Yups. Websites bezoeken. Menu's bekijken. Kritieken lezen.quote:
Het mooiste van vakantie, weer thuiskomen en in je eigen bed slapen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, de grootste voorpret van vakantie of nachtje weg... uren zoeken en lezen
Jaaaah, heerlijk zwerven over voedselmarkten en in grote supermarkten... Strand / zwembad liggen heb ik nog nooit gedaan, verveel mij dood danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
En al die musea, oude gebouwen en kerken, vind het prachtig hoor, maar vind het bezoek aan een supermarkt en (vis)markt, slagerij en bakker toch nog net ff leuker en interessanter
Hier nog een. Lijkt me best wel eens lekker om dat te kunnen, ligbed, zwembad, boek. Maar na een half uur word ik al onrustig, terwijl ligbed en boek redelijk lukt op t balkon (nou nog een zwembad daar organiserenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaah, heerlijk zwerven over voedselmarkten en in grote supermarkten... Strand / zwembad liggen heb ik nog nooit gedaan, verveel mij dood dan
Hooguit even uitpuffen op een plekje met schaduw na het snorkelenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaah, heerlijk zwerven over voedselmarkten en in grote supermarkten... Strand / zwembad liggen heb ik nog nooit gedaan, verveel mij dood dan
Luieren is heerlijk, maar wat anders dan je hele vakantie op het strand te willen bakken toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:55 schreef Lot_1 het volgende:
Ik kan het uitstekend, luieren op vakantie, helemaal in combinatie met een fijn dik boekAlhoewel ik het vaak afwisselen met het verkennen van de omgeving.
Sowieso wil ik op vakantie niet naar plekken waar bergen mensen zo veel mogelijk op een kluitje klonteren, zoals stranden, badplaatsen en boulevards.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Luieren is heerlijk, maar wat anders dan je hele vakantie op het strand te willen bakken toch?
Soms denk ik aan het eind van een drukke vakantie dat het best wel lekker zou zijn om er nog een weekje luieren aan vast te plakken, 1x gedaan in Marokko, 3 dagen verlenging, 3 dagen storm en regen, 3 dagen in bed om maar een beetje warm te krijgen. Wat een ellende, markt was gesloten, winkels idem, ov reed niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik weet van heel wat mensen die niets liever doen dan hun hele vakantie op de grill te liggen, vreseschrikkelijk (vreselijk en verschrikkelijk), ik moet er niet aan denken.
Nee bah, daar moet ik ook echt niet aan denken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik weet van heel wat mensen die niets liever doen dan hun hele vakantie op de grill te liggen, vreseschrikkelijk (vreselijk en verschrikkelijk), ik moet er niet aan denken.
Is ook weinig zinvol. Huidkanker oplopen kun je ook opdoen onder een zonnebank op zolder.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:59 schreef Kreator het volgende:
Hooguit 1 dag per vakantie niks doen. Kan ook niet stilzitten.
Als er metro oid is, koop ik altijd een weekkaart en zit er continu in. Beetje rondwandelen is leuk, maar na 2 dagen in een grote stad ben je kapot.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:06 schreef z80 het volgende:
Met de vakantie weer lekker door een stad of dorp slenteren. Niet het centrum maar de straatjes daar omheen. Allemaal kleine winkeltjes en eettentjes waar de "normale" toerist niet komt.
Eens kijken in hoeverre ik de metro kan mijden en alles lopend afhandelen.
Die kaarten zijn geniaal. Ook met zo'n kaart loop je nog zat, meestal zo'n 20 km op een dag. Alleen sommige stukken loop je anders 20 keer over.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als er metro oid is, koop ik altijd een weekkaart en zit er continu in. Beetje rondwandelen is leuk, maar na 2 dagen in een grote stad ben je kapot.
Het nadeel van de metro is dat je niets van de stad ziet. Dan kun je nog beter de bus nemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als er metro oid is, koop ik altijd een weekkaart en zit er continu in. Beetje rondwandelen is leuk, maar na 2 dagen in een grote stad ben je kapot.
Ik zie er uiteindelijk juist meer van de stad door. Kun je de saaie stukken gewoon overslaan. Al vind ik de bus of tram vaak wel toffer, maar ook lastiger. Met de metro weet ik tenminste altijd de weg.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Het nadeel van de metro is dat je niets van de stad ziet. Dan kun je nog beter de bus nemen.
De metro neem ik enkel voor de grote stukken of als ik naar een nachtmarkt ga.
Saaie stukken in een Aziatische stad? Er is zoveel te zien en te proeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie er uiteindelijk juist meer van de stad door. Kun je de saaie stukken gewoon overslaan. Al vind ik de bus of tram vaak wel toffer, maar ook lastiger. Met de metro weet ik tenminste altijd de weg.
Ja omdat die kuttoeristen niet doorlopenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
maar na 2 dagen in een grote stad ben je kapot.
Sowieso moeten alle andere mensen dood.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja omdat die kuttoeristen niet doorlopen
engelsen zeggen dan ook vaak geen Estin! Hangt er maar helemaal vanaf waar die Brit vandaan komt hoe ie het zgtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:08 schreef Kreator het volgende:
Ik stoor me zelfs aan het feit dat ze op rtl7 de Aston Martin niet als Eston uitspreken. Ik ga naar buiten.
Zolang Jeremy Eston zegt, is het Eston. Ààston klinkt gewoon niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:13 schreef liedetector het volgende:
[..]
engelsen zeggen dan ook vaak geen Estin! Hangt er maar helemaal vanaf waar die Brit vandaan komt hoe ie het zgt
Maar NL engels blijft kut das waar!!)
Ik mag het niet zeggenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso moeten alle andere mensen dood.
/Me verveelt zicht.
Wat zal ik eens gaan doen..
Zit je me nu uit te dagen het cwel te zeggenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:17 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Hahahaha, ja ik zocht dus naar een kooi voor mijn hamster op marktplaats, omdat ik in de zomer bij mn vriend wil blijven en mn hamster dus meeneemZoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Wij gingen met mijn ouders altijd of 2 weken wandelvakantie in Oostenrijk - Zwitserland, of wielren-trainingskamp van 2 weken in Ardennen - Vogezen - Jure. Meestal beetje afwisselend, ene jaar andere jaar. En thuiswonen = mee op vakantie, was het beleid.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:33 schreef RobinOok het volgende:
Twee weken absoluut niks doen. Heeeeeerlijk. Helemaal niks moeten. Geen chateau, stad, museum of kerk hoeven bezichtigen. Zelfs de geweldige markten laten we nu gewoon links liggen.![]()
Alleen zo'n 4 keer in de week uit eten. En af en toe naar een Carrefour of Supermarchee om inkopen te doen.
Mijn lief is opgevoed dat je 1 dag mag luieren en dan 1 dag iets cultureels moet doen. Maar dat heb ik er ondertussen uitgeslagen. Die luiert nu lekker mee.
Eerlijkheid gebied te zeggen, er is meestal ook echt geen zak te doen daar waar wij vakantie vieren. Vroeger gingen we nog wel eens op wandelvakantie in Zwitserland of zo. Maar dat was toen ik niet werkte en vakantie een andere rol heeft dan "bijkomen". Ik hoor/lees wel eens van vakanties van anderen waarbij ik denk "ik zou 2 weken vakantie nodig hebben om van die vakantie bij te komen!!". Ik geloof dat ik dat dus niet red en op enig moment om zou vallen.
mijn ouders deden aan huizenruil, dus gezin ander land in hun huis wij in dat huis na een briefwisseling, was briljant, kom je gewoon ergens in een woonwijk (ene jaar UK andere zwitserland meestal) en dus ook ook allemaal nieuw speelgoed en meteen vriendjes/vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:46 schreef fietsie het volgende:
Ik heb "niets doen" echt moeten leren toen ik niet meer met mijn ouders op vakantie ging.
Waar gaan de bussen heen dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:03 schreef borisz het volgende:
Thuis. Dat Utrecht CS verandert ook iedere keer dat je er komt. En vanaf volgende maand gaan de bussen ook nog eens anders staan. Wel een goede partijdag
.
Goed om te weten. Dankje.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Jaarbeursplein en Jaarbeurszijde
https://www.utrecht.nl/ni(...)d&utm_medium=twitter
*gquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb voor het eerst sinds november 2014 een glas wijn gedronken. Man o man, wat voel ik dat zeg...
Hahaha ja dat herken ik wel; het is voor mij ook echt een reden om nu maar helemaal van alcohol af te blijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb voor het eerst sinds november 2014 een glas wijn gedronken. Man o man, wat voel ik dat zeg...
heerlijk. mini vroeg in bed, en met de duutser ouderwets 'happas' op de bank.quote:
kortom een soort mini vakantie eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heerlijk. mini vroeg in bed, en met de duutser ouderwets 'happas' op de bank.
Nadat ik vanmorgen 4 uur in de sauna heb geluierd. Ik ben nog nooit zolang van de mini weggeweest!
Vier uur Jägertijd!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heerlijk. mini vroeg in bed, en met de duutser ouderwets 'happas' op de bank.
Nadat ik vanmorgen 4 uur in de sauna heb geluierd. Ik ben nog nooit zolang van de mini weggeweest!
Lekker goedkoop dronken worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Net burgers gemaakt, 500 gram rundvlees tot gehakt gemalen en omdat het erg mager was 250 gram ontbijtspek er mee door gedraaid. Zeer geslaagd experiment, de burgers smaakten heerlijk.
Draai nu aardbeiensorbet van lambada's.quote:
Ik heb vandaag voor t eerst in tijden aardbeien gegeten die écht zoet en sappig zijn. Écht een traktatie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Draai nu aardbeiensorbet van lambada's.
ik ben nog nooit dronken geweestquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het was een grap.
Maar soms is dat een doel ja. Ik zie geen probleem.
Dat kan ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben nog nooit dronken geweest
Idem hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen.
Nou ja, kan wel. Maar dan lieg ik.
Ook dat kan ik niet zeggen. Hoewel, echt pissed is wel vrij lang geleden. Tolerantie opgebouwd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:14 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Idem hier.
Is wel al jaren geleden.
Ik hou meestal op na 1 drankje. Mocht er wat met uk gebeuren, wil ik graag coherent overkomen bij de arts.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook dat kan ik niet zeggen. Hoewel, echt pissed is wel vrij lang geleden. Tolerantie opgebouwd.
Heb je een uk waar vaak iets mis mee is?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:19 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ik hou meestal op na 1 drankje. Mocht er wat met uk gebeuren, wil ik graag coherent overkomen bij de arts.
Nee, eigenlijk nooit. Hij heeft in zes jaar tijd drie keer de huisarts gezien - waarvan 1 keer met bloedspoed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je een uk waar vaak iets mis mee is?
Hier word ik zo blij van! Ik kan met gemak een bak sorbetijs achter elkaar leegeten. Ooit kom ik het bij je ophalen Piet want als jij het maakt is het voor mij ws hemels!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Draai nu aardbeiensorbet van lambada's.
Met 1 drankje op kan ik in een noodsituatie nog wel ergens komen. Hoop ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef fietsie het volgende:
Sowieso is er hier ook altijd 1 persoon in huis nuchter, ongeacht wanneer.
Tegenwoordig meestal ik.
Was vorig jaar bij mijn huisarts voor een checkup belt ze mij een paar dagen later op en blaft door de telefoon of ik nuchter was.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef fietsie het volgende:
Sowieso is er hier ook altijd 1 persoon in huis nuchter, ongeacht wanneer.
Tegenwoordig meestal ik.
Het schijnt dat artsen soms onder nuchter 'geen medicijnen' verstaan. Voor niet-artsen is er keuze tussen 'nog niks gegeten' of 'geen alcohol'.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was vorig jaar bij mijn huisarts voor een checkup belt ze mij een paar dagen later op en blaft door de telefoon of ik nuchter was.
Ik, nuchter? Hoe bedoel je?
Zij, ja, nuchter nuchter!
Ik, wat, als in niet bezopen?
Zij, neeeeeee
Vanavond heb ik 500 gram lambada's, 200 gram kristalsuiker, blenderen en dat de ijsmachine in. Kan iedereen maken en is het lekkerste aardbeienijs wat je ooit zult eten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hier word ik zo blij van! Ik kan met gemak een bak sorbetijs achter elkaar leegeten. Ooit kom ik het bij je ophalen Piet want als jij het maakt is het voor mij ws hemels!
Nice...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:16 schreef computergirl het volgende:
Helpt ook niet mee dat ik totaal niet tegen bier kan, mijn hoofd wordt een soort roodbonte koe patroon (rood met witte vlekken)
Ze bedoelde niets gegeten/gedronken, had een stuk of vier zeer sterke espresso's met suiker op voordat ik erheen was geweest om oa bloed te prikken, dat zal de bloedwaarden en bloeddruk wat vertekend hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:30 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Het schijnt dat artsen soms onder nuchter 'geen medicijnen' verstaan. Voor niet-artsen is er keuze tussen 'nog niks gegeten' of 'geen alcohol'.
Mocht ik ooit weer toe zijn aan een nieuwe vriendin, dan ga ik die in cul zoeken. Dit zijn echt van die dingen die ik wel lekker vind maar nooit de spullen voor in huis heb.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vanavond heb ik 500 gram lambada's, 200 gram kristalsuiker, blenderen en dat de ijsmachine in. Kan iedereen maken en is het lekkerste aardbeienijs wat je ooit zult eten.
Dat is niet nuchter meer nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze bedoelde niets gegeten/gedronken, had een stuk of vier zeer sterke espresso's met suiker op voordat ik erheen was geweest om oa bloed te prikken, dat zal de bloedwaarden en bloeddruk wat vertekend hebben.
Shoppen voor een ijsmachine is waarschijnlijk goedkoper.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer toe zijn aan een nieuwe vriendin, dan ga ik die in cul zoeken. Dit zijn echt van die dingen die ik wel lekker vind maar nooit de spullen voor in huis heb.
Dat sowieso. Mijn boodschappen kosten nu maximaal een derde vergeleken met toen ik samenwoonde.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:38 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Shoppen voor een ijsmachine is waarschijnlijk goedkoper.
Dat kan van alles betekenen..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat sowieso. Mijn boodschappen kosten nu maximaal een derde vergeleken met toen ik samenwoonde.
Wat tof zeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:50 schreef liedetector het volgende:
[..]
mijn ouders deden aan huizenruil, dus gezin ander land in hun huis wij in dat huis na een briefwisseling, was briljant, kom je gewoon ergens in een woonwijk (ene jaar UK andere zwitserland meestal) en dus ook ook allemaal nieuw speelgoed en meteen vriendjes/vriendinnetjes.
Heus dan wel uitstapjes, maar eigenlijk nooit mega toeristisch ofzo (keer museum en kasteel waren mijn verzoeken...) en dus gewoon lokaal lekker boodschapjes doen ed. Was best een goed concept, geen idee wie dat organiseerde (ANWB?) was ieg een mega dikke gids met kleine advertenties en dan kon je een briefwisseling starten
Philips heeft hele goede ijsmachines, heb je alleen wel een goede vriezer voor nodig. Heb zo eentje een jaar of 10-12 gebruikt en heb mezelf toen een zelfvriezende gekocht. In de zomer maak ik meermaals in de week ijs, vooral sorbet. In de winter wat minder, dan vooral roomijs.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:38 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Shoppen voor een ijsmachine is waarschijnlijk goedkoper.
was het ook, weet dat ik ergens nog een doosje met dat soort brieven heb, nooit gelezen en opgeborgen na hun overlijden,maar toch wel eens tof keer door te kijken weet ik ook weer waar ik nou allemaal geweest benquote:
'Ooit'?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer toe zijn aan een nieuwe vriendin, dan ga ik die in cul zoeken. Dit zijn echt van die dingen die ik wel lekker vind maar nooit de spullen voor in huis heb.
Ooit met een bevriend echtpaar op vakantie gegaan, eerste avond gingen we eten in hét restaurant daar in de buurt. Was wat teleurstellendquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
De vakanties van mij en J zijn altijd heel divers. We doen roadtrips door Polen, Slowakije en Tsjechie (1x Portugal). We bekijken nazi-bunkers, bedevaartsoorden, varen een paar uurtjes, bekijken houten siege weapons (hoe heet dat in NL?), drinken bier op een waterfiets, gaan naar een KGB museum, roadtripje hier, roadtripje daar, croissantmuseum, rijden in een zijspan door Lissabon, knekelkapel, etc etc.
Elke dag doen we wel iets maar alles op het gemakje. En nooit kunst en kerken hebben we ook wel gezien. En nooit zelf koken, elke dag uit eten.
En dan mis je nog de echte reden: gewoon dure boodschappen halen (voorgesneden fruit, atkins troep, dure zuivel, sushi etc)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:45 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Dat kan van alles betekenen..
Er gaat minder weg.
Je eet meer met t seizoen.
Je eet minder fruit.
Je kiest voor goedkope caloriebommen.
Je eet amper meer, vanwege verdriet.
Je ex at heel veel.
Etc.
Als ik met jou op vakantie zou gaan, zou ik ook blij zijn als jij kookt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ooit met een bevriend echtpaar op vakantie gegaan, eerste avond gingen we eten in hét restaurant daar in de buurt.
Ik zei, zal ik maar koken morgen? Vrienden gooide hun handen omhoog, Piet Kookt!
lol! dat was dan de verkeerde vriendinquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan mis je nog de echte reden: gewoon dure boodschappen halen (voorgesneden fruit, atkins troep, dure zuivel, sushi etc)
Maar de vraag is al eerder gesteld, ik zoek me ook rot naar lambada aardbeien. Waar haal je die? Als ik aardbeien haal voor sorbet ruik ik er altijd aan, en de lekkerst ruikende koop ik dan. Maar ik ben nog nooit lambada tegen gekomen, alleen op een kaartje bij de intratuin om zelf op te kweken, maar dat was al uitverkocht.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Het ijs net op, het smaakte zo intens naar aardbeien en was zo rood dat het voor zwaar chemisch gehouden zou worden in een salon. Was drie bolletjes pp geworden, een mooie hoeveelheid om te smullen en bloemen op je buik te hebben, maar de smaak was zo intens dat het in een restaurant menu teveel was geweest, één bolletje was daar al meer dan genoeg geweest.
Mijn zus was er zwaar van onder de indruk.
Dank jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik met jou op vakantie zou gaan, zou ik ook blij zijn als jij kookt.
Wij allemaal wel denk ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik met jou op vakantie zou gaan, zou ik ook blij zijn als jij kookt.
Ik ga niet alleen maar naar Kroatie, en ik ga altijd in het voorjaar of de herfst, mij te druk en te warm in de zomer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga niet met Piet op vakantie. Veel te warm in Kroatie.
Dan willen we zeker meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen maar naar Kroatie, en ik ga altijd in het voorjaar of de herfst, mij te druk en te warm in de zomer.
Sushiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan mis je nog de echte reden: gewoon dure boodschappen halen (voorgesneden fruit, atkins troep, dure zuivel, sushi etc)
Nja vind ik ook hoor. Voor wat iets bij een restaurant kost (waar ik heen ga tenminste) haal ik liever zelf goede ingrediëntenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef emmyemmy het volgende:
Mijn vriend houd ook niet van uit eten gaan, want ik maak het lekkerder en goedkoper zegt hij altijd. Maar wij gaan ook niet naar sterrententen
Als je zelf n beetje kunt koken kun je het vaak niet meer zo vinden bij de goedkopere restaurants, ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef emmyemmy het volgende:
Mijn vriend houd ook niet van uit eten gaan, want ik maak het lekkerder en goedkoper zegt hij altijd. Maar wij gaan ook niet naar sterrententen
Waarom heb ik dat nou gelezen en gegoogled?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kremschnitte![]()
![]()
Is Sloveens maar kennen ze daar ook wel
Ach gossie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Stomme dag vandaag. Een hele dag niks hebben en alleen zijn werkt niet goed op m'n humeur, ook al moet ik bijkomen. Niks aan.
This post is intentionally left blank.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Stomme dag vandaag. Een hele dag niks hebben en alleen zijn werkt niet goed op m'n humeur, ook al moet ik bijkomen. Niks aan.
Dat denk ik bij alle eet/restaurantfoto's die jij plaatst.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nja vind ik ook hoor. Voor wat iets bij een restaurant kost (waar ik heen ga tenminste) haal ik liever zelf goede ingrediënten
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:08 schreef RobinOok het volgende:
Dat denk ik bij alle eet/restaurantfoto's die jij plaatst.
Beetje.quote:
oh wat jammer!quote:Op zondag 19 juni 2016 09:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Nvdv helaas net niet uitgelopen https://m.facebook.com/st(...)0&id=100002145975855
Grapje hoor schat.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mag je dat aan stichting vluchteling vragen :p ik zie er geen cent van
klopt was nu nog 6km dus minuut of 70 nog, ain't gonna happen helaas, vroeg nog aan ehbo of ze m'n gewrichten los konden krijgen maar konden ze niks mee, had zelf ook al alles geprobeerd. Maar na 30 km in het donker nog eens ff die helling was funestquote:Op zondag 19 juni 2016 09:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh wat jammer!
op mijn tempo is 5.5 km nog een uur lopen, dat zou ik ook niet trekken met veel pijn
Mijn heup gaat al piepen bij 20km
Steaks die flinke verschillen in dikte hebben kan je moeilijk overal dezelfde gaarheid geven. Taaiheid of kauwbaarheid heeft meer met goede rijping te doen dan met de bereiding.quote:Op zondag 19 juni 2016 04:09 schreef Geerd het volgende:
Even een kort vraagje, had nog 2 steaks over van de bbq echt van die dikke hompen oplopend naar 5 cm aan 1 kant je kent ze vast wel.
Ondanks dat je ze iets langer laat bakken aan beide kanten, en het dunnere gedeelte ook niet taai wordt en even laten rusten in folie.
Is dat dikke gedeelte gewoon lauw/rauw.
1e vraag, mag je die dingen gewoon halveren zonder verlies van kwaliteit etc??
En 2 hoe bak je zo een wel goed, want zo worden ze verkocht dus in principe bak klaar?
Moet je dan toch echt richting grill? Dat heter is dan een gasfornuis ofzo?
Ze smaakten iig wel goed dat echt dikke stuk maar even gelaten voor wat het was.
Goed sappig niet taai maar moest wel flink kauwen, toch lekker rood nog.
Als je van rare houdt, dan krijg je hem toch nooit op temp in het midden ?
Ik vind het geweldig goed van je, je bent zo'n eind bent gekomen Doe het je niet na, die laatste km's met pijn. Nu lekker bijkomen.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Nvdv helaas net niet uitgelopen https://m.facebook.com/st(...)0&id=100002145975855
quote:Op zondag 19 juni 2016 09:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks allemaal en ben ook alsnog wel trots op mezelf hoor, stomme helling heeft me genekteerste 30km gingen zoveel beter en sneller dan vorig jaar daarna ging 't mis.
Lokquote, had jij nog iets gevonden met ricotta? Wat had je eigenlijk gemaakt dat je het over had?quote:
Voor zulke dikke steaks heb je meer nodig dan zo'n gewone "grill bbq". Pro's doen dat in bbq's met kap. Ze spelen daarin met temperatuur. Laten de steak eerst op temperatuur komen in een minder warm deel van de bbq. Of grillen hem eerst en garen hem dan na op zo'n plekje. Een kern thermometer is daarbij handig.quote:Op zondag 19 juni 2016 04:09 schreef Geerd het volgende:
Even een kort vraagje, had nog 2 steaks over van de bbq echt van die dikke hompen oplopend naar 5 cm aan 1 kant je kent ze vast wel.
Ondanks dat je ze iets langer laat bakken aan beide kanten, en het dunnere gedeelte ook niet taai wordt en even laten rusten in folie.
Is dat dikke gedeelte gewoon lauw/rauw.
1e vraag, mag je die dingen gewoon halveren zonder verlies van kwaliteit etc??
En 2 hoe bak je zo een wel goed, want zo worden ze verkocht dus in principe bak klaar?
Moet je dan toch echt richting grill? Dat heter is dan een gasfornuis ofzo?
Ze smaakten iig wel goed dat echt dikke stuk maar even gelaten voor wat het was.
Goed sappig niet taai maar moest wel flink kauwen, toch lekker rood nog.
Als je van rare houdt, dan krijg je hem toch nooit op temp in het midden ?
Zie mijn sig.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:40 schreef Kreator het volgende:
Zo eens per jaar ofzo grijpt iets me echt. Zojuist 'fear of 13' gezien, een documentaire over een ter dood veroordeelde man en zijn levensverhaal.
Als je em niet hebt gezien, raad ik em zeker aan. Indrukwekkend.
Als ik filmmaker was...!quote:Op zondag 19 juni 2016 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag me af waarom je dit soort docus niet over mensen ziet die in NL onschuldig vastzaten
Bij het NOS journaal lijkt het nergens anders over te gaan, al zo'n anderhalf jaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat door de amerikanisering van de media distributie er in verhouding weinig NL of EU documentaires op bv netflix staan en de aandacht zo op de VS gericht is. Je ziet dat ook in het nieuws, de presidentsverkiezingen in de VS krijgen onevenredig veel aandacht
Ik fok 99% mobiel/tablet, dus dat zie ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zie mijn sig.
Maar die wonderwel niet gezien!
Wil je ook nietquote:Op zondag 19 juni 2016 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik fok 99% mobiel/tablet, dus dat zie ik niet.
Waarom?quote:
en je vindt Trump nog wel zo'n leuke man.....quote:Op zondag 19 juni 2016 12:44 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Internet (waar ik kom tenminste) staat er veeeel te vol mee, ben t zat
Ach ja, dan krijg je een jaar nabeschouwingen, officiële overdracht en evaluaties.quote:
Idd. Wanneer komt er aandacht voor de Whal en de Élection van volgend jaar?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat door de amerikanisering van de media distributie er in verhouding weinig NL of EU documentaires op bv netflix staan en de aandacht zo op de VS gericht is. Je ziet dat ook in het nieuws, de presidentsverkiezingen in de VS krijgen onevenredig veel aandacht
Betekend niet dat ik elk klein dingetje hoef te wetenquote:Op zondag 19 juni 2016 12:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
en je vindt Trump nog wel zo'n leuke man.....
Het is wel het aanbieden van en dat is ook niet de bedoelingquote:Op zondag 19 juni 2016 13:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er stond geen linkje, er stond dat ik de docu incendiary heb over de ten onrechte geëxecuteerde Todd Willingham.
Veel plezierquote:Op zondag 19 juni 2016 13:17 schreef emmyemmy het volgende:
Net brugklas wiskunde boeken gekochtkan ik eindelijk fatsoenlijk aan de slag
Bullshit - er zijn hele subfora voor (zoals kpd), Het gaat niet om een torrent, maar om een link naar YouTube (die hier niet eens stond). Fok staat vol met linkjes naar YouTube.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is wel het aanbieden van en dat is ook niet de bedoeling
Volgens mij bezit je over deze foto ook niet de gebruiksrechten of wel?quote:
Wel, das zijn moeder.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij bezit je over deze foto ook niet de gebruiksrechten of wel?
De reden dat hij verborgen staat is dat het geen hele bekende docu is; hij is nergens te vinden en ik zit er niet op te wachten dat hij op een bepaald moment bijvoorbeeld door herkenning van de achtergrondmuziek van Yt geknikkerd wordt.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:28 schreef derLudolf het volgende:
Dat het niet open op YT staat zegt mij genoeg
Als ik nergens een RR Phantom III te koop zie mag ik er ook een jatten?quote:Op zondag 19 juni 2016 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De reden dat hij verborgen staat is dat het geen hele bekende docu is; hij is nergens te vinden en ik zit er niet op te wachten dat hij op een bepaald moment bijvoorbeeld door herkenning van de achtergrondmuziek van Yt geknikkerd wordt.
Mwoah, hier nog niet. Maar het b wordt wel mooi denk ik. Er zijn wat boeren gras aan het maaien dat gehooid gaat wordenquote:Op zondag 19 juni 2016 13:43 schreef sprietje76 het volgende:
Goedemiddag
Wat is het heerlijk weer zeg!
Dit las ik net: Ik wist niet dat Arnhem op de Mont Blanc lag" aldus Art Rooijakkers. De tocht van Nijmegen naar Arnhem bleek erg zwaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Omdat dit mijns inziens wel in strijdt was met de Policyquote:Op zondag 19 juni 2016 13:49 schreef RobinOok het volgende:
Heeft Ludolf nu wel zitten gastmodden hier?
Het is de inconsequentie die mij stoort. Fok! Staat bomvol linkjes naar YouTube en plaatjes die overduidelijk niet volkomen legaal zijn of overduidelijk compleet illegaal.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik nergens een RR Phantom III te koop zie mag ik er ook een jatten?
https://itunes.apple.com/(...)ham-case/id499126193
https://www.theconnextion.com/incendiary/incendiary_index.cfm
Matig argument.
En toen ik laatst lekker op de trekker gepost had liet je die wel staan.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat dit mijns inziens wel in strijdt was met de Policy
Dit was duidelijk een noodgevalletje.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:49 schreef RobinOok het volgende:
Heeft Ludolf nu wel zitten gastmodden hier?
haha ja na 30 nachtelijke kms was het geen fijne verrassing inderdaad, lopers hadden ook vertraging opgelopen in deze route en de eersten finishten later dan ze gedacht hadden.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit las ik net: Ik wist niet dat Arnhem op de Mont Blanc lag" aldus Art Rooijakkers. De tocht van Nijmegen naar Arnhem bleek erg zwaar.
Hutspotquote:Op zondag 19 juni 2016 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek iets met groente voor ergens van de week ;P
Ohja, dat doe ik wel vaak met broccoli, maar ik zal het eens met bloemkool proberen.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Bloemkoolsoep? Bloemkool koken in een bouillon, blenderen met de bouillon en dan wat room erbij. Érg lekkere gebonden soep vind ik dit
Sperziebonen.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef sprietje76 het volgende:
Wat serveer ik bij stoofvlees van rund, gegaard in groene curry?
Snijbonen, of in de winter, rode kool.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef sprietje76 het volgende:
Wat serveer ik bij stoofvlees van rund, gegaard in groene curry?
Met wormpjes of zonder?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:55 schreef Myraela het volgende:
Oh men. Ik heb zulke lekkere dadels. Ik had voorheen altijd van die droge dingen. Deze zijn nog heerlijk klef.
Hoeveelste staat Max?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:59 schreef fietsie het volgende:
Formule1 is gewoon optochtje geworden.... En ze rijden niet eens effe lekker de muur in oid.
Ik wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:53 schreef derLudolf het volgende:
Hebben jullie gezien wat er stond? Nee. Dus kun je er ook niets zinnigs over zeggen.
Hij rijdt 10e met een setje banden waarmee ie het kan uitrijden terwijl er voor hem nog 2 of 3 rijden die nog voor bandenwissel moeten.quote:
Hij heeft iig humorquote:Op zondag 19 juni 2016 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Orange is NOT the new black " Obama over trump
Beetje populaire uitspraak . Dit seizoen is juist heel dynamisch. Dat er deze race wat minder gebeurt zegt niets over de f1 als 'optocht'.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:59 schreef fietsie het volgende:
Formule1 is gewoon optochtje geworden.... En ze rijden niet eens effe lekker de muur in oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongesteld?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje populaire uitspraak . Dit seizoen is juist heel dynamisch. Dat er deze race wat minder gebeurt zegt niets over de f1 als 'optocht'.
Doe eens normaal?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ongesteld?
Ik heb het over de race van vandaag: een optocht. Niets dynamisch aan in deze maffiastaat die ineens "Europa" heet.
Nou... krijg je ook als een rijke semi dictator een race koopt voor zijn ego.quote:
Vreetzakje.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola!
Weer kwam toch goed. Gezellig 2,5 uur op terras aan het water gezeten met vriendin. Geluncht (ik nam een croque madame, zij carpaccio op brood) en daarna zagen we borden bittergarnituur voorbij komen en begonnen we weer te kwijlen dus een portie inktvisringen en een portie mozzarellakroketjes besteld.
Nu nog ff een boodschap en de was doen en daarna uitbuiken op de bank
Yeaah! Die ga ik binnenhalen! Heb US gezien en die vind ik weer niet leuk. Vind die Christina ook niks en het niveau van de chefs is zoooveel anders dan die van AU. Aardappelkoekjes, gepofte aardappels..quote:
Dat klinkt als een fijne dag ! Gun ik je ook zoquote:Op zondag 19 juni 2016 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yeaah! Die ga ik binnenhalen! Heb US gezien en die vind ik weer niet leuk. Vind die Christina ook niks en het niveau van de chefs is zoooveel anders dan die van AU. Aardappelkoekjes, gepofte aardappels..
Je gaat alleen je oor zonnen?quote:
Ja gaat je hoofd poffen op de BBQ?quote:
Ik ben vrijdag geweest. Was hoog tijd ook. Wat mij betreft was ik op wimpers en wenkbrouwen na kaalquote:Op zondag 19 juni 2016 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in tig jaar naar de kapper.
wat let je een tondeuse kost geen holquote:Op zondag 19 juni 2016 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag geweest. Was hoog tijd ook. Wat mij betreft was ik op wimpers en wenkbrouwen na kaal
En ga je die zeggen dat ze het niet mogen wassen?quote:Op zondag 19 juni 2016 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in tig jaar naar de kapper.
*gquote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En ga je die zeggen dat ze het niet mogen wassen?
Lijkt me bullshit.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
*g
trouwens serieus....
op haar wat niet net gewassen is pakt je verf 10x beter
quote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En ga je die zeggen dat ze het niet mogen wassen?
Hmm, lijkt me alleen waar als je shampoo gebruikt met conditioner, die wat achter laat ophet haar om het gemakkelijker kambaar etc te maken. Een deep cleansing shampoo wassen en dan goed uitspoelen lijkt mij het beste om te zorgen dat er geen vet, weekmakers, verzachters in het haar zitten die met de verf dwarsliggen.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
*g
trouwens serieus....
op haar wat niet net gewassen is pakt je verf 10x beter
Zo kan je het in drie woorden samenvattenquote:
Kijk, dat klinkt al iets aannemelijker.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:49 schreef liedetector het volgende:
[..]
ahh ik weet het weer, heeft te maken met dat het beter is voor je hoofdhuid!
staat ook op bijna elk pakje, op ongewassen haar gebruiken....quote:Op zondag 19 juni 2016 17:50 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Kijk, dat klinkt al iets aannemelijker.
Voor een goeie ben je wel wat kwijt, en een expert van Wella (ca 200 euro) zijn echt veel beter, echt véél beter. Als je een keer met eentje van 10 euro werkt en dan met een Contura of expert weet je waar dat prijsverschil in zit.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
wat let je een tondeuse kost geen hol
zelf al 20 jaar een Wahl (gewoon bij de groothandel gekocht en was in guldens nog geen 200) prima ding en pas een keer laten scherpenquote:Op zondag 19 juni 2016 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor een goeie ben je wel wat kwijt, en een expert van Wella (ca 200 euro) zijn echt veel beter, echt véél beter. Als je een keer met eentje van 10 euro werkt en dan met een Contura of expert weet je waar dat prijsverschil in zit.
Wahl super corless kost een 120 euro ongeveer, zelfde prijs ongeveer als een Wella Conturaquote:Op zondag 19 juni 2016 17:55 schreef liedetector het volgende:
[..]
zelf al 20 jaar een Wahl (gewoon bij de groothandel gekocht en was in guldens nog geen 200) prima ding en pas een keer laten scherpen
cordless was er toen nog niet eens (geloof dat de oude beter waren ook nog) en waarom een nieuwe kopen als je oude nog prima is (menig hanenkam mee gemaakt (maar ook gewoon kids een leuk kuifje geschoren ensjo)quote:Op zondag 19 juni 2016 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wahl super corless kost een 120 euro ongeveer, zelfde prijs ongeveer als een Wella Contura
In de salon van mijn zwager wordt zelden het hele haar in één keer geverfd, dat is nogal achterhaald. Men zet je een muts op en halen je lokken erdoor en verven dan de induviduele lokken in wisselende nuances cq kleuren, geeft een veel mooier en natuurlijker effect dan ff kwak verf erop.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:54 schreef Isegrim het volgende:
Enfin. De kapper mag lekker zelf weten of hij het wast. Ik weet nog niet eens of ik überhaupt iets ga laten doen, dat hangt ervan af wat er kan qua kleurtjes.
Don't worry. Ik ga naar Kinki, die zijn specialist in kleuren.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de salon van mijn zwager wordt zelden het hele haar in één keer geverfd, dat is nogal achterhaald. Men zet je een muts op en halen je lokken erdoor en verven dan de induviduele lokken in wisselende nuances cq kleuren, geeft een veel mooier en natuurlijker effect dan ff kwak verf erop.
Wat heel belangrijk is, wat men nogal eens vergeet, is het apparaat regelmatig goed schoon maken, dat maakt de levensduur echt veel langer. Vet en haar gaan er tussen zitten, veroorzaken meer weerstand en de motor wordt heet.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:01 schreef liedetector het volgende:
[..]
cordless was er toen nog niet eens (geloof dat de oude beter waren ook nog) en waarom een nieuwe kopen als je oude nog prima is (menig hanenkam mee gemaakt (maar ook gewoon kids een leuk kuifje geschoren ensjo)
precies altijd schoonmaken en regelmatig olien met juist spulquote:Op zondag 19 juni 2016 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat heel belangrijk is, wat men nogal eens vergeet, is het apparaat regelmatig goed schoon maken, dat maakt de levensduur echt veel langer. Vet en haar gaan er tussen zitten, veroorzaken meer weerstand en de motor wordt heet.
Kapster is eigenlijk net zo een vak als vrachtwagenrijder, met alleen je groot rijbewijs kan je nog niet veel. Zijn allerlei cursussen in bv verven en kleuren, bleken, vlechten, modellen snijden etc. De kapsters bij mijn zwager (heeft er een stuk of 10-12 lopen) zijn zeker twee keer per jaar op "weiterbildung" bij bv Wella.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Don't worry. Ik ga naar Kinki, die zijn specialist in kleuren.
Enneh, 'natuurlijk' was nou net wat ik niet wilde.
Zet ze ook haartattoo's?quote:Op zondag 19 juni 2016 18:06 schreef liedetector het volgende:
bedenk me net dat m'n "stiefdochter" dr hele kappers opleiding ook og met mijn Wahl gedaan heeft...ben m een paar jaar kwijt geweest...kortom ding is echt wel serieus vaak gebruikt
klopt, weet dat toen ze bij Cosmo wertke het echt triest gesteld was, nu werkt ze voor reseller van ander merk en regelmatig goeie cursussen idd....quote:Op zondag 19 juni 2016 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kapster is eigenlijk net zo een vak als vrachtwagenrijder, met alleen je groot rijbewijs kan je nog niet veel. Zijn allerlei cursussen in bv verven en kleuren, bleken, vlechten, modellen snijden etc. De kapsters bij mijn zwager (heeft er een stuk of 10-12 lopen) zijn zeker twee keer per jaar op "weiterbildung" bij bv Wella.
Mooi dat een keten als Kinki zo investeert in cursussen, meeste kapsters worden flink uitgebuit
weet dat ze voor de lol wel eens bij mensen gedaan heeft, maar geloof in de zaak nooitquote:Op zondag 19 juni 2016 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zet ze ook haartattoo's?
[ afbeelding ]
Veel kapster wordt ook zelfstandigheid aangepraat door de chemie bedrijven die dan in je "geloven" en in je inrichting investeren (een krediet) om je dan jarenlang een poot uit te draaien met en wurgcontract voor je chemie. Net zoals mensen die een kroeg pachten van een brouwerij, die dan minstens twee keer zoveel betalen per liter bier dan in de supermarktquote:Op zondag 19 juni 2016 18:11 schreef liedetector het volgende:
[..]
klopt, weet dat toen ze bij Cosmo wertke het echt triest gesteld was, nu werkt ze voor reseller van ander merk en regelmatig goeie cursussen idd....
Is een goede manier mensen vaak terug te laten komen, want het moet goed bijgehouden worden.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:11 schreef liedetector het volgende:
[..]
weet dat ze voor de lol wel eens bij mensen gedaan heeft, maar geloof in de zaak nooit
hahaha ja ken ook wel iemand met een heineken kroeg ja, wat was dat verschrikkelijk (reken maar dat er regelmatig fusten van de lokale drankwinkel bezorgt werden en de marko deed goeie zaken qua speciaal bier, snapte helemaal dat ze na 10 jaar die kroeg wegdeedquote:Op zondag 19 juni 2016 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Veel kapster wordt ook zelfstandigheid aangepraat door de chemie bedrijven die dan in je "geloven" en in je inrichting investeren (een krediet) om je dan jarenlang een poot uit te draaien met en wurgcontract voor je chemie. Net zoals mensen die een kroeg pachten van een brouwerij, die dan minstens twee keer zoveel betalen per liter bier dan in de supermarkt
Dat is tof!quote:Op zondag 19 juni 2016 18:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zet ze ook haartattoo's?
[ afbeelding ]
Mijn haar groeit als kool heb ik het gevoel. En dan moet ik alsnog mijn gezicht elke dag scheren. Voor van die dikke haren op mijn rug heeft het (behalve dat ik er niet eens bij kan) geen zin, die moet je er uit trekken. En mijn buik en borst is haast zwartquote:Op zondag 19 juni 2016 17:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
wat let je een tondeuse kost geen hol
MI van Bokitoquote:Op zondag 19 juni 2016 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn haar groeit als kool heb ik het gevoel. En dan moet ik alsnog mijn gezicht elke dag scheren. Voor van die dikke haren op mijn rug heeft het (behalve dat ik er niet eens bij kan) geen zin, die moet je er uit trekken. En mijn buik en borst is haast zwart
Pffff, ik vind in 1 keer een kwak verf al bijna teveel moeite. Het idee dat ik dat bij een kapper ga laten doen is onbestaanbaar. En dat ie dat dan ook nog meerdere keren gaat doen, vre-se-lijk. Ik baar nog liever een kind.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de salon van mijn zwager wordt zelden het hele haar in één keer geverfd, dat is nogal achterhaald. Men zet je een muts op en halen je lokken erdoor en verven dan de induviduele lokken in wisselende nuances cq kleuren, geeft een veel mooier en natuurlijker effect dan ff kwak verf erop.
heb je niet voor het kiezen, maar een tondeuse kan nog steeds qua hoofdhaar (neem aan dat de kapper ook niet je haren uit je rug trekt....quote:
Laseren. Ik kan het je aanraden. Het is even een investering, maar die kun je maar beter zo vroeg mogelijk in je leven doen. Heb je er het langst plezier van.quote:
goeie iddquote:Op zondag 19 juni 2016 18:46 schreef RobinOok het volgende:
Laseren. Ik kan het je aanraden. Het is even een investering, maar die kun je maar beter zo vroeg mogelijk in je leven doen. Heb je er het langst plezier van.
Jep, combi daarvanquote:Op zondag 19 juni 2016 18:34 schreef n0a het volgende:
Ik dacht dat haar door een badmuts trekken a la coupe soleil juist ouderwets was. Nu doen ze toch juist strengen haar met folie inpakken? Of hand geschilderd balayage.
Is dat een eend?quote:
als je het maar laat!!! daas de volgende op de agenda, alleen leuke om samen te kijken dus nog niet aan begonnenquote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Lonaa het volgende:
What. Ik krijg een gekke DM. Of ik OITNB wil spoileren.
Haha, wat. Nee, of ik het aan deze persoon per DM wil spoileren.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
als je het maar laat!!! daas de volgende op de agenda, alleen leuke om samen te kijken dus nog niet aan begonnen
*haalt weer ademquote:Op zondag 19 juni 2016 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, wat. Nee, of ik het aan deze persoon per DM wil spoileren.
Ik spoiler NOOIT. Ik vind spoilers zo kut. Zelfs via DM gaat het soort van tegen al mijn principes in.quote:
Ik laat mijn haar tegenwoordig door een vriendin knippen. Thuis en gezellig kleppen. Dan is dat hele haren knippen wel te doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Pffff, ik vind in 1 keer een kwak verf al bijna teveel moeite. Het idee dat ik dat bij een kapper ga laten doen is onbestaanbaar. En dat ie dat dan ook nog meerdere keren gaat doen, vre-se-lijk. Ik baar nog liever een kind.
Wat me eraan herinnert, hoeveel cm zou Molo zijn?
sinds mn 11de geen kapper van binnen gezien meer... (okay speel wel vals want ken wel kappers)quote:Op zondag 19 juni 2016 19:52 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar tegenwoordig door een vriendin knippen. Thuis en gezellig kleppen. Dan is dat hele haren knippen wel te doen.
In een salon is inderdaad vre-se-lijk.
Zus en man willen nooit meer uit eten met jou.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Munch, heerlij gegeten.
Spareribs, turks brood, olijfolie met kruiden en knoflook om brood te dippen, koolsla van spitskool, boterslalade met tomaat en geitenkaas, meloen, boontjessalade en nu draait sorbetijs van aardbeien als toetje. Zus en man ruimen de afwas in de machine.
Een keer in mijn leven, een heel tedere, lieve schat meegemaakt. Toen opeens snapte ik dat mensen dat fijn vonden. Daarvoor en daarna nooit meer. Kutnekkramp en kutongemakkelijk en irrigesprektjes. Erger dan tijdens het knippen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef emmyemmy het volgende:
Haren laten wassen bij de kapper, beste gevoel ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |