Hutspotquote:Op zondag 19 juni 2016 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek iets met groente voor ergens van de week ;P

Ohja, dat doe ik wel vaak met broccoli, maar ik zal het eens met bloemkool proberen.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Bloemkoolsoep? Bloemkool koken in een bouillon, blenderen met de bouillon en dan wat room erbij. Érg lekkere gebonden soep vind ik dit

Sperziebonen.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef sprietje76 het volgende:
Wat serveer ik bij stoofvlees van rund, gegaard in groene curry?

Snijbonen, of in de winter, rode kool.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef sprietje76 het volgende:
Wat serveer ik bij stoofvlees van rund, gegaard in groene curry?

Met wormpjes of zonder?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:55 schreef Myraela het volgende:
Oh men. Ik heb zulke lekkere dadels. Ik had voorheen altijd van die droge dingen. Deze zijn nog heerlijk klef.

Hoeveelste staat Max?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:59 schreef fietsie het volgende:
Formule1 is gewoon optochtje geworden.... En ze rijden niet eens effe lekker de muur in oid.

Ik wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:53 schreef derLudolf het volgende:
Hebben jullie gezien wat er stond? Nee. Dus kun je er ook niets zinnigs over zeggen.

Hij rijdt 10e met een setje banden waarmee ie het kan uitrijden terwijl er voor hem nog 2 of 3 rijden die nog voor bandenwissel moeten.quote:

Hij heeft iig humorquote:Op zondag 19 juni 2016 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Orange is NOT the new black " Obama over trump

Beetje populaire uitspraak . Dit seizoen is juist heel dynamisch. Dat er deze race wat minder gebeurt zegt niets over de f1 als 'optocht'.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:59 schreef fietsie het volgende:
Formule1 is gewoon optochtje geworden.... En ze rijden niet eens effe lekker de muur in oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ongesteld?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beetje populaire uitspraak . Dit seizoen is juist heel dynamisch. Dat er deze race wat minder gebeurt zegt niets over de f1 als 'optocht'.

Doe eens normaal?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ongesteld?
Ik heb het over de race van vandaag: een optocht. Niets dynamisch aan in deze maffiastaat die ineens "Europa" heet.

Nou... krijg je ook als een rijke semi dictator een race koopt voor zijn ego.quote:

Vreetzakje.quote:Op zondag 19 juni 2016 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola!
Weer kwam toch goed. Gezellig 2,5 uur op terras aan het water gezeten met vriendin. Geluncht (ik nam een croque madame, zij carpaccio op brood) en daarna zagen we borden bittergarnituur voorbij komen en begonnen we weer te kwijlen dus een portie inktvisringen en een portie mozzarellakroketjes besteld.
Nu nog ff een boodschap en de was doen en daarna uitbuiken op de bank

Yeaah! Die ga ik binnenhalen! Heb US gezien en die vind ik weer niet leuk. Vind die Christina ook niks en het niveau van de chefs is zoooveel anders dan die van AU. Aardappelkoekjes, gepofte aardappels..quote:

Dat klinkt als een fijne dag ! Gun ik je ook zoquote:Op zondag 19 juni 2016 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yeaah! Die ga ik binnenhalen! Heb US gezien en die vind ik weer niet leuk. Vind die Christina ook niks en het niveau van de chefs is zoooveel anders dan die van AU. Aardappelkoekjes, gepofte aardappels..

Je gaat alleen je oor zonnen?quote:

Ja gaat je hoofd poffen op de BBQ?quote:

Ik ben vrijdag geweest. Was hoog tijd ook. Wat mij betreft was ik op wimpers en wenkbrouwen na kaalquote:Op zondag 19 juni 2016 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in tig jaar naar de kapper.

wat let je een tondeuse kost geen holquote:Op zondag 19 juni 2016 17:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag geweest. Was hoog tijd ook. Wat mij betreft was ik op wimpers en wenkbrouwen na kaal

En ga je die zeggen dat ze het niet mogen wassen?quote:Op zondag 19 juni 2016 17:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst in tig jaar naar de kapper.

*gquote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En ga je die zeggen dat ze het niet mogen wassen?

Lijkt me bullshit.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
*g
trouwens serieus....
op haar wat niet net gewassen is pakt je verf 10x beter

quote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef RobinOok het volgende:
[..]
En ga je die zeggen dat ze het niet mogen wassen?

Hmm, lijkt me alleen waar als je shampoo gebruikt met conditioner, die wat achter laat ophet haar om het gemakkelijker kambaar etc te maken. Een deep cleansing shampoo wassen en dan goed uitspoelen lijkt mij het beste om te zorgen dat er geen vet, weekmakers, verzachters in het haar zitten die met de verf dwarsliggen.quote:Op zondag 19 juni 2016 17:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
*g
trouwens serieus....
op haar wat niet net gewassen is pakt je verf 10x beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |