IS adviseerde vrachtauto als wapenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Verbaas me er echt over dat vanaf het allereerste begin gelijk duidelijk was dat het terrorisme was terwijl dit niet een traditioneel terroristische methode is wat mij betreft.
Het ziet er uit als " hoe val je veilig als je word neergeschoten "quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wow, dit is zo fake, dat ik dubbel lig, mensen die worden neergeschoten maken niet deze bewegingen.
Hm, dat had ik even gemist. Lijkt me evengoed een omslachtige manier om een aanslag te plegen met een koelvrachtwagen. In het Midden-Oosten doen ze dat wel af en toe met tankers gevuld met brandbare stoffen dacht ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:31 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
IS adviseerde vrachtauto als wapen
NICE - Islamitische Staat heeft vorige maand in een video aan zijn volgers geadviseerd een vrachtwagen te gebruiken om op een groep burgers in te rijden. ,,Vul jullie wagens met brandstof", klinkt een voice-over bij de kille boodschap.
De videoboodschap is volgens de Britse krant The Times gedurende de islamitische vastenmaand ramadan verstuurd aan chatrooms die door jihadisten worden gebruikt. Amerikaanse experts hebben volgens de krant meer voorbeelden van dergelijke aanbevelingen door IS ontdekt. Zo werden een zelfmoordaanslag in New York, een aanval door een sluipschutter in Londen en een aanval met een auto met vierwielaandrijving in Australië gesuggereerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_als_wapen__.html
Kan ook een op IS geinspireerde daad zijn bijvoorbeeld. Soort idool actie. Meen dat motief nog niet bekend is volledig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:34 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Komt nog wel, duurt vaak even, maar niet lang
Die zijn daar stukke goedkoper dan hier, ondanks de lage benzineprijsquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Hm, dat had ik even gemist. Lijkt me evengoed een omslachtige manier om een aanslag te plegen met een koelvrachtwagen. In het Midden-Oosten doen ze dat wel af en toe met tankers gevuld met brandbare stoffen dacht ik.
Hoe zou iemand dan wel moeten vallen? Oprechte vraag.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Het ziet er uit als " hoe val je veilig als je word neergeschoten "
1 ding hebben ze gemeen ze vallen altijd naar beneden , nooit omhoogquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoe zou iemand dan wel moeten vallen? Oprechte vraag.
Ik heb regelmatig filmpjes gezien waarbij mensen worden neergeschoten. Manier van vallen is eigenlijk bijna altijd wel anders namelijk. Dus misschien zie ik iets over het hoofd?
Zwaartekracht-complot.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
1 ding hebben ze gemeen ze vallen altijd naar beneden , nooit omhoog
Niet als je chauffeur van een dergelijke vrachtwagen bent...quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Hm, dat had ik even gemist. Lijkt me evengoed een omslachtige manier om een aanslag te plegen met een koelvrachtwagen. In het Midden-Oosten doen ze dat wel af en toe met tankers gevuld met brandbare stoffen dacht ik.
Blijf het toch een onhandige methode vinden om met een logge vrachtwagen een voetgangersgebied in te rijden waarbij je dus ook nog eens heel makkelijk te spotten bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Die zijn daar stukke goedkoper dan hier, ondanks de lage benzineprijs![]()
En deze gast had het niet zo breed schijnt.
Het blijkt wel extreem effectief te zijn iig. 100+ doden op het moment?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Blijf het toch een onhandige methode vinden om met een logge vrachtwagen een voetgangersgebied in te rijden waarbij je dus ook nog eens heel makkelijk te spotten bent.
Beetje zoeken en je komt een eind hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen hebben het niet in de gaten, je verwacht het niet namelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2016 21:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Blijf het toch een onhandige methode vinden om met een logge vrachtwagen een voetgangersgebied in te rijden waarbij je dus ook nog eens heel makkelijk te spotten bent.There is only one religion
Sure maar 1 betonnen blok voor de ingang van die boulevard en hij had hooguit zichzelf kunnen doden.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 22:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Het blijkt wel extreem effectief te zijn iig. 100+ doden op het moment?
Thanks. Linkje gefixt trouwens. Deed stom.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:05 schreef theguyver het volgende:
staatsgreep Turkije
'Staatsgreep in Turkije'
Turkije arresteert generaals omdat ze vrachtwagens onderschepten die waren volgeladen met wapens voor IS
http://www.dailysabah.com/politics/2015/04/09/17-turkish-military-officers-who-stopped-intelligence-trucks-arrested
Bijna welquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha. Tijd voor een tweede of derde beeldscherm, 1 oortje met CNN en het snder oortje met RT?
Het volk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:22 schreef Ali_boo het volgende:
Spannend !
Wie heeft er belang bij een Turkse coup?
De Turken die ik ken zijn hier blij mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:29 schreef jogy het volgende:
Het leger is toch de beschermheilige van de seculiere staat in de grondwet van Turkije? Dus stiekem goed nieuws lijkt me?
ah ja heb zo gekopieerd van de frontpage, beetje raar dat niet eerder aan bod is gekomen, illegale handel, althans lijkt er op dat erdogan achter de schermen handelt met ISquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Thanks. Linkje gefixt trouwens. Deed stom.
Heb dat wel eens eerder gelezen ja. Maar werd nooit hard gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah ja heb zo gekopieerd van de frontpage, beetje raar dat niet eerder aan bod is gekomen, illegale handel, althans lijkt er op dat erdogan achter de schermen handelt met IS
Dat vermoeden was er toch ook al? Maar ben benieuwd met welk bewijs ze op de proppen komen. Interessant iig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah ja heb zo gekopieerd van de frontpage, beetje raar dat niet eerder aan bod is gekomen, illegale handel, althans lijkt er op dat erdogan achter de schermen handelt met IS
ik had het al eerder gezien, is dit NWS of heb je een BNW inval?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:05 schreef theguyver het volgende:
staatsgreep Turkije
'Staatsgreep in Turkije'
Turkije arresteert generaals omdat ze vrachtwagens onderschepten die waren volgeladen met wapens voor IS
http://www.dailysabah.com/politics/2015/04/09/17-turkish-military-officers-who-stopped-intelligence-trucks-arrested
Als Erdogan wapens levert aan IS dan is dat natuurlijk een complot.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had het al eerder gezien, is dit NWS of heb je een BNW inval?
Nieuws, maar yt staat vol met die shitquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had het al eerder gezien, is dit NWS of heb je een BNW inval?
Valbrekende, sierlijke koprolletjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:39 schreef THEFXR het volgende:
je kan iig wel op aljazeera zien, hoe mensen reageren als ze echt worden neergeschoten, dit naar aanleiding van de discussie vanmiddag.
je ziet wel vaker dat terreurbewegingen de eer willen opstrijken voor een bepaalde aanslag. Het wil inderdaad niet zeggen dat ze een aandeel hebben gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 07:14 schreef Lambiekje het volgende:
En dan de bullshit dat IS het zou opgeëist hebben. Tsssk
Ik denk dat het niemand verbaasd als het gevoel van die VVDer klopt, want ik ben benieuwd wat voor besluiten president Erdogan de komende weten aankondigdequote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:59 schreef schommelstoel het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)p-in-scene~abd22077/
Het AD.
Ik las net ergens dat ISIS het wel degelijk heeft opgeeist. Maar kan het nu niet weer vindenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
je ziet wel vaker dat terreurbewegingen de eer willen opstrijken voor een bepaalde aanslag. Het wil inderdaad niet zeggen dat ze een aandeel hebben gehad.
En ondertussen maar de steun ontvangen van o.a. die Timmermans. En ondertussen gaan de geruchten door dat Erdogan IS steunt met wapens. Wat een wereldquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het niemand verbaasd als het gevoel van die VVDer klopt, want ik ben benieuwd wat voor besluiten president Erdogan de komende weten aankondigde
zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat ISIS het wel degelijk heeft opgeeist.
Het zou mij verbazen als het iemand zou verbazen. Iedereen weet toch woe de bad guys zijn.quote:
vertel....quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als het iemand zou verbazen. Iedereen weet toch woe de bad guys zijn.
quote:
Daar dusquote:Islamitische Staat eist aanslag Nice op
Islamitische Staat heeft de bloedige aanslag van donderdag in Nice opgeëist. De meldt het persagentschap Amaq, dat beschouwd wordt als de spreekbuis van de terreurbeweging, zaterdag.
Bij de aanslag, waarbij een vrachtwagen inreed op de menigte op de Promenade des Anglais in Nice, vielen donderdagavond minstens 84 doden.
Vroeger waren de russen de bad guys, daarna kortstondig de Aziaten en toen werden het de arabieren. Tegenwoordig zijn het 'terroristen', die dan in veel gevallen arabier zijn, in dit geval beter bekend onder the flavour of the month IS of ISIS. Dat zijn de lieden waar brave burgers zoals jij en ik bang voor dienen te zijn. Maar dit wist je al.quote:
kun je voorbeelden noemen waarbij de russen aanslagen opeisten?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vroeger waren de russen de bad guys, daarna kortstondig de Aziaten en toen werden het de arabieren. Tegenwoordig zijn het 'terroristen', die dan in veel gevallen arabier zijn, in dit geval beter bekend onder the flavour of the month IS of ISIS. Dat zijn de lieden waar brave burgers zoals jij en ik bang voor dienen te zijn. Maar dit wist je al.
Kun je voorbeelden geven waarom russen aanslagen zouden opeisen?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
kun je voorbeelden noemen waarbij de russen aanslagen opeisten?
Maar ehm, aangezien je zelf niet echt concreet wat zegt, moet ik concluderen dat je vind dat IS niet bestaat, of wat?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven waarom russen aanslagen zouden opeisen?
Ik wist niet dat er hier concreet iets gezegd moest worden. Ik zal jullie voorbeeld daarin proberen te volgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ehm, aangezien je zelf niet echt concreet wat zegt, moet ik concluderen dat je vind dat IS niet bestaat, of wat?
Niets moet, daarom vroeg ik het. Niet zo zeuren he..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er hier concreet iets gezegd moest worden. Ik zal jullie voorbeeld daarin proberen te volgen.
Ten eerste moet je natuurlijk niks, laat staan concluderen. Ten tweede ben ik niet id veronderstelling dat ik het bestaan van IS eigenhandig kan laten verdwijnen door er niet in te geloven. Of het bestaat in de vorm en het formaat zoals die geschetst worden is uiteraard een ander verhaal.
in de tijd van de koude oorlog werden er ook aanslagen gepleegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven waarom russen aanslagen zouden opeisen?
Ik zeur niet, jij vind dat ik zeur, dat is jouw beleving. Als je geen reactie wenst te krijgen op dat wat je schrijft adviseer ik wat anders te schrijven. Mijn nederige excuses dat wat ik zeg geen betekenis heeft voor jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets moet, daarom vroeg ik het. Niet zo zeuren he..
Maar oke, verder zeg je niet zoveel, dus laat ik het maar bij: oke
Jij gaat er vanuit dat elke bad guy dezelfde bad guy is? Ik denk dat je een patroon zoekt wat ik niet zie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
in de tijd van de koude oorlog werden er ook aanslagen gepleegd.
die zou rusland dan als bad guy moeten hebben opgeeist, toch?
Als dat patroon er niet is is het niet vanzelfsprekend dat IS deze aanslag opeist omdat ze 'The Bad Guys' zouden zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat elke bad guy dezelfde bad guy is? Ik denk dat je een patroon zoekt wat ik niet zie.
Allemachtig, wat heeft dat ding een vaart.. Vind dat shot vlak voor dat je 'm ziet erg bizar, waar die jongen nog half de camera in kijkt en 2 secondes later vliegt die truck voorbij.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Truck ramt publiek (frontaal viewpoint)
Schokkend!
http://www.liveleak.com/view?i=b81_1468627473
Waaruit blijkt dat? Uit your honest opinion?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:19 schreef Tingo het volgende:
Nice survivor: This saved my life
Duidelijk greenscreen.IMO
Sorry maar ik wil niet m'n verspillen om in discussie met je te gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Uit your honest opinion?
Bij deze, ik heb je post even als voorbeeld genomen, dan weet je er ook van, en kan je ook je eigen visie erop geven: BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil niet m'n verspillen om in discussie met je te gaan.
Fijne dag verder.
Dat is ook een manier van toegeven dat je het niet kunt onderbouwen....quote:Op zondag 17 juli 2016 16:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil niet m'n verspillen om in discussie met je te gaan.
Fijne dag verder.
Tis niks persoonlijk hoor!quote:Op zondag 17 juli 2016 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij deze, ik heb je post even als voorbeeld genomen, dan weet je er ook van, en kan je ook je eigen visie erop geven: BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?
Fijne dag verder.
Als jij denkt dat 't 'n echte achtergrond is, vind ik dat ook prima.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is ook een manier van toegeven dat je het niet kunt onderbouwen....
waarom post je je mening dan?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij denkt dat 't 'n echte achtergrond is, vind ik dat ook prima.
Je bedoelt de weerspiegeling van lampen in zijn bril waardoor zijn huid een andere kleur krijgt en het daardoor lijkt alsof ie voor een greenscreen staat?quote:
Ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt de weerspiegeling van lampen in zijn bril waardoor zijn huid een andere kleur krijgt en het daardoor lijkt alsof ie voor een greenscreen staat?
Dat kan ik begrijpen dat Tingo denkt dat het een greenscreen *zou kunnen zijn*. Want ja, dat had ik ook omdat de voorgrond (de man) anders belicht is, maar ik zag die lampen in de bril, en dus kan het ook net zo goed (en die verklaring lijkt me wat aannemelijker) komen door de lampen op hem gericht, omdat de zon (zoals ik het zie) van links lijkt te komen als je de schaduwen ziet. Als je dan iemand niet belicht krijg je een behoorlijk raar beeld.quote:
Yup, maar buiten dat is het ook best wel een vreemd interview. Wederom krokodillentranen.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen dat Tingo denkt dat het een greenscreen *zou kunnen zijn*. Want ja, dat had ik ook omdat de voorgrond (de man) anders belicht is, maar ik zag die lampen in de bril, en dus kan het ook net zo goed (en die verklaring lijkt me wat aannemelijker) komen door de lampen op hem gericht, omdat de zon (zoals ik het zie) van links lijkt te komen als je de schaduwen ziet. Als je dan iemand niet belicht krijg je een behoorlijk raar beeld.
Ik beoordeel niet op emotie, dat is voor iedereen anders. Ik kán janken bij een plaat van Adele, en ik gok dat jij me daarvoor in een LGBT hok zou willen plaatsen (maar da's een gokje).quote:Op zondag 17 juli 2016 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup, maar buiten dat is het ook best wel een vreemd interview. Wederom krokodillentranen.
nee, als jij daarvoor op camera jankt, is het bewijs dat Adele een hoax isquote:Op zondag 17 juli 2016 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik beoordeel niet op emotie, dat is voor iedereen anders. Ik kán janken bij een plaat van Adele, en ik gok dat jij me daarvoor in een LGBT hok zou willen plaatsen (maar da's een gokje).
Huh? Waarom zou ik je in het LGBT hok willen plaatsen?quote:Op zondag 17 juli 2016 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik beoordeel niet op emotie, dat is voor iedereen anders. Ik kán janken bij een plaat van Adele, en ik gok dat jij me daarvoor in een LGBT hok zou willen plaatsen (maar da's een gokje).
Daarom was het een gokje, ik meen me te herinneren dat je nogal een 'oerman' scheen te zijn in 1 van je posts een tijdje terug, vandaarquote:Op zondag 17 juli 2016 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Huh? Waarom zou ik je in het LGBT hok willen plaatsen?
1. Ik heb niets tegen anders geaarden.
2. Emotioneel worden van muziek is een menselijke eigenschap.
3. Sommige nummers van Adele kan ik ook erg waarderen.
Ook oermannen kunnen weleens een traantje latenquote:Op zondag 17 juli 2016 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom was het een gokje, ik meen me te herinneren dat je nogal een 'oerman' scheen te zijn in 1 van je posts een tijdje terug, vandaar.
Fair enough. Eens. Als je niet weet hoe een interview buiten gegeven wordt zou je zoiets kunnen denken inderdaad. Gezien het feit dat tingo er verder niets over kwijt wil blijft het gissen.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja.
Dat zou een verklaring kunnen zijn.
Dan is het wel gekke nepperij. Maar uiteindelijk ook niet verschrikkelijk boeiend.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:22 schreef ems. het volgende:
Al had de man 20 greenscreens achter zich staan. Wat dan?
Dan nog niets nee, ook een goed punt.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:22 schreef ems. het volgende:
Al had de man 20 greenscreens achter zich staan. Wat dan?
Dat gaat 't niet om.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:58 schreef Tingo het volgende:
-het is geen wedstrijdje in schokkende beelden-
Dat jij het niet schokkend vindt dat mensen omver worden gereden betekent niet dat dat niet voor de gemiddelde kijker zal gelden. Iets met referentiekaders enzo.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat gaat 't niet om.
Ik zie niks schokkend in de MSM/amateur beelden.
Tis de gewone slechte kwalteit beelden dat we gewend van zijn.
'Some people might find these images disturbing' zeggen ze ....maar er niks 'disturbing' te zien.imo.
Dat heb ik niet gezien, maar wel vertelt dat 't gebeurt is.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dat jij het niet schokkend vindt dat mensen omver worden gereden betekent niet dat dat niet voor de gemiddelde kijker zal gelden. Iets met referentiekaders enzo.
Dan moet je dat filmpje van J0kkebr0k even wat beter bekijken.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, maar wel vertelt dat 't gebeurt is.
Vind het altijd wel mooi om te zien dat er ook veel sterke signalen komen na zoiets vreselijks. Mensen die elkaar troosten, die samenkomen en zich niet bang laten maken maat sterk voelen.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef Summers het volgende:
Fotoserie van de aanslag in Nice van Luca Bruno
http://jyllands-posten.dk(...)igen-ramt-af-terror/
[ afbeelding ]
In het filmpje van Jokkebrok word de camera weggedraaid op het moment dat ze zeggen dat het gebeurd . Ik kan dus niet zeggen dat ik dat gezien heb .quote:Op zondag 17 juli 2016 17:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet je dat filmpje van J0kkebr0k even wat beter bekijken.
Dus of de vrachtwagen moet in rook opgaan net voor hij mensen raakt of die mensen zijn niet echt of hoe zie je dat voor je?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:01 schreef Summers het volgende:
[..]
In het filmpje van Jokkebrok word de camera weggedraaid op het moment dat ze zeggen dat het gebeurd . Ik kan dus niet zeggen dat ik dat gezien heb .
Eyewitness accounts of the Nice terror attacksquote:Op zondag 17 juli 2016 23:18 schreef Summers het volgende:
Fotoserie van de aanslag in Nice van Luca Bruno
http://jyllands-posten.dk(...)igen-ramt-af-terror/
[ afbeelding ]
Ik houd me liever bij wat ik daadwerkelijk zie en niet bij wat ik zelf maar in moet vullen , ik zie nog niks voor me en ik moet nog veel bekijken en dat allemaal eruit filteren .quote:Op maandag 18 juli 2016 00:05 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dus of de vrachtwagen moet in rook opgaan net voor hij mensen raakt of die mensen zijn niet echt of hoe zie je dat voor je?
Ik zie een vrachtwagen met volle vaart op mensen afgaan. Die staat niet in 0.1 seconde stil he en zoiets ontwijk je ook niet zo eventjes.
Het gebrek aan HD beeldmateriaal is een reden om het als nep te bestempelen. Terwijl, als men HD beeldmateriaal had gehad, dit natuurlijk een reden was geweest om het als nep te bestempelen.quote:Op maandag 18 juli 2016 02:23 schreef Tingo het volgende:
Honderden hotel kamers op de zeefront en duizenden toeschouwers aanwezig voor de vuurwerken?
En dan maar altijd zelfde 'schokkende' stomme shitty kwaliteits beelden via MSM afgeleverd.
Sure.
Lijkt weer 'same package of bullshit,different label'.
Ik wist trouwens niet dat er tegelijkertijd met Nice ook iets aan de hand was met de eiffeltoren wat ook chaos en paniek teweeg had gebracht en waar ook een truck bij was betrokken .quote:Op maandag 18 juli 2016 02:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Eyewitness accounts of the Nice terror attacks
Eyewitnesses describe chaos and panic.
Altijd handig om media savvy getuigen te hebben natuurlijk,
http://www.today.com/vide(...)d-panic-725759555920
Honderden hotel kamers op de zeefront en duizenden toeschouwers aanwezig voor de vuurwerken?
En dan maar altijd zelfde 'schokkende' stomme shitty kwaliteits beelden via MSM afgeleverd.
Sure.
Lijkt weer 'same package of bullshit,different label'.
Heb het niet in de media hier langs zien komen. Is ook niet relevant voor het gebeurde natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat er tegelijkertijd met Nice ook iets aan de hand was met de eiffeltoren wat ook chaos en paniek teweeg had gebracht en waar ook een truck bij was betrokken .
Tuurlijk, eerlijk is eerlijk je ziet nog net niet hoe in detail mensen worden overreden. Maar het punt blijft dat we wel dit zien;quote:Op maandag 18 juli 2016 10:04 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik houd me liever bij wat ik daadwerkelijk zie en niet bij wat ik zelf maar in moet vullen , ik zie nog niks voor me en ik moet nog veel bekijken en dat allemaal eruit filteren .
flauw , laat mensen in hun waarde .quote:Op maandag 18 juli 2016 10:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het gebrek aan HD beeldmateriaal is een reden om het als nep te bestempelen. Terwijl, als men HD beeldmateriaal had gehad, dit natuurlijk een reden was geweest om het als nep te bestempelen.
En zo heb je altijd gelijk in je eigen ogen! Is toch fijn, altijd gelijk hebben!
De media is geen leidraad over wat belangrijk is of niet en waar ik op zou moeten focussen .quote:Op maandag 18 juli 2016 10:23 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Heb het niet in de media hier langs zien komen. Is ook niet relevant voor het gebeurde natuurlijk.
Anders hadden ze het namelijk wel uitgemolken in de media
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |