Marxist gespot.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Als ik op één plek ga kijken zegt dat niks. Het zegt pas wat als je het vergelijkt met iets anders.
10.000 is niet veel. Dan is het een klein groepje dat al rondtrekkend problemen veroorzaakt in de wijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Je hebt het over iets van 10.000 3e-generatie-Marokkanen in heel Nederland (inclusief iedereen met bijv. drie Nederlandse grootouders en één Marokkaanse). Het is maar wat je een groot aantal noemt.
Maar je mag juist blij zijn dat in Nederland niet alles totaal gesegregeerd is. Dat is juist positief. Het lijkt me geen wonder dat juist in België, met zo'n sterke segregatie, radicale moslims zo onopgemerkt kunnen blijven.
Je noemt het onderbuik en kortzichtig.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik beschuldig jou niet van dingen, ik probeer de consequenties aan te halen van dergelijke vooroordelen. "Verwijfd" op zich is al een vooroordeel. Wie heeft bepaald dat mensen zich per se moeten conformeren aan één standaard rol per geslacht?
Inderdaad, behalve de neerbuigende term "verwijfd".quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Noem het gewoon ''vrouwelijk'' sommige mannen zijn iets ''vrouwelijker''
verder niks mis mee toch?
Zoals ik zei: de enige wijk die ik heb kunnen vinden waar dat zo is, zijn bepaalde buurten in de Bijlmer en daar zijn het Surinamers die doorgaans geen moslims zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor mensen die er om treuren dat dit soort wijken niet meer overwegend cultureel Nederlands zijn is dat wel een punt. Volgens mij ging het daar om?
En er zijn volgens mij best wel wat wijken tussen waar andere ethisch-culturele groepen wel degelijk de meerderheid vormen?
Dan kom je mekaar in ieder geval nog tegen. Is dat in België of Frankrijk of de VS ook zo? Dat betwijfel ik, maar daar ben ik nooit (uit) geweest.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Marxist gespot.
Je zult in elk geval segregatie op lokaal niveau zien. Tip: de Nederlanders staan te dansen of bier te drinken op de vloer, de Marokkanen staan in een hoek en bij de deur met energy drank ruzie te zoeken.
Hij kwam uit Drenthe.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef gelly het volgende:
Deel 6 alweer? Dan was de dader zeker een moslim.
Hoe ver ben je met je baco'tje?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Barcadicolla het volgende:
Weer een nieuwe topic zie verde weinig nieuws.
''verwijfd'' klinkt ook zo negatief...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Inderdaad, behalve de neerbuigende term "verwijfd".
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef gelly het volgende:
Hoe weet je dat het alleen de 3e generatie kan zijn? Als eentje uit de 2e generatie een importbruid hierheen heeft gehaald dan heb je daarna gewoon weer een 2e generatie. Maar die zitten dan dus al in de gewone statistieken.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
10.000 is niet veel. Dan is het een klein groepje dat al rondtrekkend problemen veroorzaakt in de wijken.
Tussen de 25 en 65 doden, dan kom je op ongeveer 10 delen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef gelly het volgende:
Nah... een dooie gorilla doet het ook goedquote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tussen de 25 en 65 doden, dan kom je op ongeveer 10 delen.
Prima, dan haal ik er een ander voorbeeld bij: een enorme zwarte Afrikaan die Mamadou heet. Ik word aan m voorgesteld op mijn werkvloer en ik mag m meteen al niet. Pikzwart, en ostentatief Afrikaans. Kan die man niet even wat minder zwart doen? Ik vind m irritant, geen leuk persoon.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je noemt het onderbuik en kortzichtig.
De consequenties van mijn mening zijn heel erg simpl. Ik zal dus het contact tussen mij en die persoon zo beperkt mogelijk houden want ik vind je geen leuk persoon. En die persoon gaat dan gewoon verder met zijn leven en ik met de mijne.
Zij hoeven zich niet te houden aan hun geslacht net zo min dat ik bepaald gedrag irritant mag vinden.
Het gaat mij puur om het gedrag. En jij blijft de hele tijd vooroordelen over hoofddoekjes er bij halen.
Omdat dat niet kan.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom verbiedt men de islam niet gewoon?
Waarom verbiedt men dommigheid niet gewoon?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom verbiedt men de islam niet gewoon?
Douchen in de blote kont is tegenwoordig al verwijfd en kan niet als er moslims in je team zitten.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Bijna 2/3 van elk voetbalteam is tegenwoordig verwijfd
hij was inderdaad een der uwenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef gelly het volgende:
Hilarisch. Net als de gespeelde verontwaardiging van lieden die in andere topics praten over white genocide en cultureel-marxisme waarin ze hun beklag doen over de ondergang van de trotse blanke man, waar linksen, homo's en allochtonen debet aan zouden zijn. Slaap lekker.quote:
https://nl.m.wikipedia.or(...)Den_Haag)#Demografiequote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Zoals ik zei: de enige wijk die ik heb kunnen vinden waar dat zo is, zijn bepaalde buurten in de Bijlmer en daar zijn het Surinamers die doorgaans geen moslims zijn.
[..]
Dan kom je mekaar in ieder geval nog tegen. Is dat in België of Frankrijk of de VS ook zo? Dat betwijfel ik, maar daar ben ik nooit (uit) geweest.
Och, als ie verder lekker harig is, mag ie van mij hoge gilletjes slaken bij het signaleren van een spin en met z'n handen wapperen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
''verwijfd'' klinkt ook zo negatief...ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk, behalve als het mijn eigen vent zou zijn
![]()
dat dan weer wel,dat zeg ik er eerlijk bij
Jezus nou een link naar huidskleur.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Prima, dan haal ik er een ander voorbeeld bij: een enorme zwarte Afrikaan die Mamadou heet. Ik word aan m voorgesteld op mijn werkvloer en ik mag m meteen al niet. Pikzwart, en ostentatief Afrikaans. Kan die man niet even wat minder zwart doen? Ik vind m irritant, geen leuk persoon.
Verder is ie wel okay: hij doet zijn werk. Maar ja, toch vind ik m irritant. Niks mis mee natuurlijk, dat ik dat meteen vind. Dat is toch geen discriminatie!?
Nee hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom niet, nazisme is toch ook verboden?
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)Den_Haag)#Demografie
Nou ja, ik ben een cultureel-marixist iig.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Hilarisch. Net als de gespeelde verontwaardiging van lieden die in andere topics praten over white genocide en cultureel-marxisme waarin ze hun beklag doen over de ondergang van de trotse blanke man, waar linksen, homo's en allochtonen debet aan zouden zijn. Slaap lekker.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Och, als ie verder lekker harig is, mag ie van mij hoge gilletjes slaken bij het signaleren van een spin en met z'n handen wapperen.
Niet alle dommigheid is gevaarlijk, alleen islam verbieden zou al moeten voldoen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom verbiedt men dommigheid niet gewoon?
Nee het gaat niet over zijn huidskleur, maar dat ie zo zwart dóét. Oversized jeans, te groot shirt, dreads, en houdt natuurlijk van rap. Hij mag best zwart zijn hoor, maar kan ie niet gewoon blank doen, normaal zeg maar?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus nou een link naar huidskleur.
Je snapt gewoon niet wat ik heb gezegd.
3x dat deze nu geplaatst is deze reeks.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
NIKS MET ISLAM TE MAKEN
Deze man is in Orlando voorgegaan.
Moorddadige gekkiesquote:Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
NIKS MET ISLAM TE MAKEN
Dit is echt bizar hoe jij mijn woorden verdraaid.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee het gaat niet over zijn huidskleur, maar dat ie zo zwart dóét. Oversized jeans, te groot shirt, dreads, en houdt natuurlijk van rap. Hij mag best zwart zijn hoor, maar kan ie niet gewoon blank doen, normaal zeg maar?
2 x, eerste keer werd niet gereageerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
3x dat deze nu geplaatst is deze reeks.
Kijk, daar ga je de mist in. Ik pak de dader aan, niet de rest van de islam gemeenschap. En ja, met behoorlijk barbaarse middelen waar gewone middelen niet helpen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje het niveau van een varkenshoofd bij een moskee ophangen dus.
Hij en Yasmin23 zitten wel op 1 lijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
NIKS MET ISLAM TE MAKEN
3x, ook al een keer in topic 2 ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
2 x, eerste keer werd niet gereageerd.
Ik heb niks met mensen met smerig haar een een debiele kledingstijl. Ben ik nu racistisch?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee het gaat niet over zijn huidskleur, maar dat ie zo zwart dóét. Oversized jeans, te groot shirt, dreads, en houdt natuurlijk van rap. Hij mag best zwart zijn hoor, maar kan ie niet gewoon blank doen, normaal zeg maar?
Ja die obsessie met varkens altijd met niet moslims. Niveautje hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je de mist in. Ik pak de dader aan, niet de rest van de islam gemeenschap. En ja, met behoorlijk barbaarse middelen waar gewone middelen niet helpen.
Ik weet niet of nazisme officieel verboden is. Ik denk dat maar weinig mensen nazi zijn. Je gaat ook weinig medestanders vinden als je een nazi-partij opricht. Je hebt neo-nazi groepjes, maar die worden in check gehouden, op zich zijn ze niet verboden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom niet, nazisme is toch ook verboden?
Nee, het "verwijfde" gedrag komt door die persoon zelf, omdat hij zich zo blijkbaar het prettigst voelt. Laat zo iemand en label het niet meteen als "irritant".quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is echt bizar hoe jij mijn woorden verdraaid.
Jij zegt nu dat het verwijfde gedrag komt door de geaardheid van die persoon.
Ik heb het echt nergens gezegd. Serieus niet.
En wtf is zwart gedrag?
Zwart gedrag en mij dan kortzichtig noemenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:19 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, het "verwijfde" gedrag komt door die persoon zelf, omdat hij zich zo blijkbaar het prettigst voelt. Laat zo iemand en label het niet meteen als "irritant".
Zwart gedrag is het tegenovergestelde van Carlton in The Fresh Prince.
Nou, ik vind het al best raar om dreads als "smerig" te bestempelen, ja. Zit uren verzorging in in de regel, die vlechtjes.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niks met mensen met smerig haar een een debiele kledingstijl. Ben ik nu racistisch?
Waarom vind je mijn mening raar? Ben je narrow-minded ofzo? Jezus...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:21 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nou, ik vind het al best raar om dreads als "smerig" te bestempelen, ja. Zit uren verzorging in in de regel, die vlechtjes.
Ik noemde het juist "zwart gedrag" om de kortzichtigheid naar voren te halen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zwart gedrag en mij dan kortzichtig noemen![]()
Prima dat hij zich zo het prettigst voelt maar ik het mag het toch irritant vinden?
Of is dat discriminatie volgens jou?
In een land zoals Tsjechië is het de communisten toch aardig gelukt om religie uit te bannen. Misschien niet met methodes die wij moreel vinden, maar dat het niet kán lijkt me niet waar.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of nazisme officieel verboden is. Ik denk dat maar weinig mensen nazi zijn. Je gaat ook weinig medestanders vinden als je een nazi-partij opricht. Je hebt neo-nazi groepjes, maar die worden in check gehouden, op zich zijn ze niet verboden.
Wat religie betreft, je kunt een religie niet verbieden, want zou je dat doen dan gaat het toch gewoon door, alleen ondergronds. Religies zijn ondanks alle rationele redenen er geen aanhanger van te worden, behoorlijk taai, helaas. Mensen denken verschillend over veel verschillende zaken en dat gaat nooit stoppen. De gekste religies bestaan er en zullen steeds weer verzonnen worden. Dat kun je niet tegenhouden.
Dit is een hele slechte visie op de Tsjechische geschiedenis.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Igen het volgende:
[..]
In een land zoals Tsjechië is het de communisten toch aardig gelukt om religie uit te bannen. Misschien niet met methodes die wij moreel vinden, maar dat het niet kán lijkt me niet waar.
Uhuh. Weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. In feite heb jij net het verwijfde gedrag aan de geaardheid gelinkt. Dat vind ik kortzichtig.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik noemde het juist "zwart gedrag" om de kortzichtigheid naar voren te halen.
Ja, we hebben hier in NL GeenStijl die er een beetje op let gelukkig...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
NIKS MET ISLAM TE MAKEN
Islam = vrede broederquote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef PalmRoyale het volgende:
Deze aanslag was geen extremisme of terrorisme. Dit is Islam.
Ik wil ook wel de Chinese Culturele Revolutie noemen als dat beter past hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is een hele slechte visie op de Tsjechische geschiedenis.
Nu nog dan, nu ze niet meer zuchten onder het communistische juk?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Igen het volgende:
[..]
In een land zoals Tsjechië is het de communisten toch aardig gelukt om religie uit te bannen. Misschien niet met methodes die wij moreel vinden, maar dat het niet kán lijkt me niet waar.
Oké heb je meer nieuwtjes? Blijf ze hier droppenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Barcadicolla het volgende:
Neemt nu slok van bacotje 2. Er is ook iemand opgepakt met wapens en een bom en een pak. Hij is in zijn auto aangehouden door de politie in de vs.
Grappig dat daar juist een revival plaats vind, zowel van de islam in het westen als van ondergronds protestantisme en Boedhisme.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik wil ook wel de Chinese Culturele Revolutie noemen als dat beter past hoor.
Nee, ik probeer uit te lichten dat een oordeel als "verwijfd" kortzichtig is.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhuh. Weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. In feite heb jij net het verwijfde gedrag aan de geaardheid gelinkt. Dat vind ik kortzichtig.
Doek lekker tochquote:Jij hebt mijn opmerking dat ik dat gedrag irritant vind veel groter gemaakt dan dat het is. Je haalt er huidskleur bij met bepaalde stereotypes, vooroordelen over meisjes met hoofddoekjes bij en simpele naam discriminatie bij het solliciteren naar een baan.
Je hoeft mij serieus geen spiegel voor te houden.
quote:
phoe jij reageerde snel zeg. Typ je zo snel😳. Hij was onderweg naar een gay festival om een aanslag te plegen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oké heb je meer nieuwtjes? Blijf ze hier droppen
De regering heeft daar de afgelopen decennia ook niet de methodes van weleer gebruikt.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Grappig dat daar juist een revival plaats vind, zowel van de islam in het westen als van ondergronds protestantisme en Boedhisme.
Dat is geen hypocrisie.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:26 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Waarom druk maken om iets aan de anderen kant van de wereld? Als dit in China of wat dan ook was gebeurd (Niet westers land) was er geen haan die er naar kraaide, hypocriet als maar kan.
Geloof er weinig van dat jij altijd iedereen maar mag.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:26 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, ik probeer uit te lichten dat een oordeel als "verwijfd" kortzichtig is.
[..]
Doek lekker toch![]()
Mijn hele punt is dat het vrij tekenend is dat jij even moet melden hier dat je "verwijfde" mensen irritant is, in een topic over 50 doden in een gayclub.
In de Tsjechische landen (Bohemen en Moravië) is religie al eeuwenlang een uiterst lauwe bedoening geweest; dat heeft te maken met de harde onderdrukking door de katholieken van de Tsjechische hervormingsbeweging o.l.v. Jan Hus, diens navolgers de Hussieten en Utraquisten en daarna de Taboristen. In naam was het land sinds de Contrareformatie katholiek, maar echt religieus is het in die contreien al lang niet meer geweest. De communisten hebben het karwei afgemaakt, maar veel hoefden ze er niet voor te doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Igen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef PalmRoyale het volgende:
Deze aanslag was geen extremisme of terrorisme. Dit is Islam.
Aha, bedankt voor de uitleg.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de Tsjechische landen (Bohemen en Moravië) is religie al eeuwenlang een uiterst lauwe bedoening geweest; dat heeft te maken met de harde onderdrukking door de katholieken van de Tsjechische hervormingsbeweging o.l.v. Jan Hus, diens navolgers de Hussieten en Utraquisten en daarna de Taboristen. In naam was het land sinds de Contrareformatie katholiek, maar echt religieus is het in die contreien al lang niet meer geweest. De communisten hebben het karwei afgemaakt, maar veel hoefden ze er niet voor te doen.
Ik heb geen obsessie met varkens, moslims hebben een obsessie met sommige soorten voedsel. En dat is helemaal niet de kern.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die obsessie met varkens altijd met niet moslims. Niveautje hoor.
Ik wist dat ik dit aan Etto kon overlaten. Dit is zo ongeveer het verhaal ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In de Tsjechische landen (Bohemen en Moravië) is religie al eeuwenlang een uiterst lauwe bedoening geweest; dat heeft te maken met de harde onderdrukking door de katholieken van de Tsjechische hervormingsbeweging o.l.v. Jan Hus, diens navolgers de Hussieten en Utraquisten en daarna de Taboristen. In naam was het land sinds de Contrareformatie katholiek, maar echt religieus is het in die contreien al lang niet meer geweest. De communisten hebben het karwei afgemaakt, maar veel hoefden ze er niet voor te doen.
Ook weer zo'n stroming btw van Jan Hus die neergeslagen werd hè en die wel voor de mensen opkwam. Vergelijkbaar met Geert Grote.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jan Hus dient dan ook volledig gerehabilteerd te worden door de Kerk.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook weer zo'n stroming btw van Jan Hus die neergeslagen werd hè en die wel voor de mensen opkwam.
Zijn ook mensen die denken dat als ze dan op de bouwgrond van een nieuwe moskee een dood varken neerleggen die moskee niet meer zal worden gebouwd. Omdat die moslims zo gruwelen van een varken. Valt allemaal wel mee, ze eten het alleen niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik heb geen obsessie met varkens, moslims hebben een obsessie met sommige soorten voedsel. En dat is helemaal niet de kern.
De kern is het bestraffen van potentiële daders met maatregelen die door die potentiële daders als echt afschrikwekkend worden gezien. En daarbij geldt, hoe gruwelijker hoe beter.
Geert Grote ook, maar dat gaan ze nooit doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jan Hus dient dan ook volledig gerehabilteerd te worden door de Kerk.
Omdat we cultureel nu eenmaal dichter bij Amerika staan dan bij China.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:26 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Waarom druk maken om iets aan de anderen kant van de wereld? Als dit in China of wat dan ook was gebeurd (Niet westers land) was er geen haan die er naar kraaide, hypocriet als maar kan.
Wat is een afschrikwekkende straf voor een martelaar?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik heb geen obsessie met varkens, moslims hebben een obsessie met sommige soorten voedsel. En dat is helemaal niet de kern.
De kern is het bestraffen van potentiële daders met maatregelen die door die potentiële daders als echt afschrikwekkend worden gezien. En daarbij geldt, hoe gruwelijker hoe beter.
Natuurlijk wil ik jou niet neerzetten als een homohater. Mijn punt is dat het begint met dit soort dingen. "Ja ik heb niets tegen homo's maar ze moeten niet..." "Nee ik heb niks tegen moslims maar ze moeten niet zo en zo...". Dat is niet meteen gelijk aan homohaat. Het is alleen nogal jammer dat mensen zichzelf niet mogen zijn en meteen als "irritant" neergezet en benoemd worden als ze dit toch doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof er weinig van dat jij altijd iedereen maar mag.
En ik zei dat als reactie op Stimorol.
Heb meerdere malen aangegeven dat ik het zeer naar vind wat daar is gebeurd. Heb ook gezegd dat ik het jammer vind dat bepaalde mensen worden afgekeurd om wat er in een boek staat.
Als jij mij hier als een verkapte homohater wilt neerzetten ga je gang maar je zit er echt verschrikkelijk naast.
Krijgen we dit weer..quote:Op zondag 12 juni 2016 21:26 schreef Zalmplaat010 het volgende:
ja en in China kan je geen legaal wapens kopen. Iligaal is helemaal een hell in China. Veel te gevaarlijk ook. Kan me niet herinneren dat er in china zo groot aanslag is plaatsgevonden. Wel met messen maar toen was de politie snel te plaatsen met meteen de executie van de dader tot gevolg😊 Ja plus puntje op dat gebiedquote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef grimselman het volgende:
[..]
Omdat we cultureel nu eenmaal dichter bij Amerika staan dan bij China.
Eigenlijk verloopt iedere topicreeks na een aanslag precies volgens hetzelfde patroon.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wacht, ff palestijns vlaggetje op facebook zetten om discussie uit te lokken en op te vallen.
Het hele fucking land is een grote aanslag.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
ja en in China kan je geen legaal wapens kopen. Iligaal is helemaal een hell in China. Veel te gevaarlijk ook. Kan me niet herinneren dat er in china zo groot aanslag is plaatsgevonden. Wel met messen maar toen was de politie snel te plaatsen met meteen de executie van de dader tot gevolg😊 Ja plus puntje op dat gebied
Wederom vul je dingen in voor mij die niet waar zijn. Vind het serieus vermoeiend worden en onterecht.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:35 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik jou niet neerzetten als een homohater. Mijn punt is dat het begint met dit soort dingen. "Ja ik heb niets tegen homo's maar ze moeten niet..." "Nee ik heb niks tegen moslims maar ze moeten niet zo en zo...". Dat is niet meteen gelijk aan homohaat. Het is alleen nogal jammer dat mensen zichzelf niet mogen zijn en meteen als "irritant" neergezet en benoemd worden als ze dit toch doen.
En ik mag niet iedereen maar natuurlijk, maar dit staat los van hun mate van "verwijfdheid" of dat ze een "kopvod" ophebben of "smerig haar" hebben.
Ik zeg ook nergens dat jij dit gezegd zou hebben, ik trok een parallel ter vergelijk. Maar laten we het hier dan bij houden inderdaad. Fijne avond!quote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wederom vul je dingen in voor mij die niet waar zijn. Vind het serieus vermoeiend worden en onterecht.
Heb ook nergens gezegd dat mensen zich niet zo mogen gedragen. Wat ik heb gezegd en ik herhaal het nog een keer; IK VIND verwijfd gedrag irritant.
De kopvod,smerig haar, zwart gedrag bij een zwarte huidskleur (nogmaals wtf? ) zit toch echt in jouw hoofd.
En hier laat ik het bij.
Ah ja dat doet de IS ook. Kunnen we nog veel van lerenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kan deze bagger weg uit dit topic?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
ja en in China kan je geen legaal wapens kopen. Iligaal is helemaal een hell in China. Veel te gevaarlijk ook. Kan me niet herinneren dat er in china zo groot aanslag is plaatsgevonden. Wel met messen maar toen was de politie snel te plaatsen met meteen de executie van de dader tot gevolg😊 Ja plus puntje op dat gebied
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef DrDentz het volgende:
'Ik vind verwijfd gedrag irritant' in een topic over een slachting in een gayclub, meer dan 50 doden. Alsof je 'ik vind kinderen toch maar irritant' roept na een school shooting.
ja dat weer wel corrupt regime. Als is de president im mijn ogen wel goed bezig met al die foute mannen aantepakken. Maar wat gebeurd er achter de schermen?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het hele fucking land is een grote aanslag.
Goede vergelijking ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef DrDentz het volgende:
'Ik vind verwijfd gedrag irritant' in een topic over een slachting in een gayclub, meer dan 50 doden. Alsof je 'ik vind kinderen toch maar irritant' roept na een school shooting.
Inderdaad, wat mij betreft ook offtopic. Erg weinig feitjes/foto's ook in dit topic in tegenstelling tot Brussel eerder dit jaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef DrDentz het volgende:
De discussie zou moeten gaan over wat er mis is met moslimradicalen en met de homohaat binnen de islam. In plaats daarvan gaat het - na een aanslag met 50 doden - over wat er mis is met verwijfde mannen, terwijl diverse moslims in dit topic de slachtofferkaart spelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Noem het gewoon ''vrouwelijk'' sommige mannen zijn iets ''vrouwelijker''
verder niks mis mee toch?
https://www.facebook.com/hillaryclinton/posts/1165058356884025quote:I join Americans in praying for the victims of the attack in Orlando, their families and the first responders who did everything they could to save lives.
This was an act of terror. Law enforcement and intelligence agencies are hard at work, and we will learn more in the hours and days ahead. For now, we can say for certain that we need to redouble our efforts to defend our country from threats at home and abroad. That means defeating international terror groups, working with allies and partners to go after them wherever they are, countering their attempts to recruit people here and everywhere, and hardening our defenses at home. It also means refusing to be intimidated and staying true to our values.
This was also an act of hate. The gunman attacked an LGBT nightclub during Pride Month. To the LGBT community: please know that you have millions of allies across our country. I am one of them. We will keep fighting for your right to live freely, openly and without fear. Hate has absolutely no place in America.
Finally, we need to keep guns like the ones used last night out of the hands of terrorists or other violent criminals. This is the deadliest mass shooting in the history of the United States and it reminds us once more that weapons of war have no place on our streets.
This is a time to stand together and resolve to do everything we can to defend our communities and country.
Dit is dan weer een aanslag op de Nederlandse taal.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
twitter:ASE twitterde op zondag 12-06-2016 om 21:25:08Orlando shooter legally purchased 2 guns in past few days. Was intvw'd 3x by FBI, once for suspected ties to suicide bomber. #BrokenSystem reageer retweet
Idd. Terug naar de moslims.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De discussie zou moeten gaan over wat er mis is met moslimradicalen en met de homohaat binnen de islam. In plaats daarvan gaat het - na een aanslag met 50 doden - over wat er mis is met verwijfde mannen, terwijl diverse moslims in dit topic de slachtofferkaart spelen.
Het moet niet veel gekker worden.
Geen woord over de islam, -5%.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef YuckFou het volgende:
Hillary laat ook van zich horen:
[..]
https://www.facebook.com/hillaryclinton/posts/1165058356884025
Bijna een kopie van Obama. Vooral het woord "islam" niet noemen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef YuckFou het volgende:
Hillary laat ook van zich horen:
[..]
https://www.facebook.com/hillaryclinton/posts/1165058356884025
Dat doet de media wel joh, no needquote:Op zondag 12 juni 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna een kopie van Obama. Vooral het woord "islam" niet noemen.
Jij zegt wat ik al een reactie of 25 probeer over te brengen. Bedankt!quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Zo zie maar weer, aap uit de mouw enzo. Busted!quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Het kan wel degelijk. Als Islamitische landen andere religies verbieden op hun grondgebied. Kan het andersom ook.quote:
Maar dat helpt toch juist tegen aanslagenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
De dader zou gebruik gemaakt hebben van een AR-15 assault rifle die hij legaal in zijn bezit had.
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
Laat die even inwerken: dit soort wapens... legaal....
Ook dit is niet vreemd bij islamieten.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef Barcadicolla het volgende:
Hij had ook zijn vrouw mishandeld die mongool. Dus hij was al gewelddadig. Zijn vrouw verbaasd haar niks over die aanslag. Metaal en fysiek was hij geweldadig dus.
Als die 50 doden er zoeen bij zich hadden, hadden ze nog geleefdquote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
De dader zou gebruik gemaakt hebben van een AR-15 assault rifle die hij legaal in zijn bezit had.
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
Maar wij hebben een andere geschiedenis. We kregen allerlei verschrikkelijke oorlogen om religie en hebben toen gezegd dat alle religies vrij moeten zijn. En toen stopten die idioten elkaar een kopje kleiner te maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Het kan wel degelijk. Als Islamitische landen andere religies verbieden op hun grondgebied. Kan het andersom ook.
Gewoon in de winkel te koop ? Tsssssquote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
beste wapens in Amerika phoe. En daar loopt iedereen mee rond. Zou je in de vs een keuring moeten ondergaan of je wel psychisch 100% ben?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
Denk je echt dat ze dan met zoiets een aanslag gepleegd haddenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die 50 doden er zoeen bij zich hadden, hadden ze nog geleefd
Dat verschilt per staat. Florida is een van de weinige staten waar je dit soort wapens in een bar mee mag nemen. Verder kun je toch wel aan wapens komen. Vergeet niet dat de USA grenst aan Mexico. Misschien wel een van de meest criminele landen ter wereld. Zie Parijs. Wapens verboden in Frankrijk. Men vindt altijd wel zijn connecties voor wapens en explosieven.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
We willen horen dat Obama het beestje bij de naam noemt. We willen horen dat hij met plannen komt om radicale moslims harder aan te pakken. In plaats daarvan vermijdt hij angstvallig het woord "islam" (imagobewaking voor de haatreligie die islam heet is immers belangrijker dan zeggen waar het op staat) en verandert er niks.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
Wat willen jullie dan horen van Obama? "De Islam is een radicale religie, en we moeten de moslims bestrijden en bekeren naar het atheisme?" Wtf willen jullie horen?
Ik vind het walgelijk dat jij als Europees liberaaltje het nu zo wilt framen dat het dragen van een wapen ter zelfverdediging - constitutioneel recht - de oorzaak is van deze aanslag... Walgelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
'Is that an AR-15 in your pocket or are you just happy to see me?'quote:Op zondag 12 juni 2016 21:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die 50 doden er zoeen bij zich hadden, hadden ze nog geleefd
Ik zeg niet dat het de oorzaak is. Ik zeg dat het absurd is dat zulke wapens legaal verkrijgbaar zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk dat jij als Europees liberaaltje het nu zo wilt framen dat het dragen van een wapen ter zelfverdediging - constitutioneel recht - de oorzaak is van deze aanslag... Walgelijk.
Ziek, echt ziek.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Dat verschilt per staat. Florida is een van de weinige staten waar je dit soort wapens in een bar mee mag nemen.
Mee staan knallen in Vegas... 'burger'variant van de M-16 volgens mijquote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
Amerika, andere mentaliteit, kerel, andere mentaliteit en gedachtegoed. Voor veel mensen in Europa klinkt dit heel raar. Daar is het doodnormaal.quote:
Zo'n wapen begint niet uit zichzelf te schieten. Je kunt toch ook niet auto's verbieden omdat Karst Tates ermee inrijdt op mensen. :/quote:
Ja maar voor je het mee krijgt controleren ze of je geen criminele achtergrond hebt.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gewoon in de winkel te koop ? Tsssss
Ik weet niet of jij in een grot hebt geleefd, maar al die oorlogen die Amerika in Afghanistan en Irak hebben gevoerd waren juist oorlogen tegen de radicale islam. En dat beestje is vaker door Obama en Amerika benoemd.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We willen horen dat Obama het beestje bij de naam noemt. We willen horen dat hij met plannen komt om radicale moslims harder aan te pakken. In plaats daarvan vermijdt hij angstvallig het woord "islam" (imagobewaking voor de haatreligie die islam heet is immers belangrijker dan zeggen waar het op staat) en verandert er niks.
Naïviteit zegeviert, keer op keer weer. Bij de aanslagen in Parijs en Brussel waren de daders ook allang op het netvlies van de veiligheidsdiensten. Maar het moet altijd eerst misgaan. Je zult toe moeten naar een situatie waarbij je verdachte terroristen preventief opsluit, cq. de nationaliteit afpakt en uitzet.
Niet dat stompzinnige over "samen sterk" en "ze willen ons uiteendrijven", maar concrete actie. Dat is waar we politici voor neerzetten.
Wat!?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Dat verschilt per staat. Florida is een van de weinige staten waar je dit soort wapens in een bar mee mag nemen.
Ja daar snap ik ook niks van. Lekker dansen in een club met een automatisch wapen op je rug...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat!?
De redenering dat wapenbezit legaal moet zijn om in-het-geval-dat een verderfelijke ondemocratische dictator-regering te kunnen verjagen, daar kan ik ergens nog wel inkomen. Maar in vredestijd met zulk wapentuig de kroeg in?
Ja, ik kan het ook niet uitleggen. Gewoon oorlogsmateriaal. Maar goed ik ben geen Amerikaan en wil mij ook niet bemoeien met hun tweede amendement. Ze hechten heel zwaar aan. De wapenlobby is ook machtig en rijk. Misschien wel machtiger dan de Joodse lobby AIPAC.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat!?
De redenering dat wapenbezit legaal moet zijn om in-het-geval-dat een verderfelijke ondemocratische dictator-regering te kunnen verjagen, daar kan ik ergens nog wel inkomen. Maar in vredestijd met zulk wapentuig de kroeg in?
Opperen dat het gemak waarmee men automatische wapens kan verkrijgen dit soort zaken in de hand werkt lijkt me niet zo'n vreemde hypothese. Het is natuurlijk niet voor niets dat de Democraten al jaren om die reden pleiten voor het aan banden leggen van dat gemak. Daar is verder ook niet direct wat ongrondwettelijks aan. Het tweede amendement impliceert niet direct dat iedereen maar elk wapen moet kunnen aanschaffen en mag dragen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:57 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk dat jij als Europees liberaaltje het nu zo wilt framen dat het dragen van een wapen ter zelfverdediging - constitutioneel recht - de oorzaak is van deze aanslag... Walgelijk.
Gezellig! En dan allemaal zichzelf volgooien met drankquote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat!?
De dader was via minder legale wegen ook wel aan een wapen gekomen. De discussie over de bezopen wapenwet in de VS is ook maar bijzaak in dit verhaal. Waar het wél om gaat, is dat er radicalen rondlopen die het een goed idee vinden om tientallen mensen de dood in te jagen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
Dit soort dingen... legaal...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
Fixed, helemaal mee eens nu.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De dader was via minder legale wegen ook wel aan een wapen gekomen. De discussie over de bezopen wapenwet in de VS is ook maar bijzaak in dit verhaal. Waar het wél om gaat, is dat er radicalen rondlopen die het een goed idee vinden om tientallen onschuldige mensen de dood in te jagen.
Een auto is gemaakt om iemand van A naar B te brengen, daar zijn auto's het beste in.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo'n wapen begint niet uit zichzelf te schieten. Je kunt toch ook niet auto's verbieden omdat Karst Tates ermee inrijdt op mensen. :/
Pannen zijn ook echt bedoeld om te doden.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit soort dingen... legaal...![]()
[ afbeelding ]
Want een snelkookpan is gemaakt om binnen zo kort mogelijke tijd 50 mensen te vermoorden?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik wilde juist een einde aan die discussie maken, begin jij er weer over ....quote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De discussie zou moeten gaan over wat er mis is met moslimradicalen en met de homohaat binnen de islam. In plaats daarvan gaat het - na een aanslag met 50 doden - over wat er mis is met verwijfde mannen, terwijl diverse moslims in dit topic de slachtofferkaart spelen.
Het moet niet veel gekker worden.
Dat weet je niet, de gemiddelde moslim hier in Nederland kan ook niet aan een wapen komen.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pannen zijn ook echt bedoeld om te doden.
Het is maar net wat je er mee doet he.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Want een snelkookpan is gemaakt om binnen zo kort mogelijke tijd 50 mensen te vermoorden?
Ja, je vraagt je af waarom er nooit aanslagen en roofovervallen worden gepleegd met snelkookpannen. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon verbaasd over het feit dat een topic zo'n wending kan nemen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik wilde juist een einde aan die discussie maken, begin jij er weer over ....
Leg uit, wat is het nut precies van een AK 47?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Het is maar net wat je er mee doet he.
Dat was ook de conclusie in Bowling for Columbine. Het is niet alleen het wapenbezit, het is niet alleen de cultuur, maar de combinatie van beide die dodelijk is.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat weet je niet, de gemiddelde moslim hier in Nederland kan ook niet aan een wapen komen.
Het is natuurlijk een combinatie, het islamitische gedachtegoed dat een voedingsbodem is voor dit soort zaken en die idiote wapenwet.
Ik vind eerlijk gezegd dat het militie-argument redelijk achterhaald is gezien het wapentuig waar een overheid over beschikt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat!?
mja.... het wordt een beetje een troll topic zo te zien, beetje jammer...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbaasd over het feit dat een topic zo'n wending kan nemen.
Ja sorry maar laat me niet voor homohater uitmaken.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
mja.... het wordt een beetje een troll topic zo te zien, beetje jammer...
De cirkel is weer rond, we kunnen gaan slapen. Tot de volgende aanslag!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef YuckFou het volgende:
Jammer, na 6 delen gaat het over getroll, snelkookpannen, spelen op de man en korte pittige kapsels, ik hou t voor gezien, doei
Die lachen om wat small arms tegenwoordig. Om overheden te verslaan heb je luchtsuperioriteit nodig. En het recht om gevechtsvliegtuigen te bezitten, bestaat helaas nietquote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat het militie-argument redelijk achterhaald is gezien het wapentuig waar een overheid over beschikt.
Nee, ik zag net die foto voorbij komen met dat rode kapsel, van jullie was tenminste nog een béétje ontopic...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja sorry maar laat me niet voor homohater uitmaken.
Als je echt serieus geen verschil ziet tussen een snelkookpan en een machinegeweer dan is elke discussie zinloos.quote:
Ach misschien kan Trump dat ook even regelenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die lachen om wat small arms tegenwoordig. Om overheden te verslaan heb je luchtsuperioriteit nodig. En het recht om gevechtsvliegtuigen te bezitten, bestaat helaas niet
De groep 3e generatie (moslim)allochtonen in NL is nogal klein op dit moment.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mocros worden als autochtonen gerekend wanneer hun ouders hier ook zijn geboren. Die cijfers zeggen niet zoveel over het straatbeeld.
Omdat de christelijke leer anders is elkaat zit. Er is natuurlijk evengoed misbruik van gemaakt door starre mensen die graag macht uitoefenen. Maar dat kon door ontwikkeling en verlichting opgelost worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wij hebben een andere geschiedenis. We kregen allerlei verschrikkelijke oorlogen om religie en hebben toen gezegd dat alle religies vrij moeten zijn. En toen stopten die idioten elkaar een kopje kleiner te maken.
Een klein rondtrekkend groepje dat voor veel overlast zorgt in de wijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De groep 3e generatie (moslim)allochtonen in NL is nogal klein op dit moment.
Als jullie echt zo kortzichtig zijn om te denken dat met een wapenverbod alles pais en vree is dan houdt het idd op.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je echt serieus geen verschil ziet tussen een snelkookpan en een machinegeweer dan is elke discussie zinloos.
Dus de NRA is medeschuldig aan dit drama?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je echt serieus geen verschil ziet tussen een snelkookpan en een machinegeweer dan is elke discussie zinloos.
En omdat veel mensen in Amerika er ook zo imbeciel over denken kan ik alleen maar medelijden hebben met de tientallen onschuldige mensen die nu mede door hun idiote medeburgers hebben moeten sterven.
Ja. Mooie uitdrukking is dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een klein rondtrekkend groepje dat voor veel overlast zorgt in de wijken.
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als jullie echt zo kortzichtig zijn om te denken dat met een wapenverbod alles pais en vree is dan houdt het idd op.
Die kan zich nog niet eens een Ford-class vliegdekschip verloven, de pauper.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ach misschien kan Trump dat ook even regelen
Ja, dûh. Met de nadruk op 'mede'. Zonder dader geen terreuraanslag, zonder wapen geen terreuraanslag, met een goed werkende politie geen terreuraanslag, enzovoort.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus de NRA is medeschuldig aan dit drama?
Naar een kroeg neenemen wordt wel lastig.. Waar parkeer je zo'n F-35?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ach misschien kan Trump dat ook even regelen
We hebben in Oost-Oekraïne gezien wat er gebeurt als je incapabele burgers met luchtafweergeschut aan de slag laat gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die lachen om wat small arms tegenwoordig. Om overheden te verslaan heb je luchtsuperioriteit nodig. En het recht om gevechtsvliegtuigen te bezitten, bestaat helaas niet
Gewoon ergens in het weiland, is toch stealth, niemand ziet hem.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Naar een kroeg neenemen wordt wel lastig.. Waar parkeer je zo'n F-35?
Tegen iemand die een snelkookpan aanvoert als vergelijking van zwaar machinegeweerspul.quote:
Mooie utopie om te denken dat er met een wapenverbod geen aanslagen meer komen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, dûh. Met de nadruk op 'mede'. Zonder dader geen terreuraanslag, zonder wapen geen terreuraanslag, met een goed werkende politie geen terreuraanslag, enzovoort.
Het gaat natuurlijk al mis bij het concluderen van Niet A -> niet B uit A -> B.quote:
quote:Lange rijen voor de bloedbanken in Orlando. Inwoners van de stad geven massaal bloed voor de slachtoffers van de aanslag op een homoclub in de stad. Homo's mogen geen bloed geven, waarschuwt een bloedbank.
Eerder waren er berichten dat bloedbank OneBlood het verbod op bloeddonaties door homoseksuele mannen zou negeren, maar nu laat de bloedbank weten dat 'alle regels overeind blijven.'
Verbod versoepeld
Tot voor kort gold in de VS een levenslang verbod op bloeddonatie door homo's. Dat werd vorig jaar versoepeld: mannen die een jaar lang geen seks hebben gehad met andere mannen kunnen sindsdien bloed doneren. Alle bloeddonaties, ongeacht de donor, worden getest op ziektes als hepatitis en HIV.
Inwoners van Orlando lijken massaal gehoor te geven aan de oproep om bloed te doneren. Op sociale media worden foto's geplaatst van lange rijen bij de bloedbanken, niet alleen in de gebouwen maar tot op straat.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ed-voor-slachtoffers
Je moet het op alle fronten aanpakken. Strengere wapenwetgeving, beter werk van de inlichtingendiensten én meer sociaal werk om radicalisering tegen te gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooie utopie om te denken dat er met een wapenverbod geen aanslagen meer komen.
Ik ben wel van mening dat ze in Amerika wat strikter met de wapenwet om moeten gaan maar een algeheel verbod gaat niks veranderen denk ik.
Die tests zijn ook niet waterdicht.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Vreemd toch? Alles wordt getest zeggen ze.
Nou idd. Man man. Wat een trieste bedoeling. Het bloed wordt toch getest. Waarom dat bloed weigeren?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:20 schreef Xan21 het volgende:
Gay bloed mengt niet met Hetero bloed?
Mind blown
Er is een keer een topic hierover geweest. Bij bloeddonaties van homo's is het risico op ziektes echt idioot veel hoger dan bij niet-homo's. Als er dan genoeg andere donateurs zijn vind ik het niet gek dat ze niet onnodig risico willen nemen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Zwaar?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tegen iemand die een snelkookpan aanvoert als vergelijking van zwaar machinegeweerspul.
Zitten wel cruciale verschillen tussen christendom en islam idd, alhoewel christendom net zo weird is. Maar bij christenen gaat idd alles om je bedoeling en is er vergeving voor de meeste mensen, ook voor homo's uiteindelijk, zoals we van Gerard Reve weten. En ja, eigenlijk weet iedereen wel dat Jezus ook een homo was, of iig homo-erotisch ingesteld met die discipelen van hem.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat de christelijke leer anders is elkaat zit. Er is natuurlijk evengoed misbruik van gemaakt door starre mensen die graag macht uitoefenen. Maar dat kon door ontwikkeling en verlichting opgelost worden.
De islam is juist bedoelt om star macht uit te oefenen. Het heet niet voor niks onderwerping. De mens is totaal ondergeschikt aan de religie.
Christendom was bedoelt om de mens van dienst te zijn, om een fijner leven te hebben met elkaar. Bij de islam is dat precies omgekeerd. De mens is er om de religie in stand te houden. De mens zelf is totaal ondergeschikt. Ze worden niet voor niks 5x per dag verplicht met de neus op de feiten gedrukt door met het hoofd naar de grond te moeten gaan.Pure vernedering....
en omdat het weken tot maanden duurt voordat het aidsvirus in het bloed kan wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Er is een keer een topic hierover geweest. Bij bloeddonaties van homo's is het risico op ziektes echt idioot veel hoger dan bij niet-homo's. Als er dan genoeg andere donateurs zijn vind ik het niet gek dat ze niet onnodig risico willen nemen.
Volgens mij bij bloedtesten op HIV zo'n half procentje. Lijkt misschien niet veel, maar betekent wel dat je één op de tweehonderd gevallen mist.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel procent kans is er dat het resultaat niet klopt?
Zonder al die migranten was het hier nog net zo gezellig als in de jaren '70. Alleen een rode Piet en blonde Gerrie als criminelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zitten wel cruciale verschillen tussen christendom en islam idd, alhoewel christendom net zo weird is. Maar bij christenen gaat idd alles om je bedoeling en is er vergeving voor de meeste mensen, ook voor homo's uiteindelijk, zoals we van Gerard Reve weten. En ja, eigenlijk weet iedereen wel dat Jezus ook een homo was, of iig homo-erotisch ingesteld met die discipelen van hem..
Bij islam gaat het om een spoorboekje volgen uit de 7de eeuw en dan gezellig hineininterpretieren, want die Allah van hen kon niet weten hoe het er nu aan toe gaat.
Ja, meeste mensen zeggen dat is te gek voor woorden, maar ja, we moeten met gekkigheid toch wel zien te leven hier in het westen.
Hebben we net onze eigen gekkigheid een beetje beteugeld, importeren we er weer wat verse gekkigheid bijquote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, meeste mensen zeggen dat is te gek voor woorden, maar ja, we moeten met gekkigheid toch wel zien te leven hier in het westen.
Ja dat kan eigenlijk ook niet nee. Zijn ze er mee bezig om dit te verbeteren?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij bij bloedtesten op HIV zo'n half procentje. Lijkt misschien niet veel, maar betekent wel dat je één op de tweehonderd gevallen mist.
Vast wel, maar dergelijke percentages 'false negatives' zijn niet ongebruikelijk in de medische wereld.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat kan eigenlijk ook niet nee. Zijn ze er mee bezig om dit te verbeteren?
Ja, klopt, ik zeg het ook vaak. Net al die dominees en pastoren eruit geschopt krijg je bijgoochems die nog gekker zijn en dan moet je alles maar voor waar aannemen, omdat je anders racist bent.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hebben we net onze eigen gekkigheid een beetje beteugeld, importeren we er weer wat verse gekkigheid bij
Omdat dit discriminatie is toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:28 schreef Woods het volgende:
Homoos maken hoeveel procent uit van de samenleving 1 2 ofzo waarom dan toch extra maatregelen nemen als er al 98% wordt gedoneerdt.
Oke.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vast wel, maar dergelijke percentages 'false negatives' zijn niet ongebruikelijk in de medische wereld.
Ach, alsof dat te controleren is. Niemand staat in het systeem als homo. En of je een jaar geen seks hebt gehad kan ook niemand controleren.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:28 schreef Woods het volgende:
Homoos maken hoeveel procent uit van de samenleving 1 2 ofzo waarom dan toch extra maatregelen nemen als er al 98% wordt gedoneerdt.
Nee.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:29 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ben jij half Tunesisch half Nederlands?
Soms kan men niet anders. Het zou mi trouwens strafbaar moeten zijn als je willens wetens besmet bloed doneert.quote:
Hiero wel...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat kan eigenlijk ook niet nee. Zijn ze er mee bezig om dit te verbeteren?
Ja dat sowieso. Dan ben je ook wel ziek in je hoofd.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:30 schreef Woods het volgende:
[..]
Soms kan men niet anders. Het zou mi trouwens strafbaar moeten zijn als je willens wetens besmet bloed doneert.
Nee maar deze mensen voldoen wel aan de voorwaarden als ze hetero zijn. Maar ja gelukkig komen er mensen om te doneren.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hiero wel...
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)pas-een-jaar-na-seks
Ik weet niet het het daaro is.
Als je daar ook alleen bloed mag doneren als je een jaar geen sex hebt gehad (wie controleert dat trouwens"?) dan moet je geen bloed afnemen van mensen die net uit die club zijn ontsnapt.
Ja ook best raar.... bij een hetro die dat virus heeft is het dan ook niet meteen te zien,quote:Op zondag 12 juni 2016 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar deze mensen voldoen wel aan de voorwaarden als ze hetero zijn. Maar ja gelukkig komen er mensen om te doneren.
Zo simpel is het idd. Islam is een haatdragende, geweld promotende, kinderverkrachtende, onschuldige mensen vermoordende ideologie.quote:
HIV heeft een window period van 3 maanden (more or less, eigenlijk 1 maand tegenwoordig maar goed dan zit je op 99% betrouwbaarheid ) , dan kun je het hebben terwijl de test zegt dat je het niet hebt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is maar goed dat de meeste moslims helemaal niet in de koran lezen (die overigens iets genuanceerder is, de soenna staat pas vol vreemde/gewelddadige dingen).quote:Op zondag 12 juni 2016 22:36 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zo simpel is het idd. Islam is een haatdragende, geweld promotende, kinderverkrachtende, onschuldige mensen vermoordende ideologie.
Nou dan maar hopen dat het allemaal goed gaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:37 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
HIV heeft een window period van 3 maanden (more or less, eigenlijk 1 maand tegenwoordig maar goed dan zit je op 99% betrouwbaarheid ) , dan kun je het hebben terwijl de test zegt dat je het niet hebt.
Ben geen wapenexpertquote:Op zondag 12 juni 2016 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
zeker.... die vent moet als een dolle geschoten hebben...
poe... je moet er niet aan denken wat een bloedbad dat binnen is geweestquote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben geen wapenexpertMaar denk gewoon de trekker in gehouden houden en kom je al een heel eind.
Dat werkt dus niet bij een semi automaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben geen wapenexpertMaar denk gewoon de trekker in gehouden houden en kom je al een heel eind.
Het betreft een semi-automatisch wapen dus je moet de trekker steeds per schot zelf overhalen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef Barcadicolla het volgende:
Grote discussie dit. Echt grote topic. Begrijp het ook wel dit is de grootse aanslag in historie waarbij 1 persoon zo veel mensen neerschiet
Als je dood bent merk je daar niks van.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
poe... je moet er niet aan denken wat een bloedbad dat binnen is geweest
twitter:selingirit twitterde op zondag 12-06-2016 om 22:23:42Islamist pro-govn paper in Turkey reports Orlando shootings
this headline: "50 die at club where pervert gays go" https://t.co/EmlmbKOexp reageer retweet
Voor een handige Harry niet echt een groot obstakel.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet bij een semi automaat.
Ontmenselijken is uiteraard de reden dat deze Islamist 50 willekeurige mensen kapot kan schieten. De eerste stap.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:selingirit twitterde op zondag 12-06-2016 om 22:23:42Islamist pro-govn paper in Turkey reports Orlando shootings
this headline: "50 die at club where pervert gays go" https://t.co/EmlmbKOexp reageer retweet
We hebben onze eigen gekkigheid dus niet beteugeld.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hebben we net onze eigen gekkigheid een beetje beteugeld, importeren we er weer wat verse gekkigheid bij
Klopt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor een handige Harry niet echt een groot obstakel.
https://www.amazon.com/gp(...)true&tag=seamchll-20
Beetje flauw dat laatste.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Maar bij christenen gaat idd alles om je bedoeling en is er vergeving voor de meeste mensen, ook voor homo's uiteindelijk, zoals we van Gerard Reve weten. En ja, eigenlijk weet iedereen wel dat Jezus ook een homo was, of iig homo-erotisch ingesteld met die discipelen van hem..
Hoezo? Denk je dat Jezus niet een homo was dan?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat Jezus niet een homo was dan?
Kijk er is een lijntje dat-ie toch nog gered werd van het kruis en met Maria Magdalena een kind verwekte dat dan naar Europa werd gesmokkeld en dan krijg je allerlei andere complottheorie-shit, maar daar ben ik te nuchter voor. Ik denk dat Jezus wrs wel een homo was. Dat soort dingen lag ook niet zo nauw in die tijd wrs.
Dat denk ik niet nee.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk er is een lijntje dat-ie toch nog gered werd van het kruis en met Maria Magdalena een kind verwekte dat dan naar Europa werd gesmokkeld en dan krijg je allerlei andere complottheorie-shit, maar daar ben ik te nuchter voor. Ik denk dat Jezus wrs wel een homo was. Dat soort dingen lag ook niet zo nauw in die tijd wrs.
Zit wel vaak homo-erotiek bij ja, denk je van niet dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee.
Als we alle groepen mannen al gelijk als homoseksueel gaan bestempelen denk ik dat het aantal explosief zal groeien.
Ik had eerlijk gezegd een sterkere troll verwacht.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
Zit wel vaak homo-erotiek bij ja, denk je van niet dan?
Zou wel wat mystieke details goed verklaren idd.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit wel vaak homo-erotiek bij ja, denk je van niet dan?
Is helemaal geen troll. Ik troll eerlijk gezegd nooit, dit is gewoon hetgeen ik denk. Ik denk dat Jezus en zijn bende van merry men idd gewoon homo's waren. Is daar wat op tegen?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd een sterkere troll verwacht.
Ik denk niet dat Jezus homo was. Hij was te druk bezig met zijn missie, het rondreizen en het verkondigen van zijn boodschap. Er was geen ruimte meer was voor een relatie. Alhoewel, hij liet wel zijn voeten zalven door een vrouw.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel van wat in de bijbel staat is er later bij verzonnen. Nee, ik denk dat Jezus wel een homo was, alleen zo kon hij een accurate analyse maken van waar het farizeeërdom toe leidde. Millimeter gezeur over regeltjes en voorschriften, zoals moslims tegenwoordig nog steeds doen in hun anale-fase (dank Freud).quote:Op zondag 12 juni 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jezus homo was. Hij was te druk bezig met zijn missie, het rondreizen en het verkondigen van zijn boodschap. Er was geen ruimte meer was voor een relatie. Hoewel hij wel zijn voeten liet zalven door een vrouw.
Alleen homo's maken goede analyses? En anale fase?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel van wat in de bijbel staat is er later bij verzonnen. Nee, ik denk dat Jezus wel een homo was, alleen zo kon hij een accurate analyse maken van waar het farizeeërdom toe leidde. Millimeter gezeur over regeltjes en voorschriften, zoals moslims tegenwoordig nog steeds doen in hun anale-fase (dank Freud).
Ja, punt is dat er historische bewijzen zijn die de veronderstelling dat Jezus bestond bevestigen. Hij was wrs niet een blond-harige hippie met een goat-tee tho.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:08 schreef FANN het volgende:
Als Jezus Homo was gaan alle Homo's naar de Hemel![]()
Ook geen slecht vooruitzicht, alleen jammer dat Jezus niet bestond of misschien wel bestond,
maar dat hele sprookje erom heen, zoon van God enzo... onzin is.
En Breaking Newsde Hemel bestaat ook niet
Nee, buitenstaanders kunnen een goede analyse maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alleen homo's maken goede analyses? En anale fase?
Maargoed, we dwalen af...
Je hoeft geen homo te zijn om een buitenstaander te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, buitenstaanders kunnen een goede analyse maken.
Af en toe een hoertje.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef hpeopjes het volgende:
Ik wou dat ik homo was, net als Jezus. Nooit meer dat gezeik met die wijven en alle dagen harde seks.
Maar nee...
Ik vind dat Freud behoorlijk veel onzin uitgekraamd heeft, dingen die onmogelijk te bewijzen zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, buitenstaanders kunnen een goede analyse maken.
Anale fase is Freudiaanse terminologie, dan moet je je er maar een keer in verdiepen. Ik beschouw die term als algemene kennis iig.
ik zie hem als een soort van mannelijke Jomandaquote:Op zondag 12 juni 2016 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, punt is dat er historische bewijzen zijn die de veronderstelling dat Jezus bestond bevestigen. Hij was wrs niet een blond-harige hippie met een goat-tee tho.
Ja, dat kan ook. Maar dat is zo duur joh.quote:
Ik vraag me af hoe je je dan moet voelen, als je geld moet betalen om seksueel aan je trekken te komen.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie hem als een soort van mannelijke Jomandagewoon een beetje een oplichter dus
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch volkomen idioot dat dergelijke wapens daar gewoon voor de burger legaal te verkrijgen zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
Wel een hele lieve oplichter dan. Het leverde hem niks op. Behalve mannelijk vleesch dan, dat hem adoreerde.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie hem als een soort van mannelijke Jomandagewoon een beetje een oplichter dus
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellichtquote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uitgebreid prive-consult.
Is dat een hoertje?
Een lieve oplichter? Hij zei dat je je andere wang moet toekeren, maar hij schopte ook alle geldwisselaars en handelslui uit de tempel. En kwam ook met uitspraken als ''ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard''.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wel een hele lieve oplichter dan. Het leverde hem niks op. Behalve mannelijk vleesch dan, dat hem adoreerde.
dat dan weer wel...quote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wel een hele lieve oplichter dan. Het leverde hem niks op. Behalve mannelijk vleesch dan, dat hem adoreerde.
was jij erbij?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een lieve oplichter? Hij zei dat je je andere wang moet toekeren, maar hij schopte ook alle geldwisselaars en handelslui uit de tempel. En kwam ook met uitspraken als ''ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard''.
Nee, dat hoeft niet, maar als je je hele adolescentie in de nabijheid verkeerd van 12 andere mannelijke adolescenten?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je hoeft geen homo te zijn om een buitenstaander te zijn.
Hee, niet slecht praten over Jezus heh!quote:Op zondag 12 juni 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een lieve oplichter? Hij zei dat je je andere wang moet toekeren, maar hij schopte ook alle geldwisselaars en handelslui uit de tempel. En kwam ook met uitspraken als ''ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |