Hoe ver moet je lopenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:30 schreef Vork het volgende:
Hoi. Ik haat lekke banden. Vooral als dat de reservefiets betreft en ik niets bij me heb om het te fixen. Grmbl, gratis extra ochtendwandeling.
Stephen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mensen die veel vloeken ook een beetje aso, dus je kan mijn teleurstelling wel voorstellen dat er in wetenschappelijk onderzoek eerder positieve dan negatieve eigenschappen werden verbonden met mensen die veel schelden
People who curse a lot have better vocabularies than those who don't, study finds
Why it’s a good sign if you curse a lot
Bad Words: People Who Curse And Swear May Actually Have Higher Verbal Intelligence
Turns Out People Who Swear A Lot Are Actually Smarter Than People Who Don't
"The sort of person who thinks swearing is in any way a sign of a lack of education or a lack of verbal interest is just f*cking lunatic." - Stephen Fry
Ik wil wel naar bed ja, maar ik heb ochtenddienst vandaag, dus dat zit er voorlopig niet in.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:35 schreef Isabeau het volgende:
Hoe ver moet je lopenSterkte, je wilde vast gewoon naar je bed.
Ah, niet zo erg idd, maar ja, dan ga je wel te langzaam om op tijd te komen als je vertrokken was op fietssnelheid.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:59 schreef Vork het volgende:
Ik wil wel naar bed ja, maar ik heb ochtenddienst vandaag, dus dat zit er voorlopig niet in.
En qua lopen, uiteindelijk 2,5 a 3 km. Te overzien, dat wel, maar ik was toch nèt te laat op m'n werk en dat is toch een beetje jammer.
Ierse pub met Belgisch bier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Vraag van de dag:
Belgie - Ierland kijken in de Ierse pub of het Belgisch cafe?
ja dat scheelt. Ik had ook 5 minuten eerder weg moeten gaan, maar ja, als ik met alles rekening moet gaan houden, kan ik maar beter helemaal niet meer slapen...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Ah, niet zo erg idd, maar ja, dan ga je wel te langzaam om op tijd te komen als je vertrokken was op fietssnelheid.
Ik zou naar de Ierse pub gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Vraag van de dag:
Belgie - Ierland kijken in de Ierse pub of het Belgisch cafe?
Ik vind dat Belgie speelt als een stel slappe vaatdoeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou naar de Ierse pub gaanMaar stiekem wel voor België zijn
Ik zou hem scheren en mijn bed inschoppenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat Belgie speelt als een stel slappe vaatdoeken.
Ierland vind ik gewoon ontzettend sympathiek.
Overigens vind ik Mertens van Belgie wel leuk om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Same. heb niks met de Belgen. Sowieso een raar volkje, vooral zakelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
De Ieren zijn tof! Ik ben voor Ierland en Ijsland.
Zie het positief in: jij bent blijkbaar niet schoon genoegquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Toch wel fijn dat als Sally buiten door het hoge gras gerend heeft, kleddernat is en onder de plantonderdelen zit, ze vindt dat ze zich alleen maar schoon kan maken op een schone ondergrond. Zoals de bank.
Ze is al tegen me aangerend buiten, dus ik ben ook nat + plantonderdelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie het positief in: jij bent blijkbaar niet schoon genoeg
En nu ga ik maar eens slapen, nog 4 nachtdiensten te gaan.
Ze rent, heeft dus geen pijnquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Toch wel fijn dat als Sally buiten door het hoge gras gerend heeft, kleddernat is en onder de plantonderdelen zit, ze vindt dat ze zich alleen maar schoon kan maken op een schone ondergrond. Zoals de bank.
Daar zit wel een kern van waarheid in.quote:
Kan best denk ik, die Ieren zijn gaaf.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou naar de Ierse pub gaanMaar stiekem wel voor België zijn
Fijn voor je. Ik heb een andere relatie met taal. En nou?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 04:54 schreef AnneX het volgende:
Terugkomend op gebruik van ruwe grove woorden en scheldwoorden in schrift of in werkelijkheid, die wel degelijk ( bedoeld en/of onbedoeld) kwetsend en pijnlijk kunnen zijn / worden ervaren voor en door een medemens...
...dergelijke taalgebruik, staat voor mij voor een beperkheid van geest...van de stratenmaker, van de hoogleraar of van een cabaretier.
Iets met overschreeuwen en daarmee missen van verduidelijken van een bedoeld effect.
Mijn indruk is, dat de meeste users hier, zich daarvan toch graag positief onderscheiden.
Neen, ik ben niet heilig en ja, ik gebruik irl ook scheldwoorden.
Meestal gebeurt dat in situaties als ik mij machteloos voel.
Alleen niet in diskussies als argument (?) of in posts om iets (?) duidelijk (?) te maken of om mij
tegen iemands houding / denkwijze af te zetten.
Haha, ik zou daar graag getuige van zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:27 schreef RobinOok het volgende:
Nog even over de christenkinderliedjes. Ik schal zo eens per jaar Jeeeeeeeeerichoooooooo, Jerichooooooo, is een sterke stad dat zie je zoooooooo(en zoverder) door de kamer. Die schalt het lekkerst. Maar een paar andere uit dit boekje doe ik er als toegift bij. Zo ongeveer tot mijn collega's onder de tafel liggen. Succes vezekerd.
[ afbeelding ]
(ik werk trouwens bij een van huisuit Christelijk bedrijf. Veel mensen die bidden voor het eten enzo. Geeft soms andere leuke situaties ook, door mijn taalgebruik. Ahum)
Goed idee. Ik ga vanavond spareribs op de bbq gooien.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:06 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in iets met hartig, roosteren, vleesch en zo.
Maar het weer helpt niet echt mee... en volgend weekend ook al pizzafest...
Eet jij vaak pizza?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:06 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in iets met hartig, roosteren, vleesch en zo.
Maar het weer helpt niet echt mee... en volgend weekend ook al pizzafest...
Nee maar ik heb wel een pizza-oven in de tuin, en volgens weekend 2 verjaardagen tegelijk vieren door iedereen die komt zelf een pizza te laten maken.quote:
Eh in het 1e jaar wat vaker, maar nu gebruik ik hem vaker voor ovenschotels of een roast dan voor pizza. En niet te vergeten, je moet hem 3 a 4 uur opstoken voor gebruik, dus op werkdagen is het sowieso geen optie. (18:00 etenstijd hier, niet ergens hip laat in de avond...)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:24 schreef RobinOok het volgende:
En als je een pizza-oven hebt, eet je dan niet elke week pizza?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:13 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik heb een andere relatie met taal. En nou?
que?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:27 schreef AnneX het volgende:
[..]Backfire
![]()
# uitgeluld dus. Slaan in emmer met snot. Wie het hardste schreeuwt, krijgt gelijk. etc.etc.
Inderdaad is het moeilijk communiceren als jij mensen om hun woordgebruik veroordeeld als beperkt van geest en verder niet wilt luisteren naar wat ze zeggen met die woorden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
# uitgeluld dus. Slaan in emmer met snot. Wie het hardste schreeuwt, krijgt gelijk. etc.etc.
Vrij duidelijk, denk ik dan. :-)quote:
Je zei dat je met ziektes scheld (doe ik ook), ook met kanker?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:44 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Vrij duidelijk, denk ik dan. :-)
Kutwijf ook, al heeft dat weer een andere lading.
Kijk, je kunt zoveel meer zeggen als je niet sommige woorden discrimineert!!
Wa vonden Fed up heel leuk, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom..quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er waren de laatste tijd veel programma's over eten op de NPO's. Ben vergeten welke ook alweer. Iets over boter geloof ik, hoe heette dat? En oh ja, nog over vlees met Marijn Frank. En specials van de Keuringsdienst. Heb ik verder nog iets gemist?
broodje gezondquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er waren de laatste tijd veel programma's over eten op de NPO's. Ben vergeten welke ook alweer. Iets over boter geloof ik, hoe heette dat?
kan je via NPO niet meer terug zien, maar was erg goed jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wa vonden Fed up heel leuk, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer waarom..
Mij kwets je niet als jij kut roept.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:36 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Inderdaad is het moeilijk communiceren als jij mensen om hun woordgebruik veroordeeld als beperkt van geest en verder niet wilt luisteren naar wat ze zeggen met die woorden.
In mijn ogen is het helemaal niet degene die het hardste schreeuwt die gelijk krijgt, jammer dat jij dat zo ziet. Daarmee zeg je dus impliciet dat in jouw ogen degene die niet schreeuwt altijd een loser is?
Waarom zou een van de twee zich aan moeten passen? Waarom zou ik me aan moeten passen aan jou? Waarom mag ik niet gewoon zij wie ik ben en praten zoals ik praat. En jij wie jij bent en praten zoals jij praat? Stomme eenheidsworst altijd overal.
Oja, ik weet het alweer, omdat ik je kwets als ik kut roep....
Ieder het hare, in dit geval.quote:
leuk! wij gaan in juli, nog voor J's verjaardag, als Melbatoastje uit logeren is.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond maar eens kijken of al die enorm hoge cijfers en goede recensies bij http://www.rongastrobarindonesia.nl/ kloppen.
eerst kijken dan ee oordeel.... ik schrok e wel van dat er in al die kant en klae shit zoooooo veel suiker zit, dus een correlatie lijkt me bijna evident. Ineens ook anders gaan kijken naar mensen die zeg eind 80 en later geboren zijn, qua shitload aan reclames voor slechte producten, vond het wel een eye opener (al wist ik wel dat alles vol suiker zat etc.), aanrader wel om te kijken vinnik dan hequote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat Fed Up ga ik maar met eem flinke korrel zout nemen denk ik:
https://www.sciencebasedm(...)e-fed-up-make-sense/
Maar wil het wel zien.
Dat boekjequote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:27 schreef RobinOok het volgende:
Nog even over de christenkinderliedjes. Ik schal zo eens per jaar Jeeeeeeeeerichoooooooo, Jerichooooooo, is een sterke stad dat zie je zoooooooo(en zoverder) door de kamer. Die schalt het lekkerst. Maar een paar andere uit dit boekje doe ik er als toegift bij. Zo ongeveer tot mijn collega's onder de tafel liggen. Succes vezekerd.
[ afbeelding ]
(ik werk trouwens bij een van huisuit Christelijk bedrijf. Veel mensen die bidden voor het eten enzo. Geeft soms andere leuke situaties ook, door mijn taalgebruik. Ahum)
Nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
lekker aan t chillen en rustig aan doen en da vannacht wandelenben benieuwd of ik mn streefberag haal, nog 35 euro te gaan
dude met messen van gisteravond, gaat nu het verhaal over dat ie n andere jongen wilde vermoorden omdat ie dacht dat hij homo was
iemand heeft diegene waar het om ging gesproken... maar goed verhalen doen snel de rondequote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
sowieso verhalen ontstaan al snel.....
zou wat dat betreft nog evn een slag om de arm houden..... (niet dat het niet kan, maar je weet hoe roddels gaan)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand heeft diegene waar het om ging gesproken... maar goed verhalen doen snel de ronde
Lijkt me erg lekker, hoop wel dat de porties ok zijn. 7,50 voor 1 risole of loempia zou wel te gek zijn. Laat maar weten hoe het wasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond maar eens kijken of al die enorm hoge cijfers en goede recensies bij http://www.rongastrobarindonesia.nl/ kloppen.
Uiteraard. We schrijven wel weer een recensie er over.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Lijkt me erg lekker, hoop wel dat de porties ok zijn. 7,50 voor 1 risole of loempia zou wel te gek zijn. Laat maar weten hoe het was
nouja het feit dat hij agressief was en messen op zak had, betekent sowieso dat er al iets goed mis wasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeli MeMo.
En hopelijk is het een vals verhaal.
true that! maar de hele angst cultuur die nu heerst ben ik niet zo'n voorstander van (ofzo)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:23 schreef Memento-Mori het volgende:
het feit dat hij agressief was en messen op zak had, betekent sowieso dat er al iets goed mis was
ik ook niet maar iemand die het vermeende slachtoffer gesproken heeft, geloof ik toch wel redelijk hoor. Maar gekken heb je overal met allerlei rare gedachtenkronkels.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
true that! maar de hele angst cultuur die nu heerst ben ik niet zo'n voorstander van (ofzo)
Jup.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:47 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Je zei dat je met ziektes scheld (doe ik ook), ook met kanker?
Die was idd erg mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:50 schreef fietsie het volgende:
Een 3Doc over een Frans restaurant in Philadelphia wat na 40 jaar super-succes langzaam afgleed?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:57 schreef AnneX het volgende:
Dat ik daarmee moeite heb, is blijkbaar mijn probleem.
Heerlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:55 schreef Kreator het volgende:
Eet smakelijk Golfer.
Ik ga straks voor een duitse flammkuchen..
Mp is geweldig. Ooit een keer iemand uit Rotterdam naar Enschede gereden om een papierversnipperaar bij me op te halen van drie tientjes.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:12 schreef emmyemmy het volgende:
Wat zitten er toch eikeltjes op marktplaats
Hahahaha, ja ik zocht dus naar een kooi voor mijn hamster op marktplaats, omdat ik in de zomer bij mn vriend wil blijven en mn hamster dus meeneemquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mp is geweldig. Ooit een keer iemand uit Rotterdam naar Enschede gereden om een papierversnipperaar bij me op te halen van drie tientjes.
Ziet dat ding staan zegt ' oh die is wel heel groot. Ik kijk nog even verder'..
De maten stonden erbij. 400km voor niks gereden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:17 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Hahahaha, ja ik zocht dus naar een kooi voor mijn hamster op marktplaats, omdat ik in de zomer bij mn vriend wil blijven en mn hamster dus meeneemGoeie yomama joke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hm, ik dacht dat de meningen nogal uiteen liepen. Hoor toch ook wel veel negatieve verhalen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:46 schreef golfer het volgende:
Waar dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:37 schreef RobinOok het volgende:
Hm, ik dacht dat de meningen nogal uiteen liepen. Hoor toch ook wel veel negatieve verhalen.
Op Facebook, in mijn tijdlijn. :-)quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar dan?
In ieder geval niet op Iens: https://www.iens.nl/resta(...)-gastrobar-indonesia of Couverts: https://www.couverts.nl/r(...)-gastrobar-indonesia
Oh. Jouw tijdlijn.quote:
Dat ben ik tot nu toe, ook van de echte Indo's, niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef RobinOok het volgende:
Ik zie nu dat dat Inonesische gastrobar zijn nieuwste aanwinst is. Ik denk dat de soms negatieve kritiek zijn andere vestiging betreft. Hoe dan ook, er zullen altijd mensen zijn die wat te zeiken hebben, vooral Indo's. Als het niet smaakt zoals bij hun moeder thuis dan is het niet goed.
Ik verwacht dat je lekker gaat eten!
Teveel bleek door het wasmiddel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:03 schreef Isegrim het volgende:
Ex-Indisch? Ze was eerst Indisch en nu niet meer?
Indo's zijn ook heel beleefd. Die zeggen braaf dat het heeeerlijk was, maar ondertussen....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ben ik tot nu toe, ook van de echte Indo's, niet tegen gekomen.
En ik heb, net als Ron Blaauw, ook een ex-Indische vrouw en schoonmoeder.
Ze is nog steeds Indisch, als in ex-vrouw.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:03 schreef Isegrim het volgende:
Ex-Indisch? Ze was eerst Indisch en nu niet meer?
Dat doe ik ook altijd al van te voren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nu al aan het plannen waar ik op vakantie wil eten over twee maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |