Vooral Lauda mag wel weg.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rosberg heeft vele malen botsingen voorkomen terwijl hij aan de buitenkant zat en Lewis hem eraf drukte, in Monaco heeft hij hem zelfs voorbij gelaten. Lewis is degene die overal schijt aan heeft en alleen aan zichzelf denkt. Waarschijnlijk komt dit gedrag voort uit zijn wanhopige verlangen om op Senna te lijken, alsof het kopiėren van zijn helm niet genoeg was. Hamilton is de bron van alle problemen. Ze hebben ik weet niet hoeveel kapiteins op het schip bij Mercedes maar blijkbaar hebben ze dit nog steeds niet in de gaten. Ook dat gedrag in Baku toen ze hem niet konden helpen met de settings op zijn stuurtje. "Oke dan druk ik wel op alle knoppen." Dat is toch het gedrag van een kleuter? Rosberg zou nu een straatlengte voor hebben gestaan in het kampioenschap als hij er in Spanje, Canada en Oostenrijk niet afgereden zou zijn door Lil' Lewis. Mercedes heeft Hamilton echt niet nodig. Ze moeten eigenlijk het hele management van hun F1 team naar huis sturen. Die staan nu al jaren toe dat hun twee coureurs elkaar om de haverklap aanrijden.
blijkbaarquote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Slaap je nog steeds? Hij is maar 1x binnen geweest....
het is ook allemaal wat!quote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie nou nog aan het wellesnietessen, haantjes?
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Greys het volgende:
En zo is het!quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Rosberg heeft vele malen botsingen voorkomen terwijl hij aan de buitenkant zat en Lewis hem eraf drukte, in Monaco heeft hij hem zelfs voorbij gelaten. Lewis is degene die overal schijt aan heeft en alleen aan zichzelf denkt. Waarschijnlijk komt dit gedrag voort uit zijn wanhopige verlangen om op Senna te lijken, alsof het kopiėren van zijn helm niet genoeg was. Hamilton is de bron van alle problemen. Ze hebben ik weet niet hoeveel kapiteins op het schip bij Mercedes maar blijkbaar hebben ze dit nog steeds niet in de gaten. Ook dat gedrag in Baku toen ze hem niet konden helpen met de settings op zijn stuurtje. "Oke dan druk ik wel op alle knoppen." Dat is toch het gedrag van een kleuter? Rosberg zou nu een straatlengte voor hebben gestaan in het kampioenschap als hij er in Spanje, Canada en Oostenrijk niet afgereden zou zijn door Lil' Lewis. Mercedes heeft Hamilton echt niet nodig. Ze moeten eigenlijk het hele management van hun F1 team naar huis sturen. Die staan nu al jaren toe dat hun twee coureurs elkaar om de haverklap aanrijden.
Ze kunnen het niet laten, want Frankrijk speelt vanavond immers. Hopelijk worden de haantjes vanavond op de IJslandse BBQ gelegdquote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Greys het volgende:
Fransenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet laten, want Frankrijk speelt vanavond immers. Hopelijk worden de haantjes vanavond op de IJslandse BBQ gelegd
Eens. Echter deed Rosberg dit niet omdat hij bang was dat Lewis hem dan buitenom gepasseerd had.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef Fer het volgende:
Rosberg had iets eerder moeten insturen en dan alsnog hem langzaam richting de buitenkant van de baan moeten laten lopen. Dan had Hamilton er alsnog af gemoeten en had niemand straf gekregen.
Jij kent Fir3fly nog niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Best grappig dit. Ik leg je uit hoe het zit, jij verandert 180 graden van mening en vervolgens ga je proberen mij de les te lezen door me precies hetzelfde te vertellen als wat ik jou eerder heb uitgelegd.![]()
Zijn er eens geen teamorders is het weer niet goed.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind hem vooral lullig voor de user Firefly3, die is best oké en wordt er op aangekeken.quote:
Mag ik meten?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Zij jullie er al uit wie de grootste e-piemel heeft?
Ik hoop ook knetterhard dat het IJslands wonder voortduurt.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet laten, want Frankrijk speelt vanavond immers. Hopelijk worden de haantjes vanavond op de IJslandse BBQ gelegd
Alles van de uitzending in 1080p.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
VetWelke kwaliteit is het trouwens? En is het van de hele raceuitzending? Dus van opwarmronde tot ceremonie?
Bohhh.quote:
Ghehe.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral lullig voor de user Firefly3, die is best oké en wordt er op aangekeken.
waar denk je dat Le Mans ligt waar je al ooh zo lang heen wiltquote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fransen
Uit protest ga ik nooit in dat land op vakantie.
Waarom? Ik ben zo'n F1 noob die indertijd en nu naar Verstappen keek/kijkt en alle teampolitiek heeft gemist. Maar Lauda is een soort jeugdheld van me, sind ik er op m'n 12e achter kwam dat hij verbrand en al weer in een F1 wagen stapte.quote:
Dat is geen vakantie, dat is een eendaags bezoek.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waar denk je dat Le Mans ligt waar je al ooh zo lang heen wilt
Dat is ook nog een goed punt.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat met dit soort regelgeving bereikt wordt is dat het dus beter is iemands voorvleugel eraf te rijden, dan van de baan af te sturen.
Van de baan af gereden worden wordt tenslotte niet bestraft, terwijl tegen diegene op rijden zorgt ervoor dat hij bestraft wordt omdat er geen race ruimte gelaten wordt.
Beetje gek dat dit soort toepassingen van de regels er dus voor zorgt dat het onveiliger wordt ipv veiliger.
dat is minstens al 24h racenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
D
[..]
Dat is geen vakantie, dat is een eendaags bezoek.
komen de quali's nog bij, VT's en warmup. Scrutenering en drivers parade. Kortom: een hele week.
Misschien denken ze daar nu anders overquote:Op zondag 3 juli 2016 20:30 schreef KingRadler het volgende:
Mercedes had ook veel malen eerder aangegeven door te willen met rijders volgend jaar.
stewards, telemetrie. Nuff said.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:46 schreef Fer het volgende:
Of nog een suggestie voor Rosberg, trap volgende keer de rem vol in tot blokkerende voorwielen aan toe. Dan kun je netjes insturen en er niks aan doen dat je vooruit glijdt.
Neutraal en onbevooroordeeld kijken is niet iedereen gegeven helaas...quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef C_elf het volgende:
Jeetje, die commentaren op F1 races zijn al even erg als die bij de gemiddelde voetbalwedstrijd... Beetje vitten op elkaar wie de beste is en wie er gelijk heeft, best vermakelijk.
We moeten gewoon met zijn allen blij zijn dat we een leuke race gezien hebben! Als er helemaal niets gebeurd was (geen banden die ontploffen of geen gekke ongelukken enzo) was iedereen aan het klagen dat F1 toch zo saai is geworden.
Gewoon een goede race om naar te kijken, wie ook je favoriet mag zijn
inderdaad zaterdag hoorde ik nog op radio1 een wat kritische noot van de verslaggever dat het al 5-0 stond voor RIC op zaterdag, toen dacht ik al lekker belangrijk, de knikkers worden op zondag verdeeldquote:Op zondag 3 juli 2016 21:13 schreef Fopje het volgende:
Nog 16 punten verschil tussen VES en RIC. Het zou toch wel een stunt zijn.....
Kijk, dat klinkt als een leuk kampioenschapquote:Op zondag 3 juli 2016 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit plaatst Verstappens prestatie wel in perspectief. Punten verdeling sinds Max is overgestapt naar RBR...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |