De Koran is het meest tegenstrijdige en geweldadige boek ter wereld. Verspreid dat onder dom volk en je hebt een recipe for distaster.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ok, ik ben het met je eens dat je wellicht niet direct uit de Koran kan halen dat homo's vermoord mogen/moeten worden. Maar je geeft dus wel toe dat het als een zeer grote zonde wordt gezien.
Dan lijkt me het ook zeer aannemelijk dat voor bepaalde personen de islam homohaat aanwakkert.
Dus het feit dat er letterlijk staat dat het een zonde is, is onderhevig aan interpretatie? Zo kan ik het ook.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of het een zonde is of niet is onderhevig aan interpretatie. Dus nee, ik geef niets toe. Sorryyyyyyyyy.
Als je slecht wil kun je je inspiratie uit elk boek halen.
Dus het vermoorden van homo's is op zichzelf niet fout, zolang het maar niet door mensen gedaan wordt? Wat progressief.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat maakt het niet vrij voor de mens homoseksuelen te gaan straffen. Je kan strooien met wat je wil, maar de dag des oordeel is niet voor de mens en derhalve mag Mo niet straffen of homoseksuelen van een flatgebouw afgooien.
gr gr,
xx
Dit kan nog best een staartje gaan krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pteert_homo_s__.html
Geweldige hypocrisie, trouwens. Nu de nood aan de man is, mogen homo's ineens wél bloed geven.
Hoe is dit een conclusie van wat ik net zei?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ke, dus dat de Nederlandse overheid een licentie heeft op het doden van mensen in bepaalde situaties betekent dat een Nederlander in de Verenigde Staten ook zo een licentie heeft.
Tuurlijk, zullen best mixed motives zijn, maar islam hoort daar ook bij uiteraard.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit soort aanslagen hebben wel degelijk met de islam te maken zo beweert ook jongerenimam Elforkani:
[..]
In plaats daarvan zal de reactie zijn dat Elforkani door het slijk wordt gehaald door moslims die geen gelegenheid voorbij laten gaan om verbolgen te doen. Zij zijn immers het grote slachtoffer van de onredelijkheid in de westerse wereld. Het leefklimaat voor niet-moslims in moslimlanden is daarentegen geweldig.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit soort aanslagen hebben wel degelijk met de islam te maken zo beweert ook jongerenimam Elforkani:
[..]
je moederquote:
Dat verbod bestaat idd.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Elfletterig het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pteert_homo_s__.html
Geweldige hypocrisie, trouwens. Nu de nood aan de man is, mogen homo's ineens wél bloed geven.
Ga even na wat het lot voor homo's in de grootste soennitische moslimland Saoedi-Arabië en de grootste sjiitische moslimland Iran is, moet eigenlijk al voldoende zeggen lijkt me.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:57 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ok, ik ben het met je eens dat je wellicht niet direct uit de Koran kan halen dat homo's vermoord mogen/moeten worden. Maar je geeft dus wel toe dat het als een zeer grote zonde wordt gezien.
Dan lijkt me het ook zeer aannemelijk dat voor bepaalde personen de islam homohaat aanwakkert.
Wat moet hij anders zeggen?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef Xan21 het volgende:
We're united in grief blablabla, same old scratched record, yatayatayata
Binnen de moslimgemeenschap wordt hij inderdaad als een 'verrader' gezien.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In plaats daarvan zal de reactie zijn dat Elforkani door het slijk wordt gehaald door moslims die geen gelegenheid voorbij laten gaan om verbolgen te doen. Zij zijn immers het grote slachtoffer van de onredelijkheid in de westerse wereld. Het leefklimaat voor niet-moslims in moslimlanden is daarentegen geweldig.
De daad is een zonde. De liefde tussen twee mannen niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:59 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dus het feit dat er letterlijk staat dat het een zonde is, is onderhevig aan interpretatie? Zo kan ik het ook.
Indonesië is het grootste soennitische moslimland.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ga even na wat het lot voor homo's in de grootste soennitische moslimland Saoedi-Arabië en de grootste sjiitische moslimland Iran is, moet eigenlijk al voldoende zeggen lijkt me.
is het beste wat zijn band ooit is overkomen, lekker teren op andermans ellendequote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef DrDentz het volgende:
Wat zou de zanger van Eagles of Death Metal hiervan vinden? De man schijnt aan islamofobie te lijden.
Laten ze zich eens druk maken over al die mensen die omkomen bij die drone attacks in het MO.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:00 schreef Xan21 het volgende:
We're united in grief blablabla, same old scratched record, yatayatayata
Net wat eerder uit religieuze geschriften dan uit de telefoongids, echter..quote:Op zondag 12 juni 2016 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of het een zonde is of niet is onderhevig aan interpretatie. Dus nee, ik geef niets toe. Sorryyyyyyyyy.
Als je slecht wil kun je je inspiratie uit elk boek halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |