Ik schat dat hij voor de grote Britse en Amerikaanse markt van grote waarde is, ik geloof dat Mercedes in die laatste een beetje een stoffig imago heeft. Rosberg doet niet veel voor de Duitse markt.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een man die interviews geeft met een zonnebril op en die met gouden kettingen en bijbehorende tokkie tatoeages rondloopt commercieel interessant is voor Mercedes. Een nette welbespraakte jongen als Nico Rosberg is een uithangbord voor je merk en kun je voor alle commerciële doeleinden inzetten. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Nico vaker in Mercedes commercials te bewonderen is. Lewis is marginaal beter in de kwalificatie, verder niks. Dat lijkt me alle interne problemen en zijn torenhoge salaris niet waard.
Ik weet dat hij niet al te snugger is, maar feitelijk werkt het wel een beetje zo. Stel dat je nou niet de regels kent maar ze probeert te destilleren uit een paar siezoenen F1, dan kom je daar op uit.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is wat-ie nu zegt. Na vorige race beweerde-ie aanvankelijk dat die regel überhaupt niet bestaat. Toen ik dat weerlegde zei ie dat de regel alleen geldt wanneer de ander schade heeft. Toen ook dat niet bleek te kloppen ging het opeens om willekeur van de stewards. Kortom, die jongen snapt er echt geen bal van, maar als je 'm maar vaak genoeg corrigeert komt ie uiteindelijk wel in de buurt van een mening die geen flagrante onzin meer is.
Dat hangt niet af van de data, dat hangt af van of je de regels consistent interpreteert. Want falende remmen of niet, of onderstuur of niet, Hamilton heeft heel vaak zijn auto net zo gepositioneerd en dan gebeurde er helemaal niets. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurde, en er dus geen avoidable collision was, hij avoide die namelijk.quote:Lijkt me weinig bijzonder. Je kunt discussiëren over de vraag of Rosberg daar iets fout deed (zal o.a. afhangen van de vraag of er data zijn waaruit een remprobleem blijkt), maar dat Hamilton niks fout deed zal voor niemand ter discussie staan. Behalve voor jou wellicht, want jij vermoed overal een samenzwering om Hamilton te bevoordelen.
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:35 schreef Fir3fly het volgende:
Dan wordt ie af en toe wel toegepast. Zie ook nu
Precies wat ik zeg dus. Het wordt alleen bestraft als er brokken van komen. Anders wordt het vrijwel altijd toegelaten.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.
mja, dat laatste is een reprimandquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.
En voor doorrijden met een ernstig beschadigde auto.
Je was dronken. En goed voor jou.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Op het rtl4 journaal zeiden ze dat Max maar 1x banden heeft gewisseld.....maar hij heeft dat toch 2x gedaan...of heb ik zitten slapen
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat laatste is een reprimand
bij een bepaald aantal reprimandes krijg je een sstrafpunt, volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.
Drie reprimands in een kalenderjaar levert bij de eerstvolgende race 10 plekken gridstraf op.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.
Dus is het helemaal niet precies wat jij zei. Het is een heel ander feit.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus. Het wordt alleen bestraft als er brokken van komen. Anders wordt het vrijwel altijd toegelaten.
En nu dus ook aangezien ze hem pakken op de botsing en niet op het van de baan af proberen te rijden.
Kijk, dat vind ik dus suf. Waarom hebben ze twee van die systemen naast elkaar? Remprimandes én strafpunten. Nu krijgt ie twee van het één en eentje van het ander. Maak daar gewoon één strafpuntensysteem van.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Drie reprimands in een kalenderjaar levert bij de eerstvolgende race 10 plekken gridstraf op.
Zuchtquote:Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus is het helemaal niet precies wat jij zei. Het is een heel ander feit.
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zucht. Nog maar een keertje dan:
Wordt gewoon toegestaan, want geen brokken. Rosberg stuurt niet in en gaat van de baan af. Nu gebeurt hetzelfde, Hamilton stuurt wel in en dus brokken. Penalty. Snap je het nu eindelijk?
Ok man. Wat jij jezelf moet vertellen om je hier nog te kunnen vertonenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.![]()
Ik zou me niet te druk maken om Fir3flyquote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.![]()
Right. Je wat wat het woord collision betekent? Als ze elkaar niet raken wordt het inderdaad wel vrij onmogelijk om straf uit te delen voor een collision...quote:Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
- Causing a collision wordt niet bestraft als er geen brokken zijn (in het filmpje kun je zien dat Hamilton en Rosberg elkaar daadwerkelijk raken)
Deze is wel heel pijnlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 19:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Right. Je wat wat het woord collision betekent? Als ze elkaar niet raken wordt het wel vrij onmogelijk om straf uit te delen voor een collision...
@alle quoters:quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
jij hebt zitten slapen, volgens de timing wel 3 keer ofzo binnen geweest, maar dat komt doordat ze allemaal achter de sc via de pits reden.
HET IS GROSJEAN ZIJN SCHULD!!!!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Wombcat het volgende:
Toch jammer dat er volgend weekend alweer een GP is, anders had er hier nog weken over gediscussieerd kunnen worden.
Slaap je nog steeds? Hij is maar 1x binnen geweest....quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
@alle quoters:
Het ging er dus om dat ze bij het journaal het bij het verkeerde eind hadden en ik had moeten schrijven dat hij iig meer dan 1x was binnen geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |