Wij allemaal wel denk ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik met jou op vakantie zou gaan, zou ik ook blij zijn als jij kookt.
Ik ga niet alleen maar naar Kroatie, en ik ga altijd in het voorjaar of de herfst, mij te druk en te warm in de zomer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga niet met Piet op vakantie. Veel te warm in Kroatie.
Dan willen we zeker meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen maar naar Kroatie, en ik ga altijd in het voorjaar of de herfst, mij te druk en te warm in de zomer.
Sushiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan mis je nog de echte reden: gewoon dure boodschappen halen (voorgesneden fruit, atkins troep, dure zuivel, sushi etc)
Nja vind ik ook hoor. Voor wat iets bij een restaurant kost (waar ik heen ga tenminste) haal ik liever zelf goede ingrediëntenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef emmyemmy het volgende:
Mijn vriend houd ook niet van uit eten gaan, want ik maak het lekkerder en goedkoper zegt hij altijd. Maar wij gaan ook niet naar sterrententen
Als je zelf n beetje kunt koken kun je het vaak niet meer zo vinden bij de goedkopere restaurants, ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef emmyemmy het volgende:
Mijn vriend houd ook niet van uit eten gaan, want ik maak het lekkerder en goedkoper zegt hij altijd. Maar wij gaan ook niet naar sterrententen
Waarom heb ik dat nou gelezen en gegoogled?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kremschnitte![]()
![]()
Is Sloveens maar kennen ze daar ook wel
Ach gossie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Stomme dag vandaag. Een hele dag niks hebben en alleen zijn werkt niet goed op m'n humeur, ook al moet ik bijkomen. Niks aan.
This post is intentionally left blank.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Stomme dag vandaag. Een hele dag niks hebben en alleen zijn werkt niet goed op m'n humeur, ook al moet ik bijkomen. Niks aan.
Dat denk ik bij alle eet/restaurantfoto's die jij plaatst.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nja vind ik ook hoor. Voor wat iets bij een restaurant kost (waar ik heen ga tenminste) haal ik liever zelf goede ingrediënten
quote:Op zondag 19 juni 2016 00:08 schreef RobinOok het volgende:
Dat denk ik bij alle eet/restaurantfoto's die jij plaatst.
Beetje.quote:
oh wat jammer!quote:Op zondag 19 juni 2016 09:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Nvdv helaas net niet uitgelopen https://m.facebook.com/st(...)0&id=100002145975855
Grapje hoor schat.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mag je dat aan stichting vluchteling vragen :p ik zie er geen cent van
klopt was nu nog 6km dus minuut of 70 nog, ain't gonna happen helaas, vroeg nog aan ehbo of ze m'n gewrichten los konden krijgen maar konden ze niks mee, had zelf ook al alles geprobeerd. Maar na 30 km in het donker nog eens ff die helling was funestquote:Op zondag 19 juni 2016 09:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh wat jammer!
op mijn tempo is 5.5 km nog een uur lopen, dat zou ik ook niet trekken met veel pijn
Mijn heup gaat al piepen bij 20km
Steaks die flinke verschillen in dikte hebben kan je moeilijk overal dezelfde gaarheid geven. Taaiheid of kauwbaarheid heeft meer met goede rijping te doen dan met de bereiding.quote:Op zondag 19 juni 2016 04:09 schreef Geerd het volgende:
Even een kort vraagje, had nog 2 steaks over van de bbq echt van die dikke hompen oplopend naar 5 cm aan 1 kant je kent ze vast wel.
Ondanks dat je ze iets langer laat bakken aan beide kanten, en het dunnere gedeelte ook niet taai wordt en even laten rusten in folie.
Is dat dikke gedeelte gewoon lauw/rauw.
1e vraag, mag je die dingen gewoon halveren zonder verlies van kwaliteit etc??
En 2 hoe bak je zo een wel goed, want zo worden ze verkocht dus in principe bak klaar?
Moet je dan toch echt richting grill? Dat heter is dan een gasfornuis ofzo?
Ze smaakten iig wel goed dat echt dikke stuk maar even gelaten voor wat het was.
Goed sappig niet taai maar moest wel flink kauwen, toch lekker rood nog.
Als je van rare houdt, dan krijg je hem toch nooit op temp in het midden ?
Ik vind het geweldig goed van je, je bent zo'n eind bent gekomen Doe het je niet na, die laatste km's met pijn. Nu lekker bijkomen.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Nvdv helaas net niet uitgelopen https://m.facebook.com/st(...)0&id=100002145975855
quote:Op zondag 19 juni 2016 09:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Thanks allemaal en ben ook alsnog wel trots op mezelf hoor, stomme helling heeft me genekteerste 30km gingen zoveel beter en sneller dan vorig jaar daarna ging 't mis.
Lokquote, had jij nog iets gevonden met ricotta? Wat had je eigenlijk gemaakt dat je het over had?quote:
Voor zulke dikke steaks heb je meer nodig dan zo'n gewone "grill bbq". Pro's doen dat in bbq's met kap. Ze spelen daarin met temperatuur. Laten de steak eerst op temperatuur komen in een minder warm deel van de bbq. Of grillen hem eerst en garen hem dan na op zo'n plekje. Een kern thermometer is daarbij handig.quote:Op zondag 19 juni 2016 04:09 schreef Geerd het volgende:
Even een kort vraagje, had nog 2 steaks over van de bbq echt van die dikke hompen oplopend naar 5 cm aan 1 kant je kent ze vast wel.
Ondanks dat je ze iets langer laat bakken aan beide kanten, en het dunnere gedeelte ook niet taai wordt en even laten rusten in folie.
Is dat dikke gedeelte gewoon lauw/rauw.
1e vraag, mag je die dingen gewoon halveren zonder verlies van kwaliteit etc??
En 2 hoe bak je zo een wel goed, want zo worden ze verkocht dus in principe bak klaar?
Moet je dan toch echt richting grill? Dat heter is dan een gasfornuis ofzo?
Ze smaakten iig wel goed dat echt dikke stuk maar even gelaten voor wat het was.
Goed sappig niet taai maar moest wel flink kauwen, toch lekker rood nog.
Als je van rare houdt, dan krijg je hem toch nooit op temp in het midden ?
Zie mijn sig.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:40 schreef Kreator het volgende:
Zo eens per jaar ofzo grijpt iets me echt. Zojuist 'fear of 13' gezien, een documentaire over een ter dood veroordeelde man en zijn levensverhaal.
Als je em niet hebt gezien, raad ik em zeker aan. Indrukwekkend.
Als ik filmmaker was...!quote:Op zondag 19 juni 2016 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Vraag me af waarom je dit soort docus niet over mensen ziet die in NL onschuldig vastzaten
Bij het NOS journaal lijkt het nergens anders over te gaan, al zo'n anderhalf jaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat door de amerikanisering van de media distributie er in verhouding weinig NL of EU documentaires op bv netflix staan en de aandacht zo op de VS gericht is. Je ziet dat ook in het nieuws, de presidentsverkiezingen in de VS krijgen onevenredig veel aandacht
Ik fok 99% mobiel/tablet, dus dat zie ik niet.quote:Op zondag 19 juni 2016 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zie mijn sig.
Maar die wonderwel niet gezien!
Wil je ook nietquote:Op zondag 19 juni 2016 12:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik fok 99% mobiel/tablet, dus dat zie ik niet.
Waarom?quote:
en je vindt Trump nog wel zo'n leuke man.....quote:Op zondag 19 juni 2016 12:44 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Internet (waar ik kom tenminste) staat er veeeel te vol mee, ben t zat
Ach ja, dan krijg je een jaar nabeschouwingen, officiële overdracht en evaluaties.quote:
Idd. Wanneer komt er aandacht voor de Whal en de Élection van volgend jaar?quote:Op zondag 19 juni 2016 12:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat door de amerikanisering van de media distributie er in verhouding weinig NL of EU documentaires op bv netflix staan en de aandacht zo op de VS gericht is. Je ziet dat ook in het nieuws, de presidentsverkiezingen in de VS krijgen onevenredig veel aandacht
Betekend niet dat ik elk klein dingetje hoef te wetenquote:Op zondag 19 juni 2016 12:46 schreef liedetector het volgende:
[..]
en je vindt Trump nog wel zo'n leuke man.....
Het is wel het aanbieden van en dat is ook niet de bedoelingquote:Op zondag 19 juni 2016 13:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er stond geen linkje, er stond dat ik de docu incendiary heb over de ten onrechte geëxecuteerde Todd Willingham.
Veel plezierquote:Op zondag 19 juni 2016 13:17 schreef emmyemmy het volgende:
Net brugklas wiskunde boeken gekochtkan ik eindelijk fatsoenlijk aan de slag
Bullshit - er zijn hele subfora voor (zoals kpd), Het gaat niet om een torrent, maar om een link naar YouTube (die hier niet eens stond). Fok staat vol met linkjes naar YouTube.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is wel het aanbieden van en dat is ook niet de bedoeling
Volgens mij bezit je over deze foto ook niet de gebruiksrechten of wel?quote:
Wel, das zijn moeder.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij bezit je over deze foto ook niet de gebruiksrechten of wel?
De reden dat hij verborgen staat is dat het geen hele bekende docu is; hij is nergens te vinden en ik zit er niet op te wachten dat hij op een bepaald moment bijvoorbeeld door herkenning van de achtergrondmuziek van Yt geknikkerd wordt.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:28 schreef derLudolf het volgende:
Dat het niet open op YT staat zegt mij genoeg
Als ik nergens een RR Phantom III te koop zie mag ik er ook een jatten?quote:Op zondag 19 juni 2016 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De reden dat hij verborgen staat is dat het geen hele bekende docu is; hij is nergens te vinden en ik zit er niet op te wachten dat hij op een bepaald moment bijvoorbeeld door herkenning van de achtergrondmuziek van Yt geknikkerd wordt.
Mwoah, hier nog niet. Maar het b wordt wel mooi denk ik. Er zijn wat boeren gras aan het maaien dat gehooid gaat wordenquote:Op zondag 19 juni 2016 13:43 schreef sprietje76 het volgende:
Goedemiddag
Wat is het heerlijk weer zeg!
Dit las ik net: Ik wist niet dat Arnhem op de Mont Blanc lag" aldus Art Rooijakkers. De tocht van Nijmegen naar Arnhem bleek erg zwaar.quote:Op zondag 19 juni 2016 09:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Omdat dit mijns inziens wel in strijdt was met de Policyquote:Op zondag 19 juni 2016 13:49 schreef RobinOok het volgende:
Heeft Ludolf nu wel zitten gastmodden hier?
Het is de inconsequentie die mij stoort. Fok! Staat bomvol linkjes naar YouTube en plaatjes die overduidelijk niet volkomen legaal zijn of overduidelijk compleet illegaal.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ik nergens een RR Phantom III te koop zie mag ik er ook een jatten?
https://itunes.apple.com/(...)ham-case/id499126193
https://www.theconnextion.com/incendiary/incendiary_index.cfm
Matig argument.
En toen ik laatst lekker op de trekker gepost had liet je die wel staan.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat dit mijns inziens wel in strijdt was met de Policy
Dit was duidelijk een noodgevalletje.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:49 schreef RobinOok het volgende:
Heeft Ludolf nu wel zitten gastmodden hier?
haha ja na 30 nachtelijke kms was het geen fijne verrassing inderdaad, lopers hadden ook vertraging opgelopen in deze route en de eersten finishten later dan ze gedacht hadden.quote:Op zondag 19 juni 2016 13:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit las ik net: Ik wist niet dat Arnhem op de Mont Blanc lag" aldus Art Rooijakkers. De tocht van Nijmegen naar Arnhem bleek erg zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |