Dat weet je niet, de gemiddelde moslim hier in Nederland kan ook niet aan een wapen komen.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pannen zijn ook echt bedoeld om te doden.
Het is maar net wat je er mee doet he.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Want een snelkookpan is gemaakt om binnen zo kort mogelijke tijd 50 mensen te vermoorden?
Ja, je vraagt je af waarom er nooit aanslagen en roofovervallen worden gepleegd met snelkookpannen. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit soort dingen... legaal...![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon verbaasd over het feit dat een topic zo'n wending kan nemen.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik wilde juist een einde aan die discussie maken, begin jij er weer over ....
Leg uit, wat is het nut precies van een AK 47?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Het is maar net wat je er mee doet he.
Dat was ook de conclusie in Bowling for Columbine. Het is niet alleen het wapenbezit, het is niet alleen de cultuur, maar de combinatie van beide die dodelijk is.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat weet je niet, de gemiddelde moslim hier in Nederland kan ook niet aan een wapen komen.
Het is natuurlijk een combinatie, het islamitische gedachtegoed dat een voedingsbodem is voor dit soort zaken en die idiote wapenwet.
Ik vind eerlijk gezegd dat het militie-argument redelijk achterhaald is gezien het wapentuig waar een overheid over beschikt.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat!?
De redenering dat wapenbezit legaal moet zijn om in-het-geval-dat een verderfelijke ondemocratische dictator-regering te kunnen verjagen, daar kan ik ergens nog wel inkomen. Maar in vredestijd met zulk wapentuig de kroeg in?
mja.... het wordt een beetje een troll topic zo te zien, beetje jammer...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbaasd over het feit dat een topic zo'n wending kan nemen.
Ja sorry maar laat me niet voor homohater uitmaken.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
mja.... het wordt een beetje een troll topic zo te zien, beetje jammer...
De cirkel is weer rond, we kunnen gaan slapen. Tot de volgende aanslag!quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef YuckFou het volgende:
Jammer, na 6 delen gaat het over getroll, snelkookpannen, spelen op de man en korte pittige kapsels, ik hou t voor gezien, doei
Die lachen om wat small arms tegenwoordig. Om overheden te verslaan heb je luchtsuperioriteit nodig. En het recht om gevechtsvliegtuigen te bezitten, bestaat helaas nietquote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat het militie-argument redelijk achterhaald is gezien het wapentuig waar een overheid over beschikt.
Nee, ik zag net die foto voorbij komen met dat rode kapsel, van jullie was tenminste nog een béétje ontopic...quote:Op zondag 12 juni 2016 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja sorry maar laat me niet voor homohater uitmaken.
Als je echt serieus geen verschil ziet tussen een snelkookpan en een machinegeweer dan is elke discussie zinloos.quote:
Ach misschien kan Trump dat ook even regelenquote:Op zondag 12 juni 2016 22:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die lachen om wat small arms tegenwoordig. Om overheden te verslaan heb je luchtsuperioriteit nodig. En het recht om gevechtsvliegtuigen te bezitten, bestaat helaas niet
De groep 3e generatie (moslim)allochtonen in NL is nogal klein op dit moment.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mocros worden als autochtonen gerekend wanneer hun ouders hier ook zijn geboren. Die cijfers zeggen niet zoveel over het straatbeeld.
Omdat de christelijke leer anders is elkaat zit. Er is natuurlijk evengoed misbruik van gemaakt door starre mensen die graag macht uitoefenen. Maar dat kon door ontwikkeling en verlichting opgelost worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wij hebben een andere geschiedenis. We kregen allerlei verschrikkelijke oorlogen om religie en hebben toen gezegd dat alle religies vrij moeten zijn. En toen stopten die idioten elkaar een kopje kleiner te maken.
Een klein rondtrekkend groepje dat voor veel overlast zorgt in de wijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De groep 3e generatie (moslim)allochtonen in NL is nogal klein op dit moment.
Als jullie echt zo kortzichtig zijn om te denken dat met een wapenverbod alles pais en vree is dan houdt het idd op.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je echt serieus geen verschil ziet tussen een snelkookpan en een machinegeweer dan is elke discussie zinloos.
Dus de NRA is medeschuldig aan dit drama?quote:Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je echt serieus geen verschil ziet tussen een snelkookpan en een machinegeweer dan is elke discussie zinloos.
En omdat veel mensen in Amerika er ook zo imbeciel over denken kan ik alleen maar medelijden hebben met de tientallen onschuldige mensen die nu mede door hun idiote medeburgers hebben moeten sterven.
Ja. Mooie uitdrukking is dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een klein rondtrekkend groepje dat voor veel overlast zorgt in de wijken.
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als jullie echt zo kortzichtig zijn om te denken dat met een wapenverbod alles pais en vree is dan houdt het idd op.
Die kan zich nog niet eens een Ford-class vliegdekschip verloven, de pauper.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ach misschien kan Trump dat ook even regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |