dat is minstens al 24h racenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
D
[..]
Dat is geen vakantie, dat is een eendaags bezoek.
komen de quali's nog bij, VT's en warmup. Scrutenering en drivers parade. Kortom: een hele week.
Misschien denken ze daar nu anders overquote:Op zondag 3 juli 2016 20:30 schreef KingRadler het volgende:
Mercedes had ook veel malen eerder aangegeven door te willen met rijders volgend jaar.
stewards, telemetrie. Nuff said.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:46 schreef Fer het volgende:
Of nog een suggestie voor Rosberg, trap volgende keer de rem vol in tot blokkerende voorwielen aan toe. Dan kun je netjes insturen en er niks aan doen dat je vooruit glijdt.
Neutraal en onbevooroordeeld kijken is niet iedereen gegeven helaas...quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef C_elf het volgende:
Jeetje, die commentaren op F1 races zijn al even erg als die bij de gemiddelde voetbalwedstrijd... Beetje vitten op elkaar wie de beste is en wie er gelijk heeft, best vermakelijk.
We moeten gewoon met zijn allen blij zijn dat we een leuke race gezien hebben! Als er helemaal niets gebeurd was (geen banden die ontploffen of geen gekke ongelukken enzo) was iedereen aan het klagen dat F1 toch zo saai is geworden.
Gewoon een goede race om naar te kijken, wie ook je favoriet mag zijn
inderdaad zaterdag hoorde ik nog op radio1 een wat kritische noot van de verslaggever dat het al 5-0 stond voor RIC op zaterdag, toen dacht ik al lekker belangrijk, de knikkers worden op zondag verdeeldquote:Op zondag 3 juli 2016 21:13 schreef Fopje het volgende:
Nog 16 punten verschil tussen VES en RIC. Het zou toch wel een stunt zijn.....
Kijk, dat klinkt als een leuk kampioenschapquote:Op zondag 3 juli 2016 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit plaatst Verstappens prestatie wel in perspectief. Punten verdeling sinds Max is overgestapt naar RBR...
[ afbeelding ]
Wehrleinquote:Op zondag 3 juli 2016 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit plaatst Verstappens prestatie wel in perspectief. Punten verdeling sinds Max is overgestapt naar RBR...
[ afbeelding ]
Maar haar mond is vast goed onder het bureau... op haar interview skills kan ze in ieder geval onmogelijk gekozen zijn.quote:
Ach vergeleken met de woordvoerster van ProRail (regio randstad noord), viel dit best wel meequote:Op zondag 3 juli 2016 21:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Maar haar mond is vast goed onder het bureau... op haar interview skills kan ze in ieder geval onmogelijk gekozen zijn.
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
De laatste ronde :-)
Eindelijk wat online gekregen.
Geweldigquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Er werd wel boe geroepen maar denk niet dat je ons kon horen bij t podium hahahquote:
Net zo goed kinderachtig natuurlijk...quote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er werd wel boe geroepen maar denk niet dat je ons kon horen bij t podium hahah
naaaaaaaaaaaaaaaawhquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
ghehe probleemwijken.jpgquote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo goed kinderachtig natuurlijk...
Zeker, heb er ook niet aan mee gedaan. Want ben nog steeds van mening dat zonder Lewis Max geen tweede was geworden (even los van de schuldvraag )quote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo goed kinderachtig natuurlijk...
Dat klopt, want dan was ie derde geweestquote:Op zondag 3 juli 2016 21:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zeker, heb er ook niet aan mee gedaan. Want ben nog steeds van mening dat zonder Lewis Max geen tweede was geworden (even los van de schuldvraag )
Alhoewel Nico gisteren vrij sympathiek ook handtekeningen uitdeelde aan wachtende mensen rondom het podiumpje.
Mooie tribune. Kan ook veel zienquote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjesquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjes
Damnquote:Op zondag 3 juli 2016 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja heb later nog een tribune getest (eerste bocht maar nog wel de red bull tribune) die zien nog meer. Maar wel 350 pleurootjes
Ze hangen zelfs in de hekken!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
bij jou is het zeker sainz>maxquote:
Dat gaat zeker nog een keer lukken denk ik hoor. Als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ze hangen zelfs in de hekken!zo vet als dit in bv spa of duitsland nog een keertje lukt met een nog grote nederlandse enclave
Hij was blij dat Kimi op het podium stondquote:Op zondag 3 juli 2016 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat gaat zeker nog een keer lukken denk ik hoor. Als het niet dit jaar is dan wel volgend jaar.
Overigens denk ik dat ze in Italië ook behoorlijk fan zijn van Max. Zelfs een ouwe grijze knakker met een kimi petje zat te juichen voor max
Tevens viel me op dat max echt heel heel erg vaak genoemd werd, al kon ik natuurlijk niet verstaan wat ze zeiden. Ik denk dat verstappen z'n naam zelfs by far het vaakst genoemd is
ja dat ook en ik ook, maar ook voor Max hoor en klappen toen de mercs weer in de clinch lagen. Mooi om te zienquote:Op zondag 3 juli 2016 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was blij dat Kimi op het podium stond
Mooie beelden!quote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef nils7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |