Pffff, ik vind in 1 keer een kwak verf al bijna teveel moeite. Het idee dat ik dat bij een kapper ga laten doen is onbestaanbaar. En dat ie dat dan ook nog meerdere keren gaat doen, vre-se-lijk. Ik baar nog liever een kind.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de salon van mijn zwager wordt zelden het hele haar in één keer geverfd, dat is nogal achterhaald. Men zet je een muts op en halen je lokken erdoor en verven dan de induviduele lokken in wisselende nuances cq kleuren, geeft een veel mooier en natuurlijker effect dan ff kwak verf erop.
heb je niet voor het kiezen, maar een tondeuse kan nog steeds qua hoofdhaar (neem aan dat de kapper ook niet je haren uit je rug trekt....quote:
Laseren. Ik kan het je aanraden. Het is even een investering, maar die kun je maar beter zo vroeg mogelijk in je leven doen. Heb je er het langst plezier van.quote:
goeie iddquote:Op zondag 19 juni 2016 18:46 schreef RobinOok het volgende:
Laseren. Ik kan het je aanraden. Het is even een investering, maar die kun je maar beter zo vroeg mogelijk in je leven doen. Heb je er het langst plezier van.
Jep, combi daarvanquote:Op zondag 19 juni 2016 18:34 schreef n0a het volgende:
Ik dacht dat haar door een badmuts trekken a la coupe soleil juist ouderwets was. Nu doen ze toch juist strengen haar met folie inpakken? Of hand geschilderd balayage.
Is dat een eend?quote:
als je het maar laat!!! daas de volgende op de agenda, alleen leuke om samen te kijken dus nog niet aan begonnenquote:Op zondag 19 juni 2016 19:32 schreef Lonaa het volgende:
What. Ik krijg een gekke DM. Of ik OITNB wil spoileren.
Haha, wat. Nee, of ik het aan deze persoon per DM wil spoileren.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
als je het maar laat!!! daas de volgende op de agenda, alleen leuke om samen te kijken dus nog niet aan begonnen
*haalt weer ademquote:Op zondag 19 juni 2016 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, wat. Nee, of ik het aan deze persoon per DM wil spoileren.
Ik spoiler NOOIT. Ik vind spoilers zo kut. Zelfs via DM gaat het soort van tegen al mijn principes in.quote:
Ik laat mijn haar tegenwoordig door een vriendin knippen. Thuis en gezellig kleppen. Dan is dat hele haren knippen wel te doen.quote:Op zondag 19 juni 2016 18:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Pffff, ik vind in 1 keer een kwak verf al bijna teveel moeite. Het idee dat ik dat bij een kapper ga laten doen is onbestaanbaar. En dat ie dat dan ook nog meerdere keren gaat doen, vre-se-lijk. Ik baar nog liever een kind.
Wat me eraan herinnert, hoeveel cm zou Molo zijn?
sinds mn 11de geen kapper van binnen gezien meer... (okay speel wel vals want ken wel kappers)quote:Op zondag 19 juni 2016 19:52 schreef sprietje76 het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar tegenwoordig door een vriendin knippen. Thuis en gezellig kleppen. Dan is dat hele haren knippen wel te doen.
In een salon is inderdaad vre-se-lijk.
Zus en man willen nooit meer uit eten met jou.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Munch, heerlij gegeten.
Spareribs, turks brood, olijfolie met kruiden en knoflook om brood te dippen, koolsla van spitskool, boterslalade met tomaat en geitenkaas, meloen, boontjessalade en nu draait sorbetijs van aardbeien als toetje. Zus en man ruimen de afwas in de machine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |