IS adviseerde vrachtauto als wapenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Verbaas me er echt over dat vanaf het allereerste begin gelijk duidelijk was dat het terrorisme was terwijl dit niet een traditioneel terroristische methode is wat mij betreft.
Het ziet er uit als " hoe val je veilig als je word neergeschoten "quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wow, dit is zo fake, dat ik dubbel lig, mensen die worden neergeschoten maken niet deze bewegingen.
Hm, dat had ik even gemist. Lijkt me evengoed een omslachtige manier om een aanslag te plegen met een koelvrachtwagen. In het Midden-Oosten doen ze dat wel af en toe met tankers gevuld met brandbare stoffen dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
IS adviseerde vrachtauto als wapen
NICE - Islamitische Staat heeft vorige maand in een video aan zijn volgers geadviseerd een vrachtwagen te gebruiken om op een groep burgers in te rijden. ,,Vul jullie wagens met brandstof", klinkt een voice-over bij de kille boodschap.
De videoboodschap is volgens de Britse krant The Times gedurende de islamitische vastenmaand ramadan verstuurd aan chatrooms die door jihadisten worden gebruikt. Amerikaanse experts hebben volgens de krant meer voorbeelden van dergelijke aanbevelingen door IS ontdekt. Zo werden een zelfmoordaanslag in New York, een aanval door een sluipschutter in Londen en een aanval met een auto met vierwielaandrijving in Australië gesuggereerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_als_wapen__.html
Kan ook een op IS geinspireerde daad zijn bijvoorbeeld. Soort idool actie. Meen dat motief nog niet bekend is volledig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Komt nog wel, duurt vaak even, maar niet lang
Die zijn daar stukke goedkoper dan hier, ondanks de lage benzineprijsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Hm, dat had ik even gemist. Lijkt me evengoed een omslachtige manier om een aanslag te plegen met een koelvrachtwagen. In het Midden-Oosten doen ze dat wel af en toe met tankers gevuld met brandbare stoffen dacht ik.
Hoe zou iemand dan wel moeten vallen? Oprechte vraag.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Het ziet er uit als " hoe val je veilig als je word neergeschoten "
1 ding hebben ze gemeen ze vallen altijd naar beneden , nooit omhoogquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe zou iemand dan wel moeten vallen? Oprechte vraag.
Ik heb regelmatig filmpjes gezien waarbij mensen worden neergeschoten. Manier van vallen is eigenlijk bijna altijd wel anders namelijk. Dus misschien zie ik iets over het hoofd?
Zwaartekracht-complot.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
1 ding hebben ze gemeen ze vallen altijd naar beneden , nooit omhoog
Niet als je chauffeur van een dergelijke vrachtwagen bent...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Hm, dat had ik even gemist. Lijkt me evengoed een omslachtige manier om een aanslag te plegen met een koelvrachtwagen. In het Midden-Oosten doen ze dat wel af en toe met tankers gevuld met brandbare stoffen dacht ik.
Blijf het toch een onhandige methode vinden om met een logge vrachtwagen een voetgangersgebied in te rijden waarbij je dus ook nog eens heel makkelijk te spotten bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Die zijn daar stukke goedkoper dan hier, ondanks de lage benzineprijs![]()
En deze gast had het niet zo breed schijnt.
Het blijkt wel extreem effectief te zijn iig. 100+ doden op het moment?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Blijf het toch een onhandige methode vinden om met een logge vrachtwagen een voetgangersgebied in te rijden waarbij je dus ook nog eens heel makkelijk te spotten bent.
Beetje zoeken en je komt een eind hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen hebben het niet in de gaten, je verwacht het niet namelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Blijf het toch een onhandige methode vinden om met een logge vrachtwagen een voetgangersgebied in te rijden waarbij je dus ook nog eens heel makkelijk te spotten bent.There is only one religion
Sure maar 1 betonnen blok voor de ingang van die boulevard en hij had hooguit zichzelf kunnen doden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Het blijkt wel extreem effectief te zijn iig. 100+ doden op het moment?
Thanks. Linkje gefixt trouwens. Deed stom.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:05 schreef theguyver het volgende:
staatsgreep Turkije
'Staatsgreep in Turkije'
Turkije arresteert generaals omdat ze vrachtwagens onderschepten die waren volgeladen met wapens voor IS
http://www.dailysabah.com/politics/2015/04/09/17-turkish-military-officers-who-stopped-intelligence-trucks-arrested
Bijna welquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha. Tijd voor een tweede of derde beeldscherm, 1 oortje met CNN en het snder oortje met RT?
Het volk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:22 schreef Ali_boo het volgende:
Spannend !
Wie heeft er belang bij een Turkse coup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |