Het was in de maag hé.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hart en vaat stelsel is een gesloten systeem waar druk opstaat als er uitwendig een gat in komt, dan gaat er bloed naar buiten door het gat.
Minder dicht bij elkaar, het is een verzameling losse ingewanden, vooral de darm. Dus een kogel zou dieper het lichaam in kunnen voor het iets raakt wat gaat bloeden, buiten de huid om dan #greysanatomyexpertquote:
Dit ook. De plaats op en in je lichaam maakt echt veel verschil.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Minder dicht bij elkaar, het is een verzameling losse ingewanden, vooral de darm. Dus een kogel zou dieper het lichaam in kunnen voor het iets raakt wat gaat bloeden, buiten de huid om dan #greysanatomyexpert
Hij grijpt naar een plek (ver) boven de streek waar de darmen zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Minder dicht bij elkaar, het is een verzameling losse ingewanden, vooral de darm. Dus een kogel zou dieper het lichaam in kunnen voor het iets raakt wat gaat bloeden, buiten de huid om dan #greysanatomyexpert
Ja, de maag inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij grijpt naar een plek (ver) boven de streek waar de darmen zitten.
wow, dit is zo fake, dat ik dubbel lig, mensen die worden neergeschoten maken niet deze bewegingen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het ontbreken van bloed buiten beschouwing latend... check hoe hij nog zijn val weet te breken en hoe "mooi" hij zijn show-rol inzet:
[ afbeelding ]
9mm kogel in je buik van dichtbij.. kun je het je voorstellen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wow, dit is zo fake, dat ik dubbel lig, mensen die worden neergeschoten maken niet deze bewegingen.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef opgebaarde het volgende:
Eehhh jongens, Nice nog niet confirmed fake geclaimd hier??
Gaat niet goed
Oh, zie dat nu pas.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
30 doden? Een aanslag met vrachtwagen een menigte in met kidnapping, nu...
twitter:Sugarhigh5me twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:23:49Approximately 60 dead in Nice. Truck driver plowed through the main tourist-y promenade. https://t.co/2ZQDQP3E6y reageer retweet
Fake wil ik zeker nog niet zeggen. Niet alles is fake he.. er bestaan ook echte gekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:14 schreef opgebaarde het volgende:
Eehhh jongens, Nice nog niet confirmed fake geclaimd hier??
Gaat niet goed
twitter:AnonymissNegra twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:40:11Prensa francesa citando una fuente oficial diciendo que 60 personas fueron asesinadas en #Nice https://t.co/sHaS4yulPV reageer retweet
http://www.geenstijl.nl/m(...)_meisje_wordt_d.htmlquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Anyway: http://danger.mongabay.com/gunshot_wound_bleeding.htm
bleeding can be visually distressing it is one of the easiest problems to manage since treatment is straight forward. That said, gunshot wounds may not bleed profusely -- most of the damage is internal and inherently more serious than typical wounds. Bullet wounds are especially damaging because they penetrate deeply, take an unpredictable path through the body and are accompanied by a shock wave.
Het is geen speelfilm met bloedpakketjes op het lijf die afgaan voor de visuele effecten. Als er geen ader wordt geraakt valt het wel mee qua externe factoren maar is die persoon alsnog zwaargewond want organen zijn geraakt.
is daar dan een draaiboek voor?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wow, dit is zo fake, dat ik dubbel lig, mensen die worden neergeschoten maken niet deze bewegingen.
hun walgelijke wangedrag moet ten koste van alles uitgevoerd worden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Veiligheid van agenten en omgeving gaat voor alles. Standaardprocedure
Ik hoorde op de radio dat er een ID kaart in de vrachtauto is gevonden en de noodtoestand wordt met 3 maanden verlengd. Wat je er ook van denkt welk scenario dan ook we zitten in een vreselijke rotwereld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt me vooralsnog geen bullshit... getuige deze beelden:
Pas op... shocking!!!twitter:AnonymissNegra twitterde op vrijdag 15-07-2016 om 00:40:11Prensa francesa citando una fuente oficial diciendo que 60 personas fueron asesinadas en #Nice https://t.co/sHaS4yulPV reageer retweet
Hoeveel mensen heb jij al in hun buik geschoten zien worden?quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
QFT.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 08:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat er een ID kaart in de vrachtauto is gevonden en de noodtoestand wordt met 3 maanden verlengd. Wat je er ook van denkt welk scenario dan ook we zitten in een vreselijke rotwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |