Dank jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik met jou op vakantie zou gaan, zou ik ook blij zijn als jij kookt.
Wij allemaal wel denk ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik met jou op vakantie zou gaan, zou ik ook blij zijn als jij kookt.
Ik ga niet alleen maar naar Kroatie, en ik ga altijd in het voorjaar of de herfst, mij te druk en te warm in de zomer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga niet met Piet op vakantie. Veel te warm in Kroatie.
Dan willen we zeker meequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ga niet alleen maar naar Kroatie, en ik ga altijd in het voorjaar of de herfst, mij te druk en te warm in de zomer.
Sushiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan mis je nog de echte reden: gewoon dure boodschappen halen (voorgesneden fruit, atkins troep, dure zuivel, sushi etc)
Nja vind ik ook hoor. Voor wat iets bij een restaurant kost (waar ik heen ga tenminste) haal ik liever zelf goede ingrediëntenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef emmyemmy het volgende:
Mijn vriend houd ook niet van uit eten gaan, want ik maak het lekkerder en goedkoper zegt hij altijd. Maar wij gaan ook niet naar sterrententen
Als je zelf n beetje kunt koken kun je het vaak niet meer zo vinden bij de goedkopere restaurants, ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:30 schreef emmyemmy het volgende:
Mijn vriend houd ook niet van uit eten gaan, want ik maak het lekkerder en goedkoper zegt hij altijd. Maar wij gaan ook niet naar sterrententen
Waarom heb ik dat nou gelezen en gegoogled?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kremschnitte![]()
![]()
Is Sloveens maar kennen ze daar ook wel
Ach gossie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Stomme dag vandaag. Een hele dag niks hebben en alleen zijn werkt niet goed op m'n humeur, ook al moet ik bijkomen. Niks aan.
This post is intentionally left blank.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Stomme dag vandaag. Een hele dag niks hebben en alleen zijn werkt niet goed op m'n humeur, ook al moet ik bijkomen. Niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |