Wat een bullshit, dus twee mannen mogen elkaar liefhebben, maar als ze elkaar zoenen is het zonde?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De daad is een zonde. De liefde tussen twee mannen niet.
Dat het ook voor de Koran en Islam ook op gaat dat niet iedereen zomaar van alles mag doen, ook al zijn er specifieke voorbeelden.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe is dit een conclusie van wat ik net zei?
Stoppen met steunen van extremistische landen zoals Saudi Arabie.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat ze stoppen met het binnenvallen van landen in het MO misschien?
My buddy Buddy Dyer.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Childofthe90s het volgende:
"My good friend Orlando mayor *kijkt op blaadje* Buddy Dyer"
Ok, dat zou kunnen ja. Er wordt letterlijk verwezen naar sodomie geloof ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De daad is een zonde. De liefde tussen twee mannen niet.
Weet ik. Iedereen die de eigen gemeenschap een spiegel voorhoudt of kritiek uit krijgt meteen de wind van voren. Zelfreflectie is nogal een onderontwikkelde eigenschap bij veel moslims.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Binnen de moslimgemeenschap wordt hij inderdaad als een 'verrader' gezien.
Ik had moeten zeggen belangrijkste? Maar de strekking ging over het lot van homo's. Hoe zit dat in Indonesië? Kun je me daarover wat vertellen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Indonesië is het grootste soennitische moslimland.
Hij lijkt uiterlijk wel wat op BansheeBoy.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]
Twee zoenende homo's --> laat ik 100 mensen neerknallen
Die vader geven ze ook beter een spuitje
Wat een zwakzinnige kop heeft die gast trouwens
Je zin is echt heel raar. Probeer opnieuw na de piep.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef Erebos het volgende:
[..]
Dus het vermoorden van homo's is op zichzelf niet fout, zolang het maar niet door mensen gedaan wordt? Wat progressief.
Hihihihi leuk als je net aids hebt.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit kan nog best een staartje gaan krijgen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Binnen de moslimgemeenschap wordt hij inderdaad als een 'verrader' gezien.
Penetratie.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dus twee mannen mogen elkaar liefhebben, maar als ze elkaar zoenen is het zonde?
Retweet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Toch wel jammer dat er nog steeds veel mensen andere mensen afkeuren omdat het in een boek staat.
Tja, familieleden moet je sowieso geen rekening mee houden bij dit soort gebeurtenissen, die zijn zelf getraumatiseerd en roepen toch alleen maar 'het was zo'n goede jongen'.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]
En dat merken we overal waar veel moslims zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Islam = vrede komt van het woord SALAM, S-L-M. Salam/vrede met jezelf, en je omgeving. Met natuur en mens.
Had jij nou niet iemand hoger ingeschat, tot ze spraken in 'ze' vorm, terwijl jij je kort daarvoor je aan hetzelfde schuldig maakte, beetje zelfkritiek of jezelf een spiegel voorhouden 11je?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik. Iedereen die de eigen gemeenschap een spiegel voorhoudt of kritiek uit krijgt meteen de wind van voren. Zelfreflectie is nogal een onderontwikkelde eigenschap bij veel moslims.
?? USA is zelf een extremistisch land wat andere landen binnenvalt.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Stoppen met steunen van extremistische landen zoals Saudi Arabie.
dat vind ik vaak bij dit soort gasten.. inteelt koppenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:02 schreef Lothiriel het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |