abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163481078
De poppenkast is inderdaad zo klaar als een klontje :D
Conscience do cost.
pi_163481112
quote:
0s.gif [b]Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef

Fishy dat SWAT-team. Pas uren erna ter plekke, nog meer merkwaardigheden worden hier aangekaart

The Orlando Shootings: Police SWAT Team Involved in the Killings?

Persoonlijk boeit het mij niet zoveel meer. Zo klaar als een klontje al de poppenkast die opgevoerd wordt.
Oud nieuws.
  zondag 3 juli 2016 @ 11:59:51 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163481253
Ole Dammegard: alle valse-vlag-aanslagen lopen volgens een vooraf geschreven script

quote:
Ole Dammegård is een expert in valse-vlag-aanslagen* en politieke moorden. Hij heeft talrijke zaken tot op het kleinste detail onderzocht zoals: 9/11, de aanslagen in Madrid, Londen, Parijs, de Boston bomaanslagen, maar ook politieke moorden zoals: JFK en Olof Palme. Volgens Ole zijn vrijwel alle aanslagen vooropgezet en verlopen volgens een vooraf geschreven script. Deze aanslagen en huurmoorden zijn gebaseerd op een vast patroon, een blauwdruk met steeds terugkerende en altijd te herkennen onderdelen, die al zo oud zijn als de weg naar Rome

Het inzetten van crisisacteurs is zo’n vast onderdeel. Daarnaast worden er ook meestal stromannen (patsies) ingezet, die later de schuld van de moord of aanslag krijgen. Bij het bestuderen van alle getuigenverklaringen, beeld- en videomateriaal komt er echter altijd een heel andere waarheid naar boven, waaruit blijkt dat de officiële versie niet kan kloppen.
.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163481470
quote:
dat beweren de experts hier al jaren, jij ook.

Waarom post je dit :?
  Moderator zondag 3 juli 2016 @ 12:19:13 #55
249559 crew  Lavenderr
pi_163481589
quote:
"Daarbij is Ole een man van de details, waarbij hij uren aan videomateriaal frame voor frame bestudeerd om allerlei onvolkomenheden en inconsistenties in het script te ontdekken. In een eerder interview zei hij eens: “Ik ben zo’n nerd die dit uren, dagen en weken achter elkaar onderzoekt.”
Script? Hij begint dus al bevooroordeeld aan zijn 'onderzoek'.
  zondag 3 juli 2016 @ 13:34:59 #56
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_163482955
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 10:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Het filmpje is expres bijgesneden ook nog man.Hier staat een zo-goed-als-origineel van dit filmpje.

Wat fluistert ze dan in? Niet naar die youtube-detective verwijzen maar zelf luisteren. Heb ik namelijk ook gedaan. Ze fluistert hem geen tekst in, ze wil zich er gewoon mee "bemoeien".

Bizar dat dit soort internetdetectives blindelings geloofd worden zeg...!

Wat misschien nog wel veel ranziger is zijn al die comments eronder. Kansloos religieus-conservatief volk, je gunt ze bijna zelf zoiets mee te maken :r
Misschien moet je eens luisteren? Ze fluistert in dat hij moet zeggen dat hij niet heeft geslapen.

Dat filmpje is bijgesneden om het influisteren eraf te knippen ja, het was in de live uitzending namelijk wel. :')

Heb je überhaupt wel iets ervan gezien? :')
pi_163484291
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 13:34 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Misschien moet je eens luisteren? Ze fluistert in dat hij moet zeggen dat hij niet heeft geslapen.

Dat filmpje is bijgesneden om het influisteren eraf te knippen ja, het was in de live uitzending namelijk wel. :')

Heb je überhaupt wel iets ervan gezien? :')
Oh Barry :'). Wat trap jij er makkelijk in. Ongelofelijk.

Bijv het stukje "I havent eaten" uit jouw filmpje. Dat is niet vertellen wat hij moet zeggen, dat meisje kent hem (daarom staat ze naast hem) en helpt hem omdat hij even stil valt. Het kan toch zo zijn dat dat meisje een goeie vriendin is en sinds de aanslag bij hem is geweest, waardoor ze maar even aanvult wat hij probeert te zeggen. Hij herhaalt dat dan omdat het ook echt zo is. Heb je nooit vrienden gehad die je zin afmaken? Ik wel, meerdere zelfs. Dat heet elkaar kennen, kunnen inschatten wat iemand wil zeggen, en hem of haar er dan mee helpen.

Verder, het begin van jouw filmpje, de start. De man die de voice over doet "he's obviously gay" en dan over een "gay lover" terwijl de gast in het interview het alleen maar over best friend heeft. Stukje suggestieve praat dus, wat direct het gedachtegoed van de YouTuber laat zien, zeg maar het cad gedachtegoed. Vervolgens zegt hij dat het heel vreemd is dat er een dame naast hem staat. Waarom in godsnaam? Mogen homo's geen vrouwelijke vrienden hebben? Wie weet is ie wel bi?

Echt, te kansloos voor woorden, en daar verbind jij dan de meest bizarre conclusies aan.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2016 14:30:52 ]
  zondag 3 juli 2016 @ 14:49:04 #58
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163484870
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 12:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

"Daarbij is Ole een man van de details, waarbij hij uren aan videomateriaal frame voor frame bestudeerd om allerlei onvolkomenheden en inconsistenties in het script te ontdekken. In een eerder interview zei hij eens: “Ik ben zo’n nerd die dit uren, dagen en weken achter elkaar onderzoekt.”
Script? Hij begint dus al bevooroordeeld aan zijn 'onderzoek'.
Het gaat ook over het script wat gebruikt word bij falseflags :? Heel leerzaam in ieder geval .
pi_163485700
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Het gaat ook over het script wat gebruikt word bij falseflags :? Heel leerzaam in ieder geval .
Wat heb je er van geleerd dan?
pi_163487482
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bijv het stukje "I havent eaten" uit jouw filmpje. Dat is niet vertellen wat hij moet zeggen, dat meisje kent hem (daarom staat ze naast hem) en helpt hem omdat hij even stil valt. Het kan toch zo zijn dat dat meisje een goeie vriendin is en sinds de aanslag bij hem is geweest, waardoor ze maar even aanvult wat hij probeert te zeggen. Hij herhaalt dat dan omdat het ook echt zo is. Heb je nooit vrienden gehad die je zin afmaken? Ik wel, meerdere zelfs. Dat heet elkaar kennen, kunnen inschatten wat iemand wil zeggen, en hem of haar er dan mee helpen.

Verder, het begin van jouw filmpje, de start. De man die de voice over doet "he's obviously gay" en dan over een "gay lover" terwijl de gast in het interview het alleen maar over best friend heeft. Stukje suggestieve praat dus, wat direct het gedachtegoed van de YouTuber laat zien, zeg maar het cad gedachtegoed. Vervolgens zegt hij dat het heel vreemd is dat er een dame naast hem staat. Waarom in godsnaam? Mogen homo's geen vrouwelijke vrienden hebben? Wie weet is ie wel bi?

Echt, te kansloos voor woorden, en daar verbind jij dan de meest bizarre conclusies aan.
Ja daarom heb ik zo'n grafhekel aan die youtube-detectives. En wat ik dan volkomen niet begrijp is dat mensen hier dan meer waarde aan hechten...
  zondag 3 juli 2016 @ 20:26:25 #61
440653 BarryOSeven
pi_163493310
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 14:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb dat fimpje niet gemaakt, het commentaar vond ik ook wel kansloos. Maar dat iemand je een verhaal gaat influisteren dat vind ik ongekend. Naast dat ik niet 100% weet dat het is ingefluisterd weet jij niet 100% zeker dat het dat niet is.

Ik vind het op zijn minst opmerkelijk dat zij (meerder malen) hem souffleert en hij het vervolgens ook nog eens napraat. Verder is het zeker souffleren want op het eind maant hij haar tot stilte door "shh" te doen naar haar.

Wat een verdriet, alles voor de show.

Voor de rest deel ik niet de mening van de youtuber in kwestie, maar het lijkt me logisch dat ik dat er niet bij hoef te vertellen. Dan blijven we bezig.
pi_163504739
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 20:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ik heb dat fimpje niet gemaakt, het commentaar vond ik ook wel kansloos. Maar dat iemand je een verhaal gaat influisteren dat vind ik ongekend. Naast dat ik niet 100% weet dat het is ingefluisterd weet jij niet 100% zeker dat het dat niet is.

Ik vind het op zijn minst opmerkelijk dat zij (meerder malen) hem souffleert en hij het vervolgens ook nog eens napraat. Verder is het zeker souffleren want op het eind maant hij haar tot stilte door "shh" te doen naar haar.

Wat een verdriet, alles voor de show.

Voor de rest deel ik niet de mening van de youtuber in kwestie, maar het lijkt me logisch dat ik dat er niet bij hoef te vertellen. Dan blijven we bezig.
Ja hallo, jij post het filmpje zonder een disclaimer of wat dan ook, dan ga ik ervanuit dat je erachter staat. Jij post het immers.

Jij vind het opmerkelijk, en dus concludeer je dat het voor de show is, en dat zij hem dingen influistert. Argument of ignorance heet dat.

Als jij iets ziet vliegen in de lucht, en je weet niet wat het is, zijn het dan ook automatisch aliens die op zoek zijn naar mensen om proefjes op ze te doen, keren ze daarna terug naar hun thuisplaneet waar ET ook is, en Elvis de buurman van ET is?
  maandag 4 juli 2016 @ 12:18:52 #63
440653 BarryOSeven
pi_163507236
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja hallo, jij post het filmpje zonder een disclaimer of wat dan ook, dan ga ik ervanuit dat je erachter staat. Jij post het immers.

Jij vind het opmerkelijk, en dus concludeer je dat het voor de show is, en dat zij hem dingen influistert. Argument of ignorance heet dat.

Als jij iets ziet vliegen in de lucht, en je weet niet wat het is, zijn het dan ook automatisch aliens die op zoek zijn naar mensen om proefjes op ze te doen, keren ze daarna terug naar hun thuisplaneet waar ET ook is, en Elvis de buurman van ET is?
Tering gast, ja ik vond het vreemd en ik wilde het hier graag laten zien. Blijf het vreemd vinden en daar doet jouw stuk niets aan af. Je mag het anders zien maar beargumenteer dat.

Ik denk inderdaad dat zij hem dingen influisterde om welke reden dan ook. Dat jij concludeert dat het een vriendin is is natuurlijk net zo stompzinnig: op geen enkele grond berust. Zo ken ik er nog wel 10 maar laat mij dan gewoon dat filmpje posten zonder dit soort gezeik.

Jij weet net zo goed niet wat er aan de hand is maar doet alsof je het wel weet. Dat is net zo achterlijk.
pi_163666173
-offtopic-

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 11-07-2016 15:07:51 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 11 juli 2016 @ 15:02:50 #65
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163666863
Zou hij op social media zitten en is z'n beroep acteur? Net zoals die nos kaper (oid).

Maar de gun ban zal er moeten komen voor het nieuwe schrikbewind, dat het allemaal in een stroomversnelling gebeurt zegt genoeg denk ik.

Of zit ik onterecht angst te zaaien?
pi_163670195
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 14:22 schreef Tingo het volgende:
-offtopic-
Oh echt?
Ik dacht dat er zou 'n paar mensen hier die kunnen 'n dansje voor de Orlando 'slachtoffers'doen....
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163674923
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:18 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Tering gast, ja ik vond het vreemd en ik wilde het hier graag laten zien. Blijf het vreemd vinden en daar doet jouw stuk niets aan af. Je mag het anders zien maar beargumenteer dat.

Ik denk inderdaad dat zij hem dingen influisterde om welke reden dan ook. Dat jij concludeert dat het een vriendin is is natuurlijk net zo stompzinnig: op geen enkele grond berust. Zo ken ik er nog wel 10 maar laat mij dan gewoon dat filmpje posten zonder dit soort gezeik.

Jij weet net zo goed niet wat er aan de hand is maar doet alsof je het wel weet. Dat is net zo achterlijk.
^O^
  dinsdag 12 juli 2016 @ 00:04:29 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163679950
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Meneer is bij de grimeur geweest en heeft een pruik op?

[..]

Fishy dat SWAT-team. Pas uren erna ter plekke, nog meer merkwaardigheden worden hier aangekaart

The Orlando Shootings: Police SWAT Team Involved in the Killings?

Persoonlijk boeit het mij niet zoveel meer. Zo klaar als een klontje al de poppenkast die opgevoerd wordt.
Midden in de nacht..
Net als iedereen waarschijnlijk thuis in zijn nest. is al aangekaart, swat pak heb je niet zo 123 klaar liggen, zie het als een soort van vrijwillige brandweer..
http://www.ocso.com/admin(...)abid/87/default.aspx
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_163703675
Goed kijken en luisteren. Hier is het nogal erg duidelijk, zeg maar:

Dit gaat trouwens over beelden van het neerschieten van een gewapende man die afgelopen mei richting het Witte Huis liep.

Secret Service Shoots Man With Gun Near White House Checkpoint

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 00:20:19 ]
pi_163725317
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Secret Service Shoots Man With Gun Near White House Checkpoint
Het enige concrete wat ze hebben is dat er geen bloed is. De rest is allemaal suggestief. Je weet dondersgoed, net als ik, dat er 1001 redenen kunnen zijn waarom je geen bloed ziet.

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 11:37:08 ]
pi_163728372
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het enige concrete wat ze hebben is dat er geen bloed is. De rest is allemaal suggestief. Je weet dondersgoed, net als ik, dat er 1001 redenen kunnen zijn waarom je geen bloed ziet.
Oja, vertel?

Verder noemt ie nog veel meer zaken die opvallen.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 11:37:41 ]
pi_163728456
quote:
13s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oja, vertel?

Verder noemt ie nog veel meer zaken die opvallen.
edit: En nu normaal proberen te brengen.

[ Bericht 20% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 11:39:01 ]
pi_163728621
-Reactie op verwijderd bericht-

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 11:39:33 ]
wooblabalurg
pi_163728918
Hier leuk filmpje om te zien wat er gebeurt als je een 9mm kogel in je flikker krijgt:

Geen druppel bloed te zien. Sure! :D
  donderdag 14 juli 2016 @ 11:34:39 #75
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163728972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 11:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

In zijn borst geknald worden vanaf een paar meter afstand, geen druppel bloed, een judo-rol maken, dik zijn maar zonder moeite met 1 hand omgerold kunnen worden door een agent, maar wel zwaar gewond in het ziekenhuis belanden. :')

[..]

Sorry maar dat gaat er bij mij ook niet in .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')