Dit is echt walgelijk. Kapitaliseren op menselijk leed.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Nintex het volgende:
Voor iedereen die altijd dingen roept als: "Dit is koren op de molen voor Wilders!!11!"
Dit is hoe echt feestvieren, omdat je de macht ruikt eruit ziet:twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 18:43:17Appreciate the congrats for being right on radical Islamic terrorism, I don't want congrats, I want toughness & vigilance. We must be smart! reageer retweet
Ik verwacht geen moslimbash van Barack Hussein Obama.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:05 schreef Evertjan het volgende:
over 25 min trouwens een speech van Obama
hij zal wel weer gaan inzetten op gun regelationquote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verwacht geen moslimbash van Barack Hussein Obama.
Dat is wat iedere politicus, van links tot rechts, doet bij dit soort incidenten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk. Kapitaliseren op menselijk leed.
Dat doet hij dus niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verwacht geen moslimbash van Barack Hussein Obama.
Het is bovendien natuurlijk een volstrekte drogreden, maar eentje die populair is in die kringen. Een Clinton of Obama ontkent helemaal niet dat dit soort dreigingen bestaan. Ze verschillen enkel met Trump over hoe je daar mee om moet gaan. Trump zijn 'oplossing' van een tijdelijk verbod voor moslims om het land binnen te komen had hier ook weinig uitgehaald, want deze man was gewoon geboren en getogen in de VS.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een doorgesnoven Afghaanse junk is geen praktiserend moslim.quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat Gore kapitaliseert op klimaatverandering.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dit soort zaken laten we gewoon toe in onze westerse samenleving. Godsdienstvrijheid en meer van dat soort onzin. Als ik zou zeggen dat mensen die de keuze maken om moslim te zijn allemaal dood moeten, kan ik me nergens op beroepen. Maar met de hand op de Koran of de Bijbel mag je alles zeggen.quote:
nee dat is het niet stop gewoon met praten je zet je zelf voor paalquote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Gore kapitaliseert op klimaatverandering.
Men denkt echt teveel in Islam/Moslim = Koran en niet meer dan dat. Er is een gigantische hoeveelheid aan interpretaties (zelfs een vertaling is een interpretatie), scholen en betrouwbare bronnen (denk aan de collecties aan Hadiths), 'betrouwbare' bronnen, vervalste bronnen dan wel hele hele foute bronnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn terroristen, maar heel veel terroristen zijn dat wel. Althans, in naam. Echt veel met de islam hebben ze niet op.
"Ik waardeer de felicitaties omdat ik gelijk heb." Om vervolgens een uiting te doen over je beleid. Dankzij deze doden kan hij weer eens de sterke leider uithangen. Dat noem ik het kapitaliseren van menselijk leed.quote:
Goedprater gespot.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een doorgesnoven Afghaanse junk is geen praktiserend moslim.
Ik weet van de nuances, uiteraard. In deze waren het niet meer dan verzameltermen voor groepen die jij hier opnoemtquote:Op zondag 12 juni 2016 19:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Men denkt echt teveel in Islam/Moslim = Koran en niet meer dan dat. Er is een gigantische hoeveelheid aan interpretaties (zelfs een vertaling is een interpretatie), scholen en betrouwbare bronnen (denk aan de collecties aan Hadiths), 'betrouwbare' bronnen, vervalste bronnen dan wel hele hele foute bronnen.
Daarnaast zijn er behoorlijk wat Moslims die bijvoorbeeld delen van Zoroastrisme of andere oudere geloven 'over genomen' hebben, of veel waarde hechten aan een bepaalde collectie van Hadiths (Sunni, bv Sahih al-Bukhari en Sahih Muslim) of juist weer een andere collectie (Shia, bv Kitab al-Kafi, Tahdhib al-Ahkam, etc.), of helemaal niet (o.a. Koranisten, en dergelijke)
Prachtig, hoe altijd weer wordt geprobeerd om elk verband tussen de islam en terreurdaden te verwerpen. Al het mogelijke wordt erbij gehaald.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hoe bevalt het als struisvogel met je kop in het zand??quote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Want tijdens iedere overstroming probeert hij zijn gelijk over klimaatverandering nog eens te bevestigen?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Morendo het volgende:
Dat is hetzelfde als zeggen dat Gore kapitaliseert op klimaatverandering.
Klopt, maar dat snapt niet iedereen, vooral links niet. En daarom wordt er geen strategie gekozen waarmee de oorlog gewonnen kan worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Er bestaat toch een oorlog tussen ISIS en Amerika? Dan is het toch niet raar dat als Amerika 24/7 ISIS aanvalt met straaljagers, dat er dan een ISIS cel in Amerika een beetje Amerikaanse slachtoffers gaat maken? Dit is toch oorlog? Amerika verkeert zich toch in een oorlog?
Jij denkt dat het een praktiserend moslim is?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe bevalt het als struisvogel met je kop in het zand??
Ja. Anders doe je dit niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een praktiserend moslim is?
Nee, niet echt. Volgens mij lopen maar 300 Amerikaanse militairen in Syrië. De rest is gewoon thuis. Als de VS in staat van oorlog verkeerde dan leefde geen mens meer in de Arabische woestijn en vielen elke dag duizenden doden. Een VS in staat van oorlog is niet voor te stellen. Dat is imposant als dat ooit zou gebeuren.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:14 schreef JubaUrbicus het volgende:
Er bestaat toch een oorlog tussen ISIS en Amerika? Dan is het toch niet raar dat als Amerika 24/7 ISIS aanvalt met straaljagers, dat er dan een ISIS cel in Amerika een beetje Amerikaanse slachtoffers gaat maken? Dit is toch oorlog? Amerika verkeert zich toch in een oorlog?
Links zegt toch juist altijd dat als je daar gaat lopen fucken een reactie terug kan krijgen?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Nintex het volgende:
De schutter onderwerpte zich aan ISIS voor de aanslag volgens de Amerikaanse veiligheidsdiensten.
[..]
Klopt, maar dat snapt niet iedereen, vooral links niet. En daarom wordt er geen strategie gekozen waarmee de oorlog gewonnen kan worden.
Nee, links zet de grenzen open voor mogelijke vijanden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Links zegt toch juist altijd dat als je daar gaat lopen fucken een reactie terug kan krijgen?
Las het, komen ze goed weg...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Childofthe90s het volgende:
Er is een man met explosieven en wapens opgepakt die op weg zou zijn naar een of ander festival...
Oh zo bedoel je.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:18 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, links zet de grenzen open voor mogelijke vijanden.
Onjuist. Dit soort figuren hebben doorgaans weinig met religie en brengen nauwelijks nog tijd door in een moskee. Daar zijn al verschillende onderzoeken naar gedaan door veiligheidsdiensten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig, hoe altijd weer wordt geprobeerd om elk verband tussen de islam en terreurdaden te verwerpen. Al het mogelijke wordt erbij gehaald.
Je bent niet bekend met het fenomeen dat mensen zich niet houden aan regels die ze aan zichzelf opleggen? Een doorgesnoven junk kan prima een praktiserend moslim zijn en die schijn ophouden. En zeker ook handelen vanuit zijn religieuze (aangeleerde) opvattingen.
hij zal vast wel zijn krankzinnige ideeën uit de Koran hebben gehaaldquote:Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een praktiserend moslim is?
Waar? Bron?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Childofthe90s het volgende:
Er is een man met explosieven en wapens opgepakt die op weg zou zijn naar een of ander festival...
Nou nee, de Koran roept namelijk niet op tot geweld richting homoseksuelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij zal vast wel zijn krankzinnige ideeën uit de Koran hebben gehaald
Oorlog voeren gaat anno 2016 niet alleen via grondtroepen.... Amerika zit in de coalitie tegen ISIS en voert dagelijks aanvallen uit op ISIS strongholds, ook nu in Falujah en andere plekken voert Amerika dagelijks bomaanvallen uit. Denk je dan werkelijk dat ISIS stil blijft? Als er iets is wat ik kan zeggen over deze aanslag in Orlondo, is dat het me niet verbaast en dat het mij weinig doet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:17 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Volgens mij lopen maar 300 Amerikaanse militairen in Syrië. De rest is gewoon thuis. Als de VS in staat van oorlog verkeerde dan leefde geen mens meer in de Arabische woestijn en vielen elke dag duizenden doden.
Ja, daar hoor je hem nog steeds heel vaak over.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Want tijdens iedere overstroming probeert hij zijn gelijk over klimaatverandering nog eens te bevestigen?
Dat zijn ook slechte boeken, gedateerd ook. Als er een nieuw heilig boek geschreven wordt dan moet er wat minder geweld in, zou veel gezelliger zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dit soort zaken laten we gewoon toe in onze westerse samenleving. Godsdienstvrijheid en meer van dat soort onzin. Als ik zou zeggen dat mensen die de keuze maken om moslim te zijn allemaal dood moeten, kan ik me nergens op beroepen. Maar met de hand op de Koran of de Bijbel mag je alles zeggen.
Dat zal best wel, maar ze hebben wel allemaal een islamitische achtergrond.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Onjuist. Dit soort figuren hebben doorgaans weinig met religie en brengen nauwelijks nog tijd door in een moskee. Daar zijn al verschillende onderzoeken naar gedaan door veiligheidsdiensten.
Het gaat nu los ofzo?twitter:Conflicts twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:18:35BREAKING: Powerful explosion heard in Beirut. Will update when more information becomes available - AFP reageer retweet
quote:
Dit is over het algemeen een zeer goed geïnformeerde bron.twitter:L0gg0l twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:09:07Police arrest man carrying explosives, assault weapons. Was enroute to West Holiday festival https://t.co/rqlotVUK9A (via @RobertFaturechi) reageer retweet
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja vastquote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ze gaan tot het uiterste om de aandacht af te leiden. We gaan gezellig keuvelen over de "terroristische" Koerden, terwijl Turkije natuurlijk schone handen heeft. En we gaan de zielige moslims bijstaan die slachtoffer van de terreurdaad in - waar was het ook alweer - zijn, aangezien het imago van hun religie onder vuur ligt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:16 schreef truthortruth het volgende:
En mensen trappen gewoon in de islamitische trollen die van onderwerp proberen te veranderen....ziek.
Dat is wat de westerse wereld al tientalen jaren doet als het niet langer is en waar jij ook van profiteert.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Er komt veel meer bij kijken maar jij beweerde dat de VS in staat van oorlog was. Ik ontkracht dat. De VS is voor 0,1% in staat van oorlog, zeker, maar niet meer dan dat. Als ze in staat van oorlog waren dan vlogen honderden moderne gevechtsvliegtuigen/drones en ander modern spul boven bepaalde landen en werden honderdduizenden grondtroepen gestationeerd. Niet een paar honderd. Die ultramoderne vliegdekschepen zouden dan ook uitrukken. We zien niet eens een schim van de USA. Die hebben we ook niet gezien in de Irakoorlog. Maak je niks wijs.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Oorlog voeren gaat anno 2016 niet alleen via grondtroepen.... Amerika zit in de coalitie tegen ISIS en voert dagelijks aanvallen uit op ISIS strongholds, ook nu in Falujah en andere plekken voert Amerika dagelijks bomaanvallen uit. Denk je dan werkelijk dat ISIS stil blijft? Als er iets is wat ik kan zeggen over deze aanslag in Orlondo, is dat het me niet verbaast en dat het mij weinig doet eerlijk gezegd.
Ze zijn ook allemaal man en dragen vaak schoenen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zal best wel, maar ze hebben wel allemaal een islamitische achtergrond.
WAarom bloed doneren, ik las eigenlijk niets over gewonden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef L3gend het volgende:
Aanslag op 5 miles van waar ik woon. Er is een gespannen sfeer hier nu, met veel politie. Mensen gaan nu naar ziekenhuizen om bloed te doneren. In eerste instantie dacht men dat het om een radicale christen zou gaan, maar al snel gingen er geruchten dat een islamgerelateerde aanslag ging en wat ook blijkt te zijn. De dader blijkt een home-grown van afkomst Afghaan te zijn in Orlando. Aanslag lijkt nu gedaan te worden door een IS sympathisant dan door IS georganiseerde aanslag, hoewel je af kan vragen of het een lone wolf lijkt te zijn omdat zich goed heeft voorbereid en als je ziet hoeveel slachtoffers kon maken
Ze hanteren echter geen winnende strategie. Ze proberen zowel Assad als ISIS in 'balans' te houden. Putin's kortstondige oorlog tegen de Syrische rebellen om Assad te helpen was veel effectiever.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Oorlog voeren gaat anno 2016 niet alleen via grondtroepen.... Amerika zit in de coalitie tegen ISIS en voert dagelijks aanvallen uit op ISIS strongholds, ook nu in Falujah en andere plekken voert Amerika dagelijks bomaanvallen uit. Denk je dan werkelijk dat ISIS stil blijft? Als er iets is wat ik kan zeggen over deze aanslag in Orlondo, is dat het me niet verbaast en dat het mij weinig doet eerlijk gezegd.
Twijfel je nou zelf nooit? Denk je nou echt nooit na de zoveelste slachtpartij, misschien is mijn wereldbeeld niet helemaal correct?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal man en dragen vaak schoenen.
Er zijn meer dan 50 gewonden, waarvan velen in kritieke toestandquote:Op zondag 12 juni 2016 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAarom bloed doneren, ik las eigenlijk niets over gewonden.
twitter:Conflicts twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:24:21BREAKING: Man arrested in Santa Monica with possible explosives and assault rifles, said he was going to L.A. Gay Pride festival - LA Times reageer retweet
Het probleem is vaak dat het om criminelen gaat die vlak voor hun daad zich laten ronselen en heel diep in de Islam duiken om het via 1 grote daad zogenaamd 'goed te maken'.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Onjuist. Dit soort figuren hebben doorgaans weinig met religie en brengen nauwelijks nog tijd door in een moskee. Daar zijn al verschillende onderzoeken naar gedaan door veiligheidsdiensten.
Dodental kan dus nog oplopen..quote:Op zondag 12 juni 2016 19:24 schreef L3gend het volgende:
[..]
Er zijn meer dan 50 gewonden, waarvan velen in kritieke toestand
Dit wist je toch al van Fok?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dodental kan dus nog oplopen..![]()
Ik begrijp dat men nu in de veronderstelling is dat ik nu, als moslima, juich en feest aan het vieren ben, want bah homo's. Maar ik vind het wel heel erg dat je een avondje uit kan gaan om vervolgens een dag later een naam in de krant te worden.
Misschien wordt het eens tijd om die sekte van je te verlaten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp dat men nu in de veronderstelling is dat ik nu, als moslima, juich en feest aan het vieren ben, want bah homo's. Maar ik vind het wel heel erg dat je een avondje uit kan gaan om vervolgens een dag later een naam in de krant te worden.
Nee, ik blijf mij er om verbazen. Goddank dat ik op straat nog wel vriendelijk ervaar en kan nuanceren.quote:
Dat je niet feest aan het vieren ben mag ik hopen. Maar is er dan geen enkel greintje verstand bij je dat kan begrijpen dat mensen hier de islam op aankijken, is dit na het zoveelste bloedbad zo raar?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op straat zitten ze niet veilig achter hun pctje :pquote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik blijf mij er om verbazen. Goddank dat ik op straat nog wel vriendelijk ervaar en kan nuanceren.
Volgens hun heeft die man de Koran gelezen (want dat doen wij nooit) en heeft hij als enige het licht gezien en is tot deze daad gekomen en kopen wij een taart om het te vieren.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
twitter:TeddyDavisCNN twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:23:22The Orlando shooter called 911 pledging allegiance to ISIS and mentioned the Boston bombers, a U.S. official tells CNN. reageer retweet
Er staan veel vredelievende passages in die boeken. Denk bijvoorbeeld aan "Heb uw naaste lief, gelijk uzelf", zoals in de Bijbel staat. Maar als puntje bij paaltje komt, gaan mensen selectief lezen. Ze benadrukken datgene dat hen uitkomt en ze negeren wat niet uitkomt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zijn ook slechte boeken, gedateerd ook. Als er een nieuw heilig boek geschreven wordt dan moet er wat minder geweld in, zou veel gezelliger zijn.
Nazi's door de bank genomen ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal man en dragen vaak schoenen.
Islam = vrede komt van het woord SALAM, S-L-M. Salam/vrede met jezelf, en je omgeving. Met natuur en mens.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef truthortruth het volgende:
Dat je niet feest aan het vieren ben mag ik hopen. Maar is er dan geen enkel greintje verstand bij je dat kan begrijpen dat mensen hier de islam op aankijken, is dit na het zoveelste bloedbad zo raar?
Ja, want een salafist gone mad is niet te vergelijken met mijzelf. En als je dat niet kan inzien, dan moet je je verdiepen in het onderwerp en meer informatie vergaren in plaats van als een papegaai wat oneliners op te noemen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat je niet feest aan het vieren ben mag ik hopen. Maar is er dan geen enkel greintje verstand bij je dat kan begrijpen dat mensen hier de islam op aankijken, is dit na het zoveelste bloedbad zo raar?
True. toch liever dat dan die held op sokken hier.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op straat zitten ze niet veilig achter hun pctje :p
Doe toch niet zo dom, als de zoveelste aanslag uit naam van de islam wordt gepleegd, hoezo moet je daar als buitenstaander nog aan twijfelen. De islam blijkt in staat te zijn mensen dit soort verschrikkelijke dingen te laten doen, dat jij het er niet mee eens bent, prima. Maar het gebeurd gewoon.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Volgens hun heeft die man de Koran gelezen (want dat doen wij nooit) en heeft hij als enige het licht gezien en is tot deze daad gekomen en kopen wij een taart om het te vieren.
Dat is de conclusie hier op fok
In ieder geval lijkt het me dat 'hate the sin, love the sinner' niet helemaal optimaal lijkt te werken. Zacht uitgedrukt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staan veel vredelievende passages in die boeken. Denk bijvoorbeeld aan "Heb uw naaste lief, gelijk uzelf", zoals in de Bijbel staat. Maar als puntje bij paaltje komt, gaan mensen selectief lezen. Ze benadrukken datgene dat hen uitkomt en ze negeren wat niet uitkomt.
Een nieuw heilig boek schrijven heeft geen zin. Gelovigen zullen dat verwerpen omdat het door mensen is geschreven. Ze zijn te dom om te snappen dat de Bijbel en de Koran ook gewoon mensenwerk zijn. Ik vind het persoonlijk vooral zielig, als je 1.400 tot 2.000 jaar na dato je leven nog steeds laat beheersen door hoe mensen destijds dachten. En een beetje ziek ook wel, trouwens.
En wat wil je er mee zeggen, nazi vertaald zich ook niet naar jodenhaat, kom op zeg.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Islam = vrede komt van het woord SALAM, S-L-M. Salam/vrede met jezelf, en je omgeving. Met natuur en mens.
100% Turkije.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt wel Syrie zo. Dit doet de Turkse overheid?
ISISquote:Op zondag 12 juni 2016 19:29 schreef L3gend het volgende:
twitter:TeddyDavisCNN twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:23:22The Orlando shooter called 911 pledging allegiance to ISIS and mentioned the Boston bombers, a U.S. official tells CNN. reageer retweet
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:31 schreef TeenWolf het volgende:
Wat had Amerika gedaan als complete wijken bezet waren door leden van IS/AlQaeeda/Taliban en zwaar bewapend en als ze ook nog alle toegangswegen hadden geblokkeerd middels diepe kuilen en zandzakken?
Amerika had gezegd, oooh foei
De belofte van het paradijs en de status van martelaar zijn belangrijk motieven. Ik denk inderdaad dat de frequentie van moskeebezoek in deze geen scherprechter is, maar dat morele gronden om tot zulke daden over te gaan wel degelijk religieus geïnspireerd zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Waarom zou ik me verdiepen in iets wat ik complete onzin vind. Als jij het belangrijk vind dat de islam niet aangekeken wordt op bloedbaden uit naam van de islam, dan is dat jouw verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef Stimorol- het volgende:
Ja, want een salafist gone mad is niet te vergelijken met mijzelf. En als je dat niet kan inzien, dan moet je je verdiepen in het onderwerp en meer informatie vergaren in plaats van als een papegaai wat oneliners op te noemen.
Dit is alsof in 1946 je niet mag zeggen dat nazisme mensen aanzet tot slecht gedrag. Niet alle nazi's hebben moorden gepleegd, slecht een klein groepje en de meeste mensen wisten er niets van.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Doe toch niet zo dom, als de zoveelste aanslag uit naam van de islam wordt gepleegd, hoezo moet je daar als buitenstaander nog aan twijfelen. De islam blijkt in staat te zijn mensen dit soort verschrikkelijke dingen te laten doen, dat jij het er niet mee eens bent, prima. Maar het gebeurd gewoon.
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Waarom zou ik me verdiepen in iets wat ik complete onzin vind. Als jij het belangrijk vind dat de islam niet aangekeken wordt op bloedbaden uit naam van de islam, dan is dat jouw verantwoordelijkheid.
Heilige geschriften zijn constant onderhevig aan interpretatie, je laat je dus nooit beheersen door hoe mensen destijds dachten omdat de boodschap van verschillende passages door de eeuwen heen steeds is veranderd.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Een nieuw heilig boek schrijven heeft geen zin. Gelovigen zullen dat verwerpen omdat het door mensen is geschreven. Ze zijn te dom om te snappen dat de Bijbel en de Koran ook gewoon mensenwerk zijn. Ik vind het persoonlijk vooral zielig, als je 1.400 tot 2.000 jaar na dato je leven nog steeds laat beheersen door hoe mensen destijds dachten. En een beetje ziek ook wel, trouwens.
Dit dus. Ik hou me er meestal ver van omdat godwin.... Maar je argument is prima valide.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is alsof in 1946 je niet mag zeggen dat nazisme mensen aanzet tot slecht gedrag. Niet alle nazi's hebben moorden gepleegd, slecht een klein groepje en de meeste mensen wisten er niets van.
Ja leuk allemaal he. --knip--quote:
Als er in Amerika een Christenfundi een aanslag pleegt bij planned parenthood (tijdje terug gebeurt), zul je mij niet horen ontkennen dat zijn Christelijke geloof daarin een rol heeft gespeeld. Waarom probeer je zo krampachtig te ontkennen dat de islam homohaat aanmoedigt?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom met een vers uit de Koran.
Ja, maar er zijn ook joden die oproepen tot geweld richting homo's., maar dan kijken we weg. Doe niet zo schijnheilig dude.
quote:Quran (7:80-84) - "...For ye practice your lusts on men in preference to women: ye are indeed a people transgressing beyond bounds.... And we rained down on them a shower (of brimstone)" -
quote:Quran (7:81) - "Will ye commit abomination such as no creature ever did before you?"
Hij wilde dus gepakt worden. Zoals alle aanslag plegers uit op martelaarschap.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
CBS: he called 911 and pledged his allegiance to ISIS, as the attack was unfolding.
Wat Amerika doet Intereseert mij niet, kijkzelf maar naar Ramadi of Kobane als je dat wilt weten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wat had Amerika gedaan als complete wijken bezet waren door leden van IS/AlQaeeda/Taliban? Bovendien nog zwaar bewapend en alle toegangswegen geblokkeerd middels diepe kuilen en zandzakken?
Amerika had gezegd, oooh foei
Na de Ramadan dan maar.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze neemt toch al verantwoordelijkheid door zichzelf niet op te blazen?
Omdat het haat niet aanmoedigt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:35 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Als er in Amerika een Christenfundi een aanslag pleegt bij planned parenthood (tijdje terug gebeurt), zul je mij niet horen ontkennen dat zijn Christelijke geloof daarin een rol heeft gespeeld. Waarom probeer je zo krampachtig te ontkennen dat de islam homohaat aanmoedigt?
[..]
[..]
De humor ontgaat me.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moet je ook niet van die grappige dingen posten.
Dus jij zou als staat die gasten daar laten zitten die allemaal weg opbrekingen hebben gemaakt en het volgepompt hebben met zware wapens en C4 bommen?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:35 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Wat Amerika doet Intereseert mij niet, kijkzelf maar naar Ramadi of Kobane als je dat wilt weten.
Punt is, Turkije gooit wijken/dorpen plat.
Gelukkig het was niet islam.quote:De vader van de schutter die vijftig mensen doodschoot in een gaybar in Orlando denkt dat de schietpartij niets te maken heeft met religie. Dat zei de vader, Mir Seddique, tegen NBC News.
Zijn zoon, Omar Mateen, zou boos zijn geworden toen hij een paar maanden geleden twee mannen met elkaar zag zoenen in Miami. Volgens Seddique zou dat het motief kunnen zijn voor de moordpartij in de gaybar.
Uitlokking dus, van de homo's.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Glazenmaker het volgende:
http://nos.nl/artikel/211(...)zoenende-mannen.html
[..]
Gelukkig het was niet islam.
Ga je nu ontkennen dat Turkije geen vernietigingen doet?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeveel video beelden wil je precies hebben van PKK strijders zelf gebouwen opblazen, aanvallen en of vernietigen? Heb je met een paar foto's een punt gemaakt, of was je in de waan dat te doen?
quote:
Al deze Koran citaten i.c.m. de hadith en alle Islamitische geleerden door de eeuwen heen die zeggen dat je homo's mag/moet doden etc. en het feit dat in het overovergrote deel van de Islamitische landen homoseksualiteit strafbaar is (soms met de dood), betekent absoluut niet dat de Islam en homohaat wat met elkaar te maken hebben?quote:Quran (7:81) - "Will ye commit abomination such as no creature ever did before you?"
twitter:lammert twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:34:10'Zwaar bewapende man onderweg naar gayfestival in LA aangehouden' https://t.co/Lvw1lig0OJ reageer retweet
Deze gevolgtrekking is natuurlijk tamelijk krankzinnig.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij wilde dus gepakt worden. Zoals alle aanslag plegers uit op martelaarschap.
Hij heeft een punt. Homo's die openlijk zoenen is niet voor iedereen acceptabel natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gezellig...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:lammert twitterde op zondag 12-06-2016 om 19:34:10'Zwaar bewapende man onderweg naar gayfestival in LA aangehouden' https://t.co/Lvw1lig0OJ reageer retweet
Deze keer was de dader toevallig van islamitische origine, er zijn heel veel moorden geweest op homo's in Amerika, wat is je punt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat veranderd dat aan mijn punt dat die wijken en steden zijn platgelegd duur Turken, ofga je dat ontkennen?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dus jij zou als staat die gasten daar laten zitten die allemaal weg opbrekingen hebben gemaakt en het volgepompt hebben met zware wapens en C4 bommen?
Meldde ik tien minuten geleden al, maar is ondergesneeuwd door allerlei discussies over Koerden in Turkijequote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
Prijs van koffie gaat ws. ook omhoog. Maar dat heeft ook niets met dit onderwerp te maken.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:35 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Wat Amerika doet Intereseert mij niet, kijkzelf maar naar Ramadi of Kobane als je dat wilt weten.
Punt is, Turkije gooit wijken/dorpen plat.
Ga alle andere aanslagen maar na. Als hij niet gepakt wilde worden had hij niet zelf met 911 gebeld.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef Morendo het volgende:
Deze gevolgtrekking is natuurlijk tamelijk krankzinnig.
Kan wel met islam te maken hebben hoef niet natuurlijk. Hoe dan ook blijf erg ook al ben ik geen voorstanden van homo's. Zulke geweld mag je nooit uitvoerenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vertrouw de westerse media tientallen keren meer dan de media in moslimlanden, zoals Turkije. Het is uitgerekend Turkije, waar Erdogan media het zwijgen oplegt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zing de westerse media toch niet zo na man.
Zij zeggen spring en jij zegt hoe hoog.
Ah, vanwege zijn vermeende drugsgebruik de welbekende 'therefore he is not a true muslim'.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
is er al meer info over de dader? Blijkbaar weten mensen hier dat het een drugsverslaafde afghaan is die geen moslim kan zijn.
Ah, het grote goedpraten is al begonnen...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Glazenmaker het volgende:
Hakuna was je trouwens voorquote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Meldde ik tien minuten geleden al, maar is ondergesneeuwd door allerlei discussies over Koerden in Turkije
Miss was dat een homo die voorbereid wilde zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef Evertjan het volgende:
Er is nu ook een gekkie in LA aangehouden met een kofferbak vol met wapentuig. Schijnt dat er in deze week ook een gay pride gepland was
En dat is een gegronde aanleiding tot het starten van een massacre?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef Aloulu het volgende:
Hij heeft een punt. Homo's die openlijk zoenen is niet voor iedereen acceptabel natuurlijk.
ja hahaha leuk joh om verzen te nemen en dan 1 zin te posten en zo te interpreteren. Dat kan ik ook wel doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef fixatoman het volgende:
[..]
[..]
Al deze Koran citaten i.c.m. de hadith en alle Islamitische geleerden door de eeuwen heen die zeggen dat je homo's mag/moet doden etc. en het feit dat in het overovergrote deel van de Islamitische landen homoseksualiteit strafbaar is (soms met de dood), betekent absoluut niet dat de Islam en homohaat wat met elkaar te maken hebben?
Neem je jezelf nog serieus of?
Sinds 9/11 zijn alle grote aanslagen in de VS van islamaanhangers geweestquote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Deze keer was de dader toevallig van islamitische origine, er zijn heel veel moorden geweest op homo's in Amerika, wat is je punt.
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_violence_against_LGBT_people_in_the_United_States
Nou wil ik de zaken niet omdraaien ofzo, maar doorgaan met een gayfestival na zo iets is toch ziekelijk, op z'n minst dom, of ben ik nou zo lomp?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Meldde ik tien minuten geleden al, maar is ondergesneeuwd door allerlei discussies over Koerden in Turkije
Oplossing. Omdraaien en verder lopen. Het kan zo eenvoudig zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Hij heeft een punt. Homo's die openlijk zoenen is niet voor iedereen acceptabel natuurlijk.
O, okee, maar zouden er nu copycats opstaan? De tering toch.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Maar het heeft verder niks met de islam te maken hoor. Hij kwam immers niet zo vaak in de moskee.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:29 schreef L3gend het volgende:
Ik denk dat de persconferentie van Obama nog wel even op zich zal laten wachten, als hij niet wordt afgelast.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee, maar zouden er nu copycats opstaan? De tering toch.
Schijnt dat ze San Francisco hermetisch aan het afsluiten zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Is er iets bekend over het beveiligen nu van plekken waar veel homo's naar toe gaan?
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oplossing. Omdraaien en verder lopen. Het kan zo eenvoudig zijn.
Ik ben niet religieus, heb ik dat ergens gezegd?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het leed dat jij als moslim moet ondergaan is immers ook veel erger dan het leed van de slachtoffers en nabestaanden van deze terreurdaad, nietwaar? Niks in de wereld is erger dan imagobeschadiging van die fantastische, vreedzame religie.
Die mooie, fijne religie die zich ook in Orlando weer van z'n beste kant heeft laten zien.
Ja, omdat het iedere keer om een 'verwarde' of 'psychose' wordt bestempeld wanneer het om een niet-moslim gaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sinds 9/11 zijn alle grote aanslagen in de VS van islamaanhangers geweest
Zeggen dat iemand tot het aanrichten van een bloedbad is gekomen door het zien van zoenende mannen lijkt me niet echt goedpraten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, het grote goedpraten is al begonnen...
Tuurlijk, 9/11 zelfs nietquote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sinds 9/11 zijn alle grote aanslagen in de VS van islamaanhangers geweest
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Schijnt dat ze San Francisco hermetisch aan het afsluiten zijn.
Fubar.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik denk dat de persconferentie van Obama nog wel even op zich zal laten wachten, als hij niet wordt afgelast.
Ik ben oprecht benieuwd naar het motief van de dader en niet naar de hersenspinsels van een FOK!er.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, vanwege zijn vermeende drugsgebruik de welbekende 'therefore he is not a true muslim'.
Er is ook geen enkele reden om de "sin" te haten. Ook dat is gewoon aangeleerd gedrag. Met de paplepel ingegoten haat en intolerantie.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In ieder geval lijkt het me dat 'hate the sin, love the sinner' niet helemaal optimaal lijkt te werken. Zacht uitgedrukt.
Vorige week gooide iemand een blikje op straat, onacceptabel uiteraard. Ik zal bij Pinkpop eens flink om me heen gaan schieten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Tja, er gebeuren wel meer gekke dingen in de land of the free.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou 50 doden en net zoveel gewonden door 1 man?
Tis echt te bizar allemaal wat mensen doen.
Dat is maar goed ook, heb het dan ook niet over jou, heb het over de mensen die omdat ze iets hebben gevonden zoals drugsgebruik meteen een complete diagnose van de schutter hebben kunnen stellen en daarmee hebben geconcludeerd wie, wat, waarom en hoe.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd naar het motief van de dader en niet naar de hersenspinsels van een FOK!er.
"Ik leef mee met de nabestaanden en veroordeel de aanslag. Onze veiligheidsdiensten zijn in hoogste paraatheid en gaan dit tot op de bodem uitzoeken."quote:
En daar zijn dan ook persconferenties over.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja, er gebeuren wel meer gekke dingen in de land of the free.
Oh please doe niet high and mighty als je alleen maar mainstream media volgtquote:Op zondag 12 juni 2016 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oeh, iemand heeft hier teveel joetjoep filmpjes gekeken.
Uh. Ja.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tja, er gebeuren wel meer gekke dingen in de land of the free.
nee, want dan gaat het om verwarde gekkies en dan is het andersquote:Op zondag 12 juni 2016 19:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En daar zijn dan ook persconferenties over.
Je voegt echt heel veel toe aan dit topic, bedankt.quote:
Significant verschil met die lijst is het aantal slachtoffers per incident in vergelijking met deze daad.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Deze keer was de dader toevallig van islamitische origine, er zijn heel veel moorden geweest op homo's in Amerika, wat is je punt.
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_violence_against_LGBT_people_in_the_United_States
Veel succes met de volgende volkerenmoord.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, want dan gaat het om verwarde gekkies en dan is het anders
Bij iedere schietpartij met pakweg meer dan vijf doden, heb je een persconferentie van Obama hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, want dan gaat het om verwarde gekkies en dan is het anders
Killaryquote:Op zondag 12 juni 2016 19:44 schreef Zahreddine het volgende:
Ik heb gehoord dat de terrorist een ingeschreven 'democraat' was, als dat het publiek van Hillary is
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ja hahaha leuk joh om verzen te nemen en dan 1 zin te posten en zo te interpreteren. Dat kan ik ook wel doen.
Moslims haten veel, opvliegend volkje in het Midden Oosten. Don't blame Allah mate.
Uit de koran.quote:80. And (remember) Lout (Lot), when he said to his people: "Do you commit the worst sin such as none preceding you has committed in the 'Alamin (mankind and jinns)?
81. "Verily, you practise your lusts on men instead of women. Nay, but you are a people transgressing beyond bounds (by committing great sins)."
82. And the answer of his people was only that they said: "Drive them out of your town, these are indeed men who want to be pure (from sins)!"
83. Then We saved him and his family, except his wife; she was of those who remained behind (in the torment).
84. And We rained down on them a rain (of stones). Then see what was the end of the Mujrimun (criminals, polytheists, sinners, etc.).
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:39 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Omdat christenen het ook nog steeds doen, mag je niks zeggen tegen moslims over hun religie!!!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jij bent onderdeel van de basis waarop deze moordenaars hun ideologie bouwen voor ze over durven gaan op een slachtpartij.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:40 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
Kan wel met islam te maken hebben hoef niet natuurlijk. Hoe dan ook blijf erg ook al ben ik geen voorstanden van homo's. Zulke geweld mag je nooit uitvoeren
Dus? Maakt dat het geweld dan minder erg ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Significant verschil met die lijst is het aantal slachtoffers per incident in vergelijking met deze daad.
Wat niet zo gek is, want in de VS moet je ingeschreven staan om te mogen stemmen in de (voor)verkiezingen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:44 schreef Zahreddine het volgende:
Ik heb gehoord dat de terrorist een ingeschreven 'democraat' was, als dat het publiek van Hillary is
Alles en zijn moeder de schuld geven maar het kan niet het geloof zijn, echt niet...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand tot het aanrichten van een bloedbad is gekomen door het zien van zoenende mannen lijkt me niet echt goedpraten.
Crooked Hillaryquote:
Nein.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef fixatoman het volgende:
[..]
[..]
Uit de koran.
Maar je erkent de hadith dus niet?
Gelukkig maar. Ik denk namelijk niet dat mensen meteen Afghanen aankijken, maar dat de aandacht - terecht - uitgaat naar moslims en de gewelddadigheid en onverdraagzaamheid binnen die religie.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Ik ben niet religieus, heb ik dat ergens gezegd?
Je kent Stimorol echt totaal niet he.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef fixatoman het volgende:
[..]
[..]
Maar je erkent de hadith dus niet?
Triest, toch. De man had nog net niet de tranen over de wangen rollen bij de vorige. Daar gaf hij ook al aan dat het de zoveelste was en hij het zat is.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
20ste keer dat Obama in zijn tenure nu een statement afgeeft na een mass shooting: CBS.
Als je door het zien van zoenende mannen tot iets dergelijks wordt aangezet, dan impliceert dat natuurlijk dat er een diepgewortelde haat jegens homoseksuelen aan ten grondslag ligt. Die moet ook ergens vandaan komen. Het één sluit het ander helemaal niet uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alles en zijn moeder de schuld geven maar het kan niet het geloof zijn, echt niet...
Ja, maar WIJ zijn moslims, dus WIJ zij allemaal één en alle moslims zijn hetzelfde en er zit nergens nuance en allemaal haten se moslims en allemaal willen ze kapmessen om hoofden af te hakken ja toghquote:Op zondag 12 juni 2016 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kent Stimorol echt totaal niet he.
Sorry maar ik heb (online) grote delen van de koran gelezen en je zou toch moeten weten dat er gewoon weinig context is. Ik zal de regels eromheen ook even voor je citeren:quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein.
tevens: je strooit met verzen zonder context en het in de historie te plaatsen, derhalve heb ik hier geen zin in. Sorry, maar misschien dat de pvv fansite het wil lezen.
Je stroot met verzen zonder context en daarom heb ik er verder geen zin in.
Dus, welke context missen we?quote:78. So the earthquake seized them, and they lay (dead), prostrate in their homes.
79. Then he [Salih (Saleh)] turned from them, and said: "O my people! I have indeed conveyed to you the Message of my Lord, and have given you good advice but you like not good advisers."
80. And (remember) Lout (Lot), when he said to his people: "Do you commit the worst sin such as none preceding you has committed in the 'Alamin (mankind and jinns)?
81. "Verily, you practise your lusts on men instead of women. Nay, but you are a people transgressing beyond bounds (by committing great sins)."
82. And the answer of his people was only that they said: "Drive them out of your town, these are indeed men who want to be pure (from sins)!"
83. Then We saved him and his family, except his wife; she was of those who remained behind (in the torment).
84. And We rained down on them a rain (of stones). Then see what was the end of the Mujrimun (criminals, polytheists, sinners, etc.).
85. And to (the people of) Madyan (Midian), (We sent) their brother Shu'aib. He said: "O my people! Worship Allah! You have no other Ilah (God) but Him. [La ilaha ill-Allah (none has the right to be worshipped but Allah)]." Verily, a clear proof (sign) from your Lord has come unto you; so give full measure and full weight and wrong not men in their things, and do not mischief on the earth after it has been set in order, that will be better for you, if you are believers.
Ja. Technisch gezien wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat het geweld dan minder erg ofzo?
Ja, waarom denk je dat die gast er zo oud ziet? O.a. hierdoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Triest, toch. De man had nog net niet de tranen over de wangen rollen bij de vorige. Daar gaf hij ook al aan dat het de zoveelste was en hij het zat is.
Kruip eens uit je slachtofferrol.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar WIJ zijn moslims, dus WIJ zij allemaal één en alle moslims zijn hetzelfde en er zit nergens nuance en allemaal haten se moslims en allemaal willen ze kapmessen om hoofden af te hakken ja togh
Oh men.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb (online) grote delen van de koran gelezen en je zou toch moeten weten dat er gewoon weinig context is. Ik zal de regels eromheen ook even voor je citeren:
[..]
Dus, welke context missen we?
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat die gast er zo oud ziet? O.a. hierdoor.
Ze*quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar WIJ zijn moslims, dus WIJ zij allemaal één en alle moslims zijn hetzelfde en er zit nergens nuance en allemaal haten se moslims en allemaal willen ze kapmessen om hoofden af te hakken ja togh
Het is zo ondertussen wel een drukke bedoeling daarboven met niet al teveel vrouwen heb ik het idee...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:50 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoop dat de dader in het hiernamaals bezoek krijgt van 72 homo's en 0 maagden.
Ga je je geslepen kapmes nog ophalen of hoe zit dat?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vader is nog bezig, morgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je je geslepen kapmes nog ophalen of hoe zit dat?
Pics.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is van mijn leeftijd en ik zie er nog uit zoals hij 8 jaar geleden...
Ehm, misschien dat uitsluitend God straft?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb (online) grote delen van de koran gelezen en je zou toch moeten weten dat er gewoon weinig context is. Ik zal de regels eromheen ook even voor je citeren:
[..]
Dus, welke context missen we?
Dus is het niet toevallig dat deze aanslag als mogelijk terroristisch wordt bestempeld, ondanks dat er een hele geschiedenis bestaat van geweld tegen LGBT mensen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat het geweld dan minder erg ofzo?
Kritiek op de islam of op religie z'n algemeenheid is niet hetzelfde als PVV-fan zijn. Als hier mensen zijn (en die zijn er) die stellen dat deze aanslag niks met de islam heeft te maken, dan moet zulke onzin krachtig worden weerlegd. Desnoods aan de hand van teksten uit het betreffende haatzaai-boek.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein.
tevens: je strooit met verzen zonder context en het in de historie te plaatsen, derhalve heb ik hier geen zin in. Sorry, maar misschien dat de pvv fansite het wil lezen.
Je stroot met verzen zonder context en daarom heb ik er verder geen zin in.
Ik ben gewoon benieuwd wat de context is. Is volgens de Koran homoseksualiteit (sodomie) een van de grootste zonden, ja of nee?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh men.
Moet ik serieus nu ook zoeken naar links om het een en ander te verduidelijken, zodat je het snapt of ga je gewoon een discussie aan om je gelijk te halen terwijl je eigenlijk geen gelijk hebt en ik hier eigenlijk geen zin in heb.
Inderdaad, grapje.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vader is nog bezig, morgen.
Als de aivd mee leest: grapje allemaal.
Dat maakt het niet vrij voor de mens homoseksuelen te gaan straffen. Je kan strooien met wat je wil, maar de dag des oordeel is niet voor de mens en derhalve mag Mo niet straffen of homoseksuelen van een flatgebouw afgooien.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:53 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd wat de context is. Is volgens de Koran homoseksualiteit (sodomie) een van de grootste zonden, ja of nee?
Eerst maar eens pics van jou. (maar goed aangezien ik makkelijk je vader zal kunnen zijn schrap dat maar.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eerst maar eens pics van jou. (maar goed aangezien ik makkelijk je vader zal kunnen zijn schrap dat maar.. )
Van die eerste man weten we in ieder geval dat hij connecties had met IS, de vraag is alleen of dat eenzijdige liefdesverklaringen waren, of tweezijdig contact. In dat laatste geval kan het natuurlijk gaan om een gecoördineerde aanval.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben er benieuwd of er een link tussen deze zit en die man die is opgepakt.
Vind het wel een beetje toevallig namelijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Van die eerste man weten we in ieder geval dat hij connecties had met IS, de vraag is alleen of dat eenzijdige liefdesverklaringen waren, of tweezijdig contact. In dat laatste geval kan het natuurlijk gaan om een gecoördineerde aanval.
Ey Stimo,quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat maakt het niet vrij voor de mens homoseksuelen te gaan straffen. Je kan strooien met wat je wil, maar de dag des oordeel is niet voor de mens en derhalve mag Mo niet straffen of homoseksuelen van een flatgebouw afgooien.
gr gr,
xx
Obama gaat straks nep huilen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:55 schreef TheJanitor het volgende:
Waar blijven de reacties van de geschokte politici en hoe we nu saamhorigheid nodig hebben etc...
Ook maar in Amerika, waar ze homoseksuelen haten of telt dat niet omdat dat toch whites en christians zijn? xoxoquote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ey Stimo,
Wil je dat ook even gaan vertellen in Saudi Arabië, Iran, Irak, Yemen, Oman, de Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, Qatar, de Maldiven, Niger, Somalië, Libië, Algerije en Kuweit?
gr gr,
xx
Indonesie vergetenquote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ey Stimo,
Wil je dat ook even gaan vertellen in Saudi Arabië, Iran, Irak, Yemen, Oman, de Verenigde Arabische Emiraten, Bahrein, Qatar, de Maldiven, Niger, Somalië, Libië, Algerije en Kuweit?
gr gr,
xx
Ok, ik ben het met je eens dat je wellicht niet direct uit de Koran kan halen dat homo's vermoord mogen/moeten worden. Maar je geeft dus wel toe dat het als een zeer grote zonde wordt gezien.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat maakt het niet vrij voor de mens homoseksuelen te gaan straffen. Je kan strooien met wat je wil, maar de dag des oordeel is niet voor de mens en derhalve mag Mo niet straffen of homoseksuelen van een flatgebouw afgooien.
gr gr,
xx
quote:Imam: terreur heeft wél met islam te maken
AMSTERDAM - Jongerenimam Yassin Elforkani vindt dat moslims het niet langer kunnen maken om vol te houden dat terreur niets met het islamitische geloof te maken heeft. ,,De keiharde realiteit is dat de aanslagplegers hun daden theologisch legitimeren. We kunnen er niet omheen. We kunnen niet blijven zeggen: dit heeft niets met de islam te maken."
Elforkani roept in de Volkskrant de moslimgemeenschap op de IS-interpretatie van de koran ,,keihard te bestrijden". ,,Vooral ook in kleine kring, als je als ouders met je kinderen spreekt over het geloof, of tijdens gesprekken onderling in koffie- en theehuizen."
http://www.telegraaf.nl/b(...)eur_en_islam___.html
Of het een zonde is of niet is onderhevig aan interpretatie. Dus nee, ik geef niets toe. Sorryyyyyyyyy.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ok, ik ben het met je eens dat je wellicht niet direct uit de Koran kan halen dat homo's vermoord mogen/moeten worden. Maar je geeft dus wel toe dat het als een zeer grote zonde wordt gezien.
Dan lijkt me het ook zeer aannemelijk dat voor bepaalde personen de islam homohaat aanwakkert.
In Amerika is homohuwelijk legaal en is homoseksualiteit nog nooit met de doodstraf bestraft.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook maar in Amerika, waar ze homoseksuelen haten of telt dat niet omdat dat toch whites en christians zijn? xoxo
Ke, dus dat de Nederlandse overheid een licentie heeft op het doden van mensen in bepaalde situaties betekent dat een Nederlander in de Verenigde Staten ook zo een licentie heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ey Stimo,
gr gr,
xx
De Koran is het meest tegenstrijdige en geweldadige boek ter wereld. Verspreid dat onder dom volk en je hebt een recipe for distaster.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ok, ik ben het met je eens dat je wellicht niet direct uit de Koran kan halen dat homo's vermoord mogen/moeten worden. Maar je geeft dus wel toe dat het als een zeer grote zonde wordt gezien.
Dan lijkt me het ook zeer aannemelijk dat voor bepaalde personen de islam homohaat aanwakkert.
Dus het feit dat er letterlijk staat dat het een zonde is, is onderhevig aan interpretatie? Zo kan ik het ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of het een zonde is of niet is onderhevig aan interpretatie. Dus nee, ik geef niets toe. Sorryyyyyyyyy.
Als je slecht wil kun je je inspiratie uit elk boek halen.
Dus het vermoorden van homo's is op zichzelf niet fout, zolang het maar niet door mensen gedaan wordt? Wat progressief.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
gr gr,
xx
Dit kan nog best een staartje gaan krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pteert_homo_s__.html
Geweldige hypocrisie, trouwens. Nu de nood aan de man is, mogen homo's ineens wél bloed geven.
Hoe is dit een conclusie van wat ik net zei?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ke, dus dat de Nederlandse overheid een licentie heeft op het doden van mensen in bepaalde situaties betekent dat een Nederlander in de Verenigde Staten ook zo een licentie heeft.
Tuurlijk, zullen best mixed motives zijn, maar islam hoort daar ook bij uiteraard.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit soort aanslagen hebben wel degelijk met de islam te maken zo beweert ook jongerenimam Elforkani:
[..]
In plaats daarvan zal de reactie zijn dat Elforkani door het slijk wordt gehaald door moslims die geen gelegenheid voorbij laten gaan om verbolgen te doen. Zij zijn immers het grote slachtoffer van de onredelijkheid in de westerse wereld. Het leefklimaat voor niet-moslims in moslimlanden is daarentegen geweldig.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit soort aanslagen hebben wel degelijk met de islam te maken zo beweert ook jongerenimam Elforkani:
[..]
je moederquote:
Dat verbod bestaat idd.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pteert_homo_s__.html
Geweldige hypocrisie, trouwens. Nu de nood aan de man is, mogen homo's ineens wél bloed geven.
Ga even na wat het lot voor homo's in de grootste soennitische moslimland Saoedi-Arabië en de grootste sjiitische moslimland Iran is, moet eigenlijk al voldoende zeggen lijkt me.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Wat moet hij anders zeggen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef Xan21 het volgende:
We're united in grief blablabla, same old scratched record, yatayatayata
Binnen de moslimgemeenschap wordt hij inderdaad als een 'verrader' gezien.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In plaats daarvan zal de reactie zijn dat Elforkani door het slijk wordt gehaald door moslims die geen gelegenheid voorbij laten gaan om verbolgen te doen. Zij zijn immers het grote slachtoffer van de onredelijkheid in de westerse wereld. Het leefklimaat voor niet-moslims in moslimlanden is daarentegen geweldig.
De daad is een zonde. De liefde tussen twee mannen niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dus het feit dat er letterlijk staat dat het een zonde is, is onderhevig aan interpretatie? Zo kan ik het ook.
Indonesië is het grootste soennitische moslimland.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ga even na wat het lot voor homo's in de grootste soennitische moslimland Saoedi-Arabië en de grootste sjiitische moslimland Iran is, moet eigenlijk al voldoende zeggen lijkt me.
is het beste wat zijn band ooit is overkomen, lekker teren op andermans ellendequote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef DrDentz het volgende:
Wat zou de zanger van Eagles of Death Metal hiervan vinden? De man schijnt aan islamofobie te lijden.
Laten ze zich eens druk maken over al die mensen die omkomen bij die drone attacks in het MO.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef Xan21 het volgende:
We're united in grief blablabla, same old scratched record, yatayatayata
Net wat eerder uit religieuze geschriften dan uit de telefoongids, echter..quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of het een zonde is of niet is onderhevig aan interpretatie. Dus nee, ik geef niets toe. Sorryyyyyyyyy.
Als je slecht wil kun je je inspiratie uit elk boek halen.
Wat een bullshit, dus twee mannen mogen elkaar liefhebben, maar als ze elkaar zoenen is het zonde?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De daad is een zonde. De liefde tussen twee mannen niet.
Dat het ook voor de Koran en Islam ook op gaat dat niet iedereen zomaar van alles mag doen, ook al zijn er specifieke voorbeelden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is dit een conclusie van wat ik net zei?
Stoppen met steunen van extremistische landen zoals Saudi Arabie.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat ze stoppen met het binnenvallen van landen in het MO misschien?
My buddy Buddy Dyer.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Childofthe90s het volgende:
"My good friend Orlando mayor *kijkt op blaadje* Buddy Dyer"
Ok, dat zou kunnen ja. Er wordt letterlijk verwezen naar sodomie geloof ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet ik. Iedereen die de eigen gemeenschap een spiegel voorhoudt of kritiek uit krijgt meteen de wind van voren. Zelfreflectie is nogal een onderontwikkelde eigenschap bij veel moslims.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Binnen de moslimgemeenschap wordt hij inderdaad als een 'verrader' gezien.
Ik had moeten zeggen belangrijkste? Maar de strekking ging over het lot van homo's. Hoe zit dat in Indonesië? Kun je me daarover wat vertellen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Indonesië is het grootste soennitische moslimland.
Hij lijkt uiterlijk wel wat op BansheeBoy.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]
Twee zoenende homo's --> laat ik 100 mensen neerknallen
Die vader geven ze ook beter een spuitje
Wat een zwakzinnige kop heeft die gast trouwens
Je zin is echt heel raar. Probeer opnieuw na de piep.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef Erebos het volgende:
[..]
Dus het vermoorden van homo's is op zichzelf niet fout, zolang het maar niet door mensen gedaan wordt? Wat progressief.
Hihihihi leuk als je net aids hebt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit kan nog best een staartje gaan krijgen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Binnen de moslimgemeenschap wordt hij inderdaad als een 'verrader' gezien.
Penetratie.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dus twee mannen mogen elkaar liefhebben, maar als ze elkaar zoenen is het zonde?
Retweet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Toch wel jammer dat er nog steeds veel mensen andere mensen afkeuren omdat het in een boek staat.
Tja, familieleden moet je sowieso geen rekening mee houden bij dit soort gebeurtenissen, die zijn zelf getraumatiseerd en roepen toch alleen maar 'het was zo'n goede jongen'.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]
En dat merken we overal waar veel moslims zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Islam = vrede komt van het woord SALAM, S-L-M. Salam/vrede met jezelf, en je omgeving. Met natuur en mens.
Had jij nou niet iemand hoger ingeschat, tot ze spraken in 'ze' vorm, terwijl jij je kort daarvoor je aan hetzelfde schuldig maakte, beetje zelfkritiek of jezelf een spiegel voorhouden 11je?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik. Iedereen die de eigen gemeenschap een spiegel voorhoudt of kritiek uit krijgt meteen de wind van voren. Zelfreflectie is nogal een onderontwikkelde eigenschap bij veel moslims.
?? USA is zelf een extremistisch land wat andere landen binnenvalt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Stoppen met steunen van extremistische landen zoals Saudi Arabie.
dat vind ik vaak bij dit soort gasten.. inteelt koppenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja kan je dat zeggen maar het slaat echt nergens op als je er over nadenkt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zin is echt heel raar. Probeer opnieuw na de piep.
[..]
Hihihihi leuk als je net aids hebt.
[..]Spreek je al over de moslimgemeenschap ja? Zo zo.
[..]
Penetratie.
[..]
Retweet.
Als hij wat minder de woorden "theologie" en "ageren" zou gebruiken zou hij wellicht serieus genomen worden.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik. Iedereen die de eigen gemeenschap een spiegel voorhoudt of kritiek uit krijgt meteen de wind van voren. Zelfreflectie is nogal een onderontwikkelde eigenschap bij veel moslims.
De daad is helemaal geen zonde. De daad is gewoon toegestaan. Net zoals het jou is toegestaan om je achterlijke religie te beleven. Dat het een "zonde" is, is jou aangeleerd. Het is je met de paplepel ingegoten.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.bbc.com/news/world-asia-35657114quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen belangrijkste? Maar de strekking ging over het lot van homo's. Hoe zit dat in Indonesië? Kun je me daarover wat vertellen?
Wat is een gepaste straf voor die zonde dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DE DAAD TUSSEN TWEE MANNEN. leer lezen --knip--.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De daad is helemaal geen zonde. De daad is gewoon toegestaan. Net zoals het jou is toegestaan om je achterlijke religie te beleven. Dat het een "zonde" is, is jou aangeleerd. Het is je met de paplepel ingegoten.
Van het dak geflikkerd wordenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is een gepaste straf voor die zonde dan?
De echte vraag is meer, wat wil jij horen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Allah weet het beste.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat bedoeld hij ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DE DAAD TUSSEN TWEE MANNEN. leer lezen --knip--.
Wat heb je daar voor problemen mee dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DE DAAD TUSSEN TWEE MANNEN. leer lezen kneus.
quote:
Het gaat daar rap de verkeerde kant op. Er zijn steeds meer anti-homo-sentimenten, er is anti-homo-wetgeving, enzovoort.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen belangrijkste? Maar de strekking ging over het lot van homo's. Hoe zit dat in Indonesië? Kun je me daarover wat vertellen?
Doe dan ook gewoon een beetje aardig.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan hij zlf prima op antwoorden, stop eens met antwoorden voor anderen.
Het is natuurlijk allang bekend wat de rechten van minderheden zijn in moslim gedomineerde samenlevingen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat daar rap de verkeerde kant op. Er zijn steeds meer anti-homo-sentimenten, er is anti-homo-wetgeving, enzovoort.
Uiteindelijk komt de ware aard van de islam vroeg of laat vanzelf weer bovendrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |