abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2016 @ 20:57:21 #276
28033 Pek
je moet wat
pi_162956472
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Houtenbeen het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:52:13 Reporting that Orlando killer shouted "Allah hu Akbar!" as he slaughtered clubgoers. 2nd man arrested in LA with rifles near Gay parade. reageer retweet
Trump4President
De Trump is ook niet zo dol op fags, volgens mij :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 12 juni 2016 @ 20:57:25 #277
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_162956478
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:56 schreef Jihawti het volgende:

[..]

En dat is verschrikkelijk omdat? Is dat erger dan een Mo die "naar sgggool ggggweest ish, wallah"? Als je het ze vraagt kunnen ze prima ABN imiteren, maar ze profileren zich liever als oer-Mocro.

Iedereen gedraagt zich naar een cultuur, een subgroep. Zegt maar één ding over één aspect van iemand.
Snap niet waarom je er elke keer vergelijkingen bij haalt, Ik zei dat ik verwijfd gedrag irritant vind. Heb het niet over de groep, geaardheid of een vooroordeel zoals een naam.

:?
pi_162956514
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:56 schreef Igen het volgende:

[..]

Jawel. Die derde generatie waar jij het over hebt is te klein om doorslaggevend te zijn. Dus hoepel maar lekker op met je onderbuik.
Hoezo ? Die derde generatie zijn nu merendeels tussen de 16 en 25 jaar - precies het probleemgebied en toch echt wel vrij groot in aantal.
pi_162956546
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Obama durft het beestje niet eens bij de naam te noemen. Trump durft de waarheid wel onder ogen te zien.
Het komt Trump natuurlijk ook beter uit dan Obama. Als je 8 jaar lang hebt rondgebazuind dat er niks aan de hand is met de islam, komt dit niet zo lekker uit natuurlijk.
pi_162956554
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:58 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hoezo ? Die derde generatie zijn nu merendeels tussen de 16 en 25 jaar - precies het probleemgebied.
Nee hoor dat probleem bestaat niet, hoepel maar op met je onderbuik.
pi_162956581
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nu kom je met een vooroordeel.

Ik heb het over het gedrag van die persoon zelf. Niet zijn uiterlijk of zijn naam of wat dan ook. Zijn gedrag.

Sorry maar je vergelijkingen slaan echt nergens op.
Daar ben ik het niet mee eens. Het gedrag van een vrouw kan bestaan uit het opdoen van de hijaab, maar zegt niks over haar capaciteiten of persoonlijkheid. Het is niet fair om zo iemand af te doen als een onderdanig en waarschijnlijk niet zo goed opgeleid typetje.

Net zoals een absolutely fabulous-type niet afgedaan hoeft te worden als een irritante relnicht en niks meer.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_162956612
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Pek het volgende:

[..]

De Trump is ook niet zo dol op fags, volgens mij :P
Trump heeft er geen moeite mee, en is ook zeker geen conservatieve Christen. Alle conservatieve dingen die hij zegt sinds hij presidentskandidaat is, zijn om de partijtop en religieuze kiezers tevreden te houden.
pi_162956614
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

Bacardi Colla :')
ja ik las het toen ik hem aanmaakte foutje met typen kan ik dat ongedaan maken?
pi_162956627
  zondag 12 juni 2016 @ 21:00:15 #285
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162956641
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat bewijst toch wat ik zeg?

(Aan die pagina te zien zijn er in België (Antwerpen) trouwens wél meerdere wijken waar de Belgen ook niet meer de relatieve meerderheid vormen. Daar is de boel ook veel meer gesegregeerd. In Nederland wonen allochtonen ook meer verspreid over het platteland geloof ik.)
Ik zie tientallen wijken met (veel) minder dan 50% autochtonen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_162956673
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Snap niet waarom je er elke keer vergelijkingen bij haalt, Ik zei dat ik verwijfd gedrag irritant vind. Heb het niet over de groep, geaardheid of een vooroordeel zoals een naam.

:?
Mijn punt is juist dat "verwijfd" gedrag óók onderdeel is van een subcultuur, net als schreeuwbontkraagjes. Hun gedrag is een (valide) keuze. Laat iedereen lekker.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zondag 12 juni 2016 @ 21:00:55 #287
28033 Pek
je moet wat
pi_162956684
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Trump heeft er geen moeite mee, en is ook zeker geen conservatieve Christen. Alle conservatieve dingen die hij zegt sinds hij presidentskandidaat is, zijn om de partijtop en religieuze kiezers tevreden te houden.
Gewoon een leugenaar dus?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_162956693
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:57 schreef Nintex het volgende:

[..]

Obama durft het beestje niet eens bij de naam te noemen. Trump durft de waarheid wel onder ogen te zien.
En wat is die waarheid? Dat een malloot waarschijnlijk is geïnspireerd door een club psychopaten die zichzelf IS noemen?
  zondag 12 juni 2016 @ 21:01:03 #289
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_162956698
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:59 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Het gedrag van een vrouw kan bestaan uit het opdoen van de hijaab, maar zegt niks over haar capaciteiten of persoonlijkheid. Het is niet fair om zo iemand af te doen als een onderdanig en waarschijnlijk niet zo goed opgeleid typetje.

Net zoals een absolutely fabulous-type niet afgedaan hoeft te worden als een irritante relnicht en niks meer.
Je beschuldigt mij de hele tijd van dingen die ik nergens zeg. Als ik een man verwijfd vind betekent het niet dat ik denk dat het een relnicht is.

Best irritant dat je er allerlei dingen bij blijft halen die ik nergens heb gezegd.
  zondag 12 juni 2016 @ 21:01:13 #290
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_162956708
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ondertussen zijn de gemoederen nog veel ernstiger verhit geraakt, dus ik vrees het ergste.
Maar ook voor de discussie natuurlijk. Veel mensen hebben het wel gehad met de islam. Nu al.
De discussie wordt nu minder dan pak hem beet tien tot vijftien jaar geleden beheerst door regressief links en andere moslim apologeten, dus dat dit nu in de andere kant doorslaat is een gevolg. Zelfs een gevolg daarvan, durf ik te stellen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_162956819
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:58 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hoezo ? Die derde generatie zijn nu merendeels tussen de 16 en 25 jaar - precies het probleemgebied en toch echt wel vrij groot in aantal.
Je hebt het over iets van 10.000 3e-generatie-Marokkanen in heel Nederland (inclusief iedereen met bijv. drie Nederlandse grootouders en één Marokkaanse). Het is maar wat je een groot aantal noemt.

Maar je mag juist blij zijn dat in Nederland niet alles totaal gesegregeerd is. Dat is juist positief. Het lijkt me geen wonder dat juist in België, met zo'n sterke segregatie, radicale moslims zo onopgemerkt kunnen blijven.
pi_162956833
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik zie tientallen wijken met (veel) minder dan 50% autochtonen?
Ja, maar dat zegt nog niet dat ze in de minderheid zijn. Want 'allochtonen' zijn niet één groep.
pi_162956839
realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 21:02:42 "@WandaWalls20: @realDonaldTrump Please make us safe. We cannot have Hillary as president. We will be in so much trouble. reageer retweet
Trump gaat dit tot november uitbuiten.
pi_162956845
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je beschuldigt mij de hele tijd van dingen die ik nergens zeg. Als ik een man verwijfd vind betekent het niet dat ik denk dat het een relnicht is.

Best irritant dat je er allerlei dingen bij blijft halen die ik nergens heb gezegd.
Ik beschuldig jou niet van dingen, ik probeer de consequenties aan te halen van dergelijke vooroordelen. "Verwijfd" op zich is al een vooroordeel. Wie heeft bepaald dat mensen zich per se moeten conformeren aan één standaard rol per geslacht?
  zondag 12 juni 2016 @ 21:04:22 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_162956865
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:03 schreef Igen het volgende:

[..]

Je hebt het over iets van 10.000 3e-generatie-Marokkanen in heel Nederland (inclusief iedereen met bijv. drie Nederlandse grootouders en één Marokkaanse). Het is maar wat je een groot aantal noemt.

Maar je mag juist blij zijn dat in Nederland niet alles totaal gesegregeerd is. Dat is juist positief. Het lijkt me geen wonder dat juist in België, met zo'n sterke segregatie, radicale moslims zo onopgemerkt kunnen blijven.
Kom maar eens in de disco in mijn geboortedorp kijken, dan zie je hoe gesegregeerd de derde generatie is.
pi_162956869
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:54 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Naast dat ik t een misselijke grap vind in dit topic heeft Gordon geen boot tijdens de pride varen...

[..]

Dus jij denkt niet, die zou homo of bi kunnen zijn, maar je denkt brrrr die zou homo of bi kunnen zijn...ben je homofoob? Kan je daar niet tegen? Vind je het vies ofzo?
verde is het zogenaamd gewoon tegenwoordig.ja idd ik vind het vies. Maar ik zeg het natuurlijk niet. Of het moet nou toevallig te spraken komen.
pi_162956971
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ik beschuldig jou niet van dingen, ik probeer de consequenties aan te halen van dergelijke vooroordelen. "Verwijfd" op zich is al een vooroordeel. Wie heeft bepaald dat mensen zich per se moeten conformeren aan één standaard rol per geslacht?
Noem het gewoon ''vrouwelijk'' sommige mannen zijn iets ''vrouwelijker''

verder niks mis mee toch?
pi_162957039
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Kom maar eens in de disco in mijn geboortedorp kijken, dan zie je hoe gesegregeerd de derde generatie is.
Als ik op één plek ga kijken zegt dat niks. Het zegt pas wat als je het vergelijkt met iets anders.
pi_162957060
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:04 schreef Barcadicolla het volgende:

[..]

verde is het zogenaamd gewoon tegenwoordig.ja idd ik vind het vies. Maar ik zeg het natuurlijk niet. Of het moet nou toevallig te spraken komen.
Ik ben gay en moet ook niet aan twee vrouwen denken, maar om het nou vies te noemen vind ik dan weer zo ... mensen doen altijd alsof ze dan met hun naar bed moeten ofzo...hele rare redenering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')