Gelukkig maar. Ik denk namelijk niet dat mensen meteen Afghanen aankijken, maar dat de aandacht - terecht - uitgaat naar moslims en de gewelddadigheid en onverdraagzaamheid binnen die religie.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:43 schreef Vluchteling het volgende:
[..]
Ik ben niet religieus, heb ik dat ergens gezegd?
Je kent Stimorol echt totaal niet he.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef fixatoman het volgende:
[..]
[..]
Maar je erkent de hadith dus niet?
Triest, toch. De man had nog net niet de tranen over de wangen rollen bij de vorige. Daar gaf hij ook al aan dat het de zoveelste was en hij het zat is.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
20ste keer dat Obama in zijn tenure nu een statement afgeeft na een mass shooting: CBS.
Als je door het zien van zoenende mannen tot iets dergelijks wordt aangezet, dan impliceert dat natuurlijk dat er een diepgewortelde haat jegens homoseksuelen aan ten grondslag ligt. Die moet ook ergens vandaan komen. Het één sluit het ander helemaal niet uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alles en zijn moeder de schuld geven maar het kan niet het geloof zijn, echt niet...
Ja, maar WIJ zijn moslims, dus WIJ zij allemaal één en alle moslims zijn hetzelfde en er zit nergens nuance en allemaal haten se moslims en allemaal willen ze kapmessen om hoofden af te hakken ja toghquote:Op zondag 12 juni 2016 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kent Stimorol echt totaal niet he.
Sorry maar ik heb (online) grote delen van de koran gelezen en je zou toch moeten weten dat er gewoon weinig context is. Ik zal de regels eromheen ook even voor je citeren:quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein.
tevens: je strooit met verzen zonder context en het in de historie te plaatsen, derhalve heb ik hier geen zin in. Sorry, maar misschien dat de pvv fansite het wil lezen.
Je stroot met verzen zonder context en daarom heb ik er verder geen zin in.
Dus, welke context missen we?quote:78. So the earthquake seized them, and they lay (dead), prostrate in their homes.
79. Then he [Salih (Saleh)] turned from them, and said: "O my people! I have indeed conveyed to you the Message of my Lord, and have given you good advice but you like not good advisers."
80. And (remember) Lout (Lot), when he said to his people: "Do you commit the worst sin such as none preceding you has committed in the 'Alamin (mankind and jinns)?
81. "Verily, you practise your lusts on men instead of women. Nay, but you are a people transgressing beyond bounds (by committing great sins)."
82. And the answer of his people was only that they said: "Drive them out of your town, these are indeed men who want to be pure (from sins)!"
83. Then We saved him and his family, except his wife; she was of those who remained behind (in the torment).
84. And We rained down on them a rain (of stones). Then see what was the end of the Mujrimun (criminals, polytheists, sinners, etc.).
85. And to (the people of) Madyan (Midian), (We sent) their brother Shu'aib. He said: "O my people! Worship Allah! You have no other Ilah (God) but Him. [La ilaha ill-Allah (none has the right to be worshipped but Allah)]." Verily, a clear proof (sign) from your Lord has come unto you; so give full measure and full weight and wrong not men in their things, and do not mischief on the earth after it has been set in order, that will be better for you, if you are believers.
Ja. Technisch gezien wel.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat het geweld dan minder erg ofzo?
Ja, waarom denk je dat die gast er zo oud ziet? O.a. hierdoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Triest, toch. De man had nog net niet de tranen over de wangen rollen bij de vorige. Daar gaf hij ook al aan dat het de zoveelste was en hij het zat is.
Kruip eens uit je slachtofferrol.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar WIJ zijn moslims, dus WIJ zij allemaal één en alle moslims zijn hetzelfde en er zit nergens nuance en allemaal haten se moslims en allemaal willen ze kapmessen om hoofden af te hakken ja togh
Oh men.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb (online) grote delen van de koran gelezen en je zou toch moeten weten dat er gewoon weinig context is. Ik zal de regels eromheen ook even voor je citeren:
[..]
Dus, welke context missen we?
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat die gast er zo oud ziet? O.a. hierdoor.
Ze*quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar WIJ zijn moslims, dus WIJ zij allemaal één en alle moslims zijn hetzelfde en er zit nergens nuance en allemaal haten se moslims en allemaal willen ze kapmessen om hoofden af te hakken ja togh
Het is zo ondertussen wel een drukke bedoeling daarboven met niet al teveel vrouwen heb ik het idee...quote:Op zondag 12 juni 2016 19:50 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoop dat de dader in het hiernamaals bezoek krijgt van 72 homo's en 0 maagden.
Ga je je geslepen kapmes nog ophalen of hoe zit dat?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vader is nog bezig, morgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga je je geslepen kapmes nog ophalen of hoe zit dat?
Pics.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is van mijn leeftijd en ik zie er nog uit zoals hij 8 jaar geleden...
Ehm, misschien dat uitsluitend God straft?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:49 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb (online) grote delen van de koran gelezen en je zou toch moeten weten dat er gewoon weinig context is. Ik zal de regels eromheen ook even voor je citeren:
[..]
Dus, welke context missen we?
Dus is het niet toevallig dat deze aanslag als mogelijk terroristisch wordt bestempeld, ondanks dat er een hele geschiedenis bestaat van geweld tegen LGBT mensen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus? Maakt dat het geweld dan minder erg ofzo?
Kritiek op de islam of op religie z'n algemeenheid is niet hetzelfde als PVV-fan zijn. Als hier mensen zijn (en die zijn er) die stellen dat deze aanslag niks met de islam heeft te maken, dan moet zulke onzin krachtig worden weerlegd. Desnoods aan de hand van teksten uit het betreffende haatzaai-boek.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nein.
tevens: je strooit met verzen zonder context en het in de historie te plaatsen, derhalve heb ik hier geen zin in. Sorry, maar misschien dat de pvv fansite het wil lezen.
Je stroot met verzen zonder context en daarom heb ik er verder geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |