Ah, niet zo erg idd, maar ja, dan ga je wel te langzaam om op tijd te komen als je vertrokken was op fietssnelheid.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:59 schreef Vork het volgende:
Ik wil wel naar bed ja, maar ik heb ochtenddienst vandaag, dus dat zit er voorlopig niet in.
En qua lopen, uiteindelijk 2,5 a 3 km. Te overzien, dat wel, maar ik was toch nèt te laat op m'n werk en dat is toch een beetje jammer.
Ierse pub met Belgisch bier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Vraag van de dag:
Belgie - Ierland kijken in de Ierse pub of het Belgisch cafe?
ja dat scheelt. Ik had ook 5 minuten eerder weg moeten gaan, maar ja, als ik met alles rekening moet gaan houden, kan ik maar beter helemaal niet meer slapen...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Ah, niet zo erg idd, maar ja, dan ga je wel te langzaam om op tijd te komen als je vertrokken was op fietssnelheid.
Ik zou naar de Ierse pub gaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:27 schreef Lonaa het volgende:
Vraag van de dag:
Belgie - Ierland kijken in de Ierse pub of het Belgisch cafe?
Ik vind dat Belgie speelt als een stel slappe vaatdoeken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou naar de Ierse pub gaanMaar stiekem wel voor België zijn
Ik zou hem scheren en mijn bed inschoppenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat Belgie speelt als een stel slappe vaatdoeken.
Ierland vind ik gewoon ontzettend sympathiek.
Overigens vind ik Mertens van Belgie wel leuk om naar te kijken.
[ afbeelding ]
Same. heb niks met de Belgen. Sowieso een raar volkje, vooral zakelijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
De Ieren zijn tof! Ik ben voor Ierland en Ijsland.
Zie het positief in: jij bent blijkbaar niet schoon genoegquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Toch wel fijn dat als Sally buiten door het hoge gras gerend heeft, kleddernat is en onder de plantonderdelen zit, ze vindt dat ze zich alleen maar schoon kan maken op een schone ondergrond. Zoals de bank.
Ze is al tegen me aangerend buiten, dus ik ben ook nat + plantonderdelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie het positief in: jij bent blijkbaar niet schoon genoeg
En nu ga ik maar eens slapen, nog 4 nachtdiensten te gaan.
Ze rent, heeft dus geen pijnquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
Toch wel fijn dat als Sally buiten door het hoge gras gerend heeft, kleddernat is en onder de plantonderdelen zit, ze vindt dat ze zich alleen maar schoon kan maken op een schone ondergrond. Zoals de bank.
Daar zit wel een kern van waarheid in.quote:
Kan best denk ik, die Ieren zijn gaaf.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou naar de Ierse pub gaanMaar stiekem wel voor België zijn
Fijn voor je. Ik heb een andere relatie met taal. En nou?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 04:54 schreef AnneX het volgende:
Terugkomend op gebruik van ruwe grove woorden en scheldwoorden in schrift of in werkelijkheid, die wel degelijk ( bedoeld en/of onbedoeld) kwetsend en pijnlijk kunnen zijn / worden ervaren voor en door een medemens...
...dergelijke taalgebruik, staat voor mij voor een beperkheid van geest...van de stratenmaker, van de hoogleraar of van een cabaretier.
Iets met overschreeuwen en daarmee missen van verduidelijken van een bedoeld effect.
Mijn indruk is, dat de meeste users hier, zich daarvan toch graag positief onderscheiden.
Neen, ik ben niet heilig en ja, ik gebruik irl ook scheldwoorden.
Meestal gebeurt dat in situaties als ik mij machteloos voel.
Alleen niet in diskussies als argument (?) of in posts om iets (?) duidelijk (?) te maken of om mij
tegen iemands houding / denkwijze af te zetten.
Haha, ik zou daar graag getuige van zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:27 schreef RobinOok het volgende:
Nog even over de christenkinderliedjes. Ik schal zo eens per jaar Jeeeeeeeeerichoooooooo, Jerichooooooo, is een sterke stad dat zie je zoooooooo(en zoverder) door de kamer. Die schalt het lekkerst. Maar een paar andere uit dit boekje doe ik er als toegift bij. Zo ongeveer tot mijn collega's onder de tafel liggen. Succes vezekerd.
[ afbeelding ]
(ik werk trouwens bij een van huisuit Christelijk bedrijf. Veel mensen die bidden voor het eten enzo. Geeft soms andere leuke situaties ook, door mijn taalgebruik. Ahum)
Goed idee. Ik ga vanavond spareribs op de bbq gooien.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:06 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in iets met hartig, roosteren, vleesch en zo.
Maar het weer helpt niet echt mee... en volgend weekend ook al pizzafest...
Eet jij vaak pizza?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:06 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zin in iets met hartig, roosteren, vleesch en zo.
Maar het weer helpt niet echt mee... en volgend weekend ook al pizzafest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |