abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163492070
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat een man die interviews geeft met een zonnebril op en die met gouden kettingen en bijbehorende tokkie tatoeages rondloopt commercieel interessant is voor Mercedes. Een nette welbespraakte jongen als Nico Rosberg is een uithangbord voor je merk en kun je voor alle commerciële doeleinden inzetten. Het zal dan ook geen toeval zijn dat Nico vaker in Mercedes commercials te bewonderen is. Lewis is marginaal beter in de kwalificatie, verder niks. Dat lijkt me alle interne problemen en zijn torenhoge salaris niet waard.
Ik schat dat hij voor de grote Britse en Amerikaanse markt van grote waarde is, ik geloof dat Mercedes in die laatste een beetje een stoffig imago heeft. Rosberg doet niet veel voor de Duitse markt.

quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:20 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat is wat-ie nu zegt. Na vorige race beweerde-ie aanvankelijk dat die regel überhaupt niet bestaat. Toen ik dat weerlegde zei ie dat de regel alleen geldt wanneer de ander schade heeft. Toen ook dat niet bleek te kloppen ging het opeens om willekeur van de stewards. Kortom, die jongen snapt er echt geen bal van, maar als je 'm maar vaak genoeg corrigeert komt ie uiteindelijk wel in de buurt van een mening die geen flagrante onzin meer is. :P
Ik weet dat hij niet al te snugger is, maar feitelijk werkt het wel een beetje zo. Stel dat je nou niet de regels kent maar ze probeert te destilleren uit een paar siezoenen F1, dan kom je daar op uit.

quote:
Lijkt me weinig bijzonder. Je kunt discussiëren over de vraag of Rosberg daar iets fout deed (zal o.a. afhangen van de vraag of er data zijn waaruit een remprobleem blijkt), maar dat Hamilton niks fout deed zal voor niemand ter discussie staan. Behalve voor jou wellicht, want jij vermoed overal een samenzwering om Hamilton te bevoordelen. :P
Dat hangt niet af van de data, dat hangt af van of je de regels consistent interpreteert. Want falende remmen of niet, of onderstuur of niet, Hamilton heeft heel vaak zijn auto net zo gepositioneerd en dan gebeurde er helemaal niets. Verschil is dat Rosberg dan niet instuurde, en er dus geen avoidable collision was, hij avoide die namelijk.

Dat er met twee maten gemeten wordt is glashelder. Dit is geen toeval meer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_163492071
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:35 schreef Fir3fly het volgende:
Dan wordt ie af en toe wel toegepast. Zie ook nu
Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.

En voor doorrijden met een ernstig beschadigde auto.
  zondag 3 juli 2016 @ 19:40:26 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163492096
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Nee, Rosberg is niet bestraft voor forcing a driver off the track, maar voor causing a collission.
Precies wat ik zeg dus. Het wordt alleen bestraft als er brokken van komen. Anders wordt het vrijwel altijd toegelaten.

En nu dus ook aangezien ze hem pakken op de botsing en niet op het van de baan af proberen te rijden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 juli 2016 @ 19:42:13 #154
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_163492139
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef k_man het volgende:

[..]

En voor doorrijden met een ernstig beschadigde auto.
mja, dat laatste is een reprimand
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 juli 2016 @ 19:42:25 #155
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_163492145
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Snowsquall het volgende:
Op het rtl4 journaal zeiden ze dat Max maar 1x banden heeft gewisseld.....maar hij heeft dat toch 2x gedaan...of heb ik zitten slapen :X
Je was dronken. En goed voor jou. ^O^
pi_163492214
Toch jammer dat er volgend weekend alweer een GP is, anders had er hier nog weken over gediscussieerd kunnen worden.
pi_163492221
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, dat laatste is een reprimand
Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.
pi_163492242
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, hoe werkt dat dan eigenlijk? kun je die onbeperkt blijven verzamelen? Voor de botsing krijgt-ie twee strafpunten. Ik weet wel dat die op een gegeven moment dat een sanctie leiden, als je er teveel van hebt.
bij een bepaald aantal reprimandes krijg je een sstrafpunt, volgens mij.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 juli 2016 @ 19:45:56 #159
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_163492249
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Drie reprimands in een kalenderjaar levert bij de eerstvolgende race 10 plekken gridstraf op.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_163492255
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg dus. Het wordt alleen bestraft als er brokken van komen. Anders wordt het vrijwel altijd toegelaten.

En nu dus ook aangezien ze hem pakken op de botsing en niet op het van de baan af proberen te rijden.
Dus is het helemaal niet precies wat jij zei. Het is een heel ander feit.
  zondag 3 juli 2016 @ 19:47:00 #161
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_163492279
12 strafpunten is 1 race schorsing.
pi_163492302
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Drie reprimands in een kalenderjaar levert bij de eerstvolgende race 10 plekken gridstraf op.
Kijk, dat vind ik dus suf. Waarom hebben ze twee van die systemen naast elkaar? Remprimandes én strafpunten. Nu krijgt ie twee van het één en eentje van het ander. Maak daar gewoon één strafpuntensysteem van.
  zondag 3 juli 2016 @ 19:48:23 #163
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163492322
quote:
3s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:46 schreef k_man het volgende:

[..]

Dus is het helemaal niet precies wat jij zei. Het is een heel ander feit.
Zucht :'). Nog maar een keertje dan:

Wordt gewoon toegestaan, want geen brokken. Rosberg stuurt niet in en gaat van de baan af. Nu gebeurt hetzelfde, Hamilton stuurt wel in en dus brokken. Penalty. Snap je het nu eindelijk :')?

Omdat begrijpend lezen niet je sterke punt is nog maar een keertje:

- Iemand van de baan duwen wordt vrijwel altijd toegestaan door de stewards
- Causing a collision wordt niet bestraft als er geen brokken zijn (in het filmpje kun je zien dat Hamilton en Rosberg elkaar daadwerkelijk raken)

Zie ook Monaco 2015:

- Alonso duwt een Force India aan de kant in Mirabeau. De Force India raakt de muur en heeft schade, penalty Alonso.
- Ricciardo beukt Raikkonen aan de kant later in de race in dezelfde bocht. Raikkonen raakt de muur maar heeft geen schade en kan verder. Geen penalty.

Snap je het nu dan misschien eindelijk?

[ Bericht 3% gewijzigd door Fir3fly op 03-07-2016 19:58:03 ]
pi_163492521
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zucht :'). Nog maar een keertje dan:

Wordt gewoon toegestaan, want geen brokken. Rosberg stuurt niet in en gaat van de baan af. Nu gebeurt hetzelfde, Hamilton stuurt wel in en dus brokken. Penalty. Snap je het nu eindelijk :')?
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd. :D :D
  zondag 3 juli 2016 @ 19:57:42 #165
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163492555
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd. :D :D
Ok man. Wat jij jezelf moet vertellen om je hier nog te kunnen vertonen :*.
  zondag 3 juli 2016 @ 19:58:58 #166
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_163492580
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zou me niet te druk maken om Fir3fly :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_163492605
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
- Causing a collision wordt niet bestraft als er geen brokken zijn (in het filmpje kun je zien dat Hamilton en Rosberg elkaar daadwerkelijk raken)
Right. Je wat wat het woord collision betekent? Als ze elkaar niet raken wordt het inderdaad wel vrij onmogelijk om straf uit te delen voor een collision...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2016 20:00:43 ]
pi_163492623
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik zou me niet te druk maken om Fir3fly :P
Doe ik ook niet. Ik amuseer me behoorlijk. :D
pi_163492640
Rosberg had iets eerder moeten insturen en dan alsnog hem langzaam richting de buitenkant van de baan moeten laten lopen. Dan had Hamilton er alsnog af gemoeten en had niemand straf gekregen.
.
  zondag 3 juli 2016 @ 20:01:02 #170
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163492643
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Right. Je wat wat het woord collision betekent? Als ze elkaar niet raken wordt het wel vrij onmogelijk om straf uit te delen voor een collision...
Deze is wel heel pijnlijk :'). Zet je bril even op en probeer het nog een keer.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juli 2016 @ 20:06:56 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_163492800
Zij jullie er al uit wie de grootste e-piemel heeft?
  † In Memoriam † zondag 3 juli 2016 @ 20:07:02 #172
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_163492804
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef exile79 het volgende:

[..]

jij hebt zitten slapen, volgens de timing wel 3 keer ofzo binnen geweest, maar dat komt doordat ze allemaal achter de sc via de pits reden.
@alle quoters:
Het ging er dus om dat ze bij het journaal het bij het verkeerde eind hadden en ik had moeten schrijven dat hij iig meer dan 1x was binnen geweest O-)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zondag 3 juli 2016 @ 20:07:08 #173
369251 Geralt
of Rivia
pi_163492805
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:44 schreef Wombcat het volgende:
Toch jammer dat er volgend weekend alweer een GP is, anders had er hier nog weken over gediscussieerd kunnen worden.
HET IS GROSJEAN ZIJN SCHULD!!!!!!!! :( :(!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_163492808
Rosberg heeft vele malen botsingen voorkomen terwijl hij aan de buitenkant zat en Lewis hem eraf drukte, in Monaco heeft hij hem zelfs voorbij gelaten. Lewis is degene die overal schijt aan heeft en alleen aan zichzelf denkt. Waarschijnlijk komt dit gedrag voort uit zijn wanhopige verlangen om op Senna te lijken, alsof het kopiëren van zijn helm niet genoeg was. Hamilton is de bron van alle problemen. Ze hebben ik weet niet hoeveel kapiteins op het schip bij Mercedes maar blijkbaar hebben ze dit nog steeds niet in de gaten. Ook dat gedrag in Baku toen ze hem niet konden helpen met de settings op zijn stuurtje. "Oke dan druk ik wel op alle knoppen." Dat is toch het gedrag van een kleuter? Rosberg zou nu een straatlengte voor hebben gestaan in het kampioenschap als hij er in Spanje, Canada en Oostenrijk niet afgereden zou zijn door Lil' Lewis. Mercedes heeft Hamilton echt niet nodig. Ze moeten eigenlijk het hele management van hun F1 team naar huis sturen. Die staan nu al jaren toe dat hun twee coureurs elkaar om de haverklap aanrijden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 3 juli 2016 @ 20:07:40 #175
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_163492818
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

@alle quoters:
Het ging er dus om dat ze bij het journaal het bij het verkeerde eind hadden en ik had moeten schrijven dat hij iig meer dan 1x was binnen geweest O-)
Slaap je nog steeds? Hij is maar 1x binnen geweest....
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')