*gquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb voor het eerst sinds november 2014 een glas wijn gedronken. Man o man, wat voel ik dat zeg...
Hahaha ja dat herken ik wel; het is voor mij ook echt een reden om nu maar helemaal van alcohol af te blijvenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb voor het eerst sinds november 2014 een glas wijn gedronken. Man o man, wat voel ik dat zeg...
heerlijk. mini vroeg in bed, en met de duutser ouderwets 'happas' op de bank.quote:
kortom een soort mini vakantie eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heerlijk. mini vroeg in bed, en met de duutser ouderwets 'happas' op de bank.
Nadat ik vanmorgen 4 uur in de sauna heb geluierd. Ik ben nog nooit zolang van de mini weggeweest!
Vier uur Jägertijd!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heerlijk. mini vroeg in bed, en met de duutser ouderwets 'happas' op de bank.
Nadat ik vanmorgen 4 uur in de sauna heb geluierd. Ik ben nog nooit zolang van de mini weggeweest!
Lekker goedkoop dronken worden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Net burgers gemaakt, 500 gram rundvlees tot gehakt gemalen en omdat het erg mager was 250 gram ontbijtspek er mee door gedraaid. Zeer geslaagd experiment, de burgers smaakten heerlijk.
Draai nu aardbeiensorbet van lambada's.quote:
Ik heb vandaag voor t eerst in tijden aardbeien gegeten die écht zoet en sappig zijn. Écht een traktatie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Draai nu aardbeiensorbet van lambada's.
ik ben nog nooit dronken geweestquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het was een grap.
Maar soms is dat een doel ja. Ik zie geen probleem.
Dat kan ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben nog nooit dronken geweest
Idem hier.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen.
Nou ja, kan wel. Maar dan lieg ik.
Ook dat kan ik niet zeggen. Hoewel, echt pissed is wel vrij lang geleden. Tolerantie opgebouwd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:14 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Idem hier.
Is wel al jaren geleden.
Ik hou meestal op na 1 drankje. Mocht er wat met uk gebeuren, wil ik graag coherent overkomen bij de arts.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook dat kan ik niet zeggen. Hoewel, echt pissed is wel vrij lang geleden. Tolerantie opgebouwd.
Heb je een uk waar vaak iets mis mee is?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:19 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ik hou meestal op na 1 drankje. Mocht er wat met uk gebeuren, wil ik graag coherent overkomen bij de arts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |