Veel van wat in de bijbel staat is er later bij verzonnen. Nee, ik denk dat Jezus wel een homo was, alleen zo kon hij een accurate analyse maken van waar het farizeeėrdom toe leidde. Millimeter gezeur over regeltjes en voorschriften, zoals moslims tegenwoordig nog steeds doen in hun anale-fase (dank Freud).quote:Op zondag 12 juni 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jezus homo was. Hij was te druk bezig met zijn missie, het rondreizen en het verkondigen van zijn boodschap. Er was geen ruimte meer was voor een relatie. Hoewel hij wel zijn voeten liet zalven door een vrouw.
Alleen homo's maken goede analyses? En anale fase?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Veel van wat in de bijbel staat is er later bij verzonnen. Nee, ik denk dat Jezus wel een homo was, alleen zo kon hij een accurate analyse maken van waar het farizeeėrdom toe leidde. Millimeter gezeur over regeltjes en voorschriften, zoals moslims tegenwoordig nog steeds doen in hun anale-fase (dank Freud).
Ja, punt is dat er historische bewijzen zijn die de veronderstelling dat Jezus bestond bevestigen. Hij was wrs niet een blond-harige hippie met een goat-tee tho.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:08 schreef FANN het volgende:
Als Jezus Homo was gaan alle Homo's naar de Hemel![]()
Ook geen slecht vooruitzicht, alleen jammer dat Jezus niet bestond of misschien wel bestond,
maar dat hele sprookje erom heen, zoon van God enzo... onzin is.
En Breaking Newsde Hemel bestaat ook niet
Nee, buitenstaanders kunnen een goede analyse maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alleen homo's maken goede analyses? En anale fase?
Maargoed, we dwalen af...
Je hoeft geen homo te zijn om een buitenstaander te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, buitenstaanders kunnen een goede analyse maken.
Af en toe een hoertje.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef hpeopjes het volgende:
Ik wou dat ik homo was, net als Jezus. Nooit meer dat gezeik met die wijven en alle dagen harde seks.
Maar nee...
Ik vind dat Freud behoorlijk veel onzin uitgekraamd heeft, dingen die onmogelijk te bewijzen zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, buitenstaanders kunnen een goede analyse maken.
Anale fase is Freudiaanse terminologie, dan moet je je er maar een keer in verdiepen. Ik beschouw die term als algemene kennis iig.
ik zie hem als een soort van mannelijke Jomandaquote:Op zondag 12 juni 2016 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, punt is dat er historische bewijzen zijn die de veronderstelling dat Jezus bestond bevestigen. Hij was wrs niet een blond-harige hippie met een goat-tee tho.
Ja, dat kan ook. Maar dat is zo duur joh.quote:
Ik vraag me af hoe je je dan moet voelen, als je geld moet betalen om seksueel aan je trekken te komen.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie hem als een soort van mannelijke Jomandagewoon een beetje een oplichter dus
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch volkomen idioot dat dergelijke wapens daar gewoon voor de burger legaal te verkrijgen zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:54 schreef Molurus het volgende:
De dader zou gebruik gemaakt hebben van een AR-15 assault rifle die hij legaal in zijn bezit had.
Zoiets dus.
[ afbeelding ]
Laat die even inwerken: dit soort wapens... legaal....
Wel een hele lieve oplichter dan. Het leverde hem niks op. Behalve mannelijk vleesch dan, dat hem adoreerde.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie hem als een soort van mannelijke Jomandagewoon een beetje een oplichter dus
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellichtquote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uitgebreid prive-consult.
Is dat een hoertje?
Een lieve oplichter? Hij zei dat je je andere wang moet toekeren, maar hij schopte ook alle geldwisselaars en handelslui uit de tempel. En kwam ook met uitspraken als ''ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard''.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wel een hele lieve oplichter dan. Het leverde hem niks op. Behalve mannelijk vleesch dan, dat hem adoreerde.
dat dan weer wel...quote:Op zondag 12 juni 2016 23:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wel een hele lieve oplichter dan. Het leverde hem niks op. Behalve mannelijk vleesch dan, dat hem adoreerde.
was jij erbij?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een lieve oplichter? Hij zei dat je je andere wang moet toekeren, maar hij schopte ook alle geldwisselaars en handelslui uit de tempel. En kwam ook met uitspraken als ''ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard''.
Nee, dat hoeft niet, maar als je je hele adolescentie in de nabijheid verkeerd van 12 andere mannelijke adolescenten?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je hoeft geen homo te zijn om een buitenstaander te zijn.
Hee, niet slecht praten over Jezus heh!quote:Op zondag 12 juni 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een lieve oplichter? Hij zei dat je je andere wang moet toekeren, maar hij schopte ook alle geldwisselaars en handelslui uit de tempel. En kwam ook met uitspraken als ''ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |