Hoe ver moet je lopenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:30 schreef Vork het volgende:
Hoi. Ik haat lekke banden. Vooral als dat de reservefiets betreft en ik niets bij me heb om het te fixen. Grmbl, gratis extra ochtendwandeling.
Stephen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mensen die veel vloeken ook een beetje aso, dus je kan mijn teleurstelling wel voorstellen dat er in wetenschappelijk onderzoek eerder positieve dan negatieve eigenschappen werden verbonden met mensen die veel schelden
People who curse a lot have better vocabularies than those who don't, study finds
Why it’s a good sign if you curse a lot
Bad Words: People Who Curse And Swear May Actually Have Higher Verbal Intelligence
Turns Out People Who Swear A Lot Are Actually Smarter Than People Who Don't
"The sort of person who thinks swearing is in any way a sign of a lack of education or a lack of verbal interest is just f*cking lunatic." - Stephen Fry
Ik wil wel naar bed ja, maar ik heb ochtenddienst vandaag, dus dat zit er voorlopig niet in.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:35 schreef Isabeau het volgende:
Hoe ver moet je lopenSterkte, je wilde vast gewoon naar je bed.
Ah, niet zo erg idd, maar ja, dan ga je wel te langzaam om op tijd te komen als je vertrokken was op fietssnelheid.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:59 schreef Vork het volgende:
Ik wil wel naar bed ja, maar ik heb ochtenddienst vandaag, dus dat zit er voorlopig niet in.
En qua lopen, uiteindelijk 2,5 a 3 km. Te overzien, dat wel, maar ik was toch nèt te laat op m'n werk en dat is toch een beetje jammer.
Ierse pub met Belgisch bier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Vraag van de dag:
Belgie - Ierland kijken in de Ierse pub of het Belgisch cafe?
ja dat scheelt. Ik had ook 5 minuten eerder weg moeten gaan, maar ja, als ik met alles rekening moet gaan houden, kan ik maar beter helemaal niet meer slapen...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Ah, niet zo erg idd, maar ja, dan ga je wel te langzaam om op tijd te komen als je vertrokken was op fietssnelheid.
Ik zou naar de Ierse pub gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Vraag van de dag:
Belgie - Ierland kijken in de Ierse pub of het Belgisch cafe?
Ik vind dat Belgie speelt als een stel slappe vaatdoeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou naar de Ierse pub gaanMaar stiekem wel voor België zijn
Ik zou hem scheren en mijn bed inschoppenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat Belgie speelt als een stel slappe vaatdoeken.
Ierland vind ik gewoon ontzettend sympathiek.
Overigens vind ik Mertens van Belgie wel leuk om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Same. heb niks met de Belgen. Sowieso een raar volkje, vooral zakelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
De Ieren zijn tof! Ik ben voor Ierland en Ijsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |