De Turken die ik ken zijn hier blij mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:29 schreef jogy het volgende:
Het leger is toch de beschermheilige van de seculiere staat in de grondwet van Turkije? Dus stiekem goed nieuws lijkt me?
ah ja heb zo gekopieerd van de frontpage, beetje raar dat niet eerder aan bod is gekomen, illegale handel, althans lijkt er op dat erdogan achter de schermen handelt met ISquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Thanks. Linkje gefixt trouwens. Deed stom.
Heb dat wel eens eerder gelezen ja. Maar werd nooit hard gemaakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah ja heb zo gekopieerd van de frontpage, beetje raar dat niet eerder aan bod is gekomen, illegale handel, althans lijkt er op dat erdogan achter de schermen handelt met IS
Dat vermoeden was er toch ook al? Maar ben benieuwd met welk bewijs ze op de proppen komen. Interessant iig.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ah ja heb zo gekopieerd van de frontpage, beetje raar dat niet eerder aan bod is gekomen, illegale handel, althans lijkt er op dat erdogan achter de schermen handelt met IS
ik had het al eerder gezien, is dit NWS of heb je een BNW inval?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:05 schreef theguyver het volgende:
staatsgreep Turkije
'Staatsgreep in Turkije'
Turkije arresteert generaals omdat ze vrachtwagens onderschepten die waren volgeladen met wapens voor IS
http://www.dailysabah.com/politics/2015/04/09/17-turkish-military-officers-who-stopped-intelligence-trucks-arrested
Als Erdogan wapens levert aan IS dan is dat natuurlijk een complot.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had het al eerder gezien, is dit NWS of heb je een BNW inval?
Nieuws, maar yt staat vol met die shitquote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had het al eerder gezien, is dit NWS of heb je een BNW inval?
Valbrekende, sierlijke koprolletjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 00:39 schreef THEFXR het volgende:
je kan iig wel op aljazeera zien, hoe mensen reageren als ze echt worden neergeschoten, dit naar aanleiding van de discussie vanmiddag.
je ziet wel vaker dat terreurbewegingen de eer willen opstrijken voor een bepaalde aanslag. Het wil inderdaad niet zeggen dat ze een aandeel hebben gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 07:14 schreef Lambiekje het volgende:
En dan de bullshit dat IS het zou opgeëist hebben. Tsssk
Ik denk dat het niemand verbaasd als het gevoel van die VVDer klopt, want ik ben benieuwd wat voor besluiten president Erdogan de komende weten aankondigdequote:Op zaterdag 16 juli 2016 12:59 schreef schommelstoel het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)p-in-scene~abd22077/
Het AD.
Ik las net ergens dat ISIS het wel degelijk heeft opgeeist. Maar kan het nu niet weer vindenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
je ziet wel vaker dat terreurbewegingen de eer willen opstrijken voor een bepaalde aanslag. Het wil inderdaad niet zeggen dat ze een aandeel hebben gehad.
En ondertussen maar de steun ontvangen van o.a. die Timmermans. En ondertussen gaan de geruchten door dat Erdogan IS steunt met wapens. Wat een wereldquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het niemand verbaasd als het gevoel van die VVDer klopt, want ik ben benieuwd wat voor besluiten president Erdogan de komende weten aankondigde
zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat ISIS het wel degelijk heeft opgeeist.
Het zou mij verbazen als het iemand zou verbazen. Iedereen weet toch woe de bad guys zijn.quote:
vertel....quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als het iemand zou verbazen. Iedereen weet toch woe de bad guys zijn.
quote:
Daar dusquote:Islamitische Staat eist aanslag Nice op
Islamitische Staat heeft de bloedige aanslag van donderdag in Nice opgeëist. De meldt het persagentschap Amaq, dat beschouwd wordt als de spreekbuis van de terreurbeweging, zaterdag.
Bij de aanslag, waarbij een vrachtwagen inreed op de menigte op de Promenade des Anglais in Nice, vielen donderdagavond minstens 84 doden.
Vroeger waren de russen de bad guys, daarna kortstondig de Aziaten en toen werden het de arabieren. Tegenwoordig zijn het 'terroristen', die dan in veel gevallen arabier zijn, in dit geval beter bekend onder the flavour of the month IS of ISIS. Dat zijn de lieden waar brave burgers zoals jij en ik bang voor dienen te zijn. Maar dit wist je al.quote:
kun je voorbeelden noemen waarbij de russen aanslagen opeisten?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vroeger waren de russen de bad guys, daarna kortstondig de Aziaten en toen werden het de arabieren. Tegenwoordig zijn het 'terroristen', die dan in veel gevallen arabier zijn, in dit geval beter bekend onder the flavour of the month IS of ISIS. Dat zijn de lieden waar brave burgers zoals jij en ik bang voor dienen te zijn. Maar dit wist je al.
Kun je voorbeelden geven waarom russen aanslagen zouden opeisen?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
kun je voorbeelden noemen waarbij de russen aanslagen opeisten?
Maar ehm, aangezien je zelf niet echt concreet wat zegt, moet ik concluderen dat je vind dat IS niet bestaat, of wat?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kun je voorbeelden geven waarom russen aanslagen zouden opeisen?
Ik wist niet dat er hier concreet iets gezegd moest worden. Ik zal jullie voorbeeld daarin proberen te volgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ehm, aangezien je zelf niet echt concreet wat zegt, moet ik concluderen dat je vind dat IS niet bestaat, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |