quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
anders stonden er net ff een mannetje of 5 politie inc hond, schild en getrokken wapens om 1 of andere waus te arresterengast bleek 5 enorme messen bij zich te hebben, wat ik van andere bewoners hoorde
ik woon al eeuwigheid te A'dam maar maak nooit van die spannende dingen meequote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
anders stonden er net ff een mannetje of 5 politie inc hond, schild en getrokken wapens om 1 of andere waus te arresterengast bleek 5 enorme messen bij zich te hebben, wat ik van andere bewoners hoorde
Gezelligquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Manu was er dit jaar. Weet niet van wanneer het nieuws is.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oud deelnemers zijn uit de school geklapt...
[..]
http://www.news.com.au/en(...)frfmq9-1226900013663
[..]
http://www.womansday.com.(...)t-its-all-fake-10656
Etc. Manu heeft er ook over verteld in de media, een van de redenen dat hij is gestopt.
Ik hoop zo dat ze op een keer ja zegt. Met 8 centimeter ontsluiting ofzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:21 schreef derLudolf het volgende:
Molo, hoe gaat het nu. Ben je nou al aan het baren?
Hoe dicht bij jouw woning?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Komt vanzelf wel hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze op een keer ja zegt. Met 8 centimeter ontsluiting ofzo.
kopje hangt er inmiddels uitquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:21 schreef derLudolf het volgende:
Molo, hoe gaat het nu. Ben je nou al aan het baren?
Spoiler voor de zwakke magenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Spoiler voor de zwakke magenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
[..]
Spoiler voor de zwakke magenWhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
das al oud joh...je loopt achterquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:41 schreef Molo het volgende:
Iemand in OUD had het over kutcakes, vond ik ook wel een mooie
[..]
Spoiler voor de zwakke magenGatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Blöd fickt gutquote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Weer even 3 quotes van de 500 deze week van domme collega: 'Is dit 500 of 700 gram?'
Ik: 'Precies ertussenin!'
Zij: '650!'
Zij: 'Ik wil 2,5 uur van tevoren op Schiphol zijn. Vlieg om 7.45u dus moet om 6.15u daar staan'
Ik: '5.15u bedoel je'
Zij: 'Nee toch?' Gaat op vingers tellen, begrijpt het nog steeds niet en geeft mij dan maar gelijk.
Zij tegen collega die jubileum viert: 'Hey Ko, gefeliciteerd met je 40-jarige jubileum! Hoe oud was je toen je hier kwam werken?'
Ko: 'Dankje, ik was 16'
Zij toen Ko weg was tegen andere collega: 'Jemig, hoe oud zou hij nu zijn dan?'
Ik kan niet eens meer erom lachen. Moet gewoon huilen
kutcakes ja... das al een aantal jaar oud maar hijs nu wel weer leuk hoor moloquote:
Heerlijk vind ik dat! Net zo lang in bed blijven als je wilt en geen wekker die je wakker maaktquote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben nog steeds wakker
Nu toch maar richting badkamer en dan bed. En morgen lekker geen wekker
Niet druk maken om hoe lang of vaak ik 's nachts wakker lig want ik hoef er toch niet vroeg uit. Idd zo heerlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat! Net zo lang in bed blijven als je wilt en geen wekker die je wakker maakt
En dan komt het ook wel gewoon voor dat ik om 7 uur al opsta, maar dat is helemaal niet erg want niet wakker door de wekkerquote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet druk maken om hoe lang of vaak ik 's nachts wakker lig want ik hoef er toch niet vroeg uit. Idd zo heerlijk![]()
Ik denk dat die baby van Molo al een week oud is, ze wil het gewoon niet met ons delenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn we al CUL-tantes en ooms geworden van de schreeuwerd die Molo en Koos het komende jaar geen nachtrust gaat gunnen?
Ik zie haar daar nog wel voor aan ookquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat die baby van Molo al een week oud is, ze wil het gewoon niet met ons delen
Vroeg opstaan kan ik dan weer niet als ik vrij ben. Lig gerust 2 uur wakker in bedquote:Op vrijdag 17 juni 2016 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan komt het ook wel gewoon voor dat ik om 7 uur al opsta, maar dat is helemaal niet erg want niet wakker door de wekker
Ga je nog iets leuks doen dit weekend, FFT?
Dan hoop ik voor je dat het snel mooi weer isquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Vroeg opstaan kan ik dan weer niet als ik vrij ben. Lig gerust 2 uur wakker in bed. Ga dan nieuws lezen op m'n telefoon, of fok bijlezen.
Morgen (nog) geen plannen, zondag met collegavriendin terrasje pakken als het mooi weer is.
Wanneer heb jij weer weekend?
Komt wel goed met de gezelligheidquote:Op zaterdag 18 juni 2016 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
2 juli![]()
Mag toch eigenlijk niet?
Hopelijk is er vannacht wat gezelligheid bij je
Alweer je Duitse pakje aan getrokken?quote:
Wauw best lang rijden! Hoe vaak stoppen jullie dan en wissel je ook af met rijden?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:44 schreef RobinOok het volgende:
En weer thuis. Netjes in de 10,5 uur gereden die Google maps ervoor gaf.
Rare route links van en voor mijn gevoel dwars door Parijs, maar zonder tijdverlies, dus het zal wel goed geweest zijn. En zo zie je nog eens wat van de wereld.
Nu dus zomaar een hele dag gewonnen.
Hoe ver moet je lopenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:30 schreef Vork het volgende:
Hoi. Ik haat lekke banden. Vooral als dat de reservefiets betreft en ik niets bij me heb om het te fixen. Grmbl, gratis extra ochtendwandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |