Hutspotquote:Op zondag 19 juni 2016 15:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek iets met groente voor ergens van de week ;P
Ohja, dat doe ik wel vaak met broccoli, maar ik zal het eens met bloemkool proberen.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Bloemkoolsoep? Bloemkool koken in een bouillon, blenderen met de bouillon en dan wat room erbij. Érg lekkere gebonden soep vind ik dit
Sperziebonen.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef sprietje76 het volgende:
Wat serveer ik bij stoofvlees van rund, gegaard in groene curry?
Snijbonen, of in de winter, rode kool.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:44 schreef sprietje76 het volgende:
Wat serveer ik bij stoofvlees van rund, gegaard in groene curry?
Met wormpjes of zonder?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:55 schreef Myraela het volgende:
Oh men. Ik heb zulke lekkere dadels. Ik had voorheen altijd van die droge dingen. Deze zijn nog heerlijk klef.
Hoeveelste staat Max?quote:Op zondag 19 juni 2016 15:59 schreef fietsie het volgende:
Formule1 is gewoon optochtje geworden.... En ze rijden niet eens effe lekker de muur in oid.
Ik wel.quote:Op zondag 19 juni 2016 14:53 schreef derLudolf het volgende:
Hebben jullie gezien wat er stond? Nee. Dus kun je er ook niets zinnigs over zeggen.
Hij rijdt 10e met een setje banden waarmee ie het kan uitrijden terwijl er voor hem nog 2 of 3 rijden die nog voor bandenwissel moeten.quote:
Hij heeft iig humorquote:Op zondag 19 juni 2016 15:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"Orange is NOT the new black " Obama over trump
Beetje populaire uitspraak . Dit seizoen is juist heel dynamisch. Dat er deze race wat minder gebeurt zegt niets over de f1 als 'optocht'.quote:Op zondag 19 juni 2016 15:59 schreef fietsie het volgende:
Formule1 is gewoon optochtje geworden.... En ze rijden niet eens effe lekker de muur in oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |