Dat kan in theorie ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:13 schreef kwakz0r het volgende:
Of het is een kleuterjuf die dat kind helemaal niet hoeft te leren schrijven.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
anders stonden er net ff een mannetje of 5 politie inc hond, schild en getrokken wapens om 1 of andere waus te arresterengast bleek 5 enorme messen bij zich te hebben, wat ik van andere bewoners hoorde
ik woon al eeuwigheid te A'dam maar maak nooit van die spannende dingen meequote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
anders stonden er net ff een mannetje of 5 politie inc hond, schild en getrokken wapens om 1 of andere waus te arresterengast bleek 5 enorme messen bij zich te hebben, wat ik van andere bewoners hoorde
Gezelligquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Manu was er dit jaar. Weet niet van wanneer het nieuws is.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oud deelnemers zijn uit de school geklapt...
[..]
http://www.news.com.au/en(...)frfmq9-1226900013663
[..]
http://www.womansday.com.(...)t-its-all-fake-10656
Etc. Manu heeft er ook over verteld in de media, een van de redenen dat hij is gestopt.
Ik hoop zo dat ze op een keer ja zegt. Met 8 centimeter ontsluiting ofzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:21 schreef derLudolf het volgende:
Molo, hoe gaat het nu. Ben je nou al aan het baren?
Hoe dicht bij jouw woning?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Komt vanzelf wel hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze op een keer ja zegt. Met 8 centimeter ontsluiting ofzo.
kopje hangt er inmiddels uitquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:21 schreef derLudolf het volgende:
Molo, hoe gaat het nu. Ben je nou al aan het baren?
Spoiler voor de zwakke magenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Spoiler voor de zwakke magenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Spoiler voor de zwakke magenWhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
das al oud joh...je loopt achterquote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:41 schreef Molo het volgende:
Iemand in OUD had het over kutcakes, vond ik ook wel een mooie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |