Krijgen we dit weer..quote:Op zondag 12 juni 2016 21:26 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Waarom druk maken om iets aan de anderen kant van de wereld? Als dit in China of wat dan ook was gebeurd (Niet westers land) was er geen haan die er naar kraaide, hypocriet als maar kan.
ja en in China kan je geen legaal wapens kopen. Iligaal is helemaal een hell in China. Veel te gevaarlijk ook. Kan me niet herinneren dat er in china zo groot aanslag is plaatsgevonden. Wel met messen maar toen was de politie snel te plaatsen met meteen de executie van de dader tot gevolg😊 Ja plus puntje op dat gebiedquote:Op zondag 12 juni 2016 21:33 schreef grimselman het volgende:
[..]
Omdat we cultureel nu eenmaal dichter bij Amerika staan dan bij China.
Eigenlijk verloopt iedere topicreeks na een aanslag precies volgens hetzelfde patroon.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wacht, ff palestijns vlaggetje op facebook zetten om discussie uit te lokken en op te vallen.
Het hele fucking land is een grote aanslag.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
ja en in China kan je geen legaal wapens kopen. Iligaal is helemaal een hell in China. Veel te gevaarlijk ook. Kan me niet herinneren dat er in china zo groot aanslag is plaatsgevonden. Wel met messen maar toen was de politie snel te plaatsen met meteen de executie van de dader tot gevolg😊 Ja plus puntje op dat gebied
Wederom vul je dingen in voor mij die niet waar zijn. Vind het serieus vermoeiend worden en onterecht.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:35 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik jou niet neerzetten als een homohater. Mijn punt is dat het begint met dit soort dingen. "Ja ik heb niets tegen homo's maar ze moeten niet..." "Nee ik heb niks tegen moslims maar ze moeten niet zo en zo...". Dat is niet meteen gelijk aan homohaat. Het is alleen nogal jammer dat mensen zichzelf niet mogen zijn en meteen als "irritant" neergezet en benoemd worden als ze dit toch doen.
En ik mag niet iedereen maar natuurlijk, maar dit staat los van hun mate van "verwijfdheid" of dat ze een "kopvod" ophebben of "smerig haar" hebben.
Ik zeg ook nergens dat jij dit gezegd zou hebben, ik trok een parallel ter vergelijk. Maar laten we het hier dan bij houden inderdaad. Fijne avond!quote:Op zondag 12 juni 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wederom vul je dingen in voor mij die niet waar zijn. Vind het serieus vermoeiend worden en onterecht.
Heb ook nergens gezegd dat mensen zich niet zo mogen gedragen. Wat ik heb gezegd en ik herhaal het nog een keer; IK VIND verwijfd gedrag irritant.
De kopvod,smerig haar, zwart gedrag bij een zwarte huidskleur (nogmaals wtf? ) zit toch echt in jouw hoofd.
En hier laat ik het bij.
Ah ja dat doet de IS ook. Kunnen we nog veel van lerenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik heb geen obsessie met varkens, moslims hebben een obsessie met sommige soorten voedsel. En dat is helemaal niet de kern.
De kern is het bestraffen van potentiële daders met maatregelen die door die potentiële daders als echt afschrikwekkend worden gezien. En daarbij geldt, hoe gruwelijker hoe beter.
Kan deze bagger weg uit dit topic?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
ja en in China kan je geen legaal wapens kopen. Iligaal is helemaal een hell in China. Veel te gevaarlijk ook. Kan me niet herinneren dat er in china zo groot aanslag is plaatsgevonden. Wel met messen maar toen was de politie snel te plaatsen met meteen de executie van de dader tot gevolg😊 Ja plus puntje op dat gebied
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef DrDentz het volgende:
'Ik vind verwijfd gedrag irritant' in een topic over een slachting in een gayclub, meer dan 50 doden. Alsof je 'ik vind kinderen toch maar irritant' roept na een school shooting.
ja dat weer wel corrupt regime. Als is de president im mijn ogen wel goed bezig met al die foute mannen aantepakken. Maar wat gebeurd er achter de schermen?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het hele fucking land is een grote aanslag.
Goede vergelijking ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef DrDentz het volgende:
'Ik vind verwijfd gedrag irritant' in een topic over een slachting in een gayclub, meer dan 50 doden. Alsof je 'ik vind kinderen toch maar irritant' roept na een school shooting.
Inderdaad, wat mij betreft ook offtopic. Erg weinig feitjes/foto's ook in dit topic in tegenstelling tot Brussel eerder dit jaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef DrDentz het volgende:
De discussie zou moeten gaan over wat er mis is met moslimradicalen en met de homohaat binnen de islam. In plaats daarvan gaat het - na een aanslag met 50 doden - over wat er mis is met verwijfde mannen, terwijl diverse moslims in dit topic de slachtofferkaart spelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Noem het gewoon ''vrouwelijk'' sommige mannen zijn iets ''vrouwelijker''
verder niks mis mee toch?
https://www.facebook.com/hillaryclinton/posts/1165058356884025quote:I join Americans in praying for the victims of the attack in Orlando, their families and the first responders who did everything they could to save lives.
This was an act of terror. Law enforcement and intelligence agencies are hard at work, and we will learn more in the hours and days ahead. For now, we can say for certain that we need to redouble our efforts to defend our country from threats at home and abroad. That means defeating international terror groups, working with allies and partners to go after them wherever they are, countering their attempts to recruit people here and everywhere, and hardening our defenses at home. It also means refusing to be intimidated and staying true to our values.
This was also an act of hate. The gunman attacked an LGBT nightclub during Pride Month. To the LGBT community: please know that you have millions of allies across our country. I am one of them. We will keep fighting for your right to live freely, openly and without fear. Hate has absolutely no place in America.
Finally, we need to keep guns like the ones used last night out of the hands of terrorists or other violent criminals. This is the deadliest mass shooting in the history of the United States and it reminds us once more that weapons of war have no place on our streets.
This is a time to stand together and resolve to do everything we can to defend our communities and country.
Dit is dan weer een aanslag op de Nederlandse taal.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:37 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
twitter:ASE twitterde op zondag 12-06-2016 om 21:25:08Orlando shooter legally purchased 2 guns in past few days. Was intvw'd 3x by FBI, once for suspected ties to suicide bomber. #BrokenSystem reageer retweet
Idd. Terug naar de moslims.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De discussie zou moeten gaan over wat er mis is met moslimradicalen en met de homohaat binnen de islam. In plaats daarvan gaat het - na een aanslag met 50 doden - over wat er mis is met verwijfde mannen, terwijl diverse moslims in dit topic de slachtofferkaart spelen.
Het moet niet veel gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |