Dat werkt dus niet bij een semi automaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben geen wapenexpertMaar denk gewoon de trekker in gehouden houden en kom je al een heel eind.
Het betreft een semi-automatisch wapen dus je moet de trekker steeds per schot zelf overhalen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben geen wapenexpertMaar denk gewoon de trekker in gehouden houden en kom je al een heel eind.
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:23 schreef Barcadicolla het volgende:
Grote discussie dit. Echt grote topic. Begrijp het ook wel dit is de grootse aanslag in historie waarbij 1 persoon zo veel mensen neerschiet
Als je dood bent merk je daar niks van.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
poe... je moet er niet aan denken wat een bloedbad dat binnen is geweest
twitter:selingirit twitterde op zondag 12-06-2016 om 22:23:42Islamist pro-govn paper in Turkey reports Orlando shootings
this headline: "50 die at club where pervert gays go" https://t.co/EmlmbKOexp reageer retweet
Voor een handige Harry niet echt een groot obstakel.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet bij een semi automaat.
Ontmenselijken is uiteraard de reden dat deze Islamist 50 willekeurige mensen kapot kan schieten. De eerste stap.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:selingirit twitterde op zondag 12-06-2016 om 22:23:42Islamist pro-govn paper in Turkey reports Orlando shootings
this headline: "50 die at club where pervert gays go" https://t.co/EmlmbKOexp reageer retweet
We hebben onze eigen gekkigheid dus niet beteugeld.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hebben we net onze eigen gekkigheid een beetje beteugeld, importeren we er weer wat verse gekkigheid bij
Klopt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voor een handige Harry niet echt een groot obstakel.
https://www.amazon.com/gp(...)true&tag=seamchll-20
Beetje flauw dat laatste.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
Maar bij christenen gaat idd alles om je bedoeling en is er vergeving voor de meeste mensen, ook voor homo's uiteindelijk, zoals we van Gerard Reve weten. En ja, eigenlijk weet iedereen wel dat Jezus ook een homo was, of iig homo-erotisch ingesteld met die discipelen van hem..
Hoezo? Denk je dat Jezus niet een homo was dan?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat Jezus niet een homo was dan?
Kijk er is een lijntje dat-ie toch nog gered werd van het kruis en met Maria Magdalena een kind verwekte dat dan naar Europa werd gesmokkeld en dan krijg je allerlei andere complottheorie-shit, maar daar ben ik te nuchter voor. Ik denk dat Jezus wrs wel een homo was. Dat soort dingen lag ook niet zo nauw in die tijd wrs.
Dat denk ik niet nee.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk er is een lijntje dat-ie toch nog gered werd van het kruis en met Maria Magdalena een kind verwekte dat dan naar Europa werd gesmokkeld en dan krijg je allerlei andere complottheorie-shit, maar daar ben ik te nuchter voor. Ik denk dat Jezus wrs wel een homo was. Dat soort dingen lag ook niet zo nauw in die tijd wrs.
Zit wel vaak homo-erotiek bij ja, denk je van niet dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet nee.
Als we alle groepen mannen al gelijk als homoseksueel gaan bestempelen denk ik dat het aantal explosief zal groeien.
Ik had eerlijk gezegd een sterkere troll verwacht.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
Zit wel vaak homo-erotiek bij ja, denk je van niet dan?
Zou wel wat mystieke details goed verklaren idd.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zit wel vaak homo-erotiek bij ja, denk je van niet dan?
Is helemaal geen troll. Ik troll eerlijk gezegd nooit, dit is gewoon hetgeen ik denk. Ik denk dat Jezus en zijn bende van merry men idd gewoon homo's waren. Is daar wat op tegen?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd een sterkere troll verwacht.
Ik denk niet dat Jezus homo was. Hij was te druk bezig met zijn missie, het rondreizen en het verkondigen van zijn boodschap. Er was geen ruimte meer was voor een relatie. Alhoewel, hij liet wel zijn voeten zalven door een vrouw.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |