quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
The testimony of a Belle Isle police officer was given this week allowing for the first public account of what happened inside the Pulse nightclub earlier this month. Officer Brandon Cornwell’s account of what happened could explain why the death toll was so high — they were told to stand down and not to pursue the shooter.
http://www.activistpost.c(...)d-to-stand-down.html
Wat een fantastische wereld leven we in.
103 slachtoffers.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:09 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
1000 rounds? 202 in totaal
http://www.wsoctv.com/new(...)in-orlando/340948566
Geen enkele.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:24 schreef ems. het volgende:
Hoeveel rounds zou precies acceptabel zijn voor internet-commando's?
hier gaan we niet uitkomen. Waar haal jij trouwens 1000 vandaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
103 slachtoffers.
Heel veel multiple gunshot wounds vermeld....volgens een relative was z'n zus 12 keer geschoten en heeft 't overleeft!
Veel witness testimony als : "The shooting was continuous, bang bang bang bang bang bang bang!"
"He was spraying bullets everywhere!"
Shoot-out with police.
202 rounds? Lijkt me sterk maar niks zou me verbazen - de hele zaak zo ontzettend stom is.
Een gemiddeld militair heeft +-300 kogels bij zich plus een volledige bepakking vol met van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
103 slachtoffers.
Heel veel multiple gunshot wounds vermeld....volgens een relative was z'n zus 12 keer geschoten en heeft 't overleeft!
Veel witness testimony als : "The shooting was continuous, bang bang bang bang bang bang bang!"
"He was spraying bullets everywhere!"
Shoot-out with police.
202 rounds? Lijkt me sterk maar niks zou me verbazen - de hele zaak zo ontzettend stom is.
uit zijn hoge hoedquote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:51 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
hier gaan we niet uitkomen. Waar haal jij trouwens 1000 vandaan?
Nee zeer waarschijnlijk niet.1000 heb ik ergens gelezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:51 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
hier gaan we niet uitkomen. Waar haal jij trouwens 1000 vandaan?
Wonderbaarlijk dat er niet meer doden gevallen bij de Bataclan(met 4 schutters) zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:51 schreef ATuin-hek het volgende:
1 kogel kan ook makkelijk meerdere slachtoffers maken.
Nee ik heb geen verbouwingswerkzaamheden daar in de buurt gezien. Ben ook niet overal geweest uiteraard, maar niet op die plek iig.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee zeer waarschijnlijk niet.1000 heb ik ergens gelezen.
Punt is dat de vermeldingen van 202 ronden klopt niet met wat we van de tientallen dubieuse 'getraumatiseerde' getuigen verkalringen hebben gezien.
Volgens google maps staat er geen hoge gebouwen in de buurt van de Pulse nachtclub.Ik vraag me af van welke vantage point je heb wat gezien en wat voor uitzicht op de gebeurtenis je had.
Was er veel verbouwing/redevelopment aan de gang ?
Zou me niet verbazen als ze de ouwe Pulse gebouw gaan platmaken.
Misschien was er al plannen om dat te doen.
want?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk dat er niet meer doden gevallen bij de Bataclan(met 4 schutters) zijn.
Vergeet niet trommelmagazijnen:quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een gemiddeld militair heeft +-300 kogels bij zich plus een volledige bepakking vol met van alles en nog wat.
En een burger kan geen voorraad clips meenemen?
zo groot en zwaar zijn die dingen niet, en je neemt er met gemak 10 a 15 mee.
[ afbeelding ]
( vergelijkbare clip, kon niet zo snel alleen plaatje vinden van een clip voor een Sig Sauer MCX )
iets groter en dikker dan een mobiele telefoon.
http://www.usatoday.com/s(...)on-weapons/85887260/
It's unclear how many rounds Mateen had with him, and authorities are investigating whether some of those killed were hit by friendly fire
Jup, maar denk niet dat hij deze bij zich had.quote:Op zondag 26 juni 2016 12:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet niet trommelmagazijnen:
[ afbeelding ]
Als echte Amerikaan gebruik je natuurlijk die om zoveel mogelijk vrijheid te verspreiden.
Tape!quote:Op zondag 26 juni 2016 12:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, maar denk niet dat hij deze bij zich had.
misschien wel een dubble clip, 2 omgekeerd van elkaar met klemom zo snel mogelijk van magazijn te wisselen.
[ afbeelding ]
Ik dacht precies hetzelfde. Zit nu extra nieuws te kijken. Bizar weerquote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:06 schreef Dance99Vv het volgende:
Forget Orlando.......next
Zelfmoordaanslagen vliegveld Istanbul
http://www.telegraaf.nl/b(...)veld_Istanbul__.html
ISTANBUL - Op het vliegveld Ataturk in Istanbul hebben dinsdagavond twee explosies en een geweervuur plaatsgevonden. Daarbij zouden minstens 10 doden en 40 gewonden zijn gevallen.
Isslam is a religion of peace![]()
Ben benieuwd hoe snel de koerden de schuld krijgen, valt me op dat er nog vrij neutraal bericht wordt gegeven.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:23 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Zit nu extra nieuws te kijken. Bizar weer
zou ook mijn doel zijn, als ik terrorist was, kerosine voorraden opblazen enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:06 schreef Dance99Vv het volgende:
ISTANBUL - Op het vliegveld Ataturk in Istanbul hebben dinsdagavond twee explosies en een geweervuur plaatsgevonden. Daarbij zouden minstens 10 doden en 40 gewonden zijn gevallen.
Niet in naam van, wel door mensen met die religie.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je gaat er nu dus automatisch vanuit dat het in naam van islam is uitgevoerd?
Ja...ggggh... ok. Niet zo raar hé, in die regio?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:06 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Niet in naam van, wel door mensen met die religie.
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 28-06-2016 om 22:15:59MORE: Turkish authorities announce media ban on coverage of #Istanbul #Ataturk Airport attacks in Turkey - reports https://t.co/JyIi7Fudf5 reageer retweet
censuur. Altijd leuk met die Turken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 23:10 schreef THEFXR het volgende:
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 28-06-2016 om 22:15:59MORE: Turkish authorities announce media ban on coverage of #Istanbul #Ataturk Airport attacks in Turkey - reports https://t.co/JyIi7Fudf5 reageer retweet
Daar zat ik ook op te wachten, maar eigenlijk wordt er meteen naar IS gewezen!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:26 schreef Dance99Vv het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de koerden de schuld krijgen, valt me op dat er nog vrij neutraal bericht wordt gegeven.
Leven is dodelijk, niemand heeft dit overleefd.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:19 schreef THEFXR het volgende:
Misschien kunnen we vrachtwagens verbieden, die hebben nogal een hoge killrate
Nja, ik vind het altijd weer makkelijk op een stapeltje gegooid worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 22:06 schreef Dance99Vv het volgende:
Niks zou de Brussels Bullshit realistisch maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:23 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik herinner me dat men hier zo ontzettend liep af te geven op de plafondtegels bij de aanslag op de luchthaven in Brussel.
Iemand de foto's bekeken in Turkije?
quote:
Ben jij wel echt?quote:
Jij vindt dit overkomen als een legitiem interview?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:11 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ben jij wel echt?
Disclaimer: Deze vraag is net zo relevant als die van jou. Buiten nabestaanden schofferen bereik je er niets mee.
geloofwaardiger als dat terrorist attack verhaal van de MSM.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij vindt dit overkomen als een legitiem interview?
Hij lijkt ouder gesminktquote:
Waarom niet? Ik vind het motief van een doorgedraaide man, die in verboden liefdes zit en daarin ook tegen muren loopt geloofwaardiger dan "een lone wolf van IS".quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij vindt dit overkomen als een legitiem interview?
Volgens geruchten zou het doel zijn om te verbergen dat een SWAT agent een onschuldig iemand heeft neergeschoten.quote:The FBI has asked law enforcement agencies who responded to Pulse nightclub to withhold records from the public, according to officials.
Als dat ook nog eens een latino of neger is geweest dan zijn de rapen daar helemaal gaar inderdaad. Wel triest die censuur.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:10 schreef Scrummie het volgende:
Terwijl we hier verder gaan over hoe iemand overkomt in interviews en al die andere ongein, word dit gewoon helemaal niet gelezen of genegeerd?
http://www.orlandosentine(...)-20160629-story.html
[..]
Volgens geruchten zou het doel zijn om te verbergen dat een SWAT agent een onschuldig iemand heeft neergeschoten.
ik had ook ergens gelezen dat agenten de instructie kregen om te wachten op SWAT ipv in te grijpen of was dat al voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:10 schreef Scrummie het volgende:
Terwijl we hier verder gaan over hoe iemand overkomt in interviews en al die andere ongein, word dit gewoon helemaal niet gelezen of genegeerd?
[..]
Volgens geruchten zou het doel zijn om te verbergen dat een SWAT agent een onschuldig iemand heeft neergeschoten.
Maar dit is toch "offtopic" omdat dit een ander onderwerp is en niet zo zeer over de shooting an sich gaat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://beforeitsnews.com/(...)hybrids-3051636.htmlquote:
Wat een bullshit. Het filmpje is expres bijgesneden ook nog man.Hier staat een zo-goed-als-origineel van dit filmpje.quote:Op zondag 3 juli 2016 02:33 schreef BarryOSeven het volgende:
Ja en deze dan
Dat mens fluistert hem in wat hij moet zeggen op live TV.
Hoezo gaat het niet over de shooting an sich dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar dit is toch "offtopic" omdat dit een ander onderwerp is en niet zo zeer over de shooting an sich gaat?
Weet niet. Niet gelezen nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had ook ergens gelezen dat agenten de instructie kregen om te wachten op SWAT ipv in te grijpen of was dat al voorbij gekomen?
Meneer is bij de grimeur geweest en heeft een pruik op?quote:
Fishy dat SWAT-team. Pas uren erna ter plekke, nog meer merkwaardigheden worden hier aangekaartquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had ook ergens gelezen dat agenten de instructie kregen om te wachten op SWAT ipv in te grijpen of was dat al voorbij gekomen?
Oud nieuws.quote:[b]Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef
Fishy dat SWAT-team. Pas uren erna ter plekke, nog meer merkwaardigheden worden hier aangekaart
The Orlando Shootings: Police SWAT Team Involved in the Killings?
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel meer. Zo klaar als een klontje al de poppenkast die opgevoerd wordt.
quote:Ole Dammegård is een expert in valse-vlag-aanslagen* en politieke moorden. Hij heeft talrijke zaken tot op het kleinste detail onderzocht zoals: 9/11, de aanslagen in Madrid, Londen, Parijs, de Boston bomaanslagen, maar ook politieke moorden zoals: JFK en Olof Palme. Volgens Ole zijn vrijwel alle aanslagen vooropgezet en verlopen volgens een vooraf geschreven script. Deze aanslagen en huurmoorden zijn gebaseerd op een vast patroon, een blauwdruk met steeds terugkerende en altijd te herkennen onderdelen, die al zo oud zijn als de weg naar Rome
Het inzetten van crisisacteurs is zo’n vast onderdeel. Daarnaast worden er ook meestal stromannen (patsies) ingezet, die later de schuld van de moord of aanslag krijgen. Bij het bestuderen van alle getuigenverklaringen, beeld- en videomateriaal komt er echter altijd een heel andere waarheid naar boven, waaruit blijkt dat de officiële versie niet kan kloppen.
.
dat beweren de experts hier al jaren, jij ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:59 schreef Summers het volgende:
Ole Dammegard: alle valse-vlag-aanslagen lopen volgens een vooraf geschreven script
[..]
"Daarbij is Ole een man van de details, waarbij hij uren aan videomateriaal frame voor frame bestudeerd om allerlei onvolkomenheden en inconsistenties in het script te ontdekken. In een eerder interview zei hij eens: “Ik ben zo’n nerd die dit uren, dagen en weken achter elkaar onderzoekt.”quote:Op zondag 3 juli 2016 11:59 schreef Summers het volgende:
Ole Dammegard: alle valse-vlag-aanslagen lopen volgens een vooraf geschreven script
[..]
Misschien moet je eens luisteren? Ze fluistert in dat hij moet zeggen dat hij niet heeft geslapen.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Het filmpje is expres bijgesneden ook nog man.Hier staat een zo-goed-als-origineel van dit filmpje.
Wat fluistert ze dan in? Niet naar die youtube-detective verwijzen maar zelf luisteren. Heb ik namelijk ook gedaan. Ze fluistert hem geen tekst in, ze wil zich er gewoon mee "bemoeien".
Bizar dat dit soort internetdetectives blindelings geloofd worden zeg...!
Wat misschien nog wel veel ranziger is zijn al die comments eronder. Kansloos religieus-conservatief volk, je gunt ze bijna zelf zoiets mee te maken
Oh Barryquote:Op zondag 3 juli 2016 13:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Misschien moet je eens luisteren? Ze fluistert in dat hij moet zeggen dat hij niet heeft geslapen.
Dat filmpje is bijgesneden om het influisteren eraf te knippen ja, het was in de live uitzending namelijk wel.
Heb je überhaupt wel iets ervan gezien?
Het gaat ook over het script wat gebruikt word bij falseflagsquote:Op zondag 3 juli 2016 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"Daarbij is Ole een man van de details, waarbij hij uren aan videomateriaal frame voor frame bestudeerd om allerlei onvolkomenheden en inconsistenties in het script te ontdekken. In een eerder interview zei hij eens: “Ik ben zo’n nerd die dit uren, dagen en weken achter elkaar onderzoekt.”
Script? Hij begint dus al bevooroordeeld aan zijn 'onderzoek'.
Wat heb je er van geleerd dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Het gaat ook over het script wat gebruikt word bij falseflagsHeel leerzaam in ieder geval .
Ja daarom heb ik zo'n grafhekel aan die youtube-detectives. En wat ik dan volkomen niet begrijp is dat mensen hier dan meer waarde aan hechten...quote:Op zondag 3 juli 2016 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh Barry. Wat trap jij er makkelijk in. Ongelofelijk.
Bijv het stukje "I havent eaten" uit jouw filmpje. Dat is niet vertellen wat hij moet zeggen, dat meisje kent hem (daarom staat ze naast hem) en helpt hem omdat hij even stil valt. Het kan toch zo zijn dat dat meisje een goeie vriendin is en sinds de aanslag bij hem is geweest, waardoor ze maar even aanvult wat hij probeert te zeggen. Hij herhaalt dat dan omdat het ook echt zo is. Heb je nooit vrienden gehad die je zin afmaken? Ik wel, meerdere zelfs. Dat heet elkaar kennen, kunnen inschatten wat iemand wil zeggen, en hem of haar er dan mee helpen.
Verder, het begin van jouw filmpje, de start. De man die de voice over doet "he's obviously gay" en dan over een "gay lover" terwijl de gast in het interview het alleen maar over best friend heeft. Stukje suggestieve praat dus, wat direct het gedachtegoed van de YouTuber laat zien, zeg maar het cad gedachtegoed. Vervolgens zegt hij dat het heel vreemd is dat er een dame naast hem staat. Waarom in godsnaam? Mogen homo's geen vrouwelijke vrienden hebben? Wie weet is ie wel bi?
Echt, te kansloos voor woorden, en daar verbind jij dan de meest bizarre conclusies aan.
Ik heb dat fimpje niet gemaakt, het commentaar vond ik ook wel kansloos. Maar dat iemand je een verhaal gaat influisteren dat vind ik ongekend. Naast dat ik niet 100% weet dat het is ingefluisterd weet jij niet 100% zeker dat het dat niet is.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh Barry. Wat trap jij er makkelijk in. Ongelofelijk.
Bijv het stukje "I havent eaten" uit jouw filmpje. Dat is niet vertellen wat hij moet zeggen, dat meisje kent hem (daarom staat ze naast hem) en helpt hem omdat hij even stil valt. Het kan toch zo zijn dat dat meisje een goeie vriendin is en sinds de aanslag bij hem is geweest, waardoor ze maar even aanvult wat hij probeert te zeggen. Hij herhaalt dat dan omdat het ook echt zo is. Heb je nooit vrienden gehad die je zin afmaken? Ik wel, meerdere zelfs. Dat heet elkaar kennen, kunnen inschatten wat iemand wil zeggen, en hem of haar er dan mee helpen.
Verder, het begin van jouw filmpje, de start. De man die de voice over doet "he's obviously gay" en dan over een "gay lover" terwijl de gast in het interview het alleen maar over best friend heeft. Stukje suggestieve praat dus, wat direct het gedachtegoed van de YouTuber laat zien, zeg maar het cad gedachtegoed. Vervolgens zegt hij dat het heel vreemd is dat er een dame naast hem staat. Waarom in godsnaam? Mogen homo's geen vrouwelijke vrienden hebben? Wie weet is ie wel bi?
Echt, te kansloos voor woorden, en daar verbind jij dan de meest bizarre conclusies aan.
Ja hallo, jij post het filmpje zonder een disclaimer of wat dan ook, dan ga ik ervanuit dat je erachter staat. Jij post het immers.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik heb dat fimpje niet gemaakt, het commentaar vond ik ook wel kansloos. Maar dat iemand je een verhaal gaat influisteren dat vind ik ongekend. Naast dat ik niet 100% weet dat het is ingefluisterd weet jij niet 100% zeker dat het dat niet is.
Ik vind het op zijn minst opmerkelijk dat zij (meerder malen) hem souffleert en hij het vervolgens ook nog eens napraat. Verder is het zeker souffleren want op het eind maant hij haar tot stilte door "shh" te doen naar haar.
Wat een verdriet, alles voor de show.
Voor de rest deel ik niet de mening van de youtuber in kwestie, maar het lijkt me logisch dat ik dat er niet bij hoef te vertellen. Dan blijven we bezig.
Tering gast, ja ik vond het vreemd en ik wilde het hier graag laten zien. Blijf het vreemd vinden en daar doet jouw stuk niets aan af. Je mag het anders zien maar beargumenteer dat.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hallo, jij post het filmpje zonder een disclaimer of wat dan ook, dan ga ik ervanuit dat je erachter staat. Jij post het immers.
Jij vind het opmerkelijk, en dus concludeer je dat het voor de show is, en dat zij hem dingen influistert. Argument of ignorance heet dat.
Als jij iets ziet vliegen in de lucht, en je weet niet wat het is, zijn het dan ook automatisch aliens die op zoek zijn naar mensen om proefjes op ze te doen, keren ze daarna terug naar hun thuisplaneet waar ET ook is, en Elvis de buurman van ET is?
Oh echt?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Tering gast, ja ik vond het vreemd en ik wilde het hier graag laten zien. Blijf het vreemd vinden en daar doet jouw stuk niets aan af. Je mag het anders zien maar beargumenteer dat.
Ik denk inderdaad dat zij hem dingen influisterde om welke reden dan ook. Dat jij concludeert dat het een vriendin is is natuurlijk net zo stompzinnig: op geen enkele grond berust. Zo ken ik er nog wel 10 maar laat mij dan gewoon dat filmpje posten zonder dit soort gezeik.
Jij weet net zo goed niet wat er aan de hand is maar doet alsof je het wel weet. Dat is net zo achterlijk.
Midden in de nacht..quote:Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Meneer is bij de grimeur geweest en heeft een pruik op?
[..]
Fishy dat SWAT-team. Pas uren erna ter plekke, nog meer merkwaardigheden worden hier aangekaart
The Orlando Shootings: Police SWAT Team Involved in the Killings?
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel meer. Zo klaar als een klontje al de poppenkast die opgevoerd wordt.
Het enige concrete wat ze hebben is dat er geen bloed is. De rest is allemaal suggestief. Je weet dondersgoed, net als ik, dat er 1001 redenen kunnen zijn waarom je geen bloed ziet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Secret Service Shoots Man With Gun Near White House Checkpoint
Oja, vertel?quote:Op donderdag 14 juli 2016 01:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het enige concrete wat ze hebben is dat er geen bloed is. De rest is allemaal suggestief. Je weet dondersgoed, net als ik, dat er 1001 redenen kunnen zijn waarom je geen bloed ziet.
edit: En nu normaal proberen te brengen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oja, vertel?
Verder noemt ie nog veel meer zaken die opvallen.
Sorry maar dat gaat er bij mij ook niet in .quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In zijn borst geknald worden vanaf een paar meter afstand, geen druppel bloed, een judo-rol maken, dik zijn maar zonder moeite met 1 hand omgerold kunnen worden door een agent, maar wel zwaar gewond in het ziekenhuis belanden.
[..]
Ik denk bij niemand niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Sorry maar dat gaat er bij mij ook niet in .
Elke discussie is onmogelijk, dus ik hou mijn bek wel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:43 schreef jogy het volgende:
Als je kritiek hebt op een post dan breng je het maar op een manier die wel normaal overkomt en enigszins tot een discussie kan leiden, kan je dat niet dan post je maar niet.
Dat lijkt me duidelijk genoeg . Zien we trouwens een kogel door de lucht vliegen als we het beeld zouden vertragen zoals in dit filmpje ?quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier leuk filmpje om te zien wat er gebeurt als je een 9mm kogel in je flikker krijgt:
Geen druppel bloed te zien. Sure!
Is dat een serieuze vraag? Man man man, kijk dan waar we mee te maken hebben jogy. Dit is niveauloos.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Zien we trouwens een kogel door de lucht vliegen als we het beeld zouden vertragen zoals in dit filmpje ?
quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elke discussie is onmogelijk, dus ik hou mijn bek wel.
Tel tot tien, typ je post. Lees het terug en haal de helft weg en post dan het resultaat. Dit schiet niet op. De punten die je kan brengen kunnen ook gebracht worden zonder meteen uit je slof te schieten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag? Man man man, kijk dan waar we mee te maken hebben jogy. Dit is niveauloos.
Dat gaat niet lukken, want dan moet het met een speciale camera gefilmd zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:44 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk genoeg . Zien we trouwens een kogel door de lucht vliegen als we het beeld zouden vertragen zoals in dit filmpje ?
Maybe kun je het uitleggen zodat we een glimps op kunnen vangen van jouw weergaloze niveau?quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag? Man man man, kijk dan waar we mee te maken hebben jogy. Dit is niveauloos.
Dat doet je vriendje al. Daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn dus.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maybe kun je het uitleggen zodat we een glimps op kunnen vangen van jouw weergaloze niveau?
Ja dat is een serieuze vraag want dat zou bewijzen dat er echt een kogel is afgevuurd ipv alleen de knullige indruk dat die is afgevuurd . Wie dat kan laten zien heeft mij overtuigd .quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ok jammer , dat zou nou overtuigend bewijs zijn .quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, want dan moet het met een speciale camera gefilmd zijn.
quote:One thing that I noticed around the 8 to 8:12 min time of the video, where you are talking about the "victim" helping the officer turn over, I completely agree - I noticed that with his right foot the so called victim is flipping himself around also in the 7:01 min marker the "victim" gives his elbow to the officer which also is helping the officer turn him over, so leverage from the right elbow and right foot is how he is turning himself over. It is VERY clear!
All you have to do is lay down on the floor in the same body position that the "victim" is laying in and have someone attempt to roll you over and then attempt to help that person roll you over, you will quickly see what I am talking about!
Another thing...anytime anyone is shot, the officers are told that the city does not want to be sued, so they to call for an ambulance and do not move the injured person, only under times of a person attempting to flee would you handcuff them but then they would handcuff the person in front only!
I have friends that are police officers in many different towns and varies states and they all say the same thing, they have told me that under no uncertain terms would they be allowed to handcuff the person from behind after just being shot in the stomach or chest, regardless to who has done the shooting, especially with the gun out of the possession of the person. Good job!
Alles reacties die het officiële narratief tegenspreken zijn per definitie waardeloos volgens jou. Heel verrassend is dit niet hoor.quote:
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar blijven die 1001 verklaringen nou waarom iemand die van point-blank met een 9mm in zijn buikstreek wordt geknald niet bloed?
Jij beweert 1001 verklaringen te hebben voor het feit dat je geen bloed ziet. Nou, kom maar op.quote:
Kun je zelf een verklaring verzinnen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij beweert 1001 verklaringen te hebben dat je geen bloed ziet. Nou, kom maar op.
Ja, het neerschieten van deze verdachte is fake.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je zelf een verklaring verzinnen?
ik bedoelde eigenlijk een andere verklaring.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, het neerschieten van deze verdachte is fake.
In mijn optiek is dat de enige mogelijke verklaring. Maar goed, je moet het filmpje gewoon even zelf van voor tot achter bekijken alvorens je vragen stelt. Maakt het wel wat makkelijker als we allebei weten waar we het over hebben en zorgt er voor dat er geen onnodige/irrelevante vragen worden gesteldquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk een andere verklaring.
Ik heb verder niet gekeken, want ik zit op m'n werk en t boeit me niet genoeg, maar ik kan me bv voorstellen dat je op het bloed ligt, of dat de hoek van filmen niet de wond vastlegt.
Maar zoiets kan dus niet, de enige mogelijke verklaring is dat t nep is?
Dat kan hoor, maar is er een mogelijkheid dat t iets anders is, of is dat echt helemaal uitgesloten?
Anyway: http://danger.mongabay.com/gunshot_wound_bleeding.htmquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed, misschien zijn er anderen die het wel willen proberen te verklaren, dus daarom nog maar een keer het filmpje met de analyse van het neerschieten van de man. Het filmpje was inmiddels helemaal ondergesneeuwd door de offtopic posts:
De ernstigste (lees: meeste kans fatale afloop) zijn die interne verwondingen/bloedingen. Een kogel gaat niet netjes recht een baan door het lichaam heen maar ricochet overal vanaf en doorheen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Anyway: http://danger.mongabay.com/gunshot_wound_bleeding.htm
bleeding can be visually distressing it is one of the easiest problems to manage since treatment is straight forward. That said, gunshot wounds may not bleed profusely -- most of the damage is internal and inherently more serious than typical wounds. Bullet wounds are especially damaging because they penetrate deeply, take an unpredictable path through the body and are accompanied by a shock wave.
Het is geen speelfilm met bloedpakketjes op het lijf die afgaan voor de visuele effecten. Als er geen ader wordt geraakt valt het wel mee qua externe factoren maar is die persoon alsnog zwaargewond want organen zijn geraakt.
Geen druppel bloed hé. Niets. Ook niet tijdens het omrollen. Gewoon helemaal niets. Ook niet aan zijn handen. Hoe onwaarschijnlijk is dat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
bleeding can be visually distressing it is one of the easiest problems to manage since treatment is straight forward. That said, gunshot wounds may not bleed profusely -- most of the damage is internal and inherently more serious than typical wounds. Bullet wounds are especially damaging because they penetrate deeply, take an unpredictable path through the body and are accompanied by a shock wave.
Het is geen speelfilm met bloedpakketjes op het lijf die afgaan voor de visuele effecten. Als er geen ader wordt geraakt valt het wel mee qua externe factoren maar is die persoon alsnog zwaargewond want organen zijn geraakt.
dat kan alleen met ijskogel, niet te traceren.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen druppel bloed hé. Niets. Ook niet tijdens het omrollen. Gewoon helemaal niets. Ook niet aan zijn handen. Hoe onwaarschijnlijk is dat?
Maar ok, ik ga even met je mee....en check dan vervolgens hoe hij valt, hoe hij meewerkt en hoe ze hem behandelen. Ze leggen hem zelfs met handen op zijn rug geboeid op zijn buik neer. Iemand die net van dichtbij in zijn buik is geschoten....
Veiligheid van agenten en omgeving gaat voor alles. Standaardprocedurequote:Op donderdag 14 juli 2016 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen druppel bloed hé. Niets. Ook niet tijdens het omrollen. Gewoon helemaal niets. Ook niet aan zijn handen. Hoe onwaarschijnlijk is dat?
Maar ok, ik ga even met je mee....en check dan vervolgens hoe hij valt, hoe hij meewerkt en hoe ze hem behandelen. Ze leggen hem zelfs met handen op zijn rug geboeid op zijn buik neer. Iemand die net van dichtbij in zijn buik is geschoten....
En dan werk je zo mee als dat deze verdachte doet? En dan maak je zo'n sierlijke rol en gebruik je je arm nog om je val te breken. Ingewanden kapot, maar dat lukt allemaal nog wel hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De ernstigste (lees: meeste kans fatale afloop) zijn die interne verwondingen/bloedingen. Een kogel gaat niet netjes recht een baan door het lichaam heen maar ricochet overal vanaf en doorheen.
Ja, ze gaan iemand die ongewapend is....en net voor zijn flikker geschoten.... met handen op zijn rug geboeid bovenop zijn schotwond op de grond leggen. Lekkere standaard procedure. Volgens mij zouden ze eerste hulp moeten verlenen tot de ambulance ter plaatse is en de onschadelijk gemaakte verdachte niet teveel bewegen, want dat kan zijn dood betekenen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Veiligheid van agenten en omgeving gaat voor alles. Standaardprocedure
Ik pak deze even want dan word ik niet geleid naar een conclusie door iemand die zijn mening al klaar heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op 0:19 zie je zijn handpalm die hij daarvoor gebruikte om de "wond" dicht te drukken. Geen spatje bloed te zien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik pak deze even want dan word ik niet geleid naar een conclusie door iemand die zijn mening al klaar heeft.
Het is een wat dikker persoon waardoor het minder snel naar buiten loopt
Hij wordt op zijn buik gedraait voor de boeien en daarna weer op zijn zij gelegd na fouillering.
Daarna komt de medicus eraan en het enige moment dat je zijn buik ziet is in het begin (eerste 30 seconden) van het filmpje, daarna is het buiten beeld. Ondertussen kan hij al een liter hebben gelekt en zie je het niet.
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op 0:19 zie je zijn handpalm die hij daarvoor gebruikte om de "wond" dicht te drukken. Geen spatje bloed te zien.
Hoe kan je bloed zien als het bloeden intern is? Waarom zou je dan bloed op je handen hebben? Hoeveel schotwonden heb jij in het echt van dichtbij gezien?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op 0:19 zie je zijn handpalm die hij daarvoor gebruikte om de "wond" dicht te drukken. Geen spatje bloed te zien.
Maak maar een gaatje in je buik. Wedden dat het al vrij snel gaat bloeden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe kan je bloed zien als het bloeden intern is? Waarom zou je dan bloed op je handen hebben? Hoeveel schotwonden heb jij in het echt van dichtbij gezien?
Ik hoop net als mij: geen. Ik zie geen reden om dit als een hoax te zien, ook omdat er geen politiek 'voordeel' uit te halen is. Ook in het nieuws wordt het niet gebracht als terroristische aanval maar gewoon een suicide by cop dingetje.
Nee hoor dat hoeft helemaal niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak maar een gaatje in je buik. Wedden dat het al vrij snel gaat bloeden.
Natuurlijk bloed je als een rund als je in je buik geschoten bent en ja ik heb schotwonden van dichtbij gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe kan je bloed zien als het bloeden intern is? Waarom zou je dan bloed op je handen hebben? Hoeveel schotwonden heb jij in het echt van dichtbij gezien?
Ik hoop net als mij: geen. Ik zie geen reden om dit als een hoax te zien, ook omdat er geen politiek 'voordeel' uit te halen is. Ook in het nieuws wordt het niet gebracht als terroristische aanval maar gewoon een suicide by cop dingetje.
Dit is wat trauma artsen zeggen over schotwonden in de buik:quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Natuurlijk bloed je als een rund als je in je buik geschoten bent en ja ik heb schotwonden van dichtbij gezien.
Vrij vertaald staat hier dus dat bij schotwonden in de buik met name inwendig schade ontstaat. De laatste zin is belangrijk. Observatie is niet afdoende, oftewel, aan de buitenkant (het zicht) kan alles in orde lijken.quote:Abdominal injuries are associated with a high incidence of internal injury. All but the most superficial penetrating wound of the abdomen require full exploratory laparotomy. This applies as much to knife as to bullet wounds. Observation is inadequate as there may be occult bleeding or perforation of bowel.
Ook al heb je ze in het echt gezien; dat hoeft dus niet, dat bloeden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Natuurlijk bloed je als een rund als je in je buik geschoten bent en ja ik heb schotwonden van dichtbij gezien.
Het gebeurt dus wel. ik heb het gezien, jullie niet.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook al heb je ze in het echt gezien; dat hoeft dus niet, dat bloeden.
Wat Chris zegt dus.
Ik ga liever uit van wat trauma artsen dan THEFXR op het FOK! Forum. No offence.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het gebeurt dus wel. ik heb het gezien, jullie niet.
Ik heb nog nooit een boterham met de gesmeerde kant boven op de grond zien vallen. Toch gebeurt dat wel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het gebeurt dus wel. ik heb het gezien, jullie niet.
natuurlijk zie je inwendige schade niet van buiten, maar het ging om het zien van bloed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef ChrisCarter het volgende:
Vrij vertaald staat hier dus dat bij schotwonden in de buik met name inwendig schade ontstaat. De laatste zin is belangrijk. Observatie is niet afdoende, oftewel, aan de buitenkant (het zicht) kan alles in orde lijken.
Bron: http://patient.info/doctor/gunshot-injuries
Als je in je buik bent geschoten zit er een gat in je buik en dan lijkt het aan de buitenkant voor het zicht zeker niet in orde, tenzij je denkt dat het een tweede navel is of je ogen stuk zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit is wat trauma artsen zeggen over schotwonden in de buik:
[..]
Vrij vertaald staat hier dus dat bij schotwonden in de buik met name inwendig schade ontstaat. De laatste zin is belangrijk. Observatie is niet afdoende, oftewel, aan de buitenkant (het zicht) kan alles in orde lijken.
Bron: http://patient.info/doctor/gunshot-injuries
Ik kan het niet duidelijker maken dan wat ook deze medicus zegt:quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
natuurlijk zie je inwendige schade niet van buiten, maar het ging om het zien van bloed.
je haalt twee dingen door elkaar.
je hart en vaat stelsel is een gesloten systeem waar druk opstaat als er uitwendig een gat in komt, dan gaat er bloed naar buiten door het gat.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je in je buik bent geschoten zit er een gat in je buik en dan lijkt het aan de buitenkant voor het zicht zeker niet in orde, tenzij je denkt dat het een tweede navel is of je ogen stuk zijn.
wat is weinig? tov wat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:46 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik kan het niet duidelijker maken dan wat ook deze medicus zegt:
https://consumer.healthda(...)e-wounds-644615.html
Vrij vertaald staat er dat dit type wond dus van zichzelf al weinig zal bloeden. En dat kan dus zo weinig zijn dat je dat niet ziet op film.
Het was in de maag hé.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hart en vaat stelsel is een gesloten systeem waar druk opstaat als er uitwendig een gat in komt, dan gaat er bloed naar buiten door het gat.
Minder dicht bij elkaar, het is een verzameling losse ingewanden, vooral de darm. Dus een kogel zou dieper het lichaam in kunnen voor het iets raakt wat gaat bloeden, buiten de huid om dan #greysanatomyexpertquote:
Dit ook. De plaats op en in je lichaam maakt echt veel verschil.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Minder dicht bij elkaar, het is een verzameling losse ingewanden, vooral de darm. Dus een kogel zou dieper het lichaam in kunnen voor het iets raakt wat gaat bloeden, buiten de huid om dan #greysanatomyexpert
Hij grijpt naar een plek (ver) boven de streek waar de darmen zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Minder dicht bij elkaar, het is een verzameling losse ingewanden, vooral de darm. Dus een kogel zou dieper het lichaam in kunnen voor het iets raakt wat gaat bloeden, buiten de huid om dan #greysanatomyexpert
Ja, de maag inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij grijpt naar een plek (ver) boven de streek waar de darmen zitten.
wow, dit is zo fake, dat ik dubbel lig, mensen die worden neergeschoten maken niet deze bewegingen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het ontbreken van bloed buiten beschouwing latend... check hoe hij nog zijn val weet te breken en hoe "mooi" hij zijn show-rol inzet:
[ afbeelding ]
9mm kogel in je buik van dichtbij.. kun je het je voorstellen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wow, dit is zo fake, dat ik dubbel lig, mensen die worden neergeschoten maken niet deze bewegingen.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef opgebaarde het volgende:
Eehhh jongens, Nice nog niet confirmed fake geclaimd hier??
Gaat niet goed
Oh, zie dat nu pas.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
30 doden? Een aanslag met vrachtwagen een menigte in met kidnapping, nu...
twitter:Sugarhigh5me twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:23:49Approximately 60 dead in Nice. Truck driver plowed through the main tourist-y promenade. https://t.co/2ZQDQP3E6y reageer retweet
Fake wil ik zeker nog niet zeggen. Niet alles is fake he.. er bestaan ook echte gekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef opgebaarde het volgende:
Eehhh jongens, Nice nog niet confirmed fake geclaimd hier??
Gaat niet goed
twitter:AnonymissNegra twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:40:11Prensa francesa citando una fuente oficial diciendo que 60 personas fueron asesinadas en #Nice https://t.co/sHaS4yulPV reageer retweet
http://www.geenstijl.nl/m(...)_meisje_wordt_d.htmlquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
is daar dan een draaiboek voor?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wow, dit is zo fake, dat ik dubbel lig, mensen die worden neergeschoten maken niet deze bewegingen.
hun walgelijke wangedrag moet ten koste van alles uitgevoerd worden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Veiligheid van agenten en omgeving gaat voor alles. Standaardprocedure
Ik hoorde op de radio dat er een ID kaart in de vrachtauto is gevonden en de noodtoestand wordt met 3 maanden verlengd. Wat je er ook van denkt welk scenario dan ook we zitten in een vreselijke rotwereld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt me vooralsnog geen bullshit... getuige deze beelden:
Pas op... shocking!!!twitter:AnonymissNegra twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:40:11Prensa francesa citando una fuente oficial diciendo que 60 personas fueron asesinadas en #Nice https://t.co/sHaS4yulPV reageer retweet
Hoeveel mensen heb jij al in hun buik geschoten zien worden?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
QFT.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat er een ID kaart in de vrachtauto is gevonden en de noodtoestand wordt met 3 maanden verlengd. Wat je er ook van denkt welk scenario dan ook we zitten in een vreselijke rotwereld.
dat ID wordt altijd moeilijk over gedaan, maar als je weet, of ervan uitgaat, dat je doodgaat, waarom dan niet je ID meenemen? Zo weet je familie tenminste nog snel dat jij t bent en kunnen je eventuele terroristische maten er gelijk n borrel op drinken dat je je werk zo goed hebt gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat er een ID kaart in de vrachtauto is gevonden en de noodtoestand wordt met 3 maanden verlengd. Wat je er ook van denkt welk scenario dan ook we zitten in een vreselijke rotwereld.
ID is logisch zoals in bovenstaande reacties wel duidelijk is geworden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een noodtoestand wordt dan ook niet ingezet direct ter voorkoming van aanslagen, het geeft de overheid de mogelijkheid om bijvoorbeeld direct hulpdiensten en materiaal in te kunnen zetten of de mogelijkheid tot het invoeren van een avondklok of gebiedsverbod om de orde te kunnen bewaken in bepaalde wijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:18 schreef Chewie het volgende:
Nood toestand verlengen lijkt me een beetje snel en gezien het feit dat een nood toestand dit soort aanslagen niet kan voorkomen lijkt het me ook een beetje nutteloos.
Dat snap ik maar maakt het niet meteen logisch en ik blijf van mening dat de gewone burger er meer last van heeft dan van een terrorist die een aanslag beraamt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:28 schreef manifold het volgende:
[..]
Een noodtoestand wordt dan ook niet ingezet direct ter voorkoming van aanslagen, het geeft de overheid de mogelijkheid om bijvoorbeeld direct hulpdiensten en materiaal in te kunnen zetten of de mogelijkheid tot het invoeren van een avondklok of gebiedsverbod om de orde te kunnen bewaken in bepaalde wijken.
Op welke manier heeft de gewone burger er last van als de overheid de mogelijkheid krijgt om zonder gang naar de rechtbank bijvoorbeeld grootschalige evenementen af te kunnen lasten, simpel omdat ze de mankracht op het moment niet heeft om die veilig te kunnen begeleiden? Of als ze een avondklok in willen stellen in banlieus om te voorkomen dat daar rellen uitbreken, of wanneer ze een gebiedsverbod rondom bepaalde potentiele doelen willen instellen en deze door militairen willen laten bewaken? Wat is daar niet logisch aan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat snap ik maar maakt het niet meteen logisch en ik blijf van mening dat de gewone burger er meer last van heeft dan van een terrorist die een aanslag beraamt.
Dat is grappig, je geeft allemaal voorbeelden die juist de burger beperken in zijn vrijheid, zie je dat nu echt zelf niet? Of ben je gewoon van mening dat er geen gewone burgers in de banlieus wonen en die mensen dit dus allemaal verdienen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:53 schreef manifold het volgende:
[..]
Op welke manier heeft de gewone burger er last van als de overheid de mogelijkheid krijgt om zonder gang naar de rechtbank bijvoorbeeld grootschalige evenementen af te kunnen lasten, simpel omdat ze de mankracht op het moment niet heeft om die veilig te kunnen begeleiden? Of als ze een avondklok in willen stellen in banlieus om te voorkomen dat daar rellen uitbreken, of wanneer ze een gebiedsverbod rondom bepaalde potentiele doelen willen instellen en deze door militairen willen laten bewaken? Wat is daar niet logisch aan?
"Gewone burgers" in banlieus zijn ook niet gebaat bij rellen, de veiligheid van "gewone bezoekers" van grootschalige evenementen kan in bepaalde situaties ook niet gegarandeerd worden. Dat is niet het resultaat van de noodtoestand maar van de werkelijkheid dat de beschikbare hoeveelheid agenten, hulpverleners, etc slechts beperkt ingezet kunnen worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 11:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is grappig, je geeft allemaal voorbeelden die juist de burger beperken in zijn vrijheid, zie je dat nu echt zelf niet? Of ben je gewoon van mening dat er geen gewone burgers in de banlieus wonen en die mensen dit dus allemaal verdienen.
Bedankt voor de voorbeelden, avondklok en afgelaste evenementen.
Dit alles kan ook met een andere of fake id, dus hoeveel zegt het nou echt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:10 schreef kalinhos het volgende:
Over dat ID. Die heb je gewoon nodig om
- De vrachtwagen te huren
- De achterblijvers te laten weten dat jij het was
- Om niet 20km voor Nice staande gehouden te worden en vervolgens een probleem hebt omdat je geen legitimatie kan tonen. Denk je dat je dan Nice nog haalt onopvallend?
In BNW is het toch de bedoeling dat we hier een complot in gaan zien?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=181_1468536129
Meh, deze sla ik even over.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:05 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
In BNW is het toch de bedoeling dat we hier een complot in gaan zien?
Ik ook, maar ben nieuwsgierig naar alle die wel het lef hebben.quote:
Je kan toch wel dingen anders zien, zonder het leed en de gruwel ervan te ontkennen?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:08 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben nieuwsgierig naar alle die wel het lef hebben.
Doe je ding.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan toch wel dingen anders zien, zonder het leed en de gruwel ervan te ontkennen?
Klopt. Maar de tendens is altijd "wooow er ligt nog een ID! Ben je zo'n boef/terrorist, kan je niet je ID vergeten--> dit moet wel gestaged zijn"quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit alles kan ook met een andere of fake id, dus hoeveel zegt het nou echt.
Volgens mij ben jij toch echt de enige die dit hier roept nu.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:28 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Klopt. Maar de tendens is altijd "wooow er ligt nog een ID! Ben je zo'n boef/terrorist, kan je niet je ID vergeten--> dit moet wel gestaged zijn"
Wat valt er te debunken daaraan? Het kan gewoon, niets aparts aan. Oh sorry, ik moet beter lezen. Geen idee, daar weet Wantie vast meer vanaf, die is 9/11 expertquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:13 schreef Manke het volgende:
Het is wel merkwaardig dat er altijd een id teruggevonden wordt, zelfs met '9/11' in het puin van de torens wv er enkelen nog leefden en er niks mee te maken haddrn. Of is dat met die paspoorten debunked? .
Daar weet ik ook wel wat van:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat valt er te debunken daaraan? Het kan gewoon, niets aparts aan. Oh sorry, ik moet beter lezen. Geen idee, daar weet Wantie vast meer vanaf, die is 9/11 expert. (maar offtopic hier).
Sta je achter de video die je post of? Wat vind je er zelf van?quote:
tuurlijk, je rent voor je leven en vergeet te filmen, so stupidquote:
Hij is gewoon beledigd dat hij geen grafischer beelden ziet. Wat een idioot.quote:
Ik heb vooralsnog geen enkele video gezien van een truck die ook maar een persoon aanrijd dus de beste man heeft een goed punt. Daarnaast is er geen enkele bloedspetter op de (witte) truck te zien terwijl deze net ruim 100 personen zou hebben aangereden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sta je achter de video die je post of? Wat vind je er zelf van?
Of er zijn nooit mensen met een truck aangereden, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, je rent voor je leven en vergeet te filmen, so stupid
Zal ze hier niet posten, maar op liveleak zijn toch wel diverse beelden te zien? En het bloedspetters verhaal is best simpel te verklaren; als je iemand aan rijd met een truck valt degene gelijk, en de echte uh 'injuries' krijg je pas als de wielen over de lichamen gaan. Het is geen Carmageddon waar elk lijk nog even 3 meter door de lucht vliegt zeg maar. Bovendien vraag ik me af hoeveel bloed er überhaupt is als je mensen overrijd, denk dat de meeste schade aan de binnenkant van je lichaam zit (maar dat is puur een logische redenatie van mij).quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:14 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen enkele video gezien van een truck die ook maar een persoon aanrijd dus de beste man heeft een goed punt. Daarnaast is er geen enkele bloedspetter op de (witte) truck te zien terwijl deze net ruim 100 personen zou hebben aangereden.
Inderdaad. Omdat de schade vooral intern zal zijn. Bovendien was de vrachtwagen nogal beschadigd ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Swift van Karst Tates zat toch ook niet onder het bloed?
Nope:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die 'shocking images' commentaar is wel vaak bij bepaalde 'aanslagen' zoals Tunisia Beach en Brussels Airport te horen. Wij zijn vertelt wat we zouden zien.....van slechte kwaliteit,onduidelijk beelden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:14 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen enkele video gezien van een truck die ook maar een persoon aanrijd dus de beste man heeft een goed punt. Daarnaast is er geen enkele bloedspetter op de (witte) truck te zien terwijl deze net ruim 100 personen zou hebben aangereden.
[..]
Of er zijn nooit mensen met een truck aangereden, dat kan natuurlijk ook.
Wat niet heeft plaatsgevonden kun je ook niet filmen.
Dat zegt wat over die incident ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is genoeg over gepost. Verder wil ik niet in discussie met je gaan - als je dat niet erg vind.quote:
Eerste keer dat ik dit langs zie komen dus vandaar dat ik benieuwd ben. Jammer dat de deur niet opengaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is genoeg over gepost. Verder wil ik niet in discussie met je gaan - als je dat niet erg vind.
Klopt dat heb ik al eens eerder aangekaart maar dat viel niet goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is genoeg over gepost. Verder wil ik niet in discussie met je gaan - als je dat niet erg vind.
Voor jou wel....is het jammer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dit langs zie komen dus vandaar dat ik benieuwd ben. Jammer dat de deur niet opengaat.
Mwah, als je met een auto een voetganger schept, dan heeft ie vaak maar een fractie van een seconde contact met het voertuig. Voordat het bloed van de persoon vrijkomt is de persoon vaak alweer los van de auto, dus gek vind ik het niet.quote:
Ach, de perceptie van mensen verschilt nu eenmaal. Wat ik altijd een beetje kwalijk vind is dat mensen met een afwijkende perceptie van de "standaard perceptie" vaak worden weggezet als geesteszieken of erger. Dat moet wat mij betreft anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:29 schreef jogy het volgende:
Misschien als er een auto door een publiek van zwembadgasten rijdt dat je dan bloed op de auto hebt? Of als het zo'n Mad Max mobiel is met van die zwaarden overal. In dit geval is het in ieder geval niet vreemd tenzij je het heel graag vreemd wil vinden natuurlijk.
Misschien iets om in BNW / We willen toch allemaal hetzelfde? te posten? (Is ook al globaal langsgekomen overigens)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, de perceptie van mensen verschilt nu eenmaal. Wat ik altijd een beetje kwalijk vind is dat mensen met een afwijkende perceptie van de "standaard perceptie" vaak worden weggezet als geesteszieken of erger. Dat moet wat mij betreft anders.
Misschien wel. Zal er over nadenken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien iets om in BNW / We willen toch allemaal hetzelfde? te posten? (Is ook al globaal langsgekomen overigens)
Dat heb ik al weggemodereerdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, de perceptie van mensen verschilt nu eenmaal. Wat ik altijd een beetje kwalijk vind is dat mensen met een afwijkende perceptie van de "standaard perceptie" vaak worden weggezet als geesteszieken of erger. Dat moet wat mij betreft anders.
Nee. Het zou iemand zijn van Algerijnse afkomst met problemen in de relationele en financiële sfeer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:17 schreef zeer het volgende:
Ik lees op internet overal dat er duidelijke overeenkomsten zijn met een georganiseerde terroristische aanslag met moslim karakter, weet iemand waar ze dan op doelen?
Maar hij schijnt geroepen te hebben Allahu Ahkbarquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. Het zou iemand zijn van Algerijnse afkomst met problemen in de relationele en financiële sfeer.
Top. Mijn perceptie wijkt vaak af van de "standaard". Ik functioneer prima, neem deel aan de maatschappij, heb veel vrienden, heb een prima baan. Ik ben verre van geestesziek, volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef Dance99Vv het volgende:
Ben ik de enige die filmpjes m.b.t. Nice gezien heeft waar de lijken en bloed in de straat lag?
[..]
Dat heb ik al weggemodereerd
Verbaas me er echt over dat vanaf het allereerste begin gelijk duidelijk was dat het terrorisme was terwijl dit niet een traditioneel terroristische methode is wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. Het zou iemand zijn van Algerijnse afkomst met problemen in de relationele en financiële sfeer.
IS adviseerde vrachtauto als wapenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Verbaas me er echt over dat vanaf het allereerste begin gelijk duidelijk was dat het terrorisme was terwijl dit niet een traditioneel terroristische methode is wat mij betreft.
Het ziet er uit als " hoe val je veilig als je word neergeschoten "quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hm, dat had ik even gemist. Lijkt me evengoed een omslachtige manier om een aanslag te plegen met een koelvrachtwagen. In het Midden-Oosten doen ze dat wel af en toe met tankers gevuld met brandbare stoffen dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
IS adviseerde vrachtauto als wapen
NICE - Islamitische Staat heeft vorige maand in een video aan zijn volgers geadviseerd een vrachtwagen te gebruiken om op een groep burgers in te rijden. ,,Vul jullie wagens met brandstof", klinkt een voice-over bij de kille boodschap.
De videoboodschap is volgens de Britse krant The Times gedurende de islamitische vastenmaand ramadan verstuurd aan chatrooms die door jihadisten worden gebruikt. Amerikaanse experts hebben volgens de krant meer voorbeelden van dergelijke aanbevelingen door IS ontdekt. Zo werden een zelfmoordaanslag in New York, een aanval door een sluipschutter in Londen en een aanval met een auto met vierwielaandrijving in Australië gesuggereerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_als_wapen__.html
Kan ook een op IS geinspireerde daad zijn bijvoorbeeld. Soort idool actie. Meen dat motief nog niet bekend is volledig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Komt nog wel, duurt vaak even, maar niet lang
Die zijn daar stukke goedkoper dan hier, ondanks de lage benzineprijsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Hm, dat had ik even gemist. Lijkt me evengoed een omslachtige manier om een aanslag te plegen met een koelvrachtwagen. In het Midden-Oosten doen ze dat wel af en toe met tankers gevuld met brandbare stoffen dacht ik.
Hoe zou iemand dan wel moeten vallen? Oprechte vraag.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Het ziet er uit als " hoe val je veilig als je word neergeschoten "
1 ding hebben ze gemeen ze vallen altijd naar beneden , nooit omhoogquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe zou iemand dan wel moeten vallen? Oprechte vraag.
Ik heb regelmatig filmpjes gezien waarbij mensen worden neergeschoten. Manier van vallen is eigenlijk bijna altijd wel anders namelijk. Dus misschien zie ik iets over het hoofd?
Zwaartekracht-complot.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
1 ding hebben ze gemeen ze vallen altijd naar beneden , nooit omhoog
Niet als je chauffeur van een dergelijke vrachtwagen bent...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Hm, dat had ik even gemist. Lijkt me evengoed een omslachtige manier om een aanslag te plegen met een koelvrachtwagen. In het Midden-Oosten doen ze dat wel af en toe met tankers gevuld met brandbare stoffen dacht ik.
Blijf het toch een onhandige methode vinden om met een logge vrachtwagen een voetgangersgebied in te rijden waarbij je dus ook nog eens heel makkelijk te spotten bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Die zijn daar stukke goedkoper dan hier, ondanks de lage benzineprijs![]()
En deze gast had het niet zo breed schijnt.
Het blijkt wel extreem effectief te zijn iig. 100+ doden op het moment?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Blijf het toch een onhandige methode vinden om met een logge vrachtwagen een voetgangersgebied in te rijden waarbij je dus ook nog eens heel makkelijk te spotten bent.
Beetje zoeken en je komt een eind hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen hebben het niet in de gaten, je verwacht het niet namelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Blijf het toch een onhandige methode vinden om met een logge vrachtwagen een voetgangersgebied in te rijden waarbij je dus ook nog eens heel makkelijk te spotten bent.There is only one religion
Sure maar 1 betonnen blok voor de ingang van die boulevard en hij had hooguit zichzelf kunnen doden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Het blijkt wel extreem effectief te zijn iig. 100+ doden op het moment?
Thanks. Linkje gefixt trouwens. Deed stom.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:05 schreef theguyver het volgende:
staatsgreep Turkije
'Staatsgreep in Turkije'
Turkije arresteert generaals omdat ze vrachtwagens onderschepten die waren volgeladen met wapens voor IS
http://www.dailysabah.com/politics/2015/04/09/17-turkish-military-officers-who-stopped-intelligence-trucks-arrested
Bijna welquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha. Tijd voor een tweede of derde beeldscherm, 1 oortje met CNN en het snder oortje met RT?
Het volk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:22 schreef Ali_boo het volgende:
Spannend !
Wie heeft er belang bij een Turkse coup?
De Turken die ik ken zijn hier blij mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:29 schreef jogy het volgende:
Het leger is toch de beschermheilige van de seculiere staat in de grondwet van Turkije? Dus stiekem goed nieuws lijkt me?
ah ja heb zo gekopieerd van de frontpage, beetje raar dat niet eerder aan bod is gekomen, illegale handel, althans lijkt er op dat erdogan achter de schermen handelt met ISquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Thanks. Linkje gefixt trouwens. Deed stom.
Heb dat wel eens eerder gelezen ja. Maar werd nooit hard gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah ja heb zo gekopieerd van de frontpage, beetje raar dat niet eerder aan bod is gekomen, illegale handel, althans lijkt er op dat erdogan achter de schermen handelt met IS
Dat vermoeden was er toch ook al? Maar ben benieuwd met welk bewijs ze op de proppen komen. Interessant iig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah ja heb zo gekopieerd van de frontpage, beetje raar dat niet eerder aan bod is gekomen, illegale handel, althans lijkt er op dat erdogan achter de schermen handelt met IS
ik had het al eerder gezien, is dit NWS of heb je een BNW inval?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:05 schreef theguyver het volgende:
staatsgreep Turkije
'Staatsgreep in Turkije'
Turkije arresteert generaals omdat ze vrachtwagens onderschepten die waren volgeladen met wapens voor IS
http://www.dailysabah.com/politics/2015/04/09/17-turkish-military-officers-who-stopped-intelligence-trucks-arrested
Als Erdogan wapens levert aan IS dan is dat natuurlijk een complot.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had het al eerder gezien, is dit NWS of heb je een BNW inval?
Nieuws, maar yt staat vol met die shitquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had het al eerder gezien, is dit NWS of heb je een BNW inval?
Valbrekende, sierlijke koprolletjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:39 schreef THEFXR het volgende:
je kan iig wel op aljazeera zien, hoe mensen reageren als ze echt worden neergeschoten, dit naar aanleiding van de discussie vanmiddag.
je ziet wel vaker dat terreurbewegingen de eer willen opstrijken voor een bepaalde aanslag. Het wil inderdaad niet zeggen dat ze een aandeel hebben gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 07:14 schreef Lambiekje het volgende:
En dan de bullshit dat IS het zou opgeëist hebben. Tsssk
Ik denk dat het niemand verbaasd als het gevoel van die VVDer klopt, want ik ben benieuwd wat voor besluiten president Erdogan de komende weten aankondigdequote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:59 schreef schommelstoel het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)p-in-scene~abd22077/
Het AD.
Ik las net ergens dat ISIS het wel degelijk heeft opgeeist. Maar kan het nu niet weer vindenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
je ziet wel vaker dat terreurbewegingen de eer willen opstrijken voor een bepaalde aanslag. Het wil inderdaad niet zeggen dat ze een aandeel hebben gehad.
En ondertussen maar de steun ontvangen van o.a. die Timmermans. En ondertussen gaan de geruchten door dat Erdogan IS steunt met wapens. Wat een wereldquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het niemand verbaasd als het gevoel van die VVDer klopt, want ik ben benieuwd wat voor besluiten president Erdogan de komende weten aankondigde
zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat ISIS het wel degelijk heeft opgeeist.
Het zou mij verbazen als het iemand zou verbazen. Iedereen weet toch woe de bad guys zijn.quote:
vertel....quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als het iemand zou verbazen. Iedereen weet toch woe de bad guys zijn.
quote:
Daar dusquote:Islamitische Staat eist aanslag Nice op
Islamitische Staat heeft de bloedige aanslag van donderdag in Nice opgeëist. De meldt het persagentschap Amaq, dat beschouwd wordt als de spreekbuis van de terreurbeweging, zaterdag.
Bij de aanslag, waarbij een vrachtwagen inreed op de menigte op de Promenade des Anglais in Nice, vielen donderdagavond minstens 84 doden.
Vroeger waren de russen de bad guys, daarna kortstondig de Aziaten en toen werden het de arabieren. Tegenwoordig zijn het 'terroristen', die dan in veel gevallen arabier zijn, in dit geval beter bekend onder the flavour of the month IS of ISIS. Dat zijn de lieden waar brave burgers zoals jij en ik bang voor dienen te zijn. Maar dit wist je al.quote:
kun je voorbeelden noemen waarbij de russen aanslagen opeisten?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vroeger waren de russen de bad guys, daarna kortstondig de Aziaten en toen werden het de arabieren. Tegenwoordig zijn het 'terroristen', die dan in veel gevallen arabier zijn, in dit geval beter bekend onder the flavour of the month IS of ISIS. Dat zijn de lieden waar brave burgers zoals jij en ik bang voor dienen te zijn. Maar dit wist je al.
Kun je voorbeelden geven waarom russen aanslagen zouden opeisen?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
kun je voorbeelden noemen waarbij de russen aanslagen opeisten?
Maar ehm, aangezien je zelf niet echt concreet wat zegt, moet ik concluderen dat je vind dat IS niet bestaat, of wat?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven waarom russen aanslagen zouden opeisen?
Ik wist niet dat er hier concreet iets gezegd moest worden. Ik zal jullie voorbeeld daarin proberen te volgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ehm, aangezien je zelf niet echt concreet wat zegt, moet ik concluderen dat je vind dat IS niet bestaat, of wat?
Niets moet, daarom vroeg ik het. Niet zo zeuren he..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er hier concreet iets gezegd moest worden. Ik zal jullie voorbeeld daarin proberen te volgen.
Ten eerste moet je natuurlijk niks, laat staan concluderen. Ten tweede ben ik niet id veronderstelling dat ik het bestaan van IS eigenhandig kan laten verdwijnen door er niet in te geloven. Of het bestaat in de vorm en het formaat zoals die geschetst worden is uiteraard een ander verhaal.
in de tijd van de koude oorlog werden er ook aanslagen gepleegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven waarom russen aanslagen zouden opeisen?
Ik zeur niet, jij vind dat ik zeur, dat is jouw beleving. Als je geen reactie wenst te krijgen op dat wat je schrijft adviseer ik wat anders te schrijven. Mijn nederige excuses dat wat ik zeg geen betekenis heeft voor jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets moet, daarom vroeg ik het. Niet zo zeuren he..
Maar oke, verder zeg je niet zoveel, dus laat ik het maar bij: oke
Jij gaat er vanuit dat elke bad guy dezelfde bad guy is? Ik denk dat je een patroon zoekt wat ik niet zie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
in de tijd van de koude oorlog werden er ook aanslagen gepleegd.
die zou rusland dan als bad guy moeten hebben opgeeist, toch?
Als dat patroon er niet is is het niet vanzelfsprekend dat IS deze aanslag opeist omdat ze 'The Bad Guys' zouden zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat elke bad guy dezelfde bad guy is? Ik denk dat je een patroon zoekt wat ik niet zie.
Allemachtig, wat heeft dat ding een vaart.. Vind dat shot vlak voor dat je 'm ziet erg bizar, waar die jongen nog half de camera in kijkt en 2 secondes later vliegt die truck voorbij.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Truck ramt publiek (frontaal viewpoint)
Schokkend!
http://www.liveleak.com/view?i=b81_1468627473
Waaruit blijkt dat? Uit your honest opinion?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:19 schreef Tingo het volgende:
Nice survivor: This saved my life
Duidelijk greenscreen.IMO
Sorry maar ik wil niet m'n verspillen om in discussie met je te gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Uit your honest opinion?
Bij deze, ik heb je post even als voorbeeld genomen, dan weet je er ook van, en kan je ook je eigen visie erop geven: BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil niet m'n verspillen om in discussie met je te gaan.
Fijne dag verder.
Dat is ook een manier van toegeven dat je het niet kunt onderbouwen....quote:Op zondag 17 juli 2016 16:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil niet m'n verspillen om in discussie met je te gaan.
Fijne dag verder.
Tis niks persoonlijk hoor!quote:Op zondag 17 juli 2016 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij deze, ik heb je post even als voorbeeld genomen, dan weet je er ook van, en kan je ook je eigen visie erop geven: BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?
Fijne dag verder.
Als jij denkt dat 't 'n echte achtergrond is, vind ik dat ook prima.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is ook een manier van toegeven dat je het niet kunt onderbouwen....
waarom post je je mening dan?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij denkt dat 't 'n echte achtergrond is, vind ik dat ook prima.
Je bedoelt de weerspiegeling van lampen in zijn bril waardoor zijn huid een andere kleur krijgt en het daardoor lijkt alsof ie voor een greenscreen staat?quote:
Ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt de weerspiegeling van lampen in zijn bril waardoor zijn huid een andere kleur krijgt en het daardoor lijkt alsof ie voor een greenscreen staat?
Dat kan ik begrijpen dat Tingo denkt dat het een greenscreen *zou kunnen zijn*. Want ja, dat had ik ook omdat de voorgrond (de man) anders belicht is, maar ik zag die lampen in de bril, en dus kan het ook net zo goed (en die verklaring lijkt me wat aannemelijker) komen door de lampen op hem gericht, omdat de zon (zoals ik het zie) van links lijkt te komen als je de schaduwen ziet. Als je dan iemand niet belicht krijg je een behoorlijk raar beeld.quote:
Yup, maar buiten dat is het ook best wel een vreemd interview. Wederom krokodillentranen.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen dat Tingo denkt dat het een greenscreen *zou kunnen zijn*. Want ja, dat had ik ook omdat de voorgrond (de man) anders belicht is, maar ik zag die lampen in de bril, en dus kan het ook net zo goed (en die verklaring lijkt me wat aannemelijker) komen door de lampen op hem gericht, omdat de zon (zoals ik het zie) van links lijkt te komen als je de schaduwen ziet. Als je dan iemand niet belicht krijg je een behoorlijk raar beeld.
Ik beoordeel niet op emotie, dat is voor iedereen anders. Ik kán janken bij een plaat van Adele, en ik gok dat jij me daarvoor in een LGBT hok zou willen plaatsen (maar da's een gokje).quote:Op zondag 17 juli 2016 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup, maar buiten dat is het ook best wel een vreemd interview. Wederom krokodillentranen.
nee, als jij daarvoor op camera jankt, is het bewijs dat Adele een hoax isquote:Op zondag 17 juli 2016 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik beoordeel niet op emotie, dat is voor iedereen anders. Ik kán janken bij een plaat van Adele, en ik gok dat jij me daarvoor in een LGBT hok zou willen plaatsen (maar da's een gokje).
Huh? Waarom zou ik je in het LGBT hok willen plaatsen?quote:Op zondag 17 juli 2016 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik beoordeel niet op emotie, dat is voor iedereen anders. Ik kán janken bij een plaat van Adele, en ik gok dat jij me daarvoor in een LGBT hok zou willen plaatsen (maar da's een gokje).
Daarom was het een gokje, ik meen me te herinneren dat je nogal een 'oerman' scheen te zijn in 1 van je posts een tijdje terug, vandaarquote:Op zondag 17 juli 2016 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou ik je in het LGBT hok willen plaatsen?
1. Ik heb niets tegen anders geaarden.
2. Emotioneel worden van muziek is een menselijke eigenschap.
3. Sommige nummers van Adele kan ik ook erg waarderen.
Ook oermannen kunnen weleens een traantje latenquote:Op zondag 17 juli 2016 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom was het een gokje, ik meen me te herinneren dat je nogal een 'oerman' scheen te zijn in 1 van je posts een tijdje terug, vandaar.
Fair enough. Eens. Als je niet weet hoe een interview buiten gegeven wordt zou je zoiets kunnen denken inderdaad. Gezien het feit dat tingo er verder niets over kwijt wil blijft het gissen.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja.
Dat zou een verklaring kunnen zijn.
Dan is het wel gekke nepperij. Maar uiteindelijk ook niet verschrikkelijk boeiend.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:22 schreef ems. het volgende:
Al had de man 20 greenscreens achter zich staan. Wat dan?
Dan nog niets nee, ook een goed punt.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:22 schreef ems. het volgende:
Al had de man 20 greenscreens achter zich staan. Wat dan?
Dat gaat 't niet om.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:58 schreef Tingo het volgende:
-het is geen wedstrijdje in schokkende beelden-
Dat jij het niet schokkend vindt dat mensen omver worden gereden betekent niet dat dat niet voor de gemiddelde kijker zal gelden. Iets met referentiekaders enzo.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat gaat 't niet om.
Ik zie niks schokkend in de MSM/amateur beelden.
Tis de gewone slechte kwalteit beelden dat we gewend van zijn.
'Some people might find these images disturbing' zeggen ze ....maar er niks 'disturbing' te zien.imo.
Dat heb ik niet gezien, maar wel vertelt dat 't gebeurt is.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat jij het niet schokkend vindt dat mensen omver worden gereden betekent niet dat dat niet voor de gemiddelde kijker zal gelden. Iets met referentiekaders enzo.
Dan moet je dat filmpje van J0kkebr0k even wat beter bekijken.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, maar wel vertelt dat 't gebeurt is.
Vind het altijd wel mooi om te zien dat er ook veel sterke signalen komen na zoiets vreselijks. Mensen die elkaar troosten, die samenkomen en zich niet bang laten maken maat sterk voelen.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef Summers het volgende:
Fotoserie van de aanslag in Nice van Luca Bruno
http://jyllands-posten.dk(...)igen-ramt-af-terror/
[ afbeelding ]
In het filmpje van Jokkebrok word de camera weggedraaid op het moment dat ze zeggen dat het gebeurd . Ik kan dus niet zeggen dat ik dat gezien heb .quote:Op zondag 17 juli 2016 17:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet je dat filmpje van J0kkebr0k even wat beter bekijken.
Dus of de vrachtwagen moet in rook opgaan net voor hij mensen raakt of die mensen zijn niet echt of hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:01 schreef Summers het volgende:
[..]
In het filmpje van Jokkebrok word de camera weggedraaid op het moment dat ze zeggen dat het gebeurd . Ik kan dus niet zeggen dat ik dat gezien heb .
Eyewitness accounts of the Nice terror attacksquote:Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef Summers het volgende:
Fotoserie van de aanslag in Nice van Luca Bruno
http://jyllands-posten.dk(...)igen-ramt-af-terror/
[ afbeelding ]
Ik houd me liever bij wat ik daadwerkelijk zie en niet bij wat ik zelf maar in moet vullen , ik zie nog niks voor me en ik moet nog veel bekijken en dat allemaal eruit filteren .quote:Op maandag 18 juli 2016 00:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dus of de vrachtwagen moet in rook opgaan net voor hij mensen raakt of die mensen zijn niet echt of hoe zie je dat voor je?
Ik zie een vrachtwagen met volle vaart op mensen afgaan. Die staat niet in 0.1 seconde stil he en zoiets ontwijk je ook niet zo eventjes.
Het gebrek aan HD beeldmateriaal is een reden om het als nep te bestempelen. Terwijl, als men HD beeldmateriaal had gehad, dit natuurlijk een reden was geweest om het als nep te bestempelen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:23 schreef Tingo het volgende:
Honderden hotel kamers op de zeefront en duizenden toeschouwers aanwezig voor de vuurwerken?
En dan maar altijd zelfde 'schokkende' stomme shitty kwaliteits beelden via MSM afgeleverd.
Sure.
Lijkt weer 'same package of bullshit,different label'.
Ik wist trouwens niet dat er tegelijkertijd met Nice ook iets aan de hand was met de eiffeltoren wat ook chaos en paniek teweeg had gebracht en waar ook een truck bij was betrokken .quote:Op maandag 18 juli 2016 02:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eyewitness accounts of the Nice terror attacks
Eyewitnesses describe chaos and panic.
Altijd handig om media savvy getuigen te hebben natuurlijk,
http://www.today.com/vide(...)d-panic-725759555920
Honderden hotel kamers op de zeefront en duizenden toeschouwers aanwezig voor de vuurwerken?
En dan maar altijd zelfde 'schokkende' stomme shitty kwaliteits beelden via MSM afgeleverd.
Sure.
Lijkt weer 'same package of bullshit,different label'.
Heb het niet in de media hier langs zien komen. Is ook niet relevant voor het gebeurde natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat er tegelijkertijd met Nice ook iets aan de hand was met de eiffeltoren wat ook chaos en paniek teweeg had gebracht en waar ook een truck bij was betrokken .
Tuurlijk, eerlijk is eerlijk je ziet nog net niet hoe in detail mensen worden overreden. Maar het punt blijft dat we wel dit zien;quote:Op maandag 18 juli 2016 10:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik houd me liever bij wat ik daadwerkelijk zie en niet bij wat ik zelf maar in moet vullen , ik zie nog niks voor me en ik moet nog veel bekijken en dat allemaal eruit filteren .
flauw , laat mensen in hun waarde .quote:Op maandag 18 juli 2016 10:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het gebrek aan HD beeldmateriaal is een reden om het als nep te bestempelen. Terwijl, als men HD beeldmateriaal had gehad, dit natuurlijk een reden was geweest om het als nep te bestempelen.
En zo heb je altijd gelijk in je eigen ogen! Is toch fijn, altijd gelijk hebben!
De media is geen leidraad over wat belangrijk is of niet en waar ik op zou moeten focussen .quote:Op maandag 18 juli 2016 10:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Heb het niet in de media hier langs zien komen. Is ook niet relevant voor het gebeurde natuurlijk.
Anders hadden ze het namelijk wel uitgemolken in de media
http://www.hln.be/hln/nl/(...)in-zwarte-rook.dhtmlquote:Op maandag 18 juli 2016 10:34 schreef Summers het volgende:
[..]
De media is geen leidraad over wat belangrijk is of niet en waar ik op zou moeten focussen .
Een andere gebeurtenis met een truck die tegelijkertijd plaatsvond met Nice vind ik zeker wel relevant en kan een link met elkaar hebben .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |