tuurlijk, je rent voor je leven en vergeet te filmen, so stupidquote:
Hij is gewoon beledigd dat hij geen grafischer beelden ziet. Wat een idioot.quote:
Ik heb vooralsnog geen enkele video gezien van een truck die ook maar een persoon aanrijd dus de beste man heeft een goed punt. Daarnaast is er geen enkele bloedspetter op de (witte) truck te zien terwijl deze net ruim 100 personen zou hebben aangereden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sta je achter de video die je post of? Wat vind je er zelf van?
Of er zijn nooit mensen met een truck aangereden, dat kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk, je rent voor je leven en vergeet te filmen, so stupid
Zal ze hier niet posten, maar op liveleak zijn toch wel diverse beelden te zien? En het bloedspetters verhaal is best simpel te verklaren; als je iemand aan rijd met een truck valt degene gelijk, en de echte uh 'injuries' krijg je pas als de wielen over de lichamen gaan. Het is geen Carmageddon waar elk lijk nog even 3 meter door de lucht vliegt zeg maar. Bovendien vraag ik me af hoeveel bloed er überhaupt is als je mensen overrijd, denk dat de meeste schade aan de binnenkant van je lichaam zit (maar dat is puur een logische redenatie van mij).quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:14 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen enkele video gezien van een truck die ook maar een persoon aanrijd dus de beste man heeft een goed punt. Daarnaast is er geen enkele bloedspetter op de (witte) truck te zien terwijl deze net ruim 100 personen zou hebben aangereden.
Inderdaad. Omdat de schade vooral intern zal zijn. Bovendien was de vrachtwagen nogal beschadigd ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Swift van Karst Tates zat toch ook niet onder het bloed?
Nope:quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die 'shocking images' commentaar is wel vaak bij bepaalde 'aanslagen' zoals Tunisia Beach en Brussels Airport te horen. Wij zijn vertelt wat we zouden zien.....van slechte kwaliteit,onduidelijk beelden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:14 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen enkele video gezien van een truck die ook maar een persoon aanrijd dus de beste man heeft een goed punt. Daarnaast is er geen enkele bloedspetter op de (witte) truck te zien terwijl deze net ruim 100 personen zou hebben aangereden.
[..]
Of er zijn nooit mensen met een truck aangereden, dat kan natuurlijk ook.
Wat niet heeft plaatsgevonden kun je ook niet filmen.
Dat zegt wat over die incident ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is genoeg over gepost. Verder wil ik niet in discussie met je gaan - als je dat niet erg vind.quote:
Eerste keer dat ik dit langs zie komen dus vandaar dat ik benieuwd ben. Jammer dat de deur niet opengaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is genoeg over gepost. Verder wil ik niet in discussie met je gaan - als je dat niet erg vind.
Klopt dat heb ik al eens eerder aangekaart maar dat viel niet goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:51 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is genoeg over gepost. Verder wil ik niet in discussie met je gaan - als je dat niet erg vind.
Voor jou wel....is het jammer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dit langs zie komen dus vandaar dat ik benieuwd ben. Jammer dat de deur niet opengaat.
Mwah, als je met een auto een voetganger schept, dan heeft ie vaak maar een fractie van een seconde contact met het voertuig. Voordat het bloed van de persoon vrijkomt is de persoon vaak alweer los van de auto, dus gek vind ik het niet.quote:
Ach, de perceptie van mensen verschilt nu eenmaal. Wat ik altijd een beetje kwalijk vind is dat mensen met een afwijkende perceptie van de "standaard perceptie" vaak worden weggezet als geesteszieken of erger. Dat moet wat mij betreft anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:29 schreef jogy het volgende:
Misschien als er een auto door een publiek van zwembadgasten rijdt dat je dan bloed op de auto hebt? Of als het zo'n Mad Max mobiel is met van die zwaarden overal. In dit geval is het in ieder geval niet vreemd tenzij je het heel graag vreemd wil vinden natuurlijk.
Misschien iets om in BNW / We willen toch allemaal hetzelfde? te posten? (Is ook al globaal langsgekomen overigens)quote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, de perceptie van mensen verschilt nu eenmaal. Wat ik altijd een beetje kwalijk vind is dat mensen met een afwijkende perceptie van de "standaard perceptie" vaak worden weggezet als geesteszieken of erger. Dat moet wat mij betreft anders.
Misschien wel. Zal er over nadenken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien iets om in BNW / We willen toch allemaal hetzelfde? te posten? (Is ook al globaal langsgekomen overigens)
Dat heb ik al weggemodereerdquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, de perceptie van mensen verschilt nu eenmaal. Wat ik altijd een beetje kwalijk vind is dat mensen met een afwijkende perceptie van de "standaard perceptie" vaak worden weggezet als geesteszieken of erger. Dat moet wat mij betreft anders.
Nee. Het zou iemand zijn van Algerijnse afkomst met problemen in de relationele en financiële sfeer.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:17 schreef zeer het volgende:
Ik lees op internet overal dat er duidelijke overeenkomsten zijn met een georganiseerde terroristische aanslag met moslim karakter, weet iemand waar ze dan op doelen?
Maar hij schijnt geroepen te hebben Allahu Ahkbarquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. Het zou iemand zijn van Algerijnse afkomst met problemen in de relationele en financiële sfeer.
Top. Mijn perceptie wijkt vaak af van de "standaard". Ik functioneer prima, neem deel aan de maatschappij, heb veel vrienden, heb een prima baan. Ik ben verre van geestesziek, volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef Dance99Vv het volgende:
Ben ik de enige die filmpjes m.b.t. Nice gezien heeft waar de lijken en bloed in de straat lag?
[..]
Dat heb ik al weggemodereerd
Verbaas me er echt over dat vanaf het allereerste begin gelijk duidelijk was dat het terrorisme was terwijl dit niet een traditioneel terroristische methode is wat mij betreft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. Het zou iemand zijn van Algerijnse afkomst met problemen in de relationele en financiële sfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |