Marxist gespot.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Als ik op één plek ga kijken zegt dat niks. Het zegt pas wat als je het vergelijkt met iets anders.
10.000 is niet veel. Dan is het een klein groepje dat al rondtrekkend problemen veroorzaakt in de wijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Je hebt het over iets van 10.000 3e-generatie-Marokkanen in heel Nederland (inclusief iedereen met bijv. drie Nederlandse grootouders en één Marokkaanse). Het is maar wat je een groot aantal noemt.
Maar je mag juist blij zijn dat in Nederland niet alles totaal gesegregeerd is. Dat is juist positief. Het lijkt me geen wonder dat juist in België, met zo'n sterke segregatie, radicale moslims zo onopgemerkt kunnen blijven.
Je noemt het onderbuik en kortzichtig.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik beschuldig jou niet van dingen, ik probeer de consequenties aan te halen van dergelijke vooroordelen. "Verwijfd" op zich is al een vooroordeel. Wie heeft bepaald dat mensen zich per se moeten conformeren aan één standaard rol per geslacht?
Inderdaad, behalve de neerbuigende term "verwijfd".quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Noem het gewoon ''vrouwelijk'' sommige mannen zijn iets ''vrouwelijker''
verder niks mis mee toch?
Zoals ik zei: de enige wijk die ik heb kunnen vinden waar dat zo is, zijn bepaalde buurten in de Bijlmer en daar zijn het Surinamers die doorgaans geen moslims zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor mensen die er om treuren dat dit soort wijken niet meer overwegend cultureel Nederlands zijn is dat wel een punt. Volgens mij ging het daar om?
En er zijn volgens mij best wel wat wijken tussen waar andere ethisch-culturele groepen wel degelijk de meerderheid vormen?
Dan kom je mekaar in ieder geval nog tegen. Is dat in België of Frankrijk of de VS ook zo? Dat betwijfel ik, maar daar ben ik nooit (uit) geweest.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Marxist gespot.
Je zult in elk geval segregatie op lokaal niveau zien. Tip: de Nederlanders staan te dansen of bier te drinken op de vloer, de Marokkanen staan in een hoek en bij de deur met energy drank ruzie te zoeken.
Hij kwam uit Drenthe.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef gelly het volgende:
Deel 6 alweer? Dan was de dader zeker een moslim.
Hoe ver ben je met je baco'tje?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Barcadicolla het volgende:
Weer een nieuwe topic zie verde weinig nieuws.
''verwijfd'' klinkt ook zo negatief...quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Inderdaad, behalve de neerbuigende term "verwijfd".
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef gelly het volgende:
Hoe weet je dat het alleen de 3e generatie kan zijn? Als eentje uit de 2e generatie een importbruid hierheen heeft gehaald dan heb je daarna gewoon weer een 2e generatie. Maar die zitten dan dus al in de gewone statistieken.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
10.000 is niet veel. Dan is het een klein groepje dat al rondtrekkend problemen veroorzaakt in de wijken.
Tussen de 25 en 65 doden, dan kom je op ongeveer 10 delen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef gelly het volgende:
Nah... een dooie gorilla doet het ook goedquote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tussen de 25 en 65 doden, dan kom je op ongeveer 10 delen.
Prima, dan haal ik er een ander voorbeeld bij: een enorme zwarte Afrikaan die Mamadou heet. Ik word aan m voorgesteld op mijn werkvloer en ik mag m meteen al niet. Pikzwart, en ostentatief Afrikaans. Kan die man niet even wat minder zwart doen? Ik vind m irritant, geen leuk persoon.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je noemt het onderbuik en kortzichtig.
De consequenties van mijn mening zijn heel erg simpl. Ik zal dus het contact tussen mij en die persoon zo beperkt mogelijk houden want ik vind je geen leuk persoon. En die persoon gaat dan gewoon verder met zijn leven en ik met de mijne.
Zij hoeven zich niet te houden aan hun geslacht net zo min dat ik bepaald gedrag irritant mag vinden.
Het gaat mij puur om het gedrag. En jij blijft de hele tijd vooroordelen over hoofddoekjes er bij halen.
Omdat dat niet kan.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom verbiedt men de islam niet gewoon?
Waarom verbiedt men dommigheid niet gewoon?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom verbiedt men de islam niet gewoon?
Douchen in de blote kont is tegenwoordig al verwijfd en kan niet als er moslims in je team zitten.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Bijna 2/3 van elk voetbalteam is tegenwoordig verwijfd
hij was inderdaad een der uwenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef gelly het volgende:
Hilarisch. Net als de gespeelde verontwaardiging van lieden die in andere topics praten over white genocide en cultureel-marxisme waarin ze hun beklag doen over de ondergang van de trotse blanke man, waar linksen, homo's en allochtonen debet aan zouden zijn. Slaap lekker.quote:
https://nl.m.wikipedia.or(...)Den_Haag)#Demografiequote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Zoals ik zei: de enige wijk die ik heb kunnen vinden waar dat zo is, zijn bepaalde buurten in de Bijlmer en daar zijn het Surinamers die doorgaans geen moslims zijn.
[..]
Dan kom je mekaar in ieder geval nog tegen. Is dat in België of Frankrijk of de VS ook zo? Dat betwijfel ik, maar daar ben ik nooit (uit) geweest.
Och, als ie verder lekker harig is, mag ie van mij hoge gilletjes slaken bij het signaleren van een spin en met z'n handen wapperen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
''verwijfd'' klinkt ook zo negatief...ik heb er niet zoveel moeite mee eigenlijk, behalve als het mijn eigen vent zou zijn
![]()
dat dan weer wel,dat zeg ik er eerlijk bij
Jezus nou een link naar huidskleur.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:12 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Prima, dan haal ik er een ander voorbeeld bij: een enorme zwarte Afrikaan die Mamadou heet. Ik word aan m voorgesteld op mijn werkvloer en ik mag m meteen al niet. Pikzwart, en ostentatief Afrikaans. Kan die man niet even wat minder zwart doen? Ik vind m irritant, geen leuk persoon.
Verder is ie wel okay: hij doet zijn werk. Maar ja, toch vind ik m irritant. Niks mis mee natuurlijk, dat ik dat meteen vind. Dat is toch geen discriminatie!?
Nee hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom niet, nazisme is toch ook verboden?
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)Den_Haag)#Demografie
Nou ja, ik ben een cultureel-marixist iig.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Hilarisch. Net als de gespeelde verontwaardiging van lieden die in andere topics praten over white genocide en cultureel-marxisme waarin ze hun beklag doen over de ondergang van de trotse blanke man, waar linksen, homo's en allochtonen debet aan zouden zijn. Slaap lekker.
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Och, als ie verder lekker harig is, mag ie van mij hoge gilletjes slaken bij het signaleren van een spin en met z'n handen wapperen.
Niet alle dommigheid is gevaarlijk, alleen islam verbieden zou al moeten voldoen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom verbiedt men dommigheid niet gewoon?
Nee het gaat niet over zijn huidskleur, maar dat ie zo zwart dóét. Oversized jeans, te groot shirt, dreads, en houdt natuurlijk van rap. Hij mag best zwart zijn hoor, maar kan ie niet gewoon blank doen, normaal zeg maar?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jezus nou een link naar huidskleur.
Je snapt gewoon niet wat ik heb gezegd.
3x dat deze nu geplaatst is deze reeks.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
NIKS MET ISLAM TE MAKEN
Deze man is in Orlando voorgegaan.
Moorddadige gekkiesquote:Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
NIKS MET ISLAM TE MAKEN
Dit is echt bizar hoe jij mijn woorden verdraaid.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee het gaat niet over zijn huidskleur, maar dat ie zo zwart dóét. Oversized jeans, te groot shirt, dreads, en houdt natuurlijk van rap. Hij mag best zwart zijn hoor, maar kan ie niet gewoon blank doen, normaal zeg maar?
2 x, eerste keer werd niet gereageerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
3x dat deze nu geplaatst is deze reeks.
Kijk, daar ga je de mist in. Ik pak de dader aan, niet de rest van de islam gemeenschap. En ja, met behoorlijk barbaarse middelen waar gewone middelen niet helpen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beetje het niveau van een varkenshoofd bij een moskee ophangen dus.
Hij en Yasmin23 zitten wel op 1 lijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
NIKS MET ISLAM TE MAKEN
3x, ook al een keer in topic 2 ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
2 x, eerste keer werd niet gereageerd.
Ik heb niks met mensen met smerig haar een een debiele kledingstijl. Ben ik nu racistisch?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee het gaat niet over zijn huidskleur, maar dat ie zo zwart dóét. Oversized jeans, te groot shirt, dreads, en houdt natuurlijk van rap. Hij mag best zwart zijn hoor, maar kan ie niet gewoon blank doen, normaal zeg maar?
Ja die obsessie met varkens altijd met niet moslims. Niveautje hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je de mist in. Ik pak de dader aan, niet de rest van de islam gemeenschap. En ja, met behoorlijk barbaarse middelen waar gewone middelen niet helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |