Kijk, daar ga je de mist in. Ik pak de dader aan, niet de rest van de islam gemeenschap. En ja, met behoorlijk barbaarse middelen waar gewone middelen niet helpen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje het niveau van een varkenshoofd bij een moskee ophangen dus.
Hij en Yasmin23 zitten wel op 1 lijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
NIKS MET ISLAM TE MAKEN
Deze man is in Orlando voorgegaan.
3x, ook al een keer in topic 2 ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
2 x, eerste keer werd niet gereageerd.
Ik heb niks met mensen met smerig haar een een debiele kledingstijl. Ben ik nu racistisch?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee het gaat niet over zijn huidskleur, maar dat ie zo zwart dóét. Oversized jeans, te groot shirt, dreads, en houdt natuurlijk van rap. Hij mag best zwart zijn hoor, maar kan ie niet gewoon blank doen, normaal zeg maar?
Ja die obsessie met varkens altijd met niet moslims. Niveautje hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je de mist in. Ik pak de dader aan, niet de rest van de islam gemeenschap. En ja, met behoorlijk barbaarse middelen waar gewone middelen niet helpen.
Ik weet niet of nazisme officieel verboden is. Ik denk dat maar weinig mensen nazi zijn. Je gaat ook weinig medestanders vinden als je een nazi-partij opricht. Je hebt neo-nazi groepjes, maar die worden in check gehouden, op zich zijn ze niet verboden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom niet, nazisme is toch ook verboden?
Nee, het "verwijfde" gedrag komt door die persoon zelf, omdat hij zich zo blijkbaar het prettigst voelt. Laat zo iemand en label het niet meteen als "irritant".quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is echt bizar hoe jij mijn woorden verdraaid.
Jij zegt nu dat het verwijfde gedrag komt door de geaardheid van die persoon.
Ik heb het echt nergens gezegd. Serieus niet.
En wtf is zwart gedrag?
Zwart gedrag en mij dan kortzichtig noemenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:19 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, het "verwijfde" gedrag komt door die persoon zelf, omdat hij zich zo blijkbaar het prettigst voelt. Laat zo iemand en label het niet meteen als "irritant".
Zwart gedrag is het tegenovergestelde van Carlton in The Fresh Prince.
Nou, ik vind het al best raar om dreads als "smerig" te bestempelen, ja. Zit uren verzorging in in de regel, die vlechtjes.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb niks met mensen met smerig haar een een debiele kledingstijl. Ben ik nu racistisch?
Waarom vind je mijn mening raar? Ben je narrow-minded ofzo? Jezus...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:21 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nou, ik vind het al best raar om dreads als "smerig" te bestempelen, ja. Zit uren verzorging in in de regel, die vlechtjes.
Ik noemde het juist "zwart gedrag" om de kortzichtigheid naar voren te halen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zwart gedrag en mij dan kortzichtig noemen![]()
Prima dat hij zich zo het prettigst voelt maar ik het mag het toch irritant vinden?
Of is dat discriminatie volgens jou?
In een land zoals Tsjechië is het de communisten toch aardig gelukt om religie uit te bannen. Misschien niet met methodes die wij moreel vinden, maar dat het niet kán lijkt me niet waar.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of nazisme officieel verboden is. Ik denk dat maar weinig mensen nazi zijn. Je gaat ook weinig medestanders vinden als je een nazi-partij opricht. Je hebt neo-nazi groepjes, maar die worden in check gehouden, op zich zijn ze niet verboden.
Wat religie betreft, je kunt een religie niet verbieden, want zou je dat doen dan gaat het toch gewoon door, alleen ondergronds. Religies zijn ondanks alle rationele redenen er geen aanhanger van te worden, behoorlijk taai, helaas. Mensen denken verschillend over veel verschillende zaken en dat gaat nooit stoppen. De gekste religies bestaan er en zullen steeds weer verzonnen worden. Dat kun je niet tegenhouden.
Dit is een hele slechte visie op de Tsjechische geschiedenis.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Igen het volgende:
[..]
In een land zoals Tsjechië is het de communisten toch aardig gelukt om religie uit te bannen. Misschien niet met methodes die wij moreel vinden, maar dat het niet kán lijkt me niet waar.
Uhuh. Weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. In feite heb jij net het verwijfde gedrag aan de geaardheid gelinkt. Dat vind ik kortzichtig.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik noemde het juist "zwart gedrag" om de kortzichtigheid naar voren te halen.
Ja, we hebben hier in NL GeenStijl die er een beetje op let gelukkig...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
NIKS MET ISLAM TE MAKEN
Deze man is in Orlando voorgegaan.
Islam = vrede broederquote:Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef PalmRoyale het volgende:
Deze aanslag was geen extremisme of terrorisme. Dit is Islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |