net zo gepositioneerd en dan gebeurde er helemaal niets. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurde, en er dus geen avoidable collision was, hij avoide die namelijk.quote:Lijkt me weinig bijzonder. Je kunt discussiëren over de vraag of Rosberg daar iets fout deed (zal o.a. afhangen van de vraag of er data zijn waaruit een remprobleem blijkt), maar dat Hamilton niks fout deed zal voor niemand ter discussie staan. Behalve voor jou wellicht, want jij vermoed overal een samenzwering om Hamilton te bevoordelen.
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:35 schreef Fir3fly het volgende:
Dan wordt ie af en toe wel toegepast. Zie ook nu
Precies wat ik zeg dus. Het wordt alleen bestraft als er brokken van komen. Anders wordt het vrijwel altijd toegelaten.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.
mja, dat laatste is een reprimandquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.
En voor doorrijden met een ernstig beschadigde auto.
Je was dronken. En goed voor jou.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat laatste is een reprimand
bij een bepaald aantal reprimandes krijg je een sstrafpunt, volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.
Drie reprimands in een kalenderjaar levert bij de eerstvolgende race 10 plekken gridstraf op.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.
Dus is het helemaal niet precies wat jij zei. Het is een heel ander feit.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus. Het wordt alleen bestraft als er brokken van komen. Anders wordt het vrijwel altijd toegelaten.
En nu dus ook aangezien ze hem pakken op de botsing en niet op het van de baan af proberen te rijden.
Kijk, dat vind ik dus suf. Waarom hebben ze twee van die systemen naast elkaar? Remprimandes én strafpunten. Nu krijgt ie twee van het één en eentje van het ander. Maak daar gewoon één strafpuntensysteem van.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Drie reprimands in een kalenderjaar levert bij de eerstvolgende race 10 plekken gridstraf op.
Zuchtquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus is het helemaal niet precies wat jij zei. Het is een heel ander feit.
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zucht. Nog maar een keertje dan:
Wordt gewoon toegestaan, want geen brokken. Rosberg stuurt niet in en gaat van de baan af. Nu gebeurt hetzelfde, Hamilton stuurt wel in en dus brokken. Penalty. Snap je het nu eindelijk?
Ok man. Wat jij jezelf moet vertellen om je hier nog te kunnen vertonenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.![]()
Ik zou me niet te druk maken om Fir3flyquote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.![]()
Right. Je wat wat het woord collision betekent? Als ze elkaar niet raken wordt het inderdaad wel vrij onmogelijk om straf uit te delen voor een collision...quote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
- Causing a collision wordt niet bestraft als er geen brokken zijn (in het filmpje kun je zien dat Hamilton en Rosberg elkaar daadwerkelijk raken)
Deze is wel heel pijnlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 19:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Right. Je wat wat het woord collision betekent? Als ze elkaar niet raken wordt het wel vrij onmogelijk om straf uit te delen voor een collision...
@alle quoters:quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
jij hebt zitten slapen, volgens de timing wel 3 keer ofzo binnen geweest, maar dat komt doordat ze allemaal achter de sc via de pits reden.
HET IS GROSJEAN ZIJN SCHULD!!!!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Wombcat het volgende:
Toch jammer dat er volgend weekend alweer een GP is, anders had er hier nog weken over gediscussieerd kunnen worden.
Slaap je nog steeds? Hij is maar 1x binnen geweest....quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
@alle quoters:
Het ging er dus om dat ze bij het journaal het bij het verkeerde eind hadden en ik had moeten schrijven dat hij iig meer dan 1x was binnen geweest
Vooral Lauda mag wel weg.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rosberg heeft vele malen botsingen voorkomen terwijl hij aan de buitenkant zat en Lewis hem eraf drukte, in Monaco heeft hij hem zelfs voorbij gelaten. Lewis is degene die overal schijt aan heeft en alleen aan zichzelf denkt. Waarschijnlijk komt dit gedrag voort uit zijn wanhopige verlangen om op Senna te lijken, alsof het kopiëren van zijn helm niet genoeg was. Hamilton is de bron van alle problemen. Ze hebben ik weet niet hoeveel kapiteins op het schip bij Mercedes maar blijkbaar hebben ze dit nog steeds niet in de gaten. Ook dat gedrag in Baku toen ze hem niet konden helpen met de settings op zijn stuurtje. "Oke dan druk ik wel op alle knoppen." Dat is toch het gedrag van een kleuter? Rosberg zou nu een straatlengte voor hebben gestaan in het kampioenschap als hij er in Spanje, Canada en Oostenrijk niet afgereden zou zijn door Lil' Lewis. Mercedes heeft Hamilton echt niet nodig. Ze moeten eigenlijk het hele management van hun F1 team naar huis sturen. Die staan nu al jaren toe dat hun twee coureurs elkaar om de haverklap aanrijden.
blijkbaarquote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Slaap je nog steeds? Hij is maar 1x binnen geweest....
het is ook allemaal wat!quote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie nou nog aan het wellesnietessen, haantjes?
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Greys het volgende:
En zo is het!quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rosberg heeft vele malen botsingen voorkomen terwijl hij aan de buitenkant zat en Lewis hem eraf drukte, in Monaco heeft hij hem zelfs voorbij gelaten. Lewis is degene die overal schijt aan heeft en alleen aan zichzelf denkt. Waarschijnlijk komt dit gedrag voort uit zijn wanhopige verlangen om op Senna te lijken, alsof het kopiëren van zijn helm niet genoeg was. Hamilton is de bron van alle problemen. Ze hebben ik weet niet hoeveel kapiteins op het schip bij Mercedes maar blijkbaar hebben ze dit nog steeds niet in de gaten. Ook dat gedrag in Baku toen ze hem niet konden helpen met de settings op zijn stuurtje. "Oke dan druk ik wel op alle knoppen." Dat is toch het gedrag van een kleuter? Rosberg zou nu een straatlengte voor hebben gestaan in het kampioenschap als hij er in Spanje, Canada en Oostenrijk niet afgereden zou zijn door Lil' Lewis. Mercedes heeft Hamilton echt niet nodig. Ze moeten eigenlijk het hele management van hun F1 team naar huis sturen. Die staan nu al jaren toe dat hun twee coureurs elkaar om de haverklap aanrijden.
Ze kunnen het niet laten, want Frankrijk speelt vanavond immers. Hopelijk worden de haantjes vanavond op de IJslandse BBQ gelegdquote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Greys het volgende:
Fransenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet laten, want Frankrijk speelt vanavond immers. Hopelijk worden de haantjes vanavond op de IJslandse BBQ gelegd
Eens. Echter deed Rosberg dit niet omdat hij bang was dat Lewis hem dan buitenom gepasseerd had.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef Fer het volgende:
Rosberg had iets eerder moeten insturen en dan alsnog hem langzaam richting de buitenkant van de baan moeten laten lopen. Dan had Hamilton er alsnog af gemoeten en had niemand straf gekregen.
Jij kent Fir3fly nog niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Zijn er eens geen teamorders is het weer niet goed.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind hem vooral lullig voor de user Firefly3, die is best oké en wordt er op aangekeken.quote:
Mag ik meten?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Zij jullie er al uit wie de grootste e-piemel heeft?
Ik hoop ook knetterhard dat het IJslands wonder voortduurt.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet laten, want Frankrijk speelt vanavond immers. Hopelijk worden de haantjes vanavond op de IJslandse BBQ gelegd
Alles van de uitzending in 1080p.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
VetWelke kwaliteit is het trouwens? En is het van de hele raceuitzending? Dus van opwarmronde tot ceremonie?
Bohhh.quote:
Ghehe.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral lullig voor de user Firefly3, die is best oké en wordt er op aangekeken.
waar denk je dat Le Mans ligt waar je al ooh zo lang heen wiltquote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fransen
Uit protest ga ik nooit in dat land op vakantie.
Waarom? Ik ben zo'n F1 noob die indertijd en nu naar Verstappen keek/kijkt en alle teampolitiek heeft gemist. Maar Lauda is een soort jeugdheld van me, sind ik er op m'n 12e achter kwam dat hij verbrand en al weer in een F1 wagen stapte.quote:
Dat is geen vakantie, dat is een eendaags bezoek.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar denk je dat Le Mans ligt waar je al ooh zo lang heen wilt
Dat is ook nog een goed punt.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat met dit soort regelgeving bereikt wordt is dat het dus beter is iemands voorvleugel eraf te rijden, dan van de baan af te sturen.
Van de baan af gereden worden wordt tenslotte niet bestraft, terwijl tegen diegene op rijden zorgt ervoor dat hij bestraft wordt omdat er geen race ruimte gelaten wordt.
Beetje gek dat dit soort toepassingen van de regels er dus voor zorgt dat het onveiliger wordt ipv veiliger.
dat is minstens al 24h racenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
D
[..]
Dat is geen vakantie, dat is een eendaags bezoek.
komen de quali's nog bij, VT's en warmup. Scrutenering en drivers parade. Kortom: een hele week.
Misschien denken ze daar nu anders overquote:Op zondag 3 juli 2016 20:30 schreef KingRadler het volgende:
Mercedes had ook veel malen eerder aangegeven door te willen met rijders volgend jaar.
stewards, telemetrie. Nuff said.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:46 schreef Fer het volgende:
Of nog een suggestie voor Rosberg, trap volgende keer de rem vol in tot blokkerende voorwielen aan toe. Dan kun je netjes insturen en er niks aan doen dat je vooruit glijdt.
Neutraal en onbevooroordeeld kijken is niet iedereen gegeven helaas...quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef C_elf het volgende:
Jeetje, die commentaren op F1 races zijn al even erg als die bij de gemiddelde voetbalwedstrijd... Beetje vitten op elkaar wie de beste is en wie er gelijk heeft, best vermakelijk.
We moeten gewoon met zijn allen blij zijn dat we een leuke race gezien hebben! Als er helemaal niets gebeurd was (geen banden die ontploffen of geen gekke ongelukken enzo) was iedereen aan het klagen dat F1 toch zo saai is geworden.
Gewoon een goede race om naar te kijken, wie ook je favoriet mag zijn
inderdaad zaterdag hoorde ik nog op radio1 een wat kritische noot van de verslaggever dat het al 5-0 stond voor RIC op zaterdag, toen dacht ik al lekker belangrijk, de knikkers worden op zondag verdeeldquote:Op zondag 3 juli 2016 21:13 schreef Fopje het volgende:
Nog 16 punten verschil tussen VES en RIC. Het zou toch wel een stunt zijn.....
Kijk, dat klinkt als een leuk kampioenschapquote:Op zondag 3 juli 2016 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit plaatst Verstappens prestatie wel in perspectief. Punten verdeling sinds Max is overgestapt naar RBR...
[ afbeelding ]
Wehrleinquote:Op zondag 3 juli 2016 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit plaatst Verstappens prestatie wel in perspectief. Punten verdeling sinds Max is overgestapt naar RBR...
[ afbeelding ]
Maar haar mond is vast goed onder het bureau... op haar interview skills kan ze in ieder geval onmogelijk gekozen zijn.quote:
Ach vergeleken met de woordvoerster van ProRail (regio randstad noord), viel dit best wel meequote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Maar haar mond is vast goed onder het bureau... op haar interview skills kan ze in ieder geval onmogelijk gekozen zijn.
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
De laatste ronde :-)
Eindelijk wat online gekregen.
Geweldigquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Er werd wel boe geroepen maar denk niet dat je ons kon horen bij t podium hahahquote:
Net zo goed kinderachtig natuurlijk...quote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er werd wel boe geroepen maar denk niet dat je ons kon horen bij t podium hahah
naaaaaaaaaaaaaaaawhquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
ghehe probleemwijken.jpgquote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo goed kinderachtig natuurlijk...
Zeker, heb er ook niet aan mee gedaan. Want ben nog steeds van mening dat zonder Lewis Max geen tweede was geworden (even los van de schuldvraag )quote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo goed kinderachtig natuurlijk...
Dat klopt, want dan was ie derde geweestquote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zeker, heb er ook niet aan mee gedaan. Want ben nog steeds van mening dat zonder Lewis Max geen tweede was geworden (even los van de schuldvraag )
Alhoewel Nico gisteren vrij sympathiek ook handtekeningen uitdeelde aan wachtende mensen rondom het podiumpje.
Mooie tribune. Kan ook veel zienquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjesquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjes
Damnquote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjes
Ze hangen zelfs in de hekken!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
bij jou is het zeker sainz>maxquote:
Dat gaat zeker nog een keer lukken denk ik hoor. Als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ze hangen zelfs in de hekken!zo vet als dit in bv spa of duitsland nog een keertje lukt met een nog grote nederlandse enclave
Hij was blij dat Kimi op het podium stondquote:Op zondag 3 juli 2016 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gaat zeker nog een keer lukken denk ik hoor. Als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar.
Overigens denk ik dat ze in Italië ook behoorlijk fan zijn van Max. Zelfs een ouwe grijze knakker met een kimi petje zat te juichen voor max
Tevens viel me op dat max echt heel heel erg vaak genoemd werd, al kon ik natuurlijk niet verstaan wat ze zeiden. Ik denk dat verstappen z'n naam zelfs by far het vaakst genoemd is
ja dat ook en ik ook, maar ook voor Max hoor en klappen toen de mercs weer in de clinch lagen. Mooi om te zienquote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was blij dat Kimi op het podium stond
Mooie beelden!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |