Niets moet, daarom vroeg ik het. Niet zo zeuren he..quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er hier concreet iets gezegd moest worden. Ik zal jullie voorbeeld daarin proberen te volgen.
Ten eerste moet je natuurlijk niks, laat staan concluderen. Ten tweede ben ik niet id veronderstelling dat ik het bestaan van IS eigenhandig kan laten verdwijnen door er niet in te geloven. Of het bestaat in de vorm en het formaat zoals die geschetst worden is uiteraard een ander verhaal.
in de tijd van de koude oorlog werden er ook aanslagen gepleegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven waarom russen aanslagen zouden opeisen?
Ik zeur niet, jij vind dat ik zeur, dat is jouw beleving. Als je geen reactie wenst te krijgen op dat wat je schrijft adviseer ik wat anders te schrijven. Mijn nederige excuses dat wat ik zeg geen betekenis heeft voor jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets moet, daarom vroeg ik het. Niet zo zeuren he..
Maar oke, verder zeg je niet zoveel, dus laat ik het maar bij: oke
Jij gaat er vanuit dat elke bad guy dezelfde bad guy is? Ik denk dat je een patroon zoekt wat ik niet zie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
in de tijd van de koude oorlog werden er ook aanslagen gepleegd.
die zou rusland dan als bad guy moeten hebben opgeeist, toch?
Als dat patroon er niet is is het niet vanzelfsprekend dat IS deze aanslag opeist omdat ze 'The Bad Guys' zouden zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat elke bad guy dezelfde bad guy is? Ik denk dat je een patroon zoekt wat ik niet zie.
Allemachtig, wat heeft dat ding een vaart.. Vind dat shot vlak voor dat je 'm ziet erg bizar, waar die jongen nog half de camera in kijkt en 2 secondes later vliegt die truck voorbij.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Truck ramt publiek (frontaal viewpoint)
Schokkend!
http://www.liveleak.com/view?i=b81_1468627473
Waaruit blijkt dat? Uit your honest opinion?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:19 schreef Tingo het volgende:
Nice survivor: This saved my life
Duidelijk greenscreen.IMO
Sorry maar ik wil niet m'n verspillen om in discussie met je te gaan.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Uit your honest opinion?
Bij deze, ik heb je post even als voorbeeld genomen, dan weet je er ook van, en kan je ook je eigen visie erop geven: BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil niet m'n verspillen om in discussie met je te gaan.
Fijne dag verder.
Dat is ook een manier van toegeven dat je het niet kunt onderbouwen....quote:Op zondag 17 juli 2016 16:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry maar ik wil niet m'n verspillen om in discussie met je te gaan.
Fijne dag verder.
Tis niks persoonlijk hoor!quote:Op zondag 17 juli 2016 16:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij deze, ik heb je post even als voorbeeld genomen, dan weet je er ook van, en kan je ook je eigen visie erop geven: BNW / We willen toch allemaal hetzelfde?
Fijne dag verder.
Als jij denkt dat 't 'n echte achtergrond is, vind ik dat ook prima.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is ook een manier van toegeven dat je het niet kunt onderbouwen....
waarom post je je mening dan?quote:Op zondag 17 juli 2016 16:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als jij denkt dat 't 'n echte achtergrond is, vind ik dat ook prima.
Je bedoelt de weerspiegeling van lampen in zijn bril waardoor zijn huid een andere kleur krijgt en het daardoor lijkt alsof ie voor een greenscreen staat?quote:
Ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt de weerspiegeling van lampen in zijn bril waardoor zijn huid een andere kleur krijgt en het daardoor lijkt alsof ie voor een greenscreen staat?
Dat kan ik begrijpen dat Tingo denkt dat het een greenscreen *zou kunnen zijn*. Want ja, dat had ik ook omdat de voorgrond (de man) anders belicht is, maar ik zag die lampen in de bril, en dus kan het ook net zo goed (en die verklaring lijkt me wat aannemelijker) komen door de lampen op hem gericht, omdat de zon (zoals ik het zie) van links lijkt te komen als je de schaduwen ziet. Als je dan iemand niet belicht krijg je een behoorlijk raar beeld.quote:
Yup, maar buiten dat is het ook best wel een vreemd interview. Wederom krokodillentranen.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen dat Tingo denkt dat het een greenscreen *zou kunnen zijn*. Want ja, dat had ik ook omdat de voorgrond (de man) anders belicht is, maar ik zag die lampen in de bril, en dus kan het ook net zo goed (en die verklaring lijkt me wat aannemelijker) komen door de lampen op hem gericht, omdat de zon (zoals ik het zie) van links lijkt te komen als je de schaduwen ziet. Als je dan iemand niet belicht krijg je een behoorlijk raar beeld.
Ik beoordeel niet op emotie, dat is voor iedereen anders. Ik kán janken bij een plaat van Adele, en ik gok dat jij me daarvoor in een LGBT hok zou willen plaatsen (maar da's een gokje).quote:Op zondag 17 juli 2016 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup, maar buiten dat is het ook best wel een vreemd interview. Wederom krokodillentranen.
nee, als jij daarvoor op camera jankt, is het bewijs dat Adele een hoax isquote:Op zondag 17 juli 2016 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik beoordeel niet op emotie, dat is voor iedereen anders. Ik kán janken bij een plaat van Adele, en ik gok dat jij me daarvoor in een LGBT hok zou willen plaatsen (maar da's een gokje).
Huh? Waarom zou ik je in het LGBT hok willen plaatsen?quote:Op zondag 17 juli 2016 17:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik beoordeel niet op emotie, dat is voor iedereen anders. Ik kán janken bij een plaat van Adele, en ik gok dat jij me daarvoor in een LGBT hok zou willen plaatsen (maar da's een gokje).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |