Jup.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:47 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Je zei dat je met ziektes scheld (doe ik ook), ook met kanker?
Die was idd erg mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:50 schreef fietsie het volgende:
Een 3Doc over een Frans restaurant in Philadelphia wat na 40 jaar super-succes langzaam afgleed?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:57 schreef AnneX het volgende:
Dat ik daarmee moeite heb, is blijkbaar mijn probleem.
Heerlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:55 schreef Kreator het volgende:
Eet smakelijk Golfer.
Ik ga straks voor een duitse flammkuchen..
Mp is geweldig. Ooit een keer iemand uit Rotterdam naar Enschede gereden om een papierversnipperaar bij me op te halen van drie tientjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:12 schreef emmyemmy het volgende:
Wat zitten er toch eikeltjes op marktplaats
Hahahaha, ja ik zocht dus naar een kooi voor mijn hamster op marktplaats, omdat ik in de zomer bij mn vriend wil blijven en mn hamster dus meeneemquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mp is geweldig. Ooit een keer iemand uit Rotterdam naar Enschede gereden om een papierversnipperaar bij me op te halen van drie tientjes.
Ziet dat ding staan zegt ' oh die is wel heel groot. Ik kijk nog even verder'..
De maten stonden erbij. 400km voor niks gereden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:17 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Hahahaha, ja ik zocht dus naar een kooi voor mijn hamster op marktplaats, omdat ik in de zomer bij mn vriend wil blijven en mn hamster dus meeneemGoeie yomama joke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hm, ik dacht dat de meningen nogal uiteen liepen. Hoor toch ook wel veel negatieve verhalen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond maar eens kijken of al die enorm hoge cijfers en goede recensies bij http://www.rongastrobarindonesia.nl/ kloppen.
Waar dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:37 schreef RobinOok het volgende:
Hm, ik dacht dat de meningen nogal uiteen liepen. Hoor toch ook wel veel negatieve verhalen.
Op Facebook, in mijn tijdlijn. :-)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar dan?
In ieder geval niet op Iens: https://www.iens.nl/resta(...)-gastrobar-indonesia of Couverts: https://www.couverts.nl/r(...)-gastrobar-indonesia
Oh. Jouw tijdlijn.quote:
Dat ben ik tot nu toe, ook van de echte Indo's, niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef RobinOok het volgende:
Ik zie nu dat dat Inonesische gastrobar zijn nieuwste aanwinst is. Ik denk dat de soms negatieve kritiek zijn andere vestiging betreft. Hoe dan ook, er zullen altijd mensen zijn die wat te zeiken hebben, vooral Indo's. Als het niet smaakt zoals bij hun moeder thuis dan is het niet goed.
Ik verwacht dat je lekker gaat eten!
Teveel bleek door het wasmiddel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:03 schreef Isegrim het volgende:
Ex-Indisch? Ze was eerst Indisch en nu niet meer?
Indo's zijn ook heel beleefd. Die zeggen braaf dat het heeeerlijk was, maar ondertussen....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ben ik tot nu toe, ook van de echte Indo's, niet tegen gekomen.
En ik heb, net als Ron Blaauw, ook een ex-Indische vrouw en schoonmoeder.
Ze is nog steeds Indisch, als in ex-vrouw.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:03 schreef Isegrim het volgende:
Ex-Indisch? Ze was eerst Indisch en nu niet meer?
Dat doe ik ook altijd al van te voren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nu al aan het plannen waar ik op vakantie wil eten over twee maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |